Inderdaad. Als je dat doet, komen er nooit meer rellen....quote:Op zondag 27 november 2022 18:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat denk je van gewoon de lange lat er overheen, oppakken en opsluiten? Is dat nou echt zo ingewikkeld?
Ook maar niet meer bekeuren dan...quote:Op zondag 27 november 2022 19:02 schreef Harvest89 het volgende:
Inderdaad. Als je dat doet, komen er nooit meer rellen....
quote:Op zondag 27 november 2022 19:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zo triest dit. Opnieuw een deelauto die dan in vlammen op gaat.
Het Mercatorplein is blijkbaar geen geschikte locatie voor deelvervoer.
Ah zo lang mogelijk ook nog.quote:Op zondag 27 november 2022 18:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dus ook maar geen snelheidsovertredingen beboeten omdat het toch wel voor blijft komen? Wat wil je nou eigenlijk? Dat volk staat te rellen, ingrijpen, oppakken en zo lang mogelijk opsluiten en klaar.
Waarom heb je dat niet gedaan als ik vragen mag. Ik zie je in elk topic het opnemen voor kansloze criminele allochtonen. En zelfs in dit topic zeg je Nederland kut te vinden met zijn calvinisme en VOC-mentaliteit. Ik zou bijna zeggen dat je zelf een kansloze kutallochtoon bent. Waarom niet lekker verkassen naar een land wat je wel bevalt? Mensen als jij die alles wat slecht is aan multiculti bagatelliseren en dit land haten kunnen we missen als kiespijn. En blijkbaar bevalt het je zelf ook niet hier. Waarom vertrek je niet gewoon?quote:Op zondag 27 november 2022 18:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik iets op wil lossen? Het is wat het is. Red_85 heeft het over "echte" Europeanen, wie moeten dat precies voorstellen?
[..]
Had ik ook bijna gedaan.
Maar dit begint offtopic te worden.
Ja, met je eens, alleen zijn al die relschoppers hier geboren, dus maakt het niet uit wat de meerwaarde is. Sowieso speelt een meerwaarde zijn helemaal niet mee of je hier mag wonen. Ik ben ook met je eens dat als je het hier zo kut vind, waarom blijf je dan hier, maar ook dan mag iemand het hier kut vinden. Ik vraag me echter sterk af of dat die rellen er zijn uit 'het is zo kut hier', je zou bijna kunnen stellen dat ze dit in land van afkomst juist niet kunnen doen zonder hand eraf oid. Met een beetje gevoel voor zwarte humor zou je kunnen stellen dat men het doet omdat het juist die vrijheid heeft.quote:Op zondag 27 november 2022 18:59 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nee, ik eis niks. Vier lekker feest als Marokkaanse Belg of Nederlander dat Marokko gewonnen heeft. Ik gaf al aan dat ik me best kan voorstellen dat je je daar mee verbonden voelt dan het land waar je geboren bent en al je hele leven woont. Als je gewoon normaal doet, is daar wat mij betreft niks mis mee. Duaal staatsburgerschap, maar met een voorkeur voor Marokko. Prima, het is ook onrealistisch om te verwachten dat iedereen die roots volledig loslaat. Duaal staatsburgerschap met een voorkeur voor België of Nederland is ook prima.
Ik zeg alleen dat ik vind dat aan deze rellen andere zaken ten grondslag liggen dan simpel "voetbalgeweld". Hier spreekt gewoon enorm chauvinisme uit voor Marokko, een extreem "wij vs. België/Nederland/ander EU-land"-gevoel. Met die instelling zie ik geen enkele meerwaarde in je permanente aanwezigheid hier. Sterker nog, ik zie je permenante aanwezigheid hier dan als iets volkomen nutteloos en zou dan ook graag zien dat die mensen heel snel en vooral voorgoed vertrekken naar het land dat ze zo liefhebben.
Heb jij een woke-pilletje genomen, per ongeluk?quote:Op zondag 27 november 2022 19:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ah zo lang mogelijk ook nog.![]()
Allemaal levenslang. AchJa heeft gesproken.
Lekker laten gaan dan maar hè.quote:Op zondag 27 november 2022 19:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je dat doet, komen er nooit meer rellen....
Laat maar zien waar dat staat, dan.quote:Op zondag 27 november 2022 19:00 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Het is de basis van de hele democratie
Als je niet begrijpt dat ik hiermee "zo lang mogelijk als wettelijk toegestaan" bedoel dan houdt het wel een beetje op ja... Je kunt iemand gewoon 3 dagen opsluiten he.quote:Op zondag 27 november 2022 19:04 schreef Harvest89 het volgende:
Ah zo lang mogelijk ook nog.![]()
Allemaal levenslang. Achja heeft gesproken.
Volgens jou. Leuk.quote:Op zondag 27 november 2022 18:57 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Je probeert de spanning tussen administratie en werkelijkheid op te lossen door administratie leidend te verklaren.
Echte Europeanen lijken mij mensen die zich onderdeel voelen van een Europese cultuur.
Ik wens je sterkte met je identitaire worsteling.
Die sneue boeren en wappies zijn behoorlijk ondemocratisch jah. Terreur gebruiken om je denkbeelden op te dringen is namelijk per definitie ondemocratisch.quote:Op zondag 27 november 2022 19:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Laat maar zien waar dat staat, dan.
Ik ben bang dat jij een niet bestaand iets in je onderbuik verward met de realiteit. Als ik niet succesvol ben, geen ene reet heb met Nederland of Europa, of ik mij nu wel of niet verbonden voel met het land of welke waarden dan ook, als ik een paspoort heb, dan mag ik hier gewoon wonen. Dat heet vrijheid. Of vind je dat alle mensen die Nederlandse vlaggen ondersteboven hangen nu ook tegen de democratie zijn?
Gefundeerd op de Verlichting, vooral. Zover is een groot deel van de wereld niet.quote:Op zondag 27 november 2022 19:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Volgens jou. Leuk.
Niemand hier kan een duidelijke definitie geven van wat precies de Europese cultuur is. Die bestaat niet, net als de Nederlandse. Mensen die het hebben over "echte Europeanen" zou je met argusogen in de gaten moeten houden.
Nee, ook niet 'lekker laten gaan', maar hoe lang denk je dat iemand die relt vastzit?quote:Op zondag 27 november 2022 19:07 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Lekker laten gaan dan maar hè.ik hoop oprecht dat jouw auto in vlammen op gaat. Ontzettende kneus die je bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |