Normaal blijven die maar een week of 3-4 zitten en dan vallen echt de gaten erinquote:
dit zijn van die zelf plakkers hequote:Op donderdag 24 november 2022 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Normaal blijven die maar een week of 3-4 zitten en dan vallen echt de gaten erin
Het ziet er niet uitquote:Op donderdag 24 november 2022 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Normaal blijven die maar een week of 3-4 zitten en dan vallen echt de gaten erin
Er is ook allemaal kleding binnengekomen zoals je wel kunt zienquote:Op donderdag 24 november 2022 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze krijgen meer te horen dan wij weten denk ik
echtquote:Op donderdag 24 november 2022 19:31 schreef Verida het volgende:
@:greysbones.
Er gaan daar inderdaad kilo's suiker door heen per week, maar dat vind ik geen reden om de suiker te verbieden.
Dat moet men helemaal zelf weten, die hoeveelheden suiker.
Suiker vind ik ook iets heel anders dan drank en tabak
Ik dacht eerst dat het extensions waren, maar die waren er inmiddels al af geweest ja.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit zijn van die zelf plakkers he
niet die je laat zetten
ze had tig van die setjes meequote:Op donderdag 24 november 2022 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het extensions waren, maar die waren er inmiddels al af geweest ja.
dat zal best. maar dat moeten ze lekker zelf weten, net zoals de hoeveelheden zout of aromat of ongezonde vetten.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt
weet je hoe slecht suiker voor je is
en dan met name als je overal suiker aan toevoegt?
het is ook een vorm van verslaving
Leuk outfitje van Mexx... Exitchantage werk al jaren goed, maar alleen bij deelnemers die Febo niet kwijt wilquote:Op donderdag 24 november 2022 19:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er is ook allemaal kleding binnengekomen zoals je wel kunt zien
Als groep zelfs kun je gaan bazelen dat je anders allemaal weggaat
quote:Op donderdag 24 november 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
Maoraima kneed even de billen van Rupie![]()
![]()
Ik mis dat ritueel van Zoe altijdquote:Op donderdag 24 november 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze had tig van die setjes mee
en dan maar plakken![]()
vind ik echt gelijkquote:Op donderdag 24 november 2022 19:34 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zal best. maar dat moeten ze lekker zelf weten, net zoals de hoeveelheden zout of aromat of ongezonde vetten.
vind ik echt in geen vergelijk staan met alcohol of tabak verslaving
is van Djediquote:Op donderdag 24 november 2022 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuk outfitje van Mexx... Exitchantage werk al jaren goed, maar alleen bij deelnemers die Febo niet kwijt wil
[ afbeelding ]
Geleend van Djedi.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuk outfitje van Mexx... Exitchantage werk al jaren goed, maar alleen bij deelnemers die Febo niet kwijt wil
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 november 2022 19:36 schreef greysbones het volgende:
Zoe
Rupert zegt dat ik op een sekspop lijk
weet niet of dat een compliment is![]()
Ja ja,je bent me weer voor.quote:
Volgens mij riep Wanda dat een tijdje geleden een paar keerquote:
quote:Op donderdag 24 november 2022 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij riep Wanda dat een tijdje geleden een paar keer
Dat gaat ze straks x 10 vertellenquote:Op donderdag 24 november 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
ZOe denkt even stoer te doen tegen Jeff
Doet ze heel vaak,met 0 resultaat.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
ZOe denkt even stoer te doen tegen Jeff
quote:Op donderdag 24 november 2022 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gaat ze straks x 10 vertellen
owquote:Op donderdag 24 november 2022 19:40 schreef Hoempah het volgende:
Dus Zoë haar nieuwe vlam is Fernando (van kamer 5)
pubquizquote:Op donderdag 24 november 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
hebben ze iets speciaals?
dat ze zich allemaal aan het opdoffen zijn
Grote kans van nietquote:Op donderdag 24 november 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
als iets of iemand nu ook eens Zoe pakt
Sneek.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Hoe heet de hoofdstad van Nieuw-Zeeland?'
welligtonquote:Op donderdag 24 november 2022 19:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Hoe heet de hoofdstad van Nieuw-Zeeland?'
kratje voor Tianoquote:Op donderdag 24 november 2022 19:43 schreef Loveable het volgende:
Gaan ze lekker zuipen er bij, en dan wachten tot de pleuris uitbreekt
ze heeft bedacht elke dag haar 24 uur aan te vragenquote:
quote:Op donderdag 24 november 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft bedacht elke dag haar 24 uur aan te vragen
Waarom dat nu weer dan, ze kon toch vandaag wegquote:Op donderdag 24 november 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft bedacht elke dag haar 24 uur aan te vragen
gisterenquote:Op donderdag 24 november 2022 19:46 schreef Loveable het volgende:
[..]
Waarom dat nu weer dan, ze kon toch vandaag weg
Crocs lenen van Isaacquote:Op donderdag 24 november 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
Als GJ zon last van zijn rug heeft
waarom trekt hij dan niet een keer fatsoenlijke schoenen aan
om ons te pestenquote:Op donderdag 24 november 2022 19:46 schreef Loveable het volgende:
[..]
Waarom dat nu weer dan, ze kon toch vandaag weg
Ojaa, raar dat ze toch gebleven is en nu steeds 24 uur aan gaat vragenquote:
dan kan ze gaan als ze wilquote:Op donderdag 24 november 2022 19:47 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ojaa, raar dat ze toch gebleven is en nu steeds 24 uur aan gaat vragen
Dacht ik ookquote:Op donderdag 24 november 2022 19:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over Kim en Jeff ging
Mexx dus
dacht ik eerst ookquote:Op donderdag 24 november 2022 19:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over Kim en Jeff ging
Mexx dus
Ik heb hier gelezen dat ze dat doet dat als ze echt weg wil. ook echt weg kan gaan zonder te hoeven wachtenquote:Op donderdag 24 november 2022 19:47 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ojaa, raar dat ze toch gebleven is en nu steeds 24 uur aan gaat vragen
Ik hoor het nuquote:Op donderdag 24 november 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
dacht ik eerst ook
maar ze had het over ik gaan naar boven om te wippen
martin slaapt boven
Ja ze vond het raar dat ze daarvoor midden op de dag naar boven gaan. Maar ze heeft niks gezien hoor, want ze lag gewoon te slapen ... Midden op de dagquote:Op donderdag 24 november 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
dacht ik eerst ook
maar ze had het over ik gaan naar boven om te wippen
martin slaapt boven
Apart weer zeg.. ze heeft dus gewoon geen geduld.. en zo'n ramp is niet toch om een dag later weg te gaan als 24 uur aanvraagtquote:Op donderdag 24 november 2022 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hier gelezen dat ze dat doet dat als ze echt weg wil. ook echt weg kan gaan zonder te hoeven wachten
is toch raar dat ze dat toestaan? al die dooie mussen die maar worden toegeworpenquote:Op donderdag 24 november 2022 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hier gelezen dat ze dat doet dat als ze echt weg wil. ook echt weg kan gaan zonder te hoeven wachten
Ze heeft wel leuke kleding.. Babet ook wel en Wenquote:Op donderdag 24 november 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
Wanda heeft van de meiden wel de leukste truitjes
dat zijn damesquote:Op donderdag 24 november 2022 19:51 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ze heeft wel leuke kleding.. Babet ook wel en Wen
Ik vind dat korte truitje dat Babette vandaag aan had niet leukquote:Op donderdag 24 november 2022 19:51 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ze heeft wel leuke kleding.. Babet ook wel en Wen
In de badkamer terwijl iemand ernaast doucht en op de slaapkamer terwijl die bomvol isquote:Op donderdag 24 november 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
Die hebben lopen noiken vandaag?
Ja zouden ze eigenlijk een sanctie op moeten zettenquote:Op donderdag 24 november 2022 19:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
is toch raar dat ze dat toestaan? al die dooie mussen die maar worden toegeworpen
het is maar waar je van houdquote:Op donderdag 24 november 2022 19:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In de badkamer terwijl iemand ernaast doucht en op de slaapkamer terwijl die bomvol is
je hebt meiden in het huisquote:
Vind Wanda ook een dame hoorquote:Op donderdag 24 november 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt meiden in het huis
en dames
van de meiden heeft wanda de leukste truitjes
van de dames wendy de leukste kleren
lijkt het truitje van Eunice dat gekrompen wasquote:Op donderdag 24 november 2022 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat korte truitje dat Babette vandaag aan had niet leuk
Ja inderdaadquote:Op donderdag 24 november 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt het truitje van Eunice dat gekrompen was![]()
pubquiz werd me net gezegdquote:Op donderdag 24 november 2022 19:54 schreef Charmian het volgende:
waarom is het optuttijd? Gaan ze iets interessants doen?
Ik vind die gestreepte leuk.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
Wanda heeft van de meiden wel de leukste truitjes
En dat ratelt maar door en door. Goeie genade en dan nog durven zeggen "Enige waar Rupert niet over klaagt is Imadidin" ..quote:Op donderdag 24 november 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
Wanda
ik vind haar schijtirritant
flikker lekker op
over Eunice
van wanda bedoel jequote:Op donderdag 24 november 2022 19:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind die gestreepte leuk.
Ik geloof het ook eigenlijk niet. Ik kan me niet voorstellen dat de febo hiermee akkoord zou gaan.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zouden ze eigenlijk een sanctie op moeten zetten
quote:Op donderdag 24 november 2022 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dat ratelt maar door en door. Goeie genade en dan nog durven zeggen "Enige waar Rupert niet over klaagt is Imadidin" ..
De kraai noemt de raaf zwart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |