Erg jammer dat ie niet gewoon verlengd heeft, dat zal er nu niet meer in zitten.quote:Op zondag 18 december 2022 23:34 schreef Scrummie het volgende:
Geertje moet gewoon nog even blijven hoor, in de zomer mag (moet) hij wel vertrekken.
eensquote:Op zondag 18 december 2022 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Erg jammer dat ie niet gewoon verlengd heeft, dat zal er nu niet meer in zitten.
ook wel logischquote:Op zondag 18 december 2022 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Erg jammer dat ie niet gewoon verlengd heeft, dat zal er nu niet meer in zitten.
dat geschuif zal ook een van de redenen zijn dat hij weg gaat (en juist ook interessant is voor Dortmundquote:Op maandag 19 december 2022 08:42 schreef Caland het volgende:
Toch jammer dat we Geertje dan waarschijnlijk nooit hebben gezien op zijn naar eigen zeggen beste positie voor een langere tijd.
Nu is dat logisch inderdaad. Hij had eerder dit seizoen ook kunnen happen op een aanbieding die hem 1 van de grootverdieners zou maken.quote:Op maandag 19 december 2022 09:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ook wel logisch
voor welke club moet hij hier nog langer blijven? denk niet dat city na 1,5 jaar ineens op de stoep staat
Gewoon bijtekenen en met Feyenoord de CL inquote:Op maandag 19 december 2022 09:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ook wel logisch
voor welke club moet hij hier nog langer blijven? denk niet dat city na 1,5 jaar ineens op de stoep staat
Als rechtsback toen Nelson rechtsbuiten stond was ie naar mijn mening op zijn best. Maar dat geschuif naar nr6 was vermoeiend, ook omdat de ook enorm vermoeiende Pedersen dan op rechtsback komt.quote:Op maandag 19 december 2022 08:42 schreef Caland het volgende:
Toch jammer dat we Geertje dan waarschijnlijk nooit hebben gezien op zijn naar eigen zeggen beste positie voor een langere tijd.
allicht een deal waarbij hij nog een halfjaar hier blijftquote:Op maandag 19 december 2022 11:48 schreef De_Pel het volgende:
Zou het bijzonder onverstandig vinden, als ze na de recordzomer nu weer een belangrijke speler verkopen en geen vervanger halen.
Je staat nu eerste, maar het zit allemaal vrij dicht bij elkaar, kan je zomaar een paar plekken op de ranglijst en bijbehorende miljoen kosten…
In principe is alleen plek 1 een garantie voor die miljoenen en je hebt nog 20 wedstrijden te gaan dus het is niet van laten we die voorsprong nog een paar wedstrijden vast houden.quote:Op maandag 19 december 2022 11:48 schreef De_Pel het volgende:
Zou het bijzonder onverstandig vinden, als ze na de recordzomer nu weer een belangrijke speler verkopen en geen vervanger halen.
Je staat nu eerste, maar het zit allemaal vrij dicht bij elkaar, kan je zomaar een paar plekken op de ranglijst en bijbehorende miljoen kosten…
Rustig, van Geel is weg, hij kan ons geen pijn meer doen.quote:Op maandag 19 december 2022 13:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Seuntjes per direct weg bij Fortuna, ik word altijd heel nerveus van dit soort berichten.
seuntjes halenquote:Op maandag 19 december 2022 13:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Seuntjes per direct weg bij Fortuna, ik word altijd heel nerveus van dit soort berichten.
Harry leeft nog. Erg jammer. @Neef_Wuppiequote:Op maandag 19 december 2022 14:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Slot belooft een prijs bij Feyenoord.
Ik denk eigenlijk dat er niets gaat gebeuren deze winter.quote:Op maandag 19 december 2022 13:32 schreef TweedeKlum het volgende:
alvast een extra vervanger halen voor kokcuquote:Op maandag 19 december 2022 19:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat er niets gaat gebeuren deze winter.
Ayoub (lol)quote:Op maandag 19 december 2022 19:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
alvast een extra vervanger halen voor kokcu
de welbekende 'vilhena strategie'
Ayoub ook geloof ik. Hoe dan ook, het heeft uiteindelijk niet zo goed uitgepakt.quote:Op maandag 19 december 2022 19:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
amrabat en tapia
die waren wel prima gescout, maar is het niet mee gelukt
PersGodquote:Op maandag 19 december 2022 19:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Ayoub ook geloof ik. Hoe dan ook, het heeft uiteindelijk niet zo goed uitgepakt.
Wat is de laatste winteraankoop geweest die écht wat heeft toegevoegd eigenlijk?
Ze waren niet goed gescout, meer een gevalletje ‘een kapotte klok’. Als je in de subtop van de Eredivisie blijft vissen slagen er altijd wel een paar. Alhoewel dat bij Taap en Amrabat ook niet lukte (lol)quote:Op maandag 19 december 2022 19:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
amrabat en tapia
die waren wel prima gescout, maar is het niet mee gelukt
Even een jaartje of 40/45 afgegaan. Ik kom uit op Vlaar, Miyachi, Salomon Kalou en vPersie. En eigenlijk stond alleen Miyachi van die spelers er gelijkquote:Op maandag 19 december 2022 19:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Ayoub ook geloof ik. Hoe dan ook, het heeft uiteindelijk niet zo goed uitgepakt.
Wat is de laatste winteraankoop geweest die écht wat heeft toegevoegd eigenlijk?
quote:Op maandag 19 december 2022 19:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha karsdorpie heeft ff gebeld met Ajax schijnt. Mooi zeg
Matig trackrecord zegquote:Op maandag 19 december 2022 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Even een jaartje of 40/45 afgegaan. Ik kom uit op Vlaar, Miyachi, Salomon Kalou en vPersie. En eigenlijk stond alleen Miyachi van die spelers er gelijk
Als je 40-45 jaar alle transfers afgaat eindig je met dezelfde zin, matig trackrecord.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |