quote:Op zaterdag 26 november 2022 23:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Denken dat een drogreden een zinnig argument is.
Daar heeft @Perrin gelijk in. De drogreden die Alyssa Milano gebruikt is een zinnig argument (not) om over te stappen op een Volkswagen.quote:Op zondag 27 november 2022 00:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me op het moment wat overdreven. Maar je gaat niet in op wat hij zegt.
Ik heb geen idee waar je op doelt. De drogreden hier is dat hoewel Volkswagen door de nazi's opgericht is, dat niet meer reflecteert op de huidige waarden van het bedrijf. Of denk je dat Volkswagen nog de Nazi waarden heeft?quote:Op zondag 27 november 2022 00:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
[..]
Daar heeft @:perrin gelijk in. De drogreden die Alyssa Milano gebruikt is een zinnig argument (not) om over te stappen op een Volkswagen.
Of bedoel je dat niet...![]()
Deze?quote:Op zondag 27 november 2022 00:11 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat Elon met een snarky remark reageerde en dacht bij mezelf: das niet slim om een senator met machtige vrienden in de regering af te zeiken...
Het gaat om het niet beantwoorden van de brief van de senator. Het kan consequenties hebben voor de security clearance van Musk, en dus voor SpaceX. En dan lacht Musk niet meer.quote:
Ik denk dat de drogreden die @Perrin bedoelt is dat Musk en die gozer op Alyssa Milano haar argument om de Tesla weg te doen, geen argument heeft, maar het countert met iets wat kant nog wal slaat op haar argumentatie om die wagen weg te doen.quote:Op zondag 27 november 2022 00:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je op doelt. De drogreden hier is dat hoewel Volkswagen door de nazi's opgericht is, dat niet meer reflecteert op de huidige waarden van het bedrijf.
Waarom voor SpaceX?quote:Op zondag 27 november 2022 00:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het gaat om het niet beantwoorden van de brief van de senator. Het kan consequenties hebben voor de security clearance van Musk, en dus voor SpaceX. En dan lacht Musk niet meer.
Je bent het wel er mee eens dat er op wijzen dat Volkswagen door de Nazi's opgericht is een drogreden is?quote:Op zondag 27 november 2022 00:35 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik denk dat de drogreden die @:Perrin bedoelt is dat Musk en die gozer op Alyssa Milano haar argument om de Tesla weg te doen, geen argument heeft, maar het countert met iets wat kant nog wal slaat op haar argumentatie om die wagen weg te doen.
Denk dat Musk ook wel een beetje klaar is met het constant maar moeten verdedigen en uitleggen dat Twitter geen extreem-rechts speelveld wordt/is/gaat worden. Kijk naar de tweets met AOC. Vermakelijke kost.
Tuurlijk ben ik het daarmee eens!quote:Op zondag 27 november 2022 00:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je bent het wel er mee eens dat er op wijzen dat Volkswagen door de Nazi's opgericht is een drogreden is?
@:Perrin kan dit misverstand simpel ophelderen. Het lijkt me vrij helder dat wat jij denkt dat hij bedoelde niet is wat hij bedoelde, maar ik kan me voorstellen dat iemand dat verkeerdom interpreteert.
Overheidscontracten. De overheid zit niet op onduidelijkheden van Musk te wachten als het om het lanceren van militaire satellieten gaat.quote:
Als mijn mening geven en hopen dat anderen daar wat mee kunnen een agenda is ja daar ben ik inderdaad schuldig. Jij dropt hier vrijwel irrelevante propaganda in het topic, doet niet mee aan enige discussie. Gooit wat ad hominems mijn kant op maar ik ben eng met een agendaquote:Op zaterdag 26 november 2022 23:59 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Je hebt een agenda dus. Eng figuur.
Maar wat heeft bedrijf A met bedrijf B te maken dan? Als rechtsvorm zijn het twee aparte entiteiten. Je kan geen sancties opleggen aan Pindakaas BV omdat je een geschil hebt met Chocolade BV. Ook al is het dezelfde eigenaar.quote:Op zondag 27 november 2022 00:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Overheidscontracten. De overheid zit niet op onduidelijkheden van Musk te wachten als het om het lanceren van militaire satellieten gaat.
Natuurlijk niet. De persoon Musk is toch dezelfde?quote:Op zondag 27 november 2022 00:48 schreef Rnie het volgende:
[..]
Maar wat heeft bedrijf A met bedrijf B te maken dan? Als rechtsvorm zijn het twee aparte entiteiten. Je kan geen sancties opleggen aan Pindakaas BV omdat je een geschil hebt met Chocolade BV. Ook al is het dezelfde eigenaar.
Dat is toch niet relevant? Die overheidscontracten zoals jij ze benoemd zijn toch contracten tussen de overheid en SpaceX? Niet tussen de overheid en Musk.quote:Op zondag 27 november 2022 00:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. De persoon Musk is toch dezelfde?
Als het om nationale veiligheid -spionagesatellieten lanceren bijvoorbeeld- gaat is het zeker relevant. Het kan een issue zijn. Het hoeft niet, maar het kan zeker. In dat laatste geval kan SpaceX het oplossen door te zorgen dat Musk gegarandeerd en verifieerbaar niet bij bepaalde geclassificeerde info kan komen. De Amerikaanse overheid is nu eenmaal nogal paranoïde als het gaat om dat soort zaken.quote:Op zondag 27 november 2022 01:01 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dat is toch niet relevant? Die overheidscontracten zoals jij ze benoemd zijn toch contracten tussen de overheid en SpaceX? Niet tussen de overheid en Musk.
Als Musk tekortschiet bij Twitter, omdat hij geen reactie heeft gegeven op zijn brief (wat wel een sterk staaltje overheidsmacht is,maargoed), dan kan je toch niet SpaceX (wat niet volledig van Musk is) als bedrijf daarvoor beboeten met als argument dat je een beef hebt met Musk omtrent verificatie-gate?![]()
Het enige wat zou kunnen is dat die senator pleit voor regeltjes die voor iedereen geldt. En dat probeert hij dus.
Je moet niet de persoon Musk verwarren met de bedrijven. Losstaande entiteiten met hun eigen rechtsvorm.
[ twitter ]
Haha, totaal de boel omdraaien met je 'taktiek'. Typisch extreem links. Ik hoop dat de AIVD je in de gaten houdt.quote:Op zondag 27 november 2022 00:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Als mijn mening geven en hopen dat anderen daar wat mee kunnen een agenda is ja daar ben ik inderdaad schuldig. Jij dropt hier vrijwel irrelevante propaganda in het topic, doet niet mee aan enige discussie. Gooit wat ad hominems mijn kant op maar ik ben eng met een agendaNou succes met je agendaloze kruistocht tegen het verschrikkelijke antifa ofzo? Je zal wel veel zieltjes winnen met deze originele en welbespraakte taktiek.
quote:Op zondag 27 november 2022 07:26 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Haha, totaal de boel omdraaien met je 'taktiek'. Typisch extreem links. Ik hoop dat de AIVD je in de gaten houdt.
Eng figuur. Bah.
Kan je uitleggen welke overtuigingen hem dan zo extreem links maken?quote:Op zondag 27 november 2022 07:26 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Haha, totaal de boel omdraaien met je 'taktiek'. Typisch extreem links. Ik hoop dat de AIVD je in de gaten houdt.
Eng figuur. Bah.
Misschien moet ie zich dan ook gewoon bezig houden met bedrijven besturen en niet meer communiceren in oneliners en plaatjes.quote:Op zondag 27 november 2022 00:35 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik denk dat de drogreden die @:Perrin bedoelt is dat Musk en die gozer op Alyssa Milano haar argument om de Tesla weg te doen, geen argument heeft, maar het countert met iets wat kant nog wal slaat op haar argumentatie om die wagen weg te doen.![]()
Denk dat Musk ook wel een beetje klaar is met het constant maar moeten verdedigen en uitleggen dat Twitter geen extreem-rechts speelveld wordt/is/gaat worden. Kijk naar de tweets met AOC. Vermakelijke kost.
Dan krijg je weer gehuil dat hij onbereikbaar is of mensen die roepen dat hij geen plan heeft want ze hebben het niet gezien dus bestaat het niet.quote:Op zondag 27 november 2022 09:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien moet ie zich dan ook gewoon bezig houden met bedrijven besturen en niet meer communiceren in oneliners en plaatjes.
Dat is veel minder leukquote:Op zondag 27 november 2022 09:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien moet ie zich dan ook gewoon bezig houden met bedrijven besturen en niet meer communiceren in oneliners en plaatjes.
quote:Op zaterdag 26 november 2022 23:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Denken dat een drogreden een zinnig argument is.
Kop op mannen, niet zo zuur en niet alles zo serieus benaderen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 23:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dus als je géén VW koopt ben je woke en antifa?
Want alle CEOs die niet continu oneliners en plaatjes op Twitter aan het dumpen zijn krijgen het verwijt onbereikbaar te zijn ofzo?quote:Op zondag 27 november 2022 09:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan krijg je weer gehuil dat hij onbereikbaar is of mensen die roepen dat hij geen plan heeft want ze hebben het niet gezien dus bestaat het niet.
Tesla aandeelhouders zijn dan ook not amused.quote:Op zondag 27 november 2022 09:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zuur? Ik geniet juist met volle teugen van het festival aan brainfarts uit altrechtse hoek. Vind het ook echt opmerkelijk hoe mensen zich aangetrokken voelen tot dat soort chronisch puberaal gedrag.quote:Op zondag 27 november 2022 09:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[..]
Kop op mannen, niet zo zuur en niet alles zo serieus benaderen.
Elon heeft een nieuw speeltje dus tesla komt bij hem op de stapel oud speelgoed daar zal hij voorlopig veel minder naar omkijken.quote:Op zondag 27 november 2022 10:20 schreef nostra het volgende:
[..]
Tesla aandeelhouders zijn dan ook not amused.
Als je hem een brief stuurt krijg je niet eens antwoord. Zie hierboven.quote:Op zondag 27 november 2022 09:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan krijg je weer gehuil dat hij onbereikbaar is of mensen die roepen dat hij geen plan heeft want ze hebben het niet gezien dus bestaat het niet.
Wat is er precies mis met Andy Ngo? Het door jouw gelinkt artikel van Rolling Stone (een vooringenomen links en progressieve outlet) weet dit namelijk niet te onderbouwen. En waarom zou hij zogenaamd het doelwit zijn van Antifa als er letterlijk beelden zijn waar hij in elkaar wordt geslagen en allerlei vloeistoffen over zich heen krijgt gegooid, door individuen die zich associëren met Antifa. Ik vind het vooral schrikbarend hoe je hier in de bres probeert te springen voor dit soort mensen, maar misschien viel ook wel te verwachten van een anti-kapitalist die BIJ1 stemt. Als je zelf zulk enorm radicaal gedachtegoed omarmd, dan zul je ook wel kunnen vinden in een terreurgroepering als Antifa. Zorgwekkend om te zien hoe sommigen op dat vlak toch kunnen radicaliseren.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:08 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Geschreven door Andy Ngodan weet je meteen dat er vrijwel niks van waar zal zijn. Social media influencer die het moet hebben van het zogenaamd doelwit zijn van antifa.
Ik wil het wel uitleggen antifa zijn anti fascisten. Het is totaal onzinnig om te doen alsof de verschillende groepen op elkaar lijken. Praten over de Antifa is zoiets als praten over de Islam of het Christendom alsof katholieken en mormonen precies hetzelfde zijn. Op extreem rechts vinden ze antifa uiteraard vervelend want dan worden ze nog wel eens ontmaskert als fascist. Dus hebben ze op extreemrechts een plan bedacht! Als wij nou gewoon de antifa beschuldigen fascisten te zijn dan hoeft niemand naar ze te luisteren plus dat op die manier ook het label fascist wordt gedevalueerd immers iedereen van links tot rechts is fascist, zelfde idee bij racisme de echte racisten zijn anti-racist. Het is van een infantiliteit bijna niet voor te stellen, wat je zegt ben je zelf was ook een veelgehoord argument op mijn basisschoolplein. Maarja je hebt het over een politieke stroming die in mensen als Trump en Baudet leiders ziet.
https://decorrespondent.n(...)00992451269-4e977f8b
En dan ook maar blijven projecteren. Want waar precies bestaat die extreemrechtse agenda precies uit? Kun je dat ook beargumenteren? Op rechts is er verder ook geen sprake van een alternatieve realiteit, daar zitten niet de mensen die allerlei theorieën verzinnen over allerlei minderheden die zogenaamd onderdrukt worden, dat een lichte huidskleur je allerlei voordelen geeft in de wereld of dat geslacht slechts een subjectieve beleving is en dat mensen zelfs onzijdig kunnen zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2022 23:58 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, of je leest de bijbel of je gaat naar de helAls ik fictie wil lezen heb ik wel toffere dingen op de plank liggen.
Als je zijn nonsense wil promoten zul je eerder een extreem-rechtse agenda hebben. Zijn boekje doet net alsof het minieme antifa probleem dat Amerika heeft belangrijker is dan het extreemm grote extreem-rechtse probleem. Maarja dat krijg je van een schrijver met als agenda propaganda maken.
Hier kan je lezen over Andy. https://www.rollingstone.(...)troll-antifa-877914/
Op rechts is er natuurlijk sprake van een alternatieve realiteit waar dit soort leugenaars geloofwaardig zijn en feiten ondergeschikt aan gevoelens. Zie bijvoorbeeld Musk die doet alsof bedrijven onder druk van activisten stopten met adverteren Terwijl vrij duidelijk is dat ze stoppen met adverteren door de controverse die hij veroorzaakt en gigantisch veel personeel heeft ontslagen dat adverteren mogelijk en analyseerbaar maakt.
Je tuigt hier een mooie stropop op. Niemand heeft gesteld dat het afkeuren van racisme wil zeggen dat iemand meteen woke is? De meeste mensen zijn namelijk niet gediend van racisme. Ik zou eens bij een gemiddelde winkel gaan staan en iemand op basis van zijn of haar huidskleur beledigen, ik denk dat je meteen die hele winkel achter je aan zou krijgen, en terecht.quote:Op zaterdag 26 november 2022 23:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het is alleen geen sealioning. Jij gaf nota bene eerder aan dat je het eens was met BufferOverflow dat ESG scores wokeness meten. Klaarblijkelijk hebben mensen in deze reeks dus een volstrekt andere interpretatie van wat wokeness is dan wat - in ieder geval ik denk dat - gangbaar is. De hele notie dat er een label is wat wokeness zou meten, wat tractie zou hebben onder mensen die gewoon geen racisme willen en een wat groenere wereld is in mijn ogen absurd. Tegen racisme zijn is niet hetzelfde als woke zijn. De processen van een organisatie daarop beoordelen ook niet.
Je herhaalt hier wat ik eerder al zelf schreef. Desondanks zijn er een aantal mensen in deze reeks toch van mening dat een ESG label wokeness meet.quote:Op zondag 27 november 2022 11:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je tuigt hier een mooie stropop op. Niemand heeft gesteld dat het afkeuren van racisme wil zeggen dat iemand meteen woke is? De meeste mensen zijn namelijk niet gediend van racisme. Ik zou eens bij een gemiddelde winkel gaan staan en iemand op basis van zijn of haar huidskleur beledigen, ik denk dat je meteen die hele winkel achter je aan zou krijgen, en terecht.
Alt rechts ben ik nog niet tegengekomen op Twitter. Wel veel zuur linkse mensen die menen dat gelijke monniken gelijke kappen gelijk staat aan het voortrekken van extreem rechts.quote:Op zondag 27 november 2022 10:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zuur? Ik geniet juist met volle teugen van het festival aan brainfarts uit altrechtse hoek. Vind het ook echt opmerkelijk hoe mensen zich aangetrokken voelen tot dat soort chronisch puberaal gedrag.
Je vind het terecht dat mensen gecanceld worden wegens het uiten van hun mening?quote:Op zondag 27 november 2022 11:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je tuigt hier een mooie stropop op. Niemand heeft gesteld dat het afkeuren van racisme wil zeggen dat iemand meteen woke is? De meeste mensen zijn namelijk niet gediend van racisme. Ik zou eens bij een gemiddelde winkel gaan staan en iemand op basis van zijn of haar huidskleur beledigen, ik denk dat je meteen die hele winkel achter je aan zou krijgen, en terecht.
Rolling Stone een vooringenomen links en progressieve outlet noemen, en je in dezelfde zin afvragen wat er precies mis zou zijn met Andy Ngo.quote:Op zondag 27 november 2022 10:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat is er precies mis met Andy Ngo? Het door jouw gelinkt artikel van Rolling Stone (een vooringenomen links en progressieve outlet) weet dit namelijk niet te onderbouwen. En waarom zou hij zogenaamd het doelwit zijn van Antifa als er letterlijk beelden zijn waar hij in elkaar wordt geslagen en allerlei vloeistoffen over zich heen krijgt gegooid, door individuen die zich associëren met Antifa. Ik vind het vooral schrikbarend hoe je hier in de bres probeert te springen voor dit soort mensen, maar misschien viel ook wel te verwachten van een anti-kapitalist die BIJ1 stemt. Als je zelf zulk enorm radicaal gedachtegoed omarmd, dan zul je ook wel kunnen vinden in een terreurgroepering als Antifa. Zorgwekkend om te zien hoe sommigen op dat vlak toch kunnen radicaliseren.
WHO is Elon musk?quote:
Daar zitten elementen van wokeness in, dat is gewoon een juiste constatering.quote:Op zondag 27 november 2022 11:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je herhaalt hier wat ik eerder al zelf schreef. Desondanks zijn er een aantal mensen in deze reeks toch van mening dat een ESG label wokeness meet.
Klopt, dat is ook de conclusie van bijvoorbeeld AllSides, Ad Fontes Media en Media Bias/Fact Check . Maar jij bent het daar niet mee eens begrijp ik? En misschien moet je ook even onderbouwen wat er mis zou zijn met Andy Ngo.quote:Op zondag 27 november 2022 11:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Rolling Stone een vooringenomen links en progressieve outlet noemen, en je in dezelfde zin afvragen wat er precies mis zou zijn met Andy Ngo.
[ afbeelding ]
Tegen racisme zijn is niet woke. Dat is common sense. Woke is op veel gebieden juist racistisch.quote:Op zaterdag 26 november 2022 23:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het is alleen geen sealioning. Jij gaf nota bene eerder aan dat je het eens was met BufferOverflow dat ESG scores wokeness meten. Klaarblijkelijk hebben mensen in deze reeks dus een volstrekt andere interpretatie van wat wokeness is dan wat - in ieder geval ik denk dat - gangbaar is. De hele notie dat er een label is wat wokeness zou meten, wat tractie zou hebben onder mensen die gewoon geen racisme willen en een wat groenere wereld is in mijn ogen absurd. Tegen racisme zijn is niet hetzelfde als woke zijn. De processen van een organisatie daarop beoordelen ook niet.
Op welke gebieden dan?quote:Op zondag 27 november 2022 12:00 schreef VEM2012 het volgende:
Woke is op veel gebieden juist racistisch.
Dat is precies wat de sealion doet. Alleen dan niet oprecht vanuit interesse, maar om de discussie om zeep te helpen.quote:
Topic gaat over twitter. Als je een probleem hebt met gekleurde journalistiek hebt zou je NGO niet verdedigen. Het rolling stone artikel dat ik link is vrij duidelijk en feitelijk een stuk objectiever dan je provocateur lievelingetje. Maargoed we weten al dat hypocrisie je handelsmerk is. Wanneer ga je nou uitleggen waarom klagen over links twitter wel bon-ton is maar over rechts twitter niet. Daarbij ben ik helemaal niet op de bres gesprongen voor antifa ik corrigeer enkel wat onzin erover. Tereurgroep, ja zal best net als de Proud boys die je vast fanatiek verdedigtquote:Op zondag 27 november 2022 10:46 schreef HowardRoark het volgende:
Wat is er precies mis met Andy Ngo? Het door jouw gelinkt artikel van Rolling Stone (een vooringenomen links en progressieve outlet) weet dit namelijk niet te onderbouwen. En waarom zou hij zogenaamd het doelwit zijn van Antifa als er letterlijk beelden zijn waar hij in elkaar wordt geslagen en allerlei vloeistoffen over zich heen krijgt gegooid, door individuen die zich associëren met Antifa. Ik vind het vooral schrikbarend hoe je hier in de bres probeert te springen voor dit soort mensen, maar misschien viel ook wel te verwachten van een anti-kapitalist die BIJ1 stemt. Als je zelf zulk enorm radicaal gedachtegoed omarmd, dan zul je ook wel kunnen vinden in een terreurgroepering als Antifa. Zorgwekkend om te zien hoe sommigen op dat vlak toch kunnen radicaliseren.
Thanks genieten dit, ga je voor de bingo ofzo? Minderheden die 'zogenaamd' onderdrukt worden, blank zijn heeft geen voordelen ik moet zeggen je kan niet beter mijn punt bewijzeen. Boektip van de bijna leninistische Joris Luyendijk https://www.bol.com/nl/nl(...)gtOaNM4aAm8dEALw_wcBquote:En dan ook maar blijven projecteren. Want waar precies bestaat die extreemrechtse agenda precies uit? Kun je dat ook beargumenteren? Op rechts is er verder ook geen sprake van een alternatieve realiteit, daar zitten niet de mensen die allerlei theorieën verzinnen over allerlei minderheden die zogenaamd onderdrukt worden, dat een lichte huidskleur je allerlei voordelen geeft in de wereld of dat geslacht slechts een subjectieve beleving is en dat mensen zelfs onzijdig kunnen zijn.
Goh bedrijven aanschrijven om iets te doen is letterlijk vrijheid van meningsuiting. Nou wat vreselijk dat mensen dat gebruiken inderdaad. Bah moeten we helemaal niet hebben. Oh wacht eerst beweerde je nog dat vrijheid van meningsuiting wél belangrijk was. Toen Musk zei dat hij daar een voorvechter van was. Nou ik zal maar niet vragen of je nou voor of tegen bent. Ik neem aan voor als jij of Musk het gebruikt en tegen als ik het gebruik.quote:Ten slotte heeft Musk natuurlijk helemaal gelijk als hij stelt dat activisten druk zetten op bedrijven om te stoppen met adverteren op Twitter. Er is zelfs een uitvoerige brief geschreven om het adverteren te stoppen, zo zien we meteen weer hoe de links en progressieve medemens in elkaar steekt. Als zij niet ergens de dienst uitmaken, dan moet het kapot en worden onttrokken van alle mogelijke financiering. Maar jij stelde dus dit allemaal niet waar is? Bijzonder dan dat zelf Business Insider hier een artikel over heeft geschreven waarin die brief is te lezen.
Maar goed in jouw realiteit waren het natuurlijk mensen als ik met een agendaquote:Elon Musk’s tumultuous reign at Twitter has led to a damaging rift with top brands and marketers, with the social media company’s $5bn-a-year advertising business hit by tensions over content moderation and resources.
Multiple top advertising agencies and media buyers told the Financial Times that nearly all of the big brands they represent have paused spending on the social media platform, citing alarm at Musk’s ad hoc approach to policing content and decision to axe many of its ad sales team.
Musk, meanwhile, has sought to personally call chief executives of some brands that have curbed advertising in order to berate them, according to one senior industry figure, leading others to instead reduce their spend to the bare minimum required so as to avoid further confrontation with the billionaire entrepreneur.
After several waves of job cuts and departures, Twitter’s ads business team has shrunk so much that many agencies no longer have any point of contact at the company and have received little to no communication in recent weeks, according to four industry insiders.
Some brands have been unable to get feedback on how previous campaigns have performed because of the staffing shortages, one media buyer said. Others are complaining Twitter’s ads systems have also become buggy, making it difficult or even impossible to run campaigns.
“It is quite unique. The turmoil, the damage, nothing of this magnitude has happened before. Never,” said a senior executive at a big four advertising agency.
“He seems to put off even those advertisers who wanted him to succeed,” another top advertising agency executive said.
Voornamelijk de focus op 'diversity, equity, and inclusion' valt als 'woke' te categoriseren. Dat is onderdeel van de S in het ESG label. Zoals bijvoorbeeld een grote speler als PWC op hun site schrijft:quote:
quote:The upheaval of 2020 has been defined in part by highly visible social movements. Companies have found themselves in the crosshairs, pressed to declare their commitments to causes and articulate the steps they are taking to support social justice.
The public’s heightened expectations for companies have dovetailed with the growing interest of investors in environmental, social and governance (ESG) factors, which include diversity and inclusion (D&I). The pursuit of diversity isn’t just about doing the right thing. A diverse workforce can drive better outcomes that can actually enhance business growth and brand reputation. However, this renewed emphasis has also highlighted the fact that many organizations do not have consistent, standard metrics in place to track progress and report results.
Het selecteren (of afwijzen) van mensen op basis van onveranderlijke kenmerken zijn hele kwalijke praktijken.quote:
Nou, bv door mensen in te delen op huidskleur. Zeuren over Blank privilege, blanke onschuld bestaat niet, Zwarte mensen zijn slachtoffers, enz.quote:
En dat is negatief?quote:Op zondag 27 november 2022 12:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Voornamelijk de focus op 'diversity, equity, and inclusion' valt als 'woke' te categoriseren.
1) Ik zeg nergens dat ik het daar niet mee eens ben.quote:Op zondag 27 november 2022 11:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook de conclusie van bijvoorbeeld AllSides, Ad Fontes Media en Media Bias/Fact Check . Maar jij bent het daar niet mee eens begrijp ik? En misschien moet je ook even onderbouwen wat er mis zou zijn met Andy Ngo.
Als ie werkelijk de wereld zou willen verbeteren, dan hoeft ie daarvoor echt niet op het hoofdkwartier van Twitter te slapen. Gewoon een kwestie van de servers van dat ellendige platform uitzetten en de wereld is al een heel stuk beter.quote:
De enige diversiteit die er echt toe doet hebben de progressieven een broertje dood aan.quote:Op zondag 27 november 2022 12:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
En dat is negatief?Diversiteit, rechtvaardigheid en inclusiviteit is slecht?
En meteen alweer een draai. Ik heb slechts een vraag gesteld, niet iemand zitten te verdedigen. En waarom zou Twitter nu rechts zijn? Kun je dat ook uitleggen? Je maakt hier nu wéér die aantijging zonder het te onderbouwen. Om daarna de drogredenatie te maken dat ik Proud Boys fanatiek zou verdedigen? Waar heb ik dat gedaan?quote:Op zondag 27 november 2022 12:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Topic gaat over twitter. Als je een probleem hebt met gekleurde journalistiek hebt zou je NGO niet verdedigen. Het rolling stone artikel dat ik link is vrij duidelijk en feitelijk een stuk objectiever dan je provocateur lievelingetje. Maargoed we weten al dat hypocrisie je handelsmerk is. Wanneer ga je nou uitleggen waarom klagen over links twitter wel bon-ton is maar over rechts twitter niet. Daarbij ben ik helemaal niet op de bres gesprongen voor antifa ik corrigeer enkel wat onzin erover. Tereurgroep, ja zal best net als de Proud boys die je vast fanatiek verdedigt![]()
Zorgen over radicalisatie kun je uiteraard beter over jezelf hebben wat schreef is uberhaupt niet radicaal laat staan enorm. Als je daar al zo van over je toeren raakt is er toch iets mis.
Er wordt gesteld dat het 'woke' is, het woord 'negatief' heb ik niet gebruikt. Maar je kunt het natuurlijk als twijfelachtig zien dat een bedrijf selecteert op basis van onveranderlijke kenmerken, terwijl in principe kwaliteit de doorslag zou moeten geven. Dat wil dus zeggen dat enkel de kwalificaties, competenties en het functioneren van een werknemer een rol mag spelen, niet geslacht, seksuele oriëntatie of huidskleur.quote:Op zondag 27 november 2022 12:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
En dat is negatief?Diversiteit, rechtvaardigheid en inclusiviteit is slecht?
Oh, vertel.quote:Op zondag 27 november 2022 12:14 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De enige diversiteit die er echt toe doet hebben de progressieven een broertje dood aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |