Ja wat ze zei is niet de waarheid want ze weet het dus helemaal niet zo goed maar misschien deed ze het wel heel voorzichtig net, met die spatel, kim k fucken deed ze niet voorzichtig iig.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tegen hem zei Isaac handjes wassen voordat je aan de broodjes zit.Jw. Lamlul reageert niet
[..]
Daarom met een rvs spatel door die pan heen
wandelend praat je makkelijkerquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:19 schreef spapaars het volgende:
Zo spontaan weer, als je wilt praten moet je een tuinwandeling doen, en stilstaan is ook verboden.
Ik vrees van wel, tv momentje weer gemaakt, alhoewel dat gescheld wel niet op tv zal komen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:15 schreef Hoempah het volgende:
Ze moeten beter plannen. Twee momenten direct achter elkaar en de rest van de dag hangen.
Volgens mij is die doofheid gespeeld, en het zal me ook niets verbazen als er onder die pruik en dat masker een 32-jarige modebewuste babe zitquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:13 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het leuke aan Esther. Het lukt haar steeds om bij iemand onder de huid te kruipen.
is alleen maar goedquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:20 schreef Silves het volgende:
Izeik heeft weer een burn-out..manager van lik me ... dec, wordt heel gezellig.
Yep dit vermelde ik ook net...erg he de patron.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:20 schreef HappyCharly het volgende:
Isaak gooit net meermaals Jeff onder de bus en doet nu weer alsof er niks aan de hand is. En nu ligt het weer aan Marciano.
En Isaak gaat uit eigenbelang broodjes smeren. Maar de rest zou dat vanuit groepsbelang moeten doen?
Hij herhaalt elke zin.. zo vermoeiendquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
is alleen maar goed
Focus op Izaak
die vernaggeld het voor zichzelf
dat doet hij al de hele weekquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:21 schreef HappyCharly het volgende:
Izeik heeft het bewust zo gestuurd.. wat een lul.. Mensen lopen opfokken... wat een lul
Ik wil fitties dus vind het niet zo erg als ie dat doet, alleen dat oeverloos gepraat van hem heel de dag hoef ik niet meer te horen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:21 schreef HappyCharly het volgende:
Izeik heeft het bewust zo gestuurd.. wat een lul.. Mensen lopen opfokken... wat een lul
wat is de patron?quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:21 schreef Silves het volgende:
[..]
Yep dit vermelde ik ook net...erg he de patron.
Heerlijke actie, hier kijk ik voor. Niks gezelligheid en knus, ze moeten de poort uit.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:21 schreef HappyCharly het volgende:
die vind zichzelf geweldigquote:Op vrijdag 25 november 2022 14:23 schreef HappyCharly het volgende:
Geef die Isaac een knuffel mensen... met zo'n kutkarakter heb je duidelijk liefde tekort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |