Heeft iemand al zijn feesboekpagina gevonden?quote:Op zondag 27 november 2022 12:53 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Kutopa idd, oprotten met die camera!
Ja want een kapot wiel komt omdat je niet van fiets wisseldequote:Op zondag 27 november 2022 13:08 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Waarom wisselt hij dan niet? Zoals VDP God uiteraard wel doet
Met een fietswissel was dit nooit gebeurd.quote:Op zondag 27 november 2022 13:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja want een kapot wiel komt omdat je niet van fiets wisselde
Toch geen podium voor Van der Haar.quote:Op zondag 27 november 2022 13:07 schreef franklop het volgende:
Pidcock breekt een wiel
NL commentator binnen 2 seconden ; 'Van der haar heeft daardoor wel podium"
Eli is weer helemaal terugquote:Op zondag 27 november 2022 13:07 schreef franklop het volgende:
Pidcock breekt een wiel
NL commentator binnen 2 seconden ; 'Van der haar heeft daardoor wel podium"
De wereldkampioen is bekendquote:Op zondag 27 november 2022 13:16 schreef Zwansen het volgende:
Aardig wat fouten en toch redelijk makkelijk winnen.
De nieuwe dissociatie is uit.quote:Kunnen Sweeck, Vanthourenhout, Iserbyt en Van der Haar het nu schudden?
"Het verschil tussen de kleppers en de andere veldrijders is wat kleiner geworden", oordeelt Herygers.
"Sweeck is op een geweldig niveau aan het ronddraaien en spartelde lang tegen in Hulst."
"Ook Iserbyt is weer heel goed. Er was dat dipje, maar we zien dat hij vecht als een leeuw en uit dat putje aan het kruipen is. Hopelijk belast hij zijn rugblessure niet te zwaar."
De conclusie van Herygers: "Ik zou niet zeggen dat ze worden vernield en weggereden."
Als de tweede rij geen hoop meer heeft, wat blijft er dan nog over...quote:Op vrijdag 2 december 2022 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laurens Sweeck acht zichzelf niet kansloos tegen Grote Drie: "Misschien is de kloof verkleind"
Cyfo stream.quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een mongolenzender blijft Eurosport toch ook.
Het is nu al te zwaar voor Cant (die het niet echt van klimmen moet hebben)quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:40 schreef TommyL0204 het volgende:
Boude stelling: Cant start op p4 en zakt er na 2 rondes volledig door
Om 16:00 speelt Engeland dus misschien heeft Pidcock een vroegere start geëist aangezien dat vorige week ook kon voor België - Marokko?quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:49 schreef TommyL0204 het volgende:
Oh ja, vanwege balletje trappen in een warm land morgen weer vroegere starttijden
Speelt Engeland om 16.00 en om 20.00 ja? Druk dagjequote:Op zaterdag 3 december 2022 13:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Om 16:00 speelt Engeland dus misschien heeft Pidcock een vroegere start geëist aangezien dat vorige week ook kon voor België - Marokko?
Zo goed oogt het toch allemaal niet..quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:21 schreef H.Vviv het volgende:
De schade lijkt wel mee te vallen. Morgen zal die wel weer starten.
Kan me niet voorstellen dat hem dat veel interesseert nuquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Mathieu rijdt nu door voor z'n startgeld
Hij mist duidelijk wat ritme inderdaad.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:25 schreef Centenbak het volgende:
Als VDP zo technisch superieur is, waarom gaat hij dan zo vaak op z'n muil?
Neemt ook wel risico's.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:25 schreef Centenbak het volgende:
10/15k laat je niet zomaar liggen lijkt mequote:Op zaterdag 3 december 2022 15:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hem dat veel interesseert nu
Dat krijgt hij ook wel als hij nu afstapt, lijkt mequote:Op zaterdag 3 december 2022 15:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
10/15k laat je niet zomaar liggen lijkt me
Startgeld, maar hij is toch al gestart? Hoef je hem toch niet voor uit te rijden.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
10/15k laat je niet zomaar liggen lijkt me
Nys is ooit op die manier ook zijn startgeld kwijtgespeeld (Overijse)quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat krijgt hij ook wel als hij nu afstapt, lijkt me
Minimaal 2 rondes gereden moeten hebben dacht ik. Zie ook Nys en Overijse destijds, gesteggel daaroverquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:28 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Startgeld, maar hij is toch al gestart? Hoef je hem toch niet voor uit te rijden.
Meestal is er een clausule naar rato van het aantal rondes in geval je niet uit rijdtquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:28 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Startgeld, maar hij is toch al gestart? Hoef je hem toch niet voor uit te rijden.
Dan kijken wij een andere cross. Hij vliegt weer aardig over de balkjes.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo goed oogt het toch allemaal niet..
Mathieu neemt gewoon veel te veel risico’s . Hij kan niet gewoon even rustig in het wiel van pidcock gaan zitten maar wil altijd de show stelen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:25 schreef Centenbak het volgende:
Dit is niet het New Kids forum.quote:
In Tokyo was dat in ieder geval gelukt. En toen reed hij zelfs net voor Pidcockquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:38 schreef DIJK het volgende:
[..]
Mathieu neemt gewoon veel te veel risico’s . Hij kan niet gewoon even rustig in het wiel van pidcock gaan zitten maar wil altijd de show stelen.
Maar dat was niet zo toen je het zei, nu oogt het een stuk beter jaquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:33 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dan kijken wij een andere cross. Hij vliegt weer aardig over de balkjes.
Wat een kwats, hij wil altijd winnen, schijnt een goede eigenschap te zijn voor een topsporter.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:38 schreef DIJK het volgende:
[..]
Mathieu neemt gewoon veel te veel risico’s . Hij kan niet gewoon even rustig in het wiel van pidcock gaan zitten maar wil altijd de show stelen.
Ook daarvoor trok hij al eens door op een helling.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dat was niet zo toen je het zei, nu oogt het een stuk beter ja
Ik denk dat dit wel een kick geeft, om de renners wat in te halen, ook al doe je niet mee voor het podium.quote:Op zaterdag 3 december 2022 16:06 schreef H.Vviv het volgende:
Van der Poel rijdt een stuk sneller rond dan Pidcock.
Geen idee hoeveel hij achter ligt, maar zegt niet zoveel.quote:Op zaterdag 3 december 2022 16:06 schreef H.Vviv het volgende:
Van der Poel rijdt een stuk sneller rond dan Pidcock.
Op 3 minuten geëindigd, dus ver genoeg voor Pidcock om niet meer alles op alles te hoeven zetten.quote:Op zaterdag 3 december 2022 16:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel hij achter ligt, maar zegt niet zoveel.
Shirin zit nog niet heel ver.quote:Op zondag 4 december 2022 12:35 schreef Faraday01 het volgende:
Puck en Fem en dan weer de grote leegte
Nog wel top 7 met alleen Nederlandse rensters.quote:
Gravelbike?quote:
Tijdens de wedstrijd?quote:Op zondag 4 december 2022 12:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wordt momenteel aangeduwt door Dylan van Baarle hoor ik net op de Belg.
18 wedstrijdenquote:Op zondag 4 december 2022 12:56 schreef tja77 het volgende:
Top 7 NL, en dan doen Worst, Brand, Alvarado en Vos nog niet mee.
Nog wel 10e.quote:Op zondag 4 december 2022 13:13 schreef Faraday01 het volgende:
Ach Cant, waarom doe je jezelf dit nog aan?
Hij is fysiek niet in orde zegt hij.quote:Op zondag 4 december 2022 13:51 schreef Faraday01 het volgende:
Wout is underdog aan het spelen
Straks rijden de grote 2 gewoon de rest de vernieling in
In de cross verwacht ik niet dat hij Mathieu de vernieling in rijdt, het is toch nog een stuk meer op explositieit. Maar hij gaat zeker in orde zijn.quote:Op zondag 4 december 2022 13:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hij is fysiek niet in orde zegt hij.
Zelfs op 70% rijd hij de rest de vernieling in.
Mathieu zeker niet. Ik praat meer over de isyrbitjes en de sweeckjesquote:Op zondag 4 december 2022 13:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
In de cross verwacht ik niet dat hij Mathieu de vernieling in rijdt, het is toch nog een stuk meer op explositieit. Maar hij gaat zeker in orde zijn.
Charme offensief, waarom nietquote:Op zondag 4 december 2022 13:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vinden we het Nederlands van Pidcock een leuke rubriek?
Hij doen zijn best.quote:Op zondag 4 december 2022 13:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
+Van Aertquote:Op zondag 4 december 2022 13:57 schreef Nober het volgende:
Ik zit klaar voor de demonstratie van Mathieu.
Net zo leuk als de NL'se pers die na elke halfbakken sportprestatie alle internationale krantjes doorspit om te zien wat 'ze' van 'ons' vinden.quote:Op zondag 4 december 2022 13:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gelukkig is Wout een Belgquote:
Zal Nino kijken?quote:Op zondag 4 december 2022 13:58 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Net zo leuk als de NL'se pers die na elke halfbakken sportprestatie alle internationale krantjes doorspit om te zien wat 'ze' van 'ons' vinden.
WK voetbal...quote:
Je staan in kwartfinale.quote:
Hij is half Frans natuurlijk!quote:Op zondag 4 december 2022 14:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Mathieu wil op tijd thuis zijn voor de WK wedstrijden
Zijn er maar 3 die echt profwaardig zijn in het veldrijden. En die ook serieus mee kunnen komen op de weg.quote:Op zondag 4 december 2022 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach de grote tenoren komen meekijken en de rest haakt af
'Geen foutjes maken'quote:Op zondag 4 december 2022 14:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat is een goed advies van Jan Boven
Te koud voor de gnoom vandaag vrees ik.quote:Op zondag 4 december 2022 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iserbyt herstelt ook niet echt van zn blessure?
Dan kan ie hele winter wel gaan afschrijvenquote:Op zondag 4 december 2022 14:34 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Te koud voor de gnoom vandaag vrees ik.
Eli fietst altijd achteruit als Wout en Mathieu terugkomen.quote:Op zondag 4 december 2022 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan kan ie hele winter wel gaan afschrijvenAl tijdje klachten aan zijn rug maar of het verstandig is om door te fietsen...
Dit keer al wel wat eerder toch?quote:Op zondag 4 december 2022 14:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Eli fietst altijd achteruit als Wout en Mathieu terugkomen.
De moed zakt 'm in de schoenen. En heel ver is dat bij hem niet.quote:Op zondag 4 december 2022 14:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Niels Albert vindt dit niet leuk.quote:Op zondag 4 december 2022 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach de grote tenoren komen meekijken en de rest haakt af
Zijn vormcurve is inderdaad een vreemd fenomeen. Pieken in september/oktober en dan is het naar plek 6. Nu wat eerder vanwege zijn blessure.quote:Op zondag 4 december 2022 14:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar dat is bewust en dat zegt hij zelf ook. En bovenal volkomen logisch. Iserbyt op zijn beste dag is in de meeste gevallen nog steeds volkomen kansloos tegen die twee. Waarom pieken in de hoogperiode van Van Aert en Van der Poel en in hun schaduw ver in de achtergrond derde worden, als je ook vroeg in het seizoen alles op kunt rapen?quote:Op zondag 4 december 2022 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn vormcurve is inderdaad een vreemd fenomeen. Pieken in september/oktober en dan is het naar plek 6. Nu wat meerder vanwege zijn blessure.
In september/oktober zijn de temperaturen ook een stuk aangenamer voor hem dan de rest van het seizoen.quote:Op zondag 4 december 2022 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn vormcurve is inderdaad een vreemd fenomeen. Pieken in september/oktober en dan is het naar plek 6. Nu wat eerder vanwege zijn blessure.
Hij deelt z'n seizoen een beetje in zoals Van Gaal Nederland laat voetballen.quote:Op zondag 4 december 2022 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn vormcurve is inderdaad een vreemd fenomeen. Pieken in september/oktober en dan is het naar plek 6. Nu wat eerder vanwege zijn blessure.
Ik begrijp wel waarom hij het doet. Maar om dat als topsporter seizoen in seizoen uit zo te doen vind ik niet erg ambitieus. Je kunt ook een seizoen kijken of je wat dichterbij bent gekomen. Er zijn ook genoeg andere klassementen om te winnen.quote:Op zondag 4 december 2022 14:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar dat is bewust en dat zegt hij zelf ook. En bovenal volkomen logisch. Iserbyt op zijn beste dag is in de meeste gevallen nog steeds volkomen kansloos tegen die twee. Waarom pieken in de hoogperiode van Van Aert en Van der Poel en in hun schaduw ver in de achtergrond derde worden, als je ook vroeg in het seizoen alles op kunt rapen?
quote:Op zondag 4 december 2022 14:46 schreef Zwansen het volgende:
Wout heeft nog wat werk te doen, maar het zegt veel over de concurrentie dat hij hier gewoon weer tweede wordt.
Opdat wij niet vergeten.quote:“Er wordt momenteel op erg hoog niveau gereden door Laurens Sweeck en Michael Vanthourenhout”, legt Albert uit. “Ik wil het wel eens zien of Van Aert en co er nog echt zo bovenuit steken als de voorbije twee jaar. Of is het verschil kleiner geworden? Op een parcours als dat van Beekse Bergen kunnen Vanthourenhout en Sweeck volgens mij een heel eind mee met de echte toppers.”
91 - 39 na vandaag.quote:Op zondag 4 december 2022 14:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
klassieke veldritwedstrijd.
MVDP op 1 en WVA op 2 en dan heb je de rest.
quote:Op zondag 4 december 2022 14:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
klassieke veldritwedstrijd.
MVDP op 1 en WVA op 2 en dan heb je de rest.
Sweeck valt mij eigenlijk niet tegen, van Iserbyt mag je wel meer verwachten.quote:Op zondag 4 december 2022 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Opdat wij niet vergeten.
Open er een topic overquote:Op zondag 4 december 2022 14:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een wereldbekerwedstrijd mag van mij altijd boven het uur eindigen.
passeer je er aan ronde 7 op minuut 58. dan ronde 8. Liever 1u05min dan 58min........
Te weinig animoquote:
En Wout is een halve Nederlander.quote:Op zondag 4 december 2022 14:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
VDP is ook een soort halve Belg. (spreekt zoals een Belg)
Hij schijnt ook in België te wonen.quote:Op zondag 4 december 2022 14:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
VDP is ook een soort halve Belg. (spreekt zoals een Belg)
Dat is nou ook niet echt een prestatie vanaf hier.quote:Op zondag 4 december 2022 14:56 schreef Marcoss het volgende:
Mathieu gaat op de fiets naar huis straks
En waarom vind je dat specifiek voor een wereldbekerwedstrijd belangrijk? En niet voor een superprestige oidquote:Op zondag 4 december 2022 14:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een wereldbekerwedstrijd mag van mij altijd boven het uur eindigen.
passeer je er aan ronde 7 op minuut 58. dan ronde 8. Liever 1u05min dan 58min........
Denk eerder hardlopend, is vlakbijquote:Op zondag 4 december 2022 14:56 schreef Marcoss het volgende:
Mathieu gaat op de fiets naar huis straks
Is wel het doel van de wereldbeker toch? Om minstens een uur wedstrijd te hebben.quote:Op zondag 4 december 2022 14:57 schreef Centenbak het volgende:
[..]
En waarom vind je dat specifiek voor een wereldbekerwedstrijd belangrijk?
Van Kessel is jonger dan Lars vd Haarquote:Op zondag 4 december 2022 15:04 schreef Centenbak het volgende:
Het valt me nu pas op dat Corné van Kessel nog meedoet. En waar is Tom Meeuwsen
Niet vanwege leeftijd maar ik zie hem nooit meer in de top 10. Zag hem toevallig als 20ste binnenkomen.quote:Op zondag 4 december 2022 15:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Kessel is jonger dan Lars vd Haar
Meeusen is geblesseerd, geloof ik
Nu is Van der Haar sinds een tijdje wel weer wat beter dat destijds en zeker dit seizoen Sweeck ook. Maar Van Kessel heeft begin dit seizoen zijn sleutelbeen gebroken, waar hij aan geopereerd moest worden.quote:Op zondag 4 december 2022 15:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Er was een tijd dat Van Kessel rondom Van der Haar/Sweeck en Vanthourenhout zat inderdaad, maar het is vrij pover nu.
https://sporza.be/nl/2022(...)et-wk~1670165709807/quote:Op zondag 4 december 2022 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Opdat wij niet vergeten.
Het wensdenken van de Belgjes gaat echt nooit ophouden he?quote:Op zondag 4 december 2022 18:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
https://sporza.be/nl/2022(...)et-wk~1670165709807/
Mathieu reed al op de limiet vandaag!
Ik vind dit zo’n leuke rubriekquote:Op zondag 4 december 2022 18:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gelachen. Mathieu gaat nu 2 weken zijn basis verder uitbouwen. Rondom kerst is het weer ellende en miserie bij de rest.quote:Op zondag 4 december 2022 18:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik denk dat het misschien nog wel spannend gaat worden met Wout, maar de rest geef ik niet veel kans.quote:Op zondag 4 december 2022 18:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelachen. Mathieu gaat nu 2 weken zijn basis verder uitbouwen. Rondom kerst is het weer ellende en miserie bij de rest.
Pidcock zal zo en nu dan ook wel meedoen als ie voorin start. De rest is gezien inderdaad.quote:Op zondag 4 december 2022 18:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat het misschien nog wel spannend gaat worden met Wout, maar de rest geef ik niet veel kans.
In het veldrijden is Wout eigenlijk zeer zelden beter geweest dan Matthieu ...quote:Op zondag 4 december 2022 18:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat het misschien nog wel spannend gaat worden met Wout, maar de rest geef ik niet veel kans.
Wel als het echt op vermogen aan komt toch? In zware moddercrossen. Anders is Mathieu vaak beter ja.quote:Op zondag 4 december 2022 18:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
In het veldrijden is Wout eigenlijk zeer zelden beter geweest dan Matthieu ...
Volgens mij heeft Matje 1 ronde gas gegeven (3e ronde volgens mij) en daar reed hij 8:15 (7 sec. sneller dan de snelste ronde van Wout). Matje had een stijve knie en is echt niet volle bak gegaan. Die Belgen zijn niet goed wijs.quote:Op zondag 4 december 2022 18:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja echt hè. Ze doen alsof Mathieu al 6 maanden aan het crossen is terwijl hij fucking vorige week begonnen is.quote:Op zondag 4 december 2022 18:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wout z’n snelste rondje was 8:22, die van Mathieu 8:16.quote:Op maandag 5 december 2022 12:45 schreef Idisrom het volgende:
Ik heb de rit in zijn geheel teruggekeken op YouTube.
Mathieu pakt in de eerste anderhalve minuut van de tweede omloop zijn voorsprong op Wout. Mathieu ging als enige van de vijf koplopers fietsende het sterk bochtige parcours omhoog, terwijl de andere vier daar een stuk kopend gingen Mijn conclusie is dat Wout toen de overwinning al heeft laten lopen en zich mentaal richtte op de tweede plek.
De rondetijd van Mathieu in dei tweede omloop was uiteindelijk 8:20 minuut. Dat is een rondetijd die Wout in latere ronden ook wel kon laten zien. Dus de tweede omloop op zich was nog wel te overbruggen, achteraf bekeken.
Michael Vanthourenhout had alleen een slechte vijfde omloop, anders was de strijd om de tweede plek een stuk interessanter geweest.
Kastelijn rijdt ook.quote:Op vrijdag 9 december 2022 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sanne Cant rijdt morgen in Essen. Alle andere toppers niet behalve Aniek van Alphen. Ach Sanne.
Bij de heren Verstrynge, Vandeputte en Thijs Aerts als de beste...
Benieuwd hoe we vanmiddag terugkijken op deze postquote:Op zaterdag 10 december 2022 08:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Matig deelnemersveld vandaag in Essen. Gouden kans voor Cant om dit seizoen toch nog een TV-cross te winnen.
Winnen? Podium zal al moeilijk zat worden toch?quote:Op zaterdag 10 december 2022 08:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Matig deelnemersveld vandaag in Essen. Gouden kans voor Cant om dit seizoen toch nog een TV-cross te winnen.
Eigenlijk is alleen Van Alphen beter…en misschien Kastelijn mits het niet te technisch is.quote:Op zaterdag 10 december 2022 09:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Winnen? Podium zal al moeilijk zat worden toch?
Iedereen is naar Spanje of Ierland.quote:*** Aniek van Alphen
** Yara Kastelijn, Anna Kay
* Alicia Franck, Sanne Cant, Laura Verdonschot
*** Jens Adams
** Emiel Verstrynge, Jente Michels
* Gerben Kuypers, David van der Poel, Tom Meeusen
De start missen denk ikquote:Op zaterdag 10 december 2022 13:38 schreef Faraday01 het volgende:
Wat is Eurosport 1 aan het doen ...
Met dit deelnemersveld kies ik voor de Biatlon estafettequote:Op zaterdag 10 december 2022 13:40 schreef Van_Poppel het volgende:
VTM zendt het ook uit
https://vtm.be/vtmgo/live-kijken/vtm
Ik hoorde net dat alle ECHTE toppers al richting Ierland waren, wellicht heeft ze besloten vandaag niet mee te doen hier.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie uberhaupt geen belgisch kampioenstrui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |