Smeksmakquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel makkelijk dat je niet hoeft te kauwen
Kijk al sinds m'n vertrek weer uit naar thuiskomstquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ha kwiwi, ben je al een beetje gewend daar?
Awwquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk al sinds m'n vertrek weer uit naar thuiskomst
Had je tijdens de vakantie al genoeg USA gehad voor dit jaar?quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk al sinds m'n vertrek weer uit naar thuiskomst
Ik heb sowieso wel genoeg USA gehad, Gergi wilde er graag naartoe voor de 4.5 week. Ik ga liever naar Canada of de nordics.quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Had je tijdens de vakantie al genoeg USA gehad voor dit jaar?
Ben gewoon een huismusquote:
quote:
Noordwesten moet je heenquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel genoeg USA gehad, Gergi wilde er graag naartoe voor de 4.5 week. Ik ga liever naar Canada of de nordics.
https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Canada_Highwayquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel genoeg USA gehad, Gergi wilde er graag naartoe voor de 4.5 week. Ik ga liever naar Canada of de nordics.
Zag dat ze bij de antiduur allemaal Lindt kalenders haddenquote:
Jongenquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag dat ze bij de antiduur allemaal Lindt kalenders hadden
Mag jij de volgende keer kiezen?quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meisjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |