Normaal blijven die maar een week of 3-4 zitten en dan vallen echt de gaten erinquote:
dit zijn van die zelf plakkers hequote:Op donderdag 24 november 2022 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Normaal blijven die maar een week of 3-4 zitten en dan vallen echt de gaten erin
Het ziet er niet uitquote:Op donderdag 24 november 2022 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Normaal blijven die maar een week of 3-4 zitten en dan vallen echt de gaten erin
Er is ook allemaal kleding binnengekomen zoals je wel kunt zienquote:Op donderdag 24 november 2022 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze krijgen meer te horen dan wij weten denk ik
echtquote:Op donderdag 24 november 2022 19:31 schreef Verida het volgende:
@:greysbones.
Er gaan daar inderdaad kilo's suiker door heen per week, maar dat vind ik geen reden om de suiker te verbieden.
Dat moet men helemaal zelf weten, die hoeveelheden suiker.
Suiker vind ik ook iets heel anders dan drank en tabak
Ik dacht eerst dat het extensions waren, maar die waren er inmiddels al af geweest ja.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit zijn van die zelf plakkers he
niet die je laat zetten
ze had tig van die setjes meequote:Op donderdag 24 november 2022 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het extensions waren, maar die waren er inmiddels al af geweest ja.
dat zal best. maar dat moeten ze lekker zelf weten, net zoals de hoeveelheden zout of aromat of ongezonde vetten.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt
weet je hoe slecht suiker voor je is
en dan met name als je overal suiker aan toevoegt?
het is ook een vorm van verslaving
Leuk outfitje van Mexx... Exitchantage werk al jaren goed, maar alleen bij deelnemers die Febo niet kwijt wilquote:Op donderdag 24 november 2022 19:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er is ook allemaal kleding binnengekomen zoals je wel kunt zien
Als groep zelfs kun je gaan bazelen dat je anders allemaal weggaat
quote:Op donderdag 24 november 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
Maoraima kneed even de billen van Rupie![]()
![]()
Ik mis dat ritueel van Zoe altijdquote:Op donderdag 24 november 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze had tig van die setjes mee
en dan maar plakken![]()
vind ik echt gelijkquote:Op donderdag 24 november 2022 19:34 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zal best. maar dat moeten ze lekker zelf weten, net zoals de hoeveelheden zout of aromat of ongezonde vetten.
vind ik echt in geen vergelijk staan met alcohol of tabak verslaving
is van Djediquote:Op donderdag 24 november 2022 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuk outfitje van Mexx... Exitchantage werk al jaren goed, maar alleen bij deelnemers die Febo niet kwijt wil
[ afbeelding ]
Geleend van Djedi.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuk outfitje van Mexx... Exitchantage werk al jaren goed, maar alleen bij deelnemers die Febo niet kwijt wil
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |