Omdat die inkwam als een dorpsidioot.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:57 schreef Netsplitter het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de gele kaart gegeven aan die keeper gister wel werd gecorrigeerd door de VAR naar rood en nu niet? Puur vanwege de keeper?
Flashdance hit.quote:
FAME! I'm gonna live forever, dat viel dus tegen.quote:
Sorry.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Raar, ze is wel bekend van haar beroemdheid.
Naam niet onthouden natuurlijkquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Raar, ze is wel bekend van haar beroemdheid.
Ja; las het net voor de wedstrijd.quote:
Die keeper had hem bijna onthoofd.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:57 schreef Netsplitter het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de gele kaart gegeven aan die keeper gister wel werd gecorrigeerd door de VAR naar rood en nu niet? Puur vanwege de keeper?
Ik dacht van Fame.quote:
Kan jij de salsa?quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Fame heeft mijn passie voor dansen aangewakkerd.
quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik dacht van Fame.
Of haal ik ze weer eens door mekaar?.
Of was ze van beide?
Dat had ik niet meer nodig.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Fame heeft mijn passie voor dansen aangewakkerd.
Rivkah had het ook liever anders gezien.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rivkah, Kees en John.
Dit is geen droomtrio.
Dus vanwege gevaarlijk spel, niet vanwege doorgebroken speler.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat die inkwam als een dorpsidioot.
quote:
Beide zelfs.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik dacht van Fame.
Of haal ik ze weer eens door mekaar?.
Of was ze van beide?
Broekjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |