SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Italië is sowiesoquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:11 schreef UitStraling het volgende:
Puglia, dit decorum, de sfeer, de elegantie, het contrast, dat uitzicht, de branding, de grotwanden, joie de vivre, de verlichting, de vloer, de romantiek, mijn dingetje toch wel hoor![]()
(de muziek is kut en ongepast)
Dat had ik niet achter je gezochtquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klopt. Nog een italiaan gegeten vandaag
Nog nooit geweest. Kom denk ik nog wel....quote:
Freudiaanse verpreking uiteraard en zoquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had ik niet achter je gezocht
Gewoon nog een keer je Toscane-reisje plannenquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. Kom denk ik nog wel....
Uhuhquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Freudiaanse verpreking uiteraard en zo
Moet ik wel flink gaan sparen....quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer je Toscane-reisje plannen
Dure reis?quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moet ik wel flink gaan sparen....![]()
![]()
waar is ie nu weer heen?quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neuh. Los is weer op vakantie. Dat is het wel.
quote:
vriend van me zit op Kaap Verdische eilanden, jaloers ookquote:
jawel🤪quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun jij een beetje trollen?
is water nat?quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun jij een beetje trollen?
Ja, ik denk dat je met alles bij elkaar wel rond de 1000 euro gaat zitten.quote:
Nou ja, misschien beetje sparen en vakantiegeld bij elkaar leggen?quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je met alles bij elkaar wel rond de 1000 euro gaat zitten.
🤡quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Even als Losbaldrosa dingen roepen in NWS dan.
Ik denk er over om mijn volgende vakantie hetzelfde gaat worden als toen naar Praag. Gewoon vliegreis en hotel boeken en daar wel zien.... (natuurlijk wel met een beetje voorbereiding wat daar te zien is..)quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, misschien beetje sparen en vakantiegeld bij elkaar leggen?
wanneer is dat?quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk er over om mijn volgende vakantie hetzelfde gaat worden als toen naar Praag. Gewoon vliegreis en hotel boeken en daar wel zien.... (natuurlijk wel met een beetje voorbereiding wat daar te zien is..)
Wanneer wat?quote:
nee je volgende vakantiequote:Op zaterdag 26 november 2022 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wanneer wat?
Naar Praag?
Nou dat was 4 jaar geleden![]()
Maar toen had ik alleen maar de vliegreis en hotel geboekt. En de rest zelf daar bekeken. iig geen pakketreis naar Istrie zoals vorig jaar.
Ik wil dus waarschijnlijk mijn volgende vakantie op dezelfde manier doen als dus in 2018 naar Praag. Waarheen weet ik nog echt niet. Ik heb best wel veel wat ik graag zou willen zien..
Weet ik nog niet, moet ik nog aanvragen en zulks...quote:
Large.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:33 schreef bitterbal het volgende:
@:liesje1979 welke maat heb jij gekozen? Zie dat die medium niet beschikbaar is
quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lust ook wel wat, een kaasfondue ofzo
Ik heb vandaag de old amsterdam bitterballen gehaald, want in de bonus en goed te hachelen miquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:47 schreef bitterbal het volgende:
of van die old amsterdam kaasstengels
hmmm ja? nog niet geproefd.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de old amsterdam bitterballen gehaald, want in de bonus en goed te hachelen mi
Dat is het allerleukstequote:Op zaterdag 26 november 2022 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk er over om mijn volgende vakantie hetzelfde gaat worden als toen naar Praag. Gewoon vliegreis en hotel boeken en daar wel zien.... (natuurlijk wel met een beetje voorbereiding wat daar te zien is..)
quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:52 schreef bitterbal het volgende:
@:budapestenaar had je de badkamer gisteren al gedaan?
*klikt stream wegquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Vandaag gestofzuigd en wasje gedraaid.
Ik lig in bed met thee. Niet erg spannend.quote:
Vind jijquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lig in bed met thee. Niet erg spannend.
@Thee ???quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik deel ballie's mening over die oma's rendang van de AH, ook niet erg spannendquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal nog eens zeggen dat ik iets lekker vindquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik deel ballie's mening over die oma's rendang van de AH, ook niet erg spannend
Mja qua smaak was die wel prima en voor een kant en klaar maaltijd verrassend pittig. Maar ik vond het qua structuur allemaal wat te papperig ofzoquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal nog eens zeggen dat ik iets lekker vind
Ja, dat klopt welquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja qua smaak was die wel prima en voor een kant en klaar maaltijd verrassend pittig. Maar ik vond het qua structuur allemaal wat te papperig ofzo
Wel makkelijk dat je niet hoeft te kauwenquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel makkelijk dat je niet hoeft te kauwen
Wat? Alleen dat ik niet zwaaiquote:
Smeksmakquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel makkelijk dat je niet hoeft te kauwen
Kijk al sinds m'n vertrek weer uit naar thuiskomstquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ha kwiwi, ben je al een beetje gewend daar?
Awwquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk al sinds m'n vertrek weer uit naar thuiskomst
Had je tijdens de vakantie al genoeg USA gehad voor dit jaar?quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk al sinds m'n vertrek weer uit naar thuiskomst
Ik heb sowieso wel genoeg USA gehad, Gergi wilde er graag naartoe voor de 4.5 week. Ik ga liever naar Canada of de nordics.quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Had je tijdens de vakantie al genoeg USA gehad voor dit jaar?
Ben gewoon een huismusquote:
quote:
Noordwesten moet je heenquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel genoeg USA gehad, Gergi wilde er graag naartoe voor de 4.5 week. Ik ga liever naar Canada of de nordics.
https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Canada_Highwayquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel genoeg USA gehad, Gergi wilde er graag naartoe voor de 4.5 week. Ik ga liever naar Canada of de nordics.
Zag dat ze bij de antiduur allemaal Lindt kalenders haddenquote:
Jongenquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag dat ze bij de antiduur allemaal Lindt kalenders hadden
Mag jij de volgende keer kiezen?quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meisjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |