Harry leeft nog. Erg jammer. @Neef_Wuppiequote:Op maandag 19 december 2022 14:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Slot belooft een prijs bij Feyenoord.
Ik denk eigenlijk dat er niets gaat gebeuren deze winter.quote:Op maandag 19 december 2022 13:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Seuntjes per direct weg bij Fortuna, ik word altijd heel nerveus van dit soort berichten.
alvast een extra vervanger halen voor kokcuquote:Op maandag 19 december 2022 19:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat er niets gaat gebeuren deze winter.
Ayoub (lol)quote:Op maandag 19 december 2022 19:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
alvast een extra vervanger halen voor kokcu
de welbekende 'vilhena strategie'
Ayoub ook geloof ik. Hoe dan ook, het heeft uiteindelijk niet zo goed uitgepakt.quote:Op maandag 19 december 2022 19:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
amrabat en tapia
die waren wel prima gescout, maar is het niet mee gelukt
PersGodquote:Op maandag 19 december 2022 19:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Ayoub ook geloof ik. Hoe dan ook, het heeft uiteindelijk niet zo goed uitgepakt.
Wat is de laatste winteraankoop geweest die écht wat heeft toegevoegd eigenlijk?
Ze waren niet goed gescout, meer een gevalletje ‘een kapotte klok’. Als je in de subtop van de Eredivisie blijft vissen slagen er altijd wel een paar. Alhoewel dat bij Taap en Amrabat ook niet lukte (lol)quote:Op maandag 19 december 2022 19:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
amrabat en tapia
die waren wel prima gescout, maar is het niet mee gelukt
Even een jaartje of 40/45 afgegaan. Ik kom uit op Vlaar, Miyachi, Salomon Kalou en vPersie. En eigenlijk stond alleen Miyachi van die spelers er gelijkquote:Op maandag 19 december 2022 19:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Ayoub ook geloof ik. Hoe dan ook, het heeft uiteindelijk niet zo goed uitgepakt.
Wat is de laatste winteraankoop geweest die écht wat heeft toegevoegd eigenlijk?
quote:Op maandag 19 december 2022 19:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha karsdorpie heeft ff gebeld met Ajax schijnt. Mooi zeg
Matig trackrecord zegquote:Op maandag 19 december 2022 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Even een jaartje of 40/45 afgegaan. Ik kom uit op Vlaar, Miyachi, Salomon Kalou en vPersie. En eigenlijk stond alleen Miyachi van die spelers er gelijk
Als je 40-45 jaar alle transfers afgaat eindig je met dezelfde zin, matig trackrecord.quote:
Ach, snap het wel. Ajax heeft een rechtsback nodig met snelheid / opbouwende kwaliteiten. Karsdorp is een prima speler voor de top Eredivisie. Tenminste moet ie wel beter spelen dan toen in die Conference finale.quote:Op maandag 19 december 2022 19:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[ twitter ]Bronnetje erbij. Wordt gezellig in de Klassieker dan
quote:Op maandag 19 december 2022 20:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als je 40-45 jaar alle transfers afgaat eindig je met dezelfde zin, matig trackrecord.
RKC is je te snel afquote:Op maandag 19 december 2022 13:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Seuntjes per direct weg bij Fortuna, ik word altijd heel nerveus van dit soort berichten.
RKCgoden.quote:
RKC is ons op alle fronten voorbijquote:
judasquote:Op maandag 19 december 2022 19:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[ twitter ]Bronnetje erbij. Wordt gezellig in de Klassieker dan
Het is wel heftig ja, dat je eigenlijk vrijwel nooit in de winter een waardevolle speler haalt. Misschien dat Ozyakup nog wat was geworden als dat seizoen fatsoenlijk was afgemaakt, maar goed.quote:
Tussen de regels door lees je wel dat Arend Martijn er ontzettend graag een beslissende speler op de flanken bij wil. Maarja, dat wil de hele wereld.quote:Op dinsdag 20 december 2022 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel heftig ja, dat je eigenlijk vrijwel nooit in de winter een waardevolle speler haalt. Misschien dat Ozyakup nog wat was geworden als dat seizoen fatsoenlijk was afgemaakt, maar goed.
Feyenoord heeft eigenlijk ook inmiddels wel haar ideale elf gevonden sinds Paixao en Hartman een basisplek hebben (alleen de spits is nog wat onduidelijk), maar toch mist er ergens een bepaalde balans in die ploeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |