Pics?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:14 schreef Tagliano het volgende:
Mijn eten is best aardig geslaagd
Einde bericht
Dat is sympa, maar niet nodig.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is eigenlijk gebeurd sinds ik de sfeer openlijk waardeerde in dit topic.
Daarvoor wil ik nu mijn excuses aanbieden.
Het gaat om het hartje.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Grietje van Giroud. 6.5/10.
Dat vond Jeffrey Dahmer ookquote:
Als het eten inderdaad maar om zes uur op tafel staat.quote:
Jij zou er niet uit je bed schoppen, neefjequote:Op zaterdag 26 november 2022 18:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Grietje van Giroud. 6.5/10.
er?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij zou er niet uit je bed schoppen, neefje
Dat klopt. Drie weken terug per ongeluk geslapen met een tientonner.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij zou er niet uit je bed schoppen, neefje
Gaat het?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:20 schreef TweedeKlum het volgende:
BUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUTBUT
Ik moet ook altijd aan Rob de Nijs denken als ik hem zie.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had Malle Babbe ipv Naaimaar moeten kiezem
Een erg vreemde keuze.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had Malle Babbe ipv Naaimaar moeten kiezem
Franse regiequote:Op zaterdag 26 november 2022 18:21 schreef Bugno3 het volgende:
Erg irritant dat ze wel/niet buitenspel niet gewoon normaal in beeld brengen. Was best close volgens mij.
Ik aan Hanson.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:22 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd aan Rob de Nijs denken als ik hem zie.
Wel nog in het bezit van je AirPods?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat klopt. Drie weken terug per ongeluk geslapen met een tientonner.
Pak Mars wegquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel nog in het bezit van je AirPods?
Ja.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:25 schreef Coco het volgende:
Bepaalt Arno wie welke wedstrijd mag verslaan?
Ja.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:25 schreef Coco het volgende:
Bepaalt Arno wie welke wedstrijd mag verslaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |