Gooi jezelf weg.quote:
Uh nee?quote:
RONJANSEDquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:47 schreef RamboDirk het volgende:
Arno begint over huidskleur.....begeeft zich op glad ijs
klquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:47 schreef RamboDirk het volgende:
Arno begint over huidskleur.....begeeft zich kl glad ijs
quote:
quote:
quote:
quote:
Wat een warm bad hierquote:
Oei, hier zat nog wat dwarsquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit kan wel in een apart topic in CUL
Vind jij hutspot niet lekker?quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit kan ik niet liken
Ik ga wel even koken!
Ze moeten je hier niet, zoveel is duidelijk. Wat mij betreft echter, ben je van harte welkom.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat een warm bad hier
Iedereen is welkomquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ze moeten je hier niet, zoveel is duidelijk. Wat mij betreft echter, ben je van harte welkom.
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRivkah!quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van de hollandse pot
Barbara Barend anders! poh!quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jaap Stamquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:51 schreef Vis1980 het volgende:
Doe ik er ook eentje:
Welke speler is dit?
[ afbeelding ]
-olifant
+Giroud
Zuurkool en boerenkool is life.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
@DombohetOlifantje1quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:51 schreef Vis1980 het volgende:
Doe ik er ook eentje:
Welke speler is dit?
[ afbeelding ]
-olifant
+Giroud
quote:
Dumfries.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:51 schreef Vis1980 het volgende:
Doe ik er ook eentje:
Welke speler is dit?
[ afbeelding ]
-olifant
+Giroud
Afrikaanse dwerggiroudquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:51 schreef Vis1980 het volgende:
Doe ik er ook eentje:
Welke speler is dit?
[ afbeelding ]
-olifant
+Giroud
quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zuurkool en boerenkool is life.
quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt genot jaquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
And also Zuurkool en boerenkool is zuurkool en boerenkool!quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aha, was dat onderzoek van u!quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt genot ja
Mensen die dat niet lusten hebben vaak een kleine penis.
Omdat die inkwam als een dorpsidioot.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:57 schreef Netsplitter het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de gele kaart gegeven aan die keeper gister wel werd gecorrigeerd door de VAR naar rood en nu niet? Puur vanwege de keeper?
Flashdance hit.quote:
FAME! I'm gonna live forever, dat viel dus tegen.quote:
Sorry.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Raar, ze is wel bekend van haar beroemdheid.
Naam niet onthouden natuurlijkquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Raar, ze is wel bekend van haar beroemdheid.
Ja; las het net voor de wedstrijd.quote:
Die keeper had hem bijna onthoofd.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:57 schreef Netsplitter het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de gele kaart gegeven aan die keeper gister wel werd gecorrigeerd door de VAR naar rood en nu niet? Puur vanwege de keeper?
Ik dacht van Fame.quote:
Kan jij de salsa?quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Fame heeft mijn passie voor dansen aangewakkerd.
quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik dacht van Fame.
Of haal ik ze weer eens door mekaar?.
Of was ze van beide?
Dat had ik niet meer nodig.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Fame heeft mijn passie voor dansen aangewakkerd.
Rivkah had het ook liever anders gezien.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rivkah, Kees en John.
Dit is geen droomtrio.
Dus vanwege gevaarlijk spel, niet vanwege doorgebroken speler.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat die inkwam als een dorpsidioot.
quote:
Beide zelfs.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik dacht van Fame.
Of haal ik ze weer eens door mekaar?.
Of was ze van beide?
Broekjes.quote:
Amateur.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die keeper had hem bijna onthoofd.
Ik denk dat Rivkah best ondeugend is.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Rivkah had het ook liever anders gezien.
Decadente eter gespotquote:
Beslist geen zeester.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik denk dat Rivkah best ondeugend is.
Dit wordt verwerkt in mijn nieuwe roman, welke is getiteld Zware nachten met Rivkah.
quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:01 schreef GGMM het volgende:
Die Rivkah was laatst in het nieuws of iets en toen werd ze besproken en ik kende haar niet.
Helaas is dat niet zo gebleven.
Toen ontstond er even commotie in het topic.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ook zij stonden direct vooraan te juichen
Al heb ik geen idee wie Rivkah is, maar met zo'n naam zal het wel zo'n type zijn.
Een potje die doet of ze verstand van voetbal heeft.quote:
Wat moet GGMM toch zonder jou.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:03 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Toen ontstond er even commotie in het topic.
quote:
Oh gaan we die kant opquote:
Bedankt voor dit stukje duidingquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:03 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Toen ontstond er even commotie in het topic.
Ik haat dat soort mensen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Een potje die doet of ze verstand van voetbal heeft.
Ik denk omdat de scheidsrechter en de VAR dit niet beoordeelden als een doorgebroken speler.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:57 schreef Netsplitter het volgende:
Voel je niks van.quote:
Dan is Arno ook weer begonnen met praten.quote:
@Coco houdt het graag kuis en sereenquote:
Scharen met Rivkah, niet over krabben en kreeften. Betere titel.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik denk dat Rivkah best ondeugend is.
Dit wordt verwerkt in mijn nieuwe roman, welke is getiteld Zware nachten met Rivkah.
Joepie!quote:
Dat mag.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:Coco houdt het graag kuis en sereen
Welke onderdelen?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:06 schreef GGMM het volgende:
Ik ga nu koffie zetten.
Ik ben van plan om rond 19:00 te gaan sporten.
Dat jullie het weten.
Zou kunnen, ik vind persoonlijk van niet, en bovendien was ik geïnspireerd geraakt door iemand met bepaalde ervaringen, opgedaan tijdens de Olympische Spelen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Scharen met Rivkah, niet over krabben en kreeften. Betere titel.
Heel goed!quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:06 schreef GGMM het volgende:
Ik ga nu koffie zetten.
Dat jullie het weten.
Dankjewelquote:
Decaf?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:06 schreef GGMM het volgende:
Ik ga nu koffie zetten.
Dat jullie het weten.
We doen het samen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik waardeer de sfeer in dit topic.
Opwarmertje voor het wk darts genot.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rivkah zorgt voor saamhorigheid.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PC Finals dit weekend al neefjequote:Op zaterdag 26 november 2022 18:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Opwarmertje voor het wk darts genot.
Ik ook, maar ik drink 2 keer per dag koffiequote:Op zaterdag 26 november 2022 18:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heel goed!
Ik heb dit vanmorgen al gedaan, zodat ik gezellig in het topic kan blijven
Erg mooi.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
PC Finals dit weekend al neefje
Zo danquote:
Ik wilde een like geven totdat je de grap ging uitleggen,quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:09 schreef GGMM het volgende:
Bovenstaande post is grappig omdat hij sporten bedoelde.
Daar heb ik niet zo'n last van.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik drink dat ook niet maar na 17 uur koffie is funest voor de slaap.
Het is zaterdagquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geseik allemaal.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga een biertje pakken.
Dat blijft maar een uurtje in mijn systeem.
Jij gaat om 20 uur slapen?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh, ik houd 3 uur aan dat het effect kan hebben op de slaap.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is zaterdag
Koffie blijft maar 5 uur in je systeem
Hoelang de hoeveelheid cafeïne in je bloed blijft zitten, hangt ook af van persoon tot persoon. Bij sommige mensen blijft het wel tot 12 uur lang in het bloed zitten. Maar doorgaans is het na 6 uur verdwenen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is zaterdag
Koffie blijft maar 5 uur in je systeem
De sfeer wordt grimmig.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:11 schreef Bugno3 het volgende:
De wedstrijd zakt behoorlijk in. Een beetje zoals het postniveau van @:Pisces29
Het is niet iedereen gegeven dat het postniveau kan inzakken.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:11 schreef Bugno3 het volgende:
De wedstrijd zakt behoorlijk in. Een beetje zoals het postniveau van @:Pisces29
Ik drink zo een 30 espressos per dag, zelfs als ik even wakker word kan ik er gewoon 2 nemen en dan doortukken.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is eigenlijk gebeurd sinds ik de sfeer openlijk waardeerde in dit topic.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De sfeer wordt grimmig.
We hebben een verbinder nodig.
Ik zag laatst in een youtubefilmpje 5 uur staanquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh, ik houd 3 uur aan dat het effect kan hebben op de slaap.
Akkoord.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag laatst in een youtubefilmpje 5 uur staan
Dat is voor mij voldoende bewijs om 5 aan te houden
Leuke grapquote:
Pics?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:14 schreef Tagliano het volgende:
Mijn eten is best aardig geslaagd
Einde bericht
Dat is sympa, maar niet nodig.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is eigenlijk gebeurd sinds ik de sfeer openlijk waardeerde in dit topic.
Daarvoor wil ik nu mijn excuses aanbieden.
Het gaat om het hartje.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Grietje van Giroud. 6.5/10.
Dat vond Jeffrey Dahmer ookquote:
Als het eten inderdaad maar om zes uur op tafel staat.quote:
Jij zou er niet uit je bed schoppen, neefjequote:Op zaterdag 26 november 2022 18:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Grietje van Giroud. 6.5/10.
er?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij zou er niet uit je bed schoppen, neefje
Dat klopt. Drie weken terug per ongeluk geslapen met een tientonner.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij zou er niet uit je bed schoppen, neefje
Gaat het?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:20 schreef TweedeKlum het volgende:
BUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUT
Ik moet ook altijd aan Rob de Nijs denken als ik hem zie.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had Malle Babbe ipv Naaimaar moeten kiezem
Een erg vreemde keuze.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had Malle Babbe ipv Naaimaar moeten kiezem
Franse regiequote:Op zaterdag 26 november 2022 18:21 schreef Bugno3 het volgende:
Erg irritant dat ze wel/niet buitenspel niet gewoon normaal in beeld brengen. Was best close volgens mij.
Ik aan Hanson.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:22 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd aan Rob de Nijs denken als ik hem zie.
Wel nog in het bezit van je AirPods?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat klopt. Drie weken terug per ongeluk geslapen met een tientonner.
Pak Mars wegquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel nog in het bezit van je AirPods?
Ja.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:25 schreef Coco het volgende:
Bepaalt Arno wie welke wedstrijd mag verslaan?
Ja.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:25 schreef Coco het volgende:
Bepaalt Arno wie welke wedstrijd mag verslaan?
Ik denk het ookquote:
Tvquote:
Jaquote:
jaquote:
Loserquote:
Zijn bij jou ook de pop-ups beneden in beeld ook onscherp? (doelpuntenmaker en zo)quote:
ook ookquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Zijn bij jou ook de pop-ups beneden in beeld ook onscherp? (doelpuntenmaker en zo)
Verdiende like.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed gezien, jij bent niet van gisteren.
Nooit echt leuk gevondenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:30 schreef Slobeend het volgende:
Vinden we de "ja" meme nog leuk of zijn we er wel klaar mee?
Wat vind jij?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:30 schreef Slobeend het volgende:
Ik kijk op NOS.nl dus ik denk niet dat ik popups heb.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Zijn bij jou ook de pop-ups beneden in beeld ook onscherp? (doelpuntenmaker en zo)
Hier tuin ik niet in.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:30 schreef Slobeend het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:30 schreef Slobeend het volgende:
Smaakte het?quote:
Sympathiek standpunt. Ik ben er wel klaar mee!quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind jij?
Als jij er klaar mee bent dan stoppen we ermee
Dan stoppen we ermee mensen!quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sympathiek standpunt. Ik ben er wel klaar mee!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:32 schreef Coco het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sympathiek standpunt. Ik ben er wel klaar mee!
Ze doen daar net alsof VBL een forum vol kinderachtige/autistische debielen isquote:
Pau is een mooie stad.quote:
Dit doen we dus niet meer.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wie was een betere leugenaar, Armstrong of Boogerd?
Ja
Zoals ze eigenlijk overal buiten VBL doenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze doen daar net alsof VBL een forum vol kinderachtige/autistische debielen is
vind wel laggequote:Op zaterdag 26 november 2022 18:30 schreef Slobeend het volgende:
Ze denken dat het in VBL geen warm bad isquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zoals ze eigenlijk overal buiten VBL doen
(ten onrechte)
Dit komt misschien, heel misschien doordat jij het uithangbord van VBL bent. Jij bent het referentiepunt wat men heeft, dan snap ik die opvatting wel.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze doen daar net alsof VBL een forum vol kinderachtige/autistische debielen is
Het First Dates topic is het warmste bad van Fok.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Ze denken dat het in VBL geen warm bad is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |