quote:Op zaterdag 26 november 2022 23:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Denken dat een drogreden een zinnig argument is.
Daar heeft @Perrin gelijk in. De drogreden die Alyssa Milano gebruikt is een zinnig argument (not) om over te stappen op een Volkswagen.quote:Op zondag 27 november 2022 00:05 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me op het moment wat overdreven. Maar je gaat niet in op wat hij zegt.

Ik heb geen idee waar je op doelt. De drogreden hier is dat hoewel Volkswagen door de nazi's opgericht is, dat niet meer reflecteert op de huidige waarden van het bedrijf. Of denk je dat Volkswagen nog de Nazi waarden heeft?quote:Op zondag 27 november 2022 00:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
[..]
Daar heeft @:perrin gelijk in. De drogreden die Alyssa Milano gebruikt is een zinnig argument (not) om over te stappen op een Volkswagen.
Of bedoel je dat niet...![]()

Deze?quote:Op zondag 27 november 2022 00:11 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat Elon met een snarky remark reageerde en dacht bij mezelf: das niet slim om een senator met machtige vrienden in de regering af te zeiken...

Het gaat om het niet beantwoorden van de brief van de senator. Het kan consequenties hebben voor de security clearance van Musk, en dus voor SpaceX. En dan lacht Musk niet meer.quote:

Ik denk dat de drogreden die @Perrin bedoelt is dat Musk en die gozer op Alyssa Milano haar argument om de Tesla weg te doen, geen argument heeft, maar het countert met iets wat kant nog wal slaat op haar argumentatie om die wagen weg te doen.quote:Op zondag 27 november 2022 00:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je op doelt. De drogreden hier is dat hoewel Volkswagen door de nazi's opgericht is, dat niet meer reflecteert op de huidige waarden van het bedrijf.

Waarom voor SpaceX?quote:Op zondag 27 november 2022 00:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het gaat om het niet beantwoorden van de brief van de senator. Het kan consequenties hebben voor de security clearance van Musk, en dus voor SpaceX. En dan lacht Musk niet meer.

Je bent het wel er mee eens dat er op wijzen dat Volkswagen door de Nazi's opgericht is een drogreden is?quote:Op zondag 27 november 2022 00:35 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik denk dat de drogreden die @:Perrin bedoelt is dat Musk en die gozer op Alyssa Milano haar argument om de Tesla weg te doen, geen argument heeft, maar het countert met iets wat kant nog wal slaat op haar argumentatie om die wagen weg te doen.
Denk dat Musk ook wel een beetje klaar is met het constant maar moeten verdedigen en uitleggen dat Twitter geen extreem-rechts speelveld wordt/is/gaat worden. Kijk naar de tweets met AOC. Vermakelijke kost.

Tuurlijk ben ik het daarmee eens!quote:Op zondag 27 november 2022 00:40 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je bent het wel er mee eens dat er op wijzen dat Volkswagen door de Nazi's opgericht is een drogreden is?
@:Perrin kan dit misverstand simpel ophelderen. Het lijkt me vrij helder dat wat jij denkt dat hij bedoelde niet is wat hij bedoelde, maar ik kan me voorstellen dat iemand dat verkeerdom interpreteert.

Overheidscontracten. De overheid zit niet op onduidelijkheden van Musk te wachten als het om het lanceren van militaire satellieten gaat.quote:

Als mijn mening geven en hopen dat anderen daar wat mee kunnen een agenda is ja daar ben ik inderdaad schuldig. Jij dropt hier vrijwel irrelevante propaganda in het topic, doet niet mee aan enige discussie. Gooit wat ad hominems mijn kant op maar ik ben eng met een agendaquote:Op zaterdag 26 november 2022 23:59 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Je hebt een agenda dus. Eng figuur.

Maar wat heeft bedrijf A met bedrijf B te maken dan? Als rechtsvorm zijn het twee aparte entiteiten. Je kan geen sancties opleggen aan Pindakaas BV omdat je een geschil hebt met Chocolade BV. Ook al is het dezelfde eigenaar.quote:Op zondag 27 november 2022 00:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Overheidscontracten. De overheid zit niet op onduidelijkheden van Musk te wachten als het om het lanceren van militaire satellieten gaat.

Natuurlijk niet. De persoon Musk is toch dezelfde?quote:Op zondag 27 november 2022 00:48 schreef Rnie het volgende:
[..]
Maar wat heeft bedrijf A met bedrijf B te maken dan? Als rechtsvorm zijn het twee aparte entiteiten. Je kan geen sancties opleggen aan Pindakaas BV omdat je een geschil hebt met Chocolade BV. Ook al is het dezelfde eigenaar.

Dat is toch niet relevant? Die overheidscontracten zoals jij ze benoemd zijn toch contracten tussen de overheid en SpaceX? Niet tussen de overheid en Musk.quote:Op zondag 27 november 2022 00:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. De persoon Musk is toch dezelfde?

Als het om nationale veiligheid -spionagesatellieten lanceren bijvoorbeeld- gaat is het zeker relevant. Het kan een issue zijn. Het hoeft niet, maar het kan zeker. In dat laatste geval kan SpaceX het oplossen door te zorgen dat Musk gegarandeerd en verifieerbaar niet bij bepaalde geclassificeerde info kan komen. De Amerikaanse overheid is nu eenmaal nogal paranoïde als het gaat om dat soort zaken.quote:Op zondag 27 november 2022 01:01 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dat is toch niet relevant? Die overheidscontracten zoals jij ze benoemd zijn toch contracten tussen de overheid en SpaceX? Niet tussen de overheid en Musk.
Als Musk tekortschiet bij Twitter, omdat hij geen reactie heeft gegeven op zijn brief (wat wel een sterk staaltje overheidsmacht is,maargoed), dan kan je toch niet SpaceX (wat niet volledig van Musk is) als bedrijf daarvoor beboeten met als argument dat je een beef hebt met Musk omtrent verificatie-gate?![]()
Het enige wat zou kunnen is dat die senator pleit voor regeltjes die voor iedereen geldt. En dat probeert hij dus.
Je moet niet de persoon Musk verwarren met de bedrijven. Losstaande entiteiten met hun eigen rechtsvorm.
[ twitter ]

Haha, totaal de boel omdraaien met je 'taktiek'. Typisch extreem links. Ik hoop dat de AIVD je in de gaten houdt.quote:Op zondag 27 november 2022 00:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Als mijn mening geven en hopen dat anderen daar wat mee kunnen een agenda is ja daar ben ik inderdaad schuldig. Jij dropt hier vrijwel irrelevante propaganda in het topic, doet niet mee aan enige discussie. Gooit wat ad hominems mijn kant op maar ik ben eng met een agendaNou succes met je agendaloze kruistocht tegen het verschrikkelijke antifa ofzo? Je zal wel veel zieltjes winnen met deze originele en welbespraakte taktiek.

quote:Op zondag 27 november 2022 07:26 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Haha, totaal de boel omdraaien met je 'taktiek'. Typisch extreem links. Ik hoop dat de AIVD je in de gaten houdt.
Eng figuur. Bah.

Kan je uitleggen welke overtuigingen hem dan zo extreem links maken?quote:Op zondag 27 november 2022 07:26 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Haha, totaal de boel omdraaien met je 'taktiek'. Typisch extreem links. Ik hoop dat de AIVD je in de gaten houdt.
Eng figuur. Bah.

Misschien moet ie zich dan ook gewoon bezig houden met bedrijven besturen en niet meer communiceren in oneliners en plaatjes.quote:Op zondag 27 november 2022 00:35 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik denk dat de drogreden die @:Perrin bedoelt is dat Musk en die gozer op Alyssa Milano haar argument om de Tesla weg te doen, geen argument heeft, maar het countert met iets wat kant nog wal slaat op haar argumentatie om die wagen weg te doen.![]()
Denk dat Musk ook wel een beetje klaar is met het constant maar moeten verdedigen en uitleggen dat Twitter geen extreem-rechts speelveld wordt/is/gaat worden. Kijk naar de tweets met AOC. Vermakelijke kost.

Dan krijg je weer gehuil dat hij onbereikbaar is of mensen die roepen dat hij geen plan heeft want ze hebben het niet gezien dus bestaat het niet.quote:Op zondag 27 november 2022 09:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien moet ie zich dan ook gewoon bezig houden met bedrijven besturen en niet meer communiceren in oneliners en plaatjes.

Dat is veel minder leukquote:Op zondag 27 november 2022 09:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien moet ie zich dan ook gewoon bezig houden met bedrijven besturen en niet meer communiceren in oneliners en plaatjes.

quote:Op zaterdag 26 november 2022 23:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Denken dat een drogreden een zinnig argument is.
Kop op mannen, niet zo zuur en niet alles zo serieus benaderen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 23:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dus als je géén VW koopt ben je woke en antifa?

Want alle CEOs die niet continu oneliners en plaatjes op Twitter aan het dumpen zijn krijgen het verwijt onbereikbaar te zijn ofzo?quote:Op zondag 27 november 2022 09:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan krijg je weer gehuil dat hij onbereikbaar is of mensen die roepen dat hij geen plan heeft want ze hebben het niet gezien dus bestaat het niet.

Tesla aandeelhouders zijn dan ook not amused.quote:Op zondag 27 november 2022 09:19 schreef Monolith het volgende:
[..]

Zuur? Ik geniet juist met volle teugen van het festival aan brainfarts uit altrechtse hoek. Vind het ook echt opmerkelijk hoe mensen zich aangetrokken voelen tot dat soort chronisch puberaal gedrag.quote:Op zondag 27 november 2022 09:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[..]
Kop op mannen, niet zo zuur en niet alles zo serieus benaderen.

Elon heeft een nieuw speeltje dus tesla komt bij hem op de stapel oud speelgoed daar zal hij voorlopig veel minder naar omkijken.quote:Op zondag 27 november 2022 10:20 schreef nostra het volgende:
[..]
Tesla aandeelhouders zijn dan ook not amused.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |