Tegen Jeff zegt ze dat het haar niks uit maakt...quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:00 schreef HappyCharly het volgende:
Ik weet niet wat er nu precies is afgesproken over het roken. Maar Mexx is heel boos!
Waarom zegt ze dat nu net dan niet tegen Jeff?
dat is toch bloedirritant?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tegen Jeff zegt ze dat het haar niks uit maakt...
Ja heel soms pakt hij haar even bij haak nek of middel. Maar dat heeft bijna altijd een nare dominante bijsmaak voor mij, heel bezitterig. In bed schijnt hij liever te doen zegt Kim, maar dat zien wij niet ik heb moeite om te geloven. Heel soms maakt hij een rake opmerking of zegt hij iets grappigs. Ik kan doorgaans van iedereen wel zien dat ze ook mooie kanten hebben maar bij Marciano is dit alles, in die 3 maanden. Zorgwekkend.quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zie Marciano ook niet eens lief naar Kim doen overdag. Keer kleine knuffel of aanraking
Ze wil weten of ze wel net zo veel shag heeft gekregen. Maar 1 pot verdelen met 6 groepjes, dan is het niet veel per bakjequote:Op vrijdag 25 november 2022 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tegen Jeff zegt ze dat het haar niks uit maakt...
Klopt. Het is ook misschien niet heel eerlijk. Aan de andere kant roken die mensen amper. Zo'n Mirthe rookt omdat ze anders tekort komt. En dan nog.. zeg het dan tegen Jeff ipv dit.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze wil weten of ze wel net zo veel shag heeft gekregen. Maar 1 pot verdelen met 6 groepjes, dan is het niet veel per bakje
Heerlijk..quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Ik ga geen drama maken... ik ben geen fucking junk.
Zegt ze al drama makend.
En zegt ze tegen Martin dat ze boven heeft gezegd dat ze boos is.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Dus ik moet naar boven, en hij zegt, we gaan het zo doen.
En daar is ze dus boos over.
Snap ik. Maar zeg dan iets tegen Jeff. Op wie is ze nu zo boos dan, op Wendy? Maar wat heeft zij dan gedaan?quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Dus ik moet naar boven, en hij zegt, we gaan het zo doen.
En daar is ze dus boos over.
Ze ademtquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Snap ik. Maar zeg dan iets tegen Jeff. Op wie is ze nu zo boos dan, op Wendy? Maar wat heeft zij dan gedaan?
Gewoon er zijn. Die meangirls stoken elkaar tegen Wendy op. Sneu volkquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Snap ik. Maar zeg dan iets tegen Jeff. Op wie is ze nu zo boos dan, op Wendy? Maar wat heeft zij dan gedaan?
Op jeff is ze boos.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |