Ach, snap het wel. Ajax heeft een rechtsback nodig met snelheid / opbouwende kwaliteiten. Karsdorp is een prima speler voor de top Eredivisie. Tenminste moet ie wel beter spelen dan toen in die Conference finale.quote:Op maandag 19 december 2022 19:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[ twitter ]Bronnetje erbij. Wordt gezellig in de Klassieker dan
quote:Op maandag 19 december 2022 20:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als je 40-45 jaar alle transfers afgaat eindig je met dezelfde zin, matig trackrecord.
RKC is je te snel afquote:Op maandag 19 december 2022 13:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Seuntjes per direct weg bij Fortuna, ik word altijd heel nerveus van dit soort berichten.
RKCgoden.quote:
RKC is ons op alle fronten voorbijquote:
judasquote:Op maandag 19 december 2022 19:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[ twitter ]Bronnetje erbij. Wordt gezellig in de Klassieker dan
Het is wel heftig ja, dat je eigenlijk vrijwel nooit in de winter een waardevolle speler haalt. Misschien dat Ozyakup nog wat was geworden als dat seizoen fatsoenlijk was afgemaakt, maar goed.quote:
Tussen de regels door lees je wel dat Arend Martijn er ontzettend graag een beslissende speler op de flanken bij wil. Maarja, dat wil de hele wereld.quote:Op dinsdag 20 december 2022 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel heftig ja, dat je eigenlijk vrijwel nooit in de winter een waardevolle speler haalt. Misschien dat Ozyakup nog wat was geworden als dat seizoen fatsoenlijk was afgemaakt, maar goed.
Feyenoord heeft eigenlijk ook inmiddels wel haar ideale elf gevonden sinds Paixao en Hartman een basisplek hebben (alleen de spits is nog wat onduidelijk), maar toch mist er ergens een bepaalde balans in die ploeg.
Bald terughalen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Tussen de regels door lees je wel dat Arend Martijn er ontzettend graag een beslissende speler op de flanken bij wil. Maarja, dat wil de hele wereld.
Ook een rechtercentrale verdediger.quote:Op dinsdag 20 december 2022 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Tussen de regels door lees je wel dat Arend Martijn er ontzettend graag een beslissende speler op de flanken bij wil. Maarja, dat wil de hele wereld.
Daar weet ie wel subtiel te verbergen ja, net als zijn onvrede over scheidsrechterlijke beslissingen in ons nadeel.quote:Op dinsdag 20 december 2022 13:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Echte Feyenoorderquote:Op dinsdag 20 december 2022 13:34 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ] Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik heb ook liever een type sini er bijquote:Op dinsdag 20 december 2022 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar weet ie wel subtiel te verbergen ja, net als zijn onvrede over scheidsrechterlijke beslissingen in ons nadeel.
Voorin mist er wel echte buitenklasse ja, maar goed. Hoop een klein beetje dat Paixao zich tot dat niveau gaat ontwikkelen (of Wlemark, lol).
Zka is de laatste tijd een beetje op de Pistolero-tour.quote:Op dinsdag 20 december 2022 16:53 schreef Caland het volgende:
Wat een gezeur van @:zka omdat die jongen even meetraint
Lijkt me juist een prima signaal, WARME CLUB dit dat alles.
Overigens kunnen negers nog steeds niet keepen
Dit is de ergst mogelijke belediging die je kon maken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zka is de laatste tijd een beetje op de Pistolero-tour.
Eens met het eerste. Gaat ook goed samen met Bijlow. Alhoewel Marciano blijkbaar ook een positieve rol speelt in de selectie.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:06 schreef Scrummie het volgende:
Helemaal prima idd, dat van Vermeer. En mag wat mij betreft Marciano ook zo vervangen als oude 3e keeper.
Maar goed, @:ZKA zit dan denk ik een beetje op de FRFC1908 lijn, die zullen er ook wel problemen mee hebben al zie ik hun verongelijkte tweetje nog niet.
MarsmanInOranje traint toch ook mee? Het is een ware renie aan het wordenquote:Op dinsdag 20 december 2022 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens met het eerste. Gaat ook goed samen met Bijlow. Alhoewel Marciano blijkbaar ook een positieve rol speelt in de selectie.
Dat laatste zou een hoop verklaren
Volgens mij was er nog even sprake van dat hij deze zomer terug zou keren toch? Staat mij iets van bij. Alhoewel het ook een hersenspinsel van Pietje zou kunnen zijn geweest.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
MarsmanInOranje traint toch ook mee? Het is een ware renie aan het worden
Als ze het maar laten om karpervisserhoofd ook te bellen
Marsman begreep ik wel toen Bijlow er niet was maar spelers die niet in je selectie zitten moeten maar met jong meetrainen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eens met het eerste. Gaat ook goed samen met Bijlow. Alhoewel Marciano blijkbaar ook een positieve rol speelt in de selectie.
Dat laatste zou een hoop verklaren
Ik ben er dan ook vrij zeker van dat Feyenoord overweegt hem aan de selectie toe te voegen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Marsman begreep ik wel toen Bijlow er niet was maar spelers die niet in je selectie zitten moeten maar met jong meetrainen.
Primaquote:Op dinsdag 20 december 2022 17:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben er dan ook vrij zeker van dat Feyenoord overweegt hem aan de selectie toe te voegen.
Hij traint op het moment niet eens maar is aan het revalideren.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Marsman begreep ik wel toen Bijlow er niet was maar spelers die niet in je selectie zitten moeten maar met jong meetrainen.
Eens. Op de een of andere manier ben ik toch niet onder de indruk van de elf namen bij ons in het veld. Ook al loopt er absoluut kwaliteit (Kokcu, Trauner, Bijlow, Hancko, Timber). Vooral voorin is het meh.quote:Op dinsdag 20 december 2022 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel heftig ja, dat je eigenlijk vrijwel nooit in de winter een waardevolle speler haalt. Misschien dat Ozyakup nog wat was geworden als dat seizoen fatsoenlijk was afgemaakt, maar goed.
Feyenoord heeft eigenlijk ook inmiddels wel haar ideale elf gevonden sinds Paixao en Hartman een basisplek hebben (alleen de spits is nog wat onduidelijk), maar toch mist er ergens een bepaalde balans in die ploeg.
Er gebeurt even niet zoveel op transfergebied (de markt is ook nog niet open) wat ook best normaal is in de winterperiode en ‘WE ZIJN WEER TERUG BIJ AF!!!’.quote:Op dinsdag 20 december 2022 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zka is de laatste tijd een beetje op de Pistolero-tour.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |