Hmm zo had ik dat nog niet bedacht! Zou een leuke mol uitspraak zijn iddquote:Op vrijdag 20 januari 2023 16:07 schreef sjoemie1985 het volgende:
Wat ik op zich ook wel een goeie vind is dat moment dat volgens mij jurre een foto wil sturen van een verzameling props. En hij zegt dan iets van kijken jullie even mee met wat ik doe of het goed is.
Alsof hij eigenlijk wil laten zien van: Kijk eens hoe ik aan het mollen ben.
Dat vindt ik echt zo'n sneaky mol uitspraak.![]()
De andere optie zou dom zijn, want als kandidaat wil je graag dat anderen denken dat jij de mol bent, dan sta je namelijk op voorsprong bij de test. Daarom mollen kandidaten ook express en dit wordt ook uitgezonden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 17:27 schreef Moira het volgende:
[..]
Hmm zo had ik dat nog niet bedacht! Zou een leuke mol uitspraak zijn idd
ja, eendje.. op een bergquote:
Ah, ff terugkijken dan want die was me nog niet opgevallenquote:
Kan ik me voorstellen, je kijkt er ook al snel overheen..quote:Op zondag 29 januari 2023 08:39 schreef TLC het volgende:
[..]
Ah, ff terugkijken dan want die was me nog niet opgevallen
Was die iemand Jurre?quote:Op zondag 29 januari 2023 09:18 schreef roos94 het volgende:
Van het widm jurre forum;
Op de pakbonnen staat MOLFRUIT.
En iemand noemde zichzelf bij de test een oeneMELOEN.
quote:
quote:
En Annick en Daniël moesten toch ook badeendjes uit een zwembad vissen aan het begin?quote:Op zondag 29 januari 2023 08:39 schreef TLC het volgende:
[..]
Ah, ff terugkijken dan want die was me nog niet opgevallen
Ik niet in elk geval, maar ik zie wel dat vooral Ranomi en Daniël heel populair zijn in de Fok! poule.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:04 schreef sjorsie1982 het volgende:
wie zit er nog meer op helemaal ranomi in de app?
de olympische stippen in aflevering 1.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:11 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik niet in elk geval, maar ik zie wel dat vooral Ranomi en Daniël heel populair zijn in de Fok! poule.
Zelf vraag ik me af wat de redenatie achter een Ranomi verdenking is (behalve de badeendjes).
Dat is niet echt veel. Helpt ook niet dat zover wij zien Ranomi geen invloed aan het uitoefenen is op het verdelen van de groepen (zoals we gisteren ook weer zagen).quote:Op zondag 29 januari 2023 15:12 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
de olympische stippen in aflevering 1.
Verder niks, want dat knipt de regisseur eruit.
Blijf het grappig vinden dat mensen hier al 20 jaar lang een probleem van maken. Vooral omdat de eerste BN'er versie alleen een soort van jubileumeditie was (in Engeland doen ze dat wel vaker met reality series).Was dat geen succes geweest, dan was WIDM er allang niet meer.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:12 schreef sjorsie1982 het volgende:
Dit is helaas zo begonnen toen de organisatie besloot om niet-bekende nederlanders in het spel toe te laten.
Ik heb ook Ranomi als mol, maar gewoon vanwege het feit dat van de laatste 4 mollen er maar 1 vrouw was en er nog nooit een sporter als mol is geweest.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:11 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik niet in elk geval, maar ik zie wel dat vooral Ranomi en Daniël heel populair zijn in de Fok! poule.
Zelf vraag ik me af wat de redenatie achter een Ranomi verdenking is (behalve de badeendjes).
dat is inderdaad wat de regisseur wil dat wij zien in een aflevering van een uur.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:46 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Dat is niet echt veel. Helpt ook niet dat zover wij zien Ranomi geen invloed aan het uitoefenen is op het verdelen van de groepen (zoals we gisteren ook weer zagen).
de eerste seizoenen speelde dit veel minder omdat toen de pool van niet-deelgenomen BN-ers bij de publieke omroepen kleiner was. Toen kende ik er nog wel veel, nu met moeite heb ik 1 of 2x van iemand iets gehoord.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:46 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Blijf het grappig vinden dat mensen hier al 20 jaar lang een probleem van maken. Vooral omdat de eerste BN'er versie alleen een soort van jubileumeditie was (in Engeland doen ze dat wel vaker met reality series).Was dat geen succes geweest, dan was WIDM er allang niet meer.
En ik zag gisteren voorbijkomen dat het 'probleem' in de laatste jaren was ontstaan, terwijl notabene Nadja nog in de (echte) jubileumeditie zat
Ben nu de aflevering nog een keer aan het kijken en wanneer Daniël de mol is, dan zal Annick nog wel een woordje met hem willen spreken. Vooral die opmerking in die biecht dat Annick achterbleef op de grond om de rest te waarschuwen, omdat de groep hem meer zou verdenken
met de app speel ik pas 4 jaar mee en elke keer verlies ik punten in het begin omdat ik van mijzelf moet spreiden, hoewel ik in de afgelopen 4 jaar er 3x direct na de eerste aflevering al achter was wie de mol was, alleen de jubileum afdeling zat ik er echte keer naast. Toch ging ik spreiden en elke keer verloor ik zo punten. Aangezien ze elke keer verdubbeld worden zijn dit aan het einde toch wel een aanzienlijk hoeveelheid punten.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:01 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik heb ook Ranomi als mol, maar gewoon vanwege het feit dat van de laatste 4 mollen er maar 1 vrouw was en er nog nooit een sporter als mol is geweest.![]()
De laatste keer dat ik meedeed met de WIDM app was in 2017, maar toen lag ik na de eerste aflevering er gelijk uitnu zit ik er tenminste nog in (ik spreid ook n beetje op Anke, alweer alleen vanwege dat mol moet toch weer eens vrouw zijn gedoe)
Jou ontgaat ook er ook geen eendje hequote:Op zondag 29 januari 2023 13:10 schreef Moira het volgende:
[..]
[..]
[..]
En Annick en Daniël moesten toch ook badeendjes uit een zwembad vissen aan het begin?
Neequote:Op zondag 29 januari 2023 17:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Jou ontgaat ook er ook geen eendje he
(hint: heb je ze al geteld?)
Doe maar snel even terugkijken om te tellenquote:
Heb het vermoeden dat die biechten niet tijdens de opdracht worden opgenomenquote:Op zondag 29 januari 2023 20:08 schreef ThijsTH het volgende:
Ik denk dat Nabil de mol is. Ik vond dat hij een hele rare "daderkennis" opmerking maakte over het vliegtuigje. Hij zei "het zal toch niet zijn dat Annick of Daniel daarin zit?"
Terwijl iemand zonder enige voorkennis zou zeggen "zouden Annick EN Daniel daarin zitten?". Want hoezo weet jij op de grond, terwijl je niet eens wist dat er een vliegtuig bij de opdracht betrokken was, opeens gelijk dat er maar 1 persoon in past/mag terwijl er 2 personen achter waren gelaten? HEEL raar!
Heel benieuwd in wel shot jij het complete aantal lijkt te zien.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:17 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Doe maar snel even terugkijken om te tellen
Dan kunnen we daarna zien of we hetzelfde aantal hebben..
Dat snap ik, maar om die reacties zo echt mogelijk te houden mag ik toch hopen dat ze vrij snel na de opdracht zijn opgenomen, nog voordat ze uitvoerig erover gepraat hebben. Maar oke, het is een wankele verdenking, dat klopt.quote:Op zondag 29 januari 2023 21:54 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Heb het vermoeden dat die biechten niet tijdens de opdracht worden opgenomen
Spreiden = verliezenquote:Op zondag 29 januari 2023 16:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
met de app speel ik pas 4 jaar mee en elke keer verlies ik punten in het begin omdat ik van mijzelf moet spreiden, hoewel ik in de afgelopen 4 jaar er 3x direct na de eerste aflevering al achter was wie de mol was, alleen de jubileum afdeling zat ik er echte keer naast. Toch ging ik spreiden en elke keer verloor ik zo punten. Aangezien ze elke keer verdubbeld worden zijn dit aan het einde toch wel een aanzienlijk hoeveelheid punten.
Verkeerde topic voor dit?quote:Op zondag 29 januari 2023 16:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
met de app speel ik pas 4 jaar mee en elke keer verlies ik punten in het begin omdat ik van mijzelf moet spreiden, hoewel ik in de afgelopen 4 jaar er 3x direct na de eerste aflevering al achter was wie de mol was, alleen de jubileum afdeling zat ik er echte keer naast. Toch ging ik spreiden en elke keer verloor ik zo punten. Aangezien ze elke keer verdubbeld worden zijn dit aan het einde toch wel een aanzienlijk hoeveelheid punten.
quote:Op zondag 29 januari 2023 08:51 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, je kijkt er ook al snel overheen..
Yes, kan niet anders.. stop maar met zoeken.. we hebben de Mol te pakken!quote:Op maandag 30 januari 2023 15:24 schreef TLC het volgende:
Het zal vast niet kloppen maar ik zat te denken, die eendjes zou dat niet op een personage kunnen wijzen uit de Donald Duck ?
[ afbeelding ]
Guus Geluk
Het is soberso Jurre dus ik reken elke aanwijzing naar hem goedquote:Op maandag 30 januari 2023 15:24 schreef TLC het volgende:
Het zal vast niet kloppen maar ik zat te denken, die eendjes zou dat niet op een personage kunnen wijzen uit de Donald Duck ?
[ afbeelding ]
Guus Geluk
Maar Guus is een gans.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:24 schreef TLC het volgende:
[ afbeelding ]
Guus Geluk
Dan kun je nog zeggen dat hij in de zelfde stripreeks zit als die bekende eend.quote:
Nee, de stoelen op de tekening waren niet allemaal uniek. Elke rij had een andere volgorde van dezelfde stoelen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:11 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Dan kun je nog zeggen dat hij in de zelfde stripreeks zit als die bekende eend.![]()
En iets met zelfde vogel familie?![]()
Maar ik vond Jurre wel enorm drentelen/ mollen tijdens die opdracht met die kerk en die personen.
En by the way, is het jullie ook opgevallen dat iedere kerk ganger een EIGEN stoel had?![]()
Mijn moeder zei dat namelijk zondag, dus ik terug kijken en zoals ook op de tekening stond was elke stoel uniek.
en had men achteraf in de kerk ook aan de stoel kunnen herkennen waar iemand hoorde te zitten.![]()
![]()
Heb trouwens moltalk niet gezien dus weet niet of het daar ook werd aangehaald.![]()
Aha klopt inderdaad, hoewel er bij sommige stoelen wel een bepaald patroon in zit.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:29 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Nee, de stoelen op de tekening waren niet allemaal uniek. Elke rij had een andere volgorde van dezelfde stoelen.
Welke podcast bedoel je?quote:Op zondag 12 februari 2023 00:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Er is een podcast die een hekel heeft aan Jurre, en eliminaties zonder alle kandidaten, dus dat gaat komende week lachen worden.
Soy leek toen en gisteren oprecht nerveus. Ik denk dus hij. Ook al zit ik op hem in de prono.quote:Op zondag 12 februari 2023 00:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Uit het dagboek van de afvaller blijkt (inderdaad) dat Nabil een groen scherm had in aflevering 4. Dus Soy of Daniël had het rode scherm.
Nee, Ranomi kan heel goed zwemmen. Dus dat is duidelijk anders dan best goed. Nuances!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 22:21 schreef TLC het volgende:
Struisvogels schijnen best goed te kunnen zwemmen, wie kan ook best goed zwemmen ?
----> Ranomi
I rest my case
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 februari 2023 11:25 schreef DaMart het volgende:
De testvraag in de app lijkt iemand uit te sluiten als mol.Dat was dus ook het eerste wat ik dacht toen ik net de vraag lasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |