SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Italië is sowiesoquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:11 schreef UitStraling het volgende:
Puglia, dit decorum, de sfeer, de elegantie, het contrast, dat uitzicht, de branding, de grotwanden, joie de vivre, de verlichting, de vloer, de romantiek, mijn dingetje toch wel hoor![]()
(de muziek is kut en ongepast)
Dat had ik niet achter je gezochtquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klopt. Nog een italiaan gegeten vandaag
Nog nooit geweest. Kom denk ik nog wel....quote:
Freudiaanse verpreking uiteraard en zoquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat had ik niet achter je gezocht
Gewoon nog een keer je Toscane-reisje plannenquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. Kom denk ik nog wel....
Uhuhquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Freudiaanse verpreking uiteraard en zo
Moet ik wel flink gaan sparen....quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer je Toscane-reisje plannen
Dure reis?quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moet ik wel flink gaan sparen....![]()
![]()
waar is ie nu weer heen?quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neuh. Los is weer op vakantie. Dat is het wel.
quote:
vriend van me zit op Kaap Verdische eilanden, jaloers ookquote:
jawel🤪quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun jij een beetje trollen?
is water nat?quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun jij een beetje trollen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |