@Thee ???quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lig in bed met thee. Niet erg spannend.
Ik deel ballie's mening over die oma's rendang van de AH, ook niet erg spannendquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lig in bed met thee. Niet erg spannend.
Ik zal nog eens zeggen dat ik iets lekker vindquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik deel ballie's mening over die oma's rendang van de AH, ook niet erg spannend
Mja qua smaak was die wel prima en voor een kant en klaar maaltijd verrassend pittig. Maar ik vond het qua structuur allemaal wat te papperig ofzoquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal nog eens zeggen dat ik iets lekker vind
Ja, dat klopt welquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja qua smaak was die wel prima en voor een kant en klaar maaltijd verrassend pittig. Maar ik vond het qua structuur allemaal wat te papperig ofzo
Wel makkelijk dat je niet hoeft te kauwenquote:
quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel makkelijk dat je niet hoeft te kauwen
Wat? Alleen dat ik niet zwaaiquote:
Smeksmakquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel makkelijk dat je niet hoeft te kauwen
Kijk al sinds m'n vertrek weer uit naar thuiskomstquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ha kwiwi, ben je al een beetje gewend daar?
Awwquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk al sinds m'n vertrek weer uit naar thuiskomst
Had je tijdens de vakantie al genoeg USA gehad voor dit jaar?quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk al sinds m'n vertrek weer uit naar thuiskomst
Ik heb sowieso wel genoeg USA gehad, Gergi wilde er graag naartoe voor de 4.5 week. Ik ga liever naar Canada of de nordics.quote:Op zaterdag 26 november 2022 22:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Had je tijdens de vakantie al genoeg USA gehad voor dit jaar?
Ben gewoon een huismusquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |