Wout z’n snelste rondje was 8:22, die van Mathieu 8:16.quote:Op maandag 5 december 2022 12:45 schreef Idisrom het volgende:
Ik heb de rit in zijn geheel teruggekeken op YouTube.
Mathieu pakt in de eerste anderhalve minuut van de tweede omloop zijn voorsprong op Wout. Mathieu ging als enige van de vijf koplopers fietsende het sterk bochtige parcours omhoog, terwijl de andere vier daar een stuk kopend gingen Mijn conclusie is dat Wout toen de overwinning al heeft laten lopen en zich mentaal richtte op de tweede plek.
De rondetijd van Mathieu in dei tweede omloop was uiteindelijk 8:20 minuut. Dat is een rondetijd die Wout in latere ronden ook wel kon laten zien. Dus de tweede omloop op zich was nog wel te overbruggen, achteraf bekeken.
Michael Vanthourenhout had alleen een slechte vijfde omloop, anders was de strijd om de tweede plek een stuk interessanter geweest.
Kastelijn rijdt ook.quote:Op vrijdag 9 december 2022 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sanne Cant rijdt morgen in Essen. Alle andere toppers niet behalve Aniek van Alphen. Ach Sanne.
Bij de heren Verstrynge, Vandeputte en Thijs Aerts als de beste...
Benieuwd hoe we vanmiddag terugkijken op deze postquote:Op zaterdag 10 december 2022 08:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Matig deelnemersveld vandaag in Essen. Gouden kans voor Cant om dit seizoen toch nog een TV-cross te winnen.
Winnen? Podium zal al moeilijk zat worden toch?quote:Op zaterdag 10 december 2022 08:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Matig deelnemersveld vandaag in Essen. Gouden kans voor Cant om dit seizoen toch nog een TV-cross te winnen.
Eigenlijk is alleen Van Alphen beter…en misschien Kastelijn mits het niet te technisch is.quote:Op zaterdag 10 december 2022 09:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Winnen? Podium zal al moeilijk zat worden toch?
Iedereen is naar Spanje of Ierland.quote:*** Aniek van Alphen
** Yara Kastelijn, Anna Kay
* Alicia Franck, Sanne Cant, Laura Verdonschot
*** Jens Adams
** Emiel Verstrynge, Jente Michels
* Gerben Kuypers, David van der Poel, Tom Meeusen
De start missen denk ikquote:Op zaterdag 10 december 2022 13:38 schreef Faraday01 het volgende:
Wat is Eurosport 1 aan het doen ...
Met dit deelnemersveld kies ik voor de Biatlon estafettequote:Op zaterdag 10 december 2022 13:40 schreef Van_Poppel het volgende:
VTM zendt het ook uit
https://vtm.be/vtmgo/live-kijken/vtm
Die zie je alleen voorin als ze een goede start heeft.quote:
Ik hoorde net dat alle ECHTE toppers al richting Ierland waren, wellicht heeft ze besloten vandaag niet mee te doen hier.quote:Op zaterdag 10 december 2022 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie uberhaupt geen belgisch kampioenstrui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |