En tevens juist.quote:
nee met meerderequote:Op donderdag 24 november 2022 22:39 schreef HappyCharly het volgende:
Heeft Bern zelf niet de vragen bedacht..
leuk he, ze heeft het naar haar zinquote:Op donderdag 24 november 2022 22:42 schreef FreshFruit het volgende:
Kijk Esther fanatiek zijn.
HET WAS BLOED...
Ze rulen dit wel.quote:
Jeff steekt middelvinger op.quote:
Nietesquote:
Maar dan heb je waarschijnlijk wel alle antwoorden goedquote:Op donderdag 24 november 2022 23:04 schreef Thorelf het volgende:
stel je voor rupert zou de quizz moeten presenteren dan zou niemand het verstaan toch
Dat deed je al.quote:Op donderdag 24 november 2022 23:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zometeen ga ik nog naast m'n schoenen lopen joh
Wat moet iemand zeggen dan?quote:Op donderdag 24 november 2022 23:12 schreef Thorelf het volgende:
esther al paar keer gezegd paturain ik mag het niet... en niemand reageerd zooo jammer voor haar
Kaas toch?quote:Op donderdag 24 november 2022 23:13 schreef pingu66 het volgende:
Esther die tegen 3 mensen zegt.... ik mag dit niet welke allergie heeft zij?
Kamper.quote:Op donderdag 24 november 2022 23:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat je binnen je schoenen uitdoet
Is al zo vaak besproken, niemand reageert meerquote:Op donderdag 24 november 2022 23:15 schreef Thorelf het volgende:
[..]
[..]
wat naar voor je..hoe komt dat...ik vind het rot enz ...
Maak er een heel drama van zeg.quote:Op donderdag 24 november 2022 23:15 schreef Thorelf het volgende:
[..]
[..]
wat naar voor je..hoe komt dat...ik vind het rot enz ...
dat bedoel ikquote:Op donderdag 24 november 2022 23:16 schreef Flory het volgende:
[..]
Is al zo vaak besproken, niemand reageert meer
?quote:Op donderdag 24 november 2022 23:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maak er een heel drama van zeg.
Eunice mag dat ook niet en geen pinda's en geen chocolade. Die hoor je toch ook niet?quote:Op donderdag 24 november 2022 23:16 schreef Flory het volgende:
[..]
Is al zo vaak besproken, niemand reageert meer
Lijkt me wel ,hij gaat er heel netjes mee om.quote:Op donderdag 24 november 2022 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat voorbereiding voor morgen?
Ik zag het ...quote:Op donderdag 24 november 2022 23:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me wel ,hij gaat er heel netjes mee om.
quote:Op donderdag 24 november 2022 23:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maak er een heel drama van zeg.
quote:Op donderdag 24 november 2022 23:28 schreef Thorelf het volgende:
[..]
yes met mijn 3 onder aan mijn lijst marciano wanda isaac
Omdat ze nog nooit een spiegel gezien heeft. Loopt ook halve dagen in topjes met blubberbuik.quote:Op donderdag 24 november 2022 23:32 schreef Flory het volgende:
Waarom draagt Kenzie van die strakke kleding?
Dat was helemaal vreselijk jaquote:Op donderdag 24 november 2022 23:33 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat ze nog nooit een spiegel gezien heeft. Loopt ook halve dagen in topjes met blubberbuik.
de enige die isaac geweldig vindt is isaac en zijn vrouw misschien!!! hoop ikquote:Op vrijdag 25 november 2022 00:04 schreef mootie het volgende:
Isaac grootspraak tegen Jeff hoe hij Martin even op zijn plek heeft gezet.
En de rest van de loods.quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:07 schreef Thorelf het volgende:
[..]
de enige die isaac geweldig vindt is isaac en zijn vrouw misschien!!! hoop ik
Het is weer ik ik ik....dat kim daar naar kan luisteren.quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:11 schreef mootie het volgende:
Ze krijgen nu de zwakkeren in beeld, komt door zijn witte vlag, euhmmm draad kwijt.
18 uur druk is ie zeker op een dagquote:Op vrijdag 25 november 2022 00:09 schreef engine het volgende:
Jeff vindt het niet erg om 18 uur per dag te werken.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:13 schreef engine het volgende:
Ja godver krijgen we die klote Isaac![]()
Laat mij gewoon even Jeff afzeiken.
Het lult maar en het lult maar…. Veel woorden, heeeel veel, weinig inhoud.quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:12 schreef engine het volgende:
[..]
Het is weer ik ik ik....dat kim daar naar kan luisteren.
Of ze beschermen onsquote:Op vrijdag 25 november 2022 00:14 schreef engine het volgende:
Ik heb het idee dat Jeff steeds meer beschermd wordt laatste dagen. Of bewust uit beeld in ieder geval.
Walgelijk gedrag is walgelijk gedrag. FEBO kiest ervoor om het maar niet meer uit te zenden.quote:
Jeff heeft ook maar 1 goede bedoeling, Jeff. Die 2 zijn exact hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:17 schreef Thorelf het volgende:
toch vind ik isaac 300 keer erger dan jeff.... veel achterbakser en minder goede bedoelingen.
nee ik zie dat toch andersquote:Op vrijdag 25 november 2022 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff heeft ook maar 1 goede bedoeling, Jeff. Die 2 zijn exact hetzelfde.
In het tv topic zien ze het redelijk goed wat dat betreft.quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff heeft ook maar 1 goede bedoeling, Jeff. Die 2 zijn exact hetzelfde.
jammer ..quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:24 schreef engine het volgende:
Komt steeds meer afstand tussen Jeff en Jappie
En het ligt aan Jasper.quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:24 schreef engine het volgende:
Onzin. Jappie zit gewoon in dat kamp van Wanda en cs. om de boel te testen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:24 schreef engine het volgende:
hoop hetquote:Op vrijdag 25 november 2022 00:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Onzin. Jappie zit gewoon in dat kamp van Wanda en cs. om de boel te testen.
Nee hoorquote:Op vrijdag 25 november 2022 00:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja ja.. Jeff kraakt Jappie af omdat hij z'n goede spion isquote:Op vrijdag 25 november 2022 00:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
dat is waar!.... ik heb beetje moeite met haar ...mag haar wel,maar ze is een beetje tokkie mindedquote:Op vrijdag 25 november 2022 00:25 schreef engine het volgende:
Jeff noemt Kim schatje en ze is weer verkocht. Simpele meid wel.
Verliefd zijn en elkaar maat en pik noemen, als je een geintje maakt krijg je als respons rot op hoor, nou moet je oprotten, ik zou het echt niet trekken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:27 schreef engine het volgende:
Die relatie is net zo ziek als die van kim en Marciano... Jeff duldt ook geen tegenspraak.
Jeff maakt daar gebruik van. Heeft haar helemaal in zijn controle. Vind het maar eng.quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:28 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat is waar!.... ik heb beetje moeite met haar ...mag haar wel,maar ze is een beetje tokkie minded
En ze is vrij simpel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:28 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat is waar!.... ik heb beetje moeite met haar ...mag haar wel,maar ze is een beetje tokkie minded
nee dat doet hij niet.....quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:29 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff maakt daar gebruik van. Heeft haar helemaal in zijn controle. Vind het maar eng.
Ik vind juist dat ze niet praten, ze vuren dingen over zichzelf op elkaar af, zonder daar echt over te praten.quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind Jeff en Kim juist wel leuk samen, je ziet dat ze elkaar wel echt leuk vinden, ik zie genegenheid bij hun, maar ook gesprekken over hun samen, dat ze beiden tegengas nodig hebben, aan elkaar gewaagd zijn.
Niet lullig bedoeld, maar zie jij het wel objectief, ik bedoel, het is duidelijk dat jij ze niet mag en het daarom meer negatief ziet?quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind juist dat ze niet praten, ze vuren dingen over zichzelf op elkaar af, zonder daar echt over te praten.
En jij vindt ze leuk samen en ziet het dus extra positief.quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar zie jij het wel objectief, ik bedoel, het is duidelijk dat jij ze niet mag en het daarom meer negatief ziet.
Het lijkt ook nooit oprecht.quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:35 schreef Sociologica het volgende:
Zelfs in haar meest vrolijke bui vind ik Esther heel vermoeiend
Dat geldt voor praktisch iedereen daar.quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou KimD ook niet voor mijn zoon uitkiezen, maar ik vind haar wel een lief karakter hebben. Ze helpt Zoe en Moraima met sporten en afvallen. Is altijd bezig, je ziet haar nooit zitten kaarten of zo maar op de bank hangen. Ze heeft het hart wel op de goede plek zitten.
Ik vind hun relatie oprechter overkomen dan de andere relaties in de loods. Ik hou er ook rekening mee dat ze allemaal in een spel zitten, wat soms bepaald gedrag zou kunnen verklaren, maar ook dat ze niet alles voor de camera zullen besprekenquote:Op vrijdag 25 november 2022 00:34 schreef mootie het volgende:
[..]
En jij vindt ze leuk samen en ziet het dus extra positief.
Dus….
Nouja zou Esther ook niet kiezen voor mijn ongeboren kinderen maar ze kan ook lief zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou KimD ook niet voor mijn zoon uitkiezen, maar ik vind haar wel een lief karakter hebben. Ze helpt Zoe en Moraima met sporten en afvallen. Is altijd bezig, je ziet haar nooit zitten kaarten of zo maar op de bank hangen. Ze heeft het hart wel op de goede plek zitten.
Die momenten vind ik dus best spaarzaam. Ze kan erg emotioneel zijn en zich kwetsbaar opstellen, ja. Maar echt oprecht lief en positief voor anderen heb ik niet veel gezienquote:Op vrijdag 25 november 2022 00:39 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja zou Esther ook niet kiezen voor mijn ongeboren kinderen maar ze kan ook lief zijn.
Anders gezegd: ik zou haar ook de deur niet wijzen als mijn zoon wél met haar zou thuiskomen. Ik vind haar geen rotkarakter hebben, wel een rotstem en jammer van al die tattoos , maar dat is persoonlijke smaak.quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:39 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja zou Esther ook niet kiezen voor mijn ongeboren kinderen maar ze kan ook lief zijn.
Mirthequote:Op vrijdag 25 november 2022 00:41 schreef pingu66 het volgende:
Esther gaat nu ook roddelen (wie deed ze trouwens na?)
nee de emoties zijn voor haar zelfquote:Op vrijdag 25 november 2022 00:40 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Die momenten vind ik dus best spaarzaam :$ ze kan erg emotioneel zijn en zich kwetsbaar opstellen, ja. Maar echt oprecht lief en positief voor anderen heb ik niet veel gezien
Juist wel van Mirthe,ze deed iemand na die tegen Myrthe zei je mag geen 5 Boterhammen eten.quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:40 schreef mootie het volgende:
Esther is blijkbaar geen fan van Mirthe. Vals kreng is het.
Wanda en Mirthe was ze over bezig.quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:42 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Juist wel van Mirthe,ze deed iemand na die tegen Myrthe zei je mag geen 5 Boterhammen eten.
Nee ze drinkt nietquote:Op vrijdag 25 november 2022 00:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heeft Esther ook aan de alcohol gezeten?
Dacht ik ook, maar die drinkt niet/nooit zei ze dacht ik netquote:Op vrijdag 25 november 2022 00:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
kronkel van zich zelfquote:Op vrijdag 25 november 2022 00:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Goh.quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar zie jij het wel objectief, ik bedoel, het is duidelijk dat jij ze niet mag en het daarom meer negatief ziet?
Ze zitten anders behoorlijk te zeiken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:50 schreef Thorelf het volgende:
hoop echt dat dit soort mensen die nu buiten zijn overblijven.....beter dan de azijn zeikerds
true ,maar anders in mijn ogenquote:Op vrijdag 25 november 2022 00:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zitten anders behoorlijk te zeiken.
ja ik... top!!quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:52 schreef mootie het volgende:
Jeff heeft van elke pot 1 sigaret achterovergedrukt. Niemand vindt er iets van.
Grappig dat Jeff tegen 5 mensen zegt dat dit een kutgroep is. Terwijl iedereen onderdeel is van die zelfde kutgroep. ( behalve hijzelf natuurlijk)quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:49 schreef mootie het volgende:
Ah, daar zijn we weer, kutgroep en nog meer geblaat.
omdat ze er zo over zeuren...de anderequote:Op vrijdag 25 november 2022 00:53 schreef mootie het volgende:
Stom gezeik over tabak. Het houdt maar niet op.
Grappig dat Jeff tegen 5 mensen zegt dat dit een kutgroep is. Terwijl iedereen onderdeel is van die zelfde kutgroep. ( behalve hijzelf natuurlijk)quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:49 schreef mootie het volgende:
Ah, daar zijn we weer, kutgroep en nog meer geblaat.
Junkie ik fitiesquote:Op vrijdag 25 november 2022 00:53 schreef mootie het volgende:
Stom gezeik over tabak. Het houdt maar niet op.
Dat is ook een manier om het te bekijken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:54 schreef Thorelf het volgende:
[..]
omdat ze er zo over zeuren...de andere
yepquote:Op vrijdag 25 november 2022 00:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om het te bekijken.
jeff heeft heel veel gekocht voor de groep ...pannen spelletjes nagels voetbaltafel enz enz.. waar hijzelf niets mee heeftquote:Op vrijdag 25 november 2022 00:57 schreef mootie het volgende:
Iedereen heeft evenveel recht op tabak, punt.
Eens ook al rook je anders niet, ( zoveel)quote:Op vrijdag 25 november 2022 00:57 schreef mootie het volgende:
Iedereen heeft evenveel recht op tabak, punt.
Dus?quote:Op vrijdag 25 november 2022 01:00 schreef Thorelf het volgende:
[..]
jeff heeft heel veel gekocht voor de groep ...pannen spelletjes nagels voetbaltafel enz enz.. waar hijzelf niets mee heeft
Alsof iedereen darten leuk vindt. En gekocht met het geld van allemaal.quote:Op vrijdag 25 november 2022 01:00 schreef Thorelf het volgende:
[..]
jeff heeft heel veel gekocht voor de groep ...pannen spelletjes nagels voetbaltafel enz enz.. waar hijzelf niets mee heeft
Jeff heeft niks met nagels, dus de rokers mogen onbeperkt roken en de incidentele rokers mogen minder roken. Mij ontgaat het idee hier achterquote:Op vrijdag 25 november 2022 01:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Alsof iedereen darten leuk vindt. En gekocht met het geld van allemaal.
Hij probeert voor iedereen wat te doen om ze tevreden, bezig te houden. De 1 met roken, voor de ander spelletjes of keukengereedschap om het de koks makkelijker te maken EN elke dag fatsoenlijke maaltijden, voldoende wc papier etc.quote:
Ja, maar de een mag daar dus meer van profiteren dan anderen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 01:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij probeert voor iedereen wat te doen om ze tevreden, bezig te houden. De 1 met roken, voor de ander spelletjes of keukengereedschap om het de koks makkelijker te maken EN elke dag fatsoenlijke maaltijden, voldoende wc papier etc.
waarom is dit zo moeilijk te snappen?quote:Op vrijdag 25 november 2022 01:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij probeert voor iedereen wat te doen om ze tevreden, bezig te houden. De 1 met roken, voor de ander spelletjes of keukengereedschap om het de koks makkelijker te maken EN elke dag fatsoenlijke maaltijden, voldoende wc papier etc.
Ja, omdat de 1 van roken houdt, en een ander van spelletjes, goed keukengerei dat het kokek makkelijker maakt,. vreet iedereen van mee, dus uiteindelijk voor iedereen. Voldoende wc papier , wel zo makkelijk, hoeven ze niet meer te jatten van elkaar. Nog iemand gehoord waar de tampons van betaald moeten worden? Die worden gewoon gekocht! Nagels voor de dames en ga zo maar doorquote:Op vrijdag 25 november 2022 01:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, maar de een mag daar dus meer van profiteren dan anderen.
En draai het nu eens om…quote:Op vrijdag 25 november 2022 01:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja, omdat de 1 van roken houdt, en een ander van spelletjes, goed keukengerei dat het kokek makkelijker maakt,. vreet iedereen van mee, dus uiteindelijk voor iedereen. Voldoende wc papier , wel zo makkelijk, hoeven ze niet meer te jatten van elkaar. Nog iemand gehoord waar de tampons van betaald moeten worden? Die worden gewoon gekocht! Nagels voor de dames en ga zo maar door
wauwquote:Op vrijdag 25 november 2022 01:08 schreef mootie het volgende:
Als je andersom redeneert mogen de verstokte rokers niet hun nagels laten doen, en de spelletjes niet spelen? Laat staan gebruikmaken van de pannen.
Jeff heeft ook zijn nagels laten doen door MEXXquote:Op vrijdag 25 november 2022 01:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeff heeft niks met nagels, dus de rokers mogen onbeperkt roken en de incidentele rokers mogen minder roken. Mij ontgaat het idee hier achter
zou top zijn ,maar heb even geen idee wie de klos isquote:Op vrijdag 25 november 2022 01:16 schreef freaky40 het volgende:
Wat mij betreft morgen eliminatieopdracht, lekkere opruiming zo vlak voor het weekend.
Wat wil je nu, dat ik namen er bij ga zetten, wie waar blij van wordt? Ze leven daar hè, je moet ze bezighouden, de winter komt er aan: ze hebben geen tv, geen boeken, geen internet, geen pc. En je kan niet alles tegelijk kopen, steeds beetje bij beetje.quote:
Veel Petertjes, dat wel Djedi, Maddy.quote:Op vrijdag 25 november 2022 01:17 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zou top zijn ,maar heb even geen idee wie de klos is
Maar je gaat helemaal voorbij aan het puntquote:Op vrijdag 25 november 2022 01:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat wil je nu, dat ik namen er bij ga zetten, wie waar blij van wordt? Ze leven daar hè, je moet ze bezighouden, de winter komt er aan: ze hebben geen tv, geen boeken, geen internet, geen pc. En je kan niet alles tegelijk kopen, steeds beetje bij beetje.
Welk punt? Dat het voor iedereen daar prettig leven moet zijn? Dat is het doel van Jeff, hij probeert iedereen te pleasen en tevreden te houden, maar dat lukt niet in 2 weken. Er zijn altijd mensen, die altijd klagen, ook al hebben ze alles, dan willen ze nog meer en meer en meer en beter en mooierquote:Op vrijdag 25 november 2022 01:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar je gaat helemaal voorbij aan het punt
Laat maar, je hebt blijkbaar de post niet gelezen waar ik in eerste instantie op reageerde.quote:Op vrijdag 25 november 2022 01:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Welk punt? Dat het voor iedereen daar prettig leven moet zijn? Dat is het doel van Jeff, hij probeert iedereen te pleasen en tevreden te houden, maar dat lukt niet in 2 weken. Er zijn altijd mensen, die altijd klagen, ook al hebben ze alles, dan willen ze nog meer en meer en meer en beter en mooier
Vertel mij dan maar eens wat hij allemaal verkeerd doet en hoe jij het zou doen, ben wel heel benieuwd!!quote:Op vrijdag 25 november 2022 01:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat maar, je hebt blijkbaar de post niet gelezen waar ik in eerste instantie op reageerde.
Pfff het ging over het tabakdebakel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 01:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vertel mij dan maar eens wat hij allemaal verkeerd doet en hoe jij het zou doen, ben wel heel benieuwd!!
en wie volgens hun een betere manager isquote:Op vrijdag 25 november 2022 01:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vertel mij dan maar eens wat hij allemaal verkeerd doet en hoe jij het zou doen, ben wel heel benieuwd!!
Niemand is beter dan Jeffquote:Op vrijdag 25 november 2022 01:26 schreef Thorelf het volgende:
[..]
en wie volgens hun een betere manager is
Martin was al een betere manager.quote:Op vrijdag 25 november 2022 01:26 schreef Thorelf het volgende:
[..]
en wie volgens hun een betere manager is
Hoe moet ik dit gaan weerleggen.quote:
hij heeft volgens mij niet gezegd dat hij de beste manager isquote:Op vrijdag 25 november 2022 01:31 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit gaan weerleggen.
JA!!!!
Maar zo ziet ie zichzelf welquote:Op vrijdag 25 november 2022 01:33 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hij heeft volgens mij niet gezegd dat hij de beste manager is
Wie is hij?quote:Op vrijdag 25 november 2022 01:33 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hij heeft volgens mij niet gezegd dat hij de beste manager is
Lol als Maddy dan de loods MOET verlaten.quote:Op vrijdag 25 november 2022 01:46 schreef mootie het volgende:
Jeff is vergeten de 24-uursaanvraag van Mad in te trekken en SL
Berend vindt het van de zotte dat ze dat elke dag mag doen.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 01:46 schreef mootie het volgende:
dat project gaat echt niet tot zomerquote:Op vrijdag 25 november 2022 01:46 schreef mootie het volgende:
Petertjes?!?quote:Op vrijdag 25 november 2022 01:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Veel Petertjes, dat wel Djedi, Maddy.
Lidwoorden en aanwijzende voornaamwoorden ook geen rocket science maar wel voor een paar uit de loods vooral,Isaac en Marciano door gebruiken alleen de of diequote:
Peter Nunninga uit Utopia 1 was de eerste die vrijwillig weg wilde zonder borg te verliezen , vroeg aan iedereen om hem weg te stemmen., Het "Petertje" was zo geborenquote:
Goedemorgen lieverd,quote:Op vrijdag 25 november 2022 07:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De pretsigaret begint te werken?
Goedemorgen Cos
Echt hoor,en toch knap hoe ze dit doet.Ik val altijd in slaap tijdens dit soort dingen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 07:30 schreef Seattle het volgende:
@:FreshFruit je kunt zo een boek drukken en dit verkopen als yoga boek
Zeker knap. Eunice blijft ze wel op een rijtje houden op deze manier. Ze laat zich niet gek maken en doet haar eigen dingquote:Op vrijdag 25 november 2022 07:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,en toch knap hoe ze dit doet.Ik val altijd in slaap tijdens dit soort dingen.
Dat lijkt mij pijnlijk wakker worden dan.quote:Op vrijdag 25 november 2022 07:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,en toch knap hoe ze dit doet.Ik val altijd in slaap tijdens dit soort dingen.
OT: goedemorgenquote:Op vrijdag 25 november 2022 07:47 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lijkt mij pijnlijk wakker worden dan.
OT: goedemorgen
Ja beetje maf af en toe maar ik vind het bewonderenswaardig.quote:Op vrijdag 25 november 2022 07:45 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zeker knap. Eunice blijft ze wel op een rijtje houden op deze manier. Ze laat zich niet gek maken en doet haar eigen ding
Goedemorgen grote vriend.quote:Op vrijdag 25 november 2022 07:47 schreef engine het volgende:
[..]
Dat lijkt mij pijnlijk wakker worden dan.
OT: goedemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |