Ik heb er ook 1 hangen in mn balkondeur.. (iets modernere)quote:Op donderdag 2 februari 2023 16:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Deze hebben wij nogsteeds hangen als hor :$
Owja ik ook. Een beetje glanzende stroken zijn hier ook. En waar ik nogsteeds zei bedoelde ik weer. Stop de tijd. (maar ziet er wel vrijwel hetzelfde uit iig)quote:Op donderdag 2 februari 2023 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1 hangen in mn balkondeur.. (iets modernere)
Heb ik nog steedsquote:
Ik twijfelde nog om hiervan te maken "welk meisje spaarde er geen badparels"quote:
Rijkenlui ijsquote:Op donderdag 9 februari 2023 15:27 schreef MaJo het volgende:
Viennetta met kerst
[ afbeelding ]
En natuurlijk de klap armband!
[ afbeelding ]
Ik had wel een aantal Avon soap on a rope Deze ookquote:Op donderdag 9 februari 2023 15:32 schreef MaJo het volgende:
En wie spaarde er geen badparels?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 februari 2023 15:27 schreef MaJo het volgende:
Viennetta met kerst
[ afbeelding ]
En natuurlijk de klap armband!
[ afbeelding ]
Dan zijn jullie blijven hangen in de jaren 80quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Die eten we nog elk jaar met kerst
Ik koop er soms stiekem eentje om helemaal in mn eentje op te eten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Die eten we nog elk jaar met kerst
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:18 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jong geleerd oud gedaan
Chocosticks!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:09 schreef BertV het volgende:
Ik moet weer denken aan de nep-magnums van vroeger... of waarschijnlijker de voorloper van de magnum.
Een stuk kleiner en met een flinterdun laagje cacaofantasie.
Alsnog een betere keuze dan een raket.
Al had je ook luxe raketten die met hun punt in de chocolade gedipt waren.
Die ja. Al was het pre-UTZ... slaafvrije chocolade, milieuschade door voedsel, allemaal nog niet in Frage.quote:
Hadden wij idd ook... Te ver openklappen en je had de grootste moeite om de LP's eruit te krijgen...quote:
defrag c: /f /sn /h...quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:54 schreef Soury het volgende:
Ik kon hier naar kijken. (lang)[ link | afbeelding ]
De FS1... Een van mijn vele brommers die ik gehad heb was er een van de concurentie... De Suzuki K50.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:41 schreef chufi het volgende:
Deze had ik in het zwart
[ afbeelding ]
smartiesquote:Op maandag 27 februari 2023 18:20 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Even geen reclame
Heerlijk spul, ik gebruik het al jarenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:28 schreef Tokay het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wie (her)kent deze zachtroze dagcrème (beauty fluid) nog? Het glazen flesje stond altijd op mijn moeders kaptafel.
Die zalige, poederige geur brengt me meteen terug naar mijn kindertijd.![]()
(Tegenwoordig heet het Oil of Olaz en zit het in een kunststof flacon - het ruikt en smeert nog steeds hetzelfde. Ik heb geen idee of het in Nederland nog te koop is; ik kocht het een jaar of 4 geleden bij Walmart in Amerika.)
Toen ik bij een mouse-over de omschrijving las wist ik al waar het over moest gaanquote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:28 schreef Tokay het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wie (her)kent deze zachtroze dagcrème (beauty fluid) nog? Het glazen flesje stond altijd op mijn moeders kaptafel.
(Tegenwoordig heet het Oil of Olaz en zit het in een kunststof flacon - het ruikt en smeert nog steeds hetzelfde. Ik heb geen idee of het in Nederland nog te koop is; ik kocht het een jaar of 4 geleden bij Walmart in Amerika.)
Het heette ook ooit Ulay.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:28 schreef Tokay het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn oma gebruikte dat al, in de jaren 70quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:28 schreef Tokay het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn moeder gebruikte dit ook vrijwel haar hele leven. En misschien nu nóg wel. Ik zal er eens op letten als ik er weer eens ben.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:28 schreef Tokay het volgende:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |