Ja, ik denk dat je met alles bij elkaar wel rond de 1000 euro gaat zitten.quote:
Nou ja, misschien beetje sparen en vakantiegeld bij elkaar leggen?quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je met alles bij elkaar wel rond de 1000 euro gaat zitten.
🤡quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Even als Losbaldrosa dingen roepen in NWS dan.
Ik denk er over om mijn volgende vakantie hetzelfde gaat worden als toen naar Praag. Gewoon vliegreis en hotel boeken en daar wel zien.... (natuurlijk wel met een beetje voorbereiding wat daar te zien is..)quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, misschien beetje sparen en vakantiegeld bij elkaar leggen?
wanneer is dat?quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk er over om mijn volgende vakantie hetzelfde gaat worden als toen naar Praag. Gewoon vliegreis en hotel boeken en daar wel zien.... (natuurlijk wel met een beetje voorbereiding wat daar te zien is..)
Wanneer wat?quote:
nee je volgende vakantiequote:Op zaterdag 26 november 2022 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wanneer wat?
Naar Praag?
Nou dat was 4 jaar geleden![]()
Maar toen had ik alleen maar de vliegreis en hotel geboekt. En de rest zelf daar bekeken. iig geen pakketreis naar Istrie zoals vorig jaar.
Ik wil dus waarschijnlijk mijn volgende vakantie op dezelfde manier doen als dus in 2018 naar Praag. Waarheen weet ik nog echt niet. Ik heb best wel veel wat ik graag zou willen zien..
Weet ik nog niet, moet ik nog aanvragen en zulks...quote:
Large.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:33 schreef bitterbal het volgende:
@:liesje1979 welke maat heb jij gekozen? Zie dat die medium niet beschikbaar is
quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lust ook wel wat, een kaasfondue ofzo
Ik heb vandaag de old amsterdam bitterballen gehaald, want in de bonus en goed te hachelen miquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:47 schreef bitterbal het volgende:
of van die old amsterdam kaasstengels
hmmm ja? nog niet geproefd.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de old amsterdam bitterballen gehaald, want in de bonus en goed te hachelen mi
Dat is het allerleukstequote:Op zaterdag 26 november 2022 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk er over om mijn volgende vakantie hetzelfde gaat worden als toen naar Praag. Gewoon vliegreis en hotel boeken en daar wel zien.... (natuurlijk wel met een beetje voorbereiding wat daar te zien is..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |