quote:Op zondag 4 december 2022 14:46 schreef Zwansen het volgende:
Wout heeft nog wat werk te doen, maar het zegt veel over de concurrentie dat hij hier gewoon weer tweede wordt.
Opdat wij niet vergeten.quote:“Er wordt momenteel op erg hoog niveau gereden door Laurens Sweeck en Michael Vanthourenhout”, legt Albert uit. “Ik wil het wel eens zien of Van Aert en co er nog echt zo bovenuit steken als de voorbije twee jaar. Of is het verschil kleiner geworden? Op een parcours als dat van Beekse Bergen kunnen Vanthourenhout en Sweeck volgens mij een heel eind mee met de echte toppers.”
91 - 39 na vandaag.quote:Op zondag 4 december 2022 14:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
klassieke veldritwedstrijd.
MVDP op 1 en WVA op 2 en dan heb je de rest.
quote:Op zondag 4 december 2022 14:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
klassieke veldritwedstrijd.
MVDP op 1 en WVA op 2 en dan heb je de rest.
Sweeck valt mij eigenlijk niet tegen, van Iserbyt mag je wel meer verwachten.quote:Op zondag 4 december 2022 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Opdat wij niet vergeten.
Open er een topic overquote:Op zondag 4 december 2022 14:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een wereldbekerwedstrijd mag van mij altijd boven het uur eindigen.
passeer je er aan ronde 7 op minuut 58. dan ronde 8. Liever 1u05min dan 58min........
Te weinig animoquote:
En Wout is een halve Nederlander.quote:Op zondag 4 december 2022 14:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
VDP is ook een soort halve Belg. (spreekt zoals een Belg)
Hij schijnt ook in België te wonen.quote:Op zondag 4 december 2022 14:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
VDP is ook een soort halve Belg. (spreekt zoals een Belg)
Dat is nou ook niet echt een prestatie vanaf hier.quote:Op zondag 4 december 2022 14:56 schreef Marcoss het volgende:
Mathieu gaat op de fiets naar huis straks
En waarom vind je dat specifiek voor een wereldbekerwedstrijd belangrijk? En niet voor een superprestige oidquote:Op zondag 4 december 2022 14:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een wereldbekerwedstrijd mag van mij altijd boven het uur eindigen.
passeer je er aan ronde 7 op minuut 58. dan ronde 8. Liever 1u05min dan 58min........
Denk eerder hardlopend, is vlakbijquote:Op zondag 4 december 2022 14:56 schreef Marcoss het volgende:
Mathieu gaat op de fiets naar huis straks
Is wel het doel van de wereldbeker toch? Om minstens een uur wedstrijd te hebben.quote:Op zondag 4 december 2022 14:57 schreef Centenbak het volgende:
[..]
En waarom vind je dat specifiek voor een wereldbekerwedstrijd belangrijk?
Van Kessel is jonger dan Lars vd Haarquote:Op zondag 4 december 2022 15:04 schreef Centenbak het volgende:
Het valt me nu pas op dat Corné van Kessel nog meedoet. En waar is Tom Meeuwsen
Niet vanwege leeftijd maar ik zie hem nooit meer in de top 10. Zag hem toevallig als 20ste binnenkomen.quote:Op zondag 4 december 2022 15:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Kessel is jonger dan Lars vd Haar
Meeusen is geblesseerd, geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |