Normaal blijven die maar een week of 3-4 zitten en dan vallen echt de gaten erinquote:
dit zijn van die zelf plakkers hequote:Op donderdag 24 november 2022 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Normaal blijven die maar een week of 3-4 zitten en dan vallen echt de gaten erin
Het ziet er niet uitquote:Op donderdag 24 november 2022 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Normaal blijven die maar een week of 3-4 zitten en dan vallen echt de gaten erin
Er is ook allemaal kleding binnengekomen zoals je wel kunt zienquote:Op donderdag 24 november 2022 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze krijgen meer te horen dan wij weten denk ik
echtquote:Op donderdag 24 november 2022 19:31 schreef Verida het volgende:
@:greysbones.
Er gaan daar inderdaad kilo's suiker door heen per week, maar dat vind ik geen reden om de suiker te verbieden.
Dat moet men helemaal zelf weten, die hoeveelheden suiker.
Suiker vind ik ook iets heel anders dan drank en tabak
Ik dacht eerst dat het extensions waren, maar die waren er inmiddels al af geweest ja.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit zijn van die zelf plakkers he
niet die je laat zetten
ze had tig van die setjes meequote:Op donderdag 24 november 2022 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het extensions waren, maar die waren er inmiddels al af geweest ja.
dat zal best. maar dat moeten ze lekker zelf weten, net zoals de hoeveelheden zout of aromat of ongezonde vetten.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt
weet je hoe slecht suiker voor je is
en dan met name als je overal suiker aan toevoegt?
het is ook een vorm van verslaving
Leuk outfitje van Mexx... Exitchantage werk al jaren goed, maar alleen bij deelnemers die Febo niet kwijt wilquote:Op donderdag 24 november 2022 19:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er is ook allemaal kleding binnengekomen zoals je wel kunt zien
Als groep zelfs kun je gaan bazelen dat je anders allemaal weggaat
quote:Op donderdag 24 november 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
Maoraima kneed even de billen van Rupie![]()
![]()
Ik mis dat ritueel van Zoe altijdquote:Op donderdag 24 november 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze had tig van die setjes mee
en dan maar plakken![]()
vind ik echt gelijkquote:Op donderdag 24 november 2022 19:34 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zal best. maar dat moeten ze lekker zelf weten, net zoals de hoeveelheden zout of aromat of ongezonde vetten.
vind ik echt in geen vergelijk staan met alcohol of tabak verslaving
is van Djediquote:Op donderdag 24 november 2022 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuk outfitje van Mexx... Exitchantage werk al jaren goed, maar alleen bij deelnemers die Febo niet kwijt wil
[ afbeelding ]
Geleend van Djedi.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuk outfitje van Mexx... Exitchantage werk al jaren goed, maar alleen bij deelnemers die Febo niet kwijt wil
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 november 2022 19:36 schreef greysbones het volgende:
Zoe
Rupert zegt dat ik op een sekspop lijk
weet niet of dat een compliment is![]()
Ja ja,je bent me weer voor.quote:
Volgens mij riep Wanda dat een tijdje geleden een paar keerquote:
quote:Op donderdag 24 november 2022 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij riep Wanda dat een tijdje geleden een paar keer
Dat gaat ze straks x 10 vertellenquote:Op donderdag 24 november 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
ZOe denkt even stoer te doen tegen Jeff
Doet ze heel vaak,met 0 resultaat.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:37 schreef greysbones het volgende:
ZOe denkt even stoer te doen tegen Jeff
quote:Op donderdag 24 november 2022 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat gaat ze straks x 10 vertellen
owquote:Op donderdag 24 november 2022 19:40 schreef Hoempah het volgende:
Dus Zoë haar nieuwe vlam is Fernando (van kamer 5)
pubquizquote:Op donderdag 24 november 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
hebben ze iets speciaals?
dat ze zich allemaal aan het opdoffen zijn
Grote kans van nietquote:Op donderdag 24 november 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
als iets of iemand nu ook eens Zoe pakt
Sneek.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Hoe heet de hoofdstad van Nieuw-Zeeland?'
welligtonquote:Op donderdag 24 november 2022 19:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Hoe heet de hoofdstad van Nieuw-Zeeland?'
kratje voor Tianoquote:Op donderdag 24 november 2022 19:43 schreef Loveable het volgende:
Gaan ze lekker zuipen er bij, en dan wachten tot de pleuris uitbreekt
ze heeft bedacht elke dag haar 24 uur aan te vragenquote:
quote:Op donderdag 24 november 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft bedacht elke dag haar 24 uur aan te vragen
Waarom dat nu weer dan, ze kon toch vandaag wegquote:Op donderdag 24 november 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft bedacht elke dag haar 24 uur aan te vragen
gisterenquote:Op donderdag 24 november 2022 19:46 schreef Loveable het volgende:
[..]
Waarom dat nu weer dan, ze kon toch vandaag weg
Crocs lenen van Isaacquote:Op donderdag 24 november 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
Als GJ zon last van zijn rug heeft
waarom trekt hij dan niet een keer fatsoenlijke schoenen aan
om ons te pestenquote:Op donderdag 24 november 2022 19:46 schreef Loveable het volgende:
[..]
Waarom dat nu weer dan, ze kon toch vandaag weg
Ojaa, raar dat ze toch gebleven is en nu steeds 24 uur aan gaat vragenquote:
dan kan ze gaan als ze wilquote:Op donderdag 24 november 2022 19:47 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ojaa, raar dat ze toch gebleven is en nu steeds 24 uur aan gaat vragen
Vreemd, kon ze gisteren ook..quote:
Dacht ik ookquote:Op donderdag 24 november 2022 19:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over Kim en Jeff ging
Mexx dus
dacht ik eerst ookquote:Op donderdag 24 november 2022 19:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over Kim en Jeff ging
Mexx dus
Ik heb hier gelezen dat ze dat doet dat als ze echt weg wil. ook echt weg kan gaan zonder te hoeven wachtenquote:Op donderdag 24 november 2022 19:47 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ojaa, raar dat ze toch gebleven is en nu steeds 24 uur aan gaat vragen
Ik hoor het nuquote:Op donderdag 24 november 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
dacht ik eerst ook
maar ze had het over ik gaan naar boven om te wippen
martin slaapt boven
Ja ze vond het raar dat ze daarvoor midden op de dag naar boven gaan. Maar ze heeft niks gezien hoor, want ze lag gewoon te slapen ... Midden op de dagquote:Op donderdag 24 november 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
dacht ik eerst ook
maar ze had het over ik gaan naar boven om te wippen
martin slaapt boven
Apart weer zeg.. ze heeft dus gewoon geen geduld.. en zo'n ramp is niet toch om een dag later weg te gaan als 24 uur aanvraagtquote:Op donderdag 24 november 2022 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hier gelezen dat ze dat doet dat als ze echt weg wil. ook echt weg kan gaan zonder te hoeven wachten
is toch raar dat ze dat toestaan? al die dooie mussen die maar worden toegeworpenquote:Op donderdag 24 november 2022 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hier gelezen dat ze dat doet dat als ze echt weg wil. ook echt weg kan gaan zonder te hoeven wachten
Ze heeft wel leuke kleding.. Babet ook wel en Wenquote:Op donderdag 24 november 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
Wanda heeft van de meiden wel de leukste truitjes
dat zijn damesquote:Op donderdag 24 november 2022 19:51 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ze heeft wel leuke kleding.. Babet ook wel en Wen
Ik vind dat korte truitje dat Babette vandaag aan had niet leukquote:Op donderdag 24 november 2022 19:51 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ze heeft wel leuke kleding.. Babet ook wel en Wen
In de badkamer terwijl iemand ernaast doucht en op de slaapkamer terwijl die bomvol isquote:Op donderdag 24 november 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
Die hebben lopen noiken vandaag?
Ja zouden ze eigenlijk een sanctie op moeten zettenquote:Op donderdag 24 november 2022 19:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
is toch raar dat ze dat toestaan? al die dooie mussen die maar worden toegeworpen
het is maar waar je van houdquote:Op donderdag 24 november 2022 19:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In de badkamer terwijl iemand ernaast doucht en op de slaapkamer terwijl die bomvol is
je hebt meiden in het huisquote:
Vind Wanda ook een dame hoorquote:Op donderdag 24 november 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt meiden in het huis
en dames
van de meiden heeft wanda de leukste truitjes
van de dames wendy de leukste kleren
lijkt het truitje van Eunice dat gekrompen wasquote:Op donderdag 24 november 2022 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat korte truitje dat Babette vandaag aan had niet leuk
Ja inderdaadquote:Op donderdag 24 november 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt het truitje van Eunice dat gekrompen was![]()
pubquiz werd me net gezegdquote:Op donderdag 24 november 2022 19:54 schreef Charmian het volgende:
waarom is het optuttijd? Gaan ze iets interessants doen?
Ik vind die gestreepte leuk.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
Wanda heeft van de meiden wel de leukste truitjes
En dat ratelt maar door en door. Goeie genade en dan nog durven zeggen "Enige waar Rupert niet over klaagt is Imadidin" ..quote:Op donderdag 24 november 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
Wanda
ik vind haar schijtirritant
flikker lekker op
over Eunice
van wanda bedoel jequote:Op donderdag 24 november 2022 19:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind die gestreepte leuk.
Ik geloof het ook eigenlijk niet. Ik kan me niet voorstellen dat de febo hiermee akkoord zou gaan.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zouden ze eigenlijk een sanctie op moeten zetten
quote:Op donderdag 24 november 2022 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En dat ratelt maar door en door. Goeie genade en dan nog durven zeggen "Enige waar Rupert niet over klaagt is Imadidin" ..
De kraai noemt de raaf zwart.
quote:
eh neequote:Op donderdag 24 november 2022 19:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik geloof het ook eigenlijk niet. Ik kan me niet voorstellen dat de febo hiermee akkoord zou gaan.
het lijkt mij meer een verzinsel of dreigement van maddy, of een verzinsel wat in de loods de ronde doet
quote:Op donderdag 24 november 2022 19:59 schreef greysbones het volgende:
Maddy over de pis
ze zit niet in een team
Eigen schuldquote:Op donderdag 24 november 2022 19:59 schreef greysbones het volgende:
Maddy over de pis
ze zit niet in een team
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dat ze het vanmiddag heeft gezegd, na een tip hierover van Djedi, wil natuurlijk niet zeggen dat de febo daarmee akkoord gaat.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
eh nee
Maddy zei het zelf vanmiddag
Djedi had haar die tip gegeven
neequote:Op donderdag 24 november 2022 20:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat ze het vanmiddag heeft gezegd, na een tip hierover van Djedi, wil natuurlijk niet zeggen dat de febo daarmee akkoord gaat.
Kenzi vind het bagger muziekquote:Op donderdag 24 november 2022 20:02 schreef Kakadylo het volgende:
Wederom muziek kortom ja dat kun je zelf wel invullen
Inschrijven als individu genaamd Ton Deusequote:Op donderdag 24 november 2022 19:59 schreef greysbones het volgende:
Maddy over de pis
ze zit niet in een team
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
quote:Op donderdag 24 november 2022 20:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Inschrijven als individu namelijk Ton Deuse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2022 20:05 schreef Hoempah het volgende:
Jeffrey heeft iets besteld voor Mexx en dat was 10 euro en er komen er 2.een baby in de loodsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
neem aan dat ze haar er dan wel uit sturen eigenlijkquote:
Dat lijkt mij wel als zij zwanger mocht zijnquote:Op donderdag 24 november 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
neem aan dat ze haar er dan wel uit sturen eigenlijk
Dat zat ik ook net te denken. Lijkt me dat het contractueel vaststaat dat ze dan naar huis moeten.quote:Op donderdag 24 november 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hell no, alles voor de kijkcijfers bij ome Sjon.quote:Op donderdag 24 november 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lag in haar kluisjequote:Op donderdag 24 november 2022 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Kenzie is jaar zooveelste waterfles kwijt..
Dan mankeert er eerder wat een Kenzie dan aan de vage beschuldiging dat 'ie mogelijk weer gejat is door anderen
Dit is zijn dream coming true.quote:Op donderdag 24 november 2022 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hell no, alles voor de kijkcijfers bij ome Sjon.
Waarom? Tanja beviel van een meisjequote:Op donderdag 24 november 2022 20:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel als zij zwanger mocht zijn
Dan draait de rest van het jaar alles om Mexx , nee dankjequote:Op donderdag 24 november 2022 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hell no, alles voor de kijkcijfers bij ome Sjon.
Niet gezienquote:Op donderdag 24 november 2022 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom? Tanja beviel van een meisje
En Jessie was ook zwanger.quote:Op donderdag 24 november 2022 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom? Tanja beviel van een meisje
lijkt mij ook welquote:Op donderdag 24 november 2022 20:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zat ik ook net te denken. Lijkt me dat het contractueel vaststaat dat ze dan naar huis moeten.
Niet? Ohh...quote:
dat hoop ik nietquote:Op donderdag 24 november 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook naar huisquote:
Daar bedank ik ook voor hoor!quote:Op donderdag 24 november 2022 20:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan draait de rest van het jaar alles om Mexx , nee dankje
0,0quote:Op donderdag 24 november 2022 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
Chips, wijn , bier, muziek. Bern DJ
Wat is er verdiend vandaag?
Nee hoor, die is vrij snel weg....zodra er weer eliminaties zijnquote:Op donderdag 24 november 2022 20:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan draait de rest van het jaar alles om Mexx , nee dankje
Was in een BB, maar dat was bewust gedaan om de eerste RLS te zijn waarbij er iemand zou bevallen tijdens de duur van de RLSquote:
Misschien kan ze het Wendy vragenquote:Op donderdag 24 november 2022 20:13 schreef Sestra666 het volgende:
dat haar van kim k mag ook wel eens geknipt worruh
Lijkt me ook sterk, maar het is wel Mexx dus mocht ze toch zwanger zijn zou het me ook weer niet verbazenquote:Op donderdag 24 november 2022 20:12 schreef spapaars het volgende:
Mexx is echt niet zwanger, het is gewoon een bedacht verhaallijntje.
ze hebben nog wel even eten geloof ikquote:Op donderdag 24 november 2022 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De laatste stuiptrekking van Manager Sjef "Elke dag volle tafels eten " ?
Welk team zat ze vorige keer dan?quote:Op donderdag 24 november 2022 19:59 schreef greysbones het volgende:
Maddy over de pis
ze zit niet in een team
Tondeuse zou ook leuk zijnquote:Op donderdag 24 november 2022 20:13 schreef Sestra666 het volgende:
dat haar van kim k mag ook wel eens geknipt worruh
t/m zondag voldoende, daarna moeten ze wat zuiniger aan gaan doenquote:Op donderdag 24 november 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben nog wel even eten geloof ik
geen ideequote:Op donderdag 24 november 2022 20:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Welk team zat ze vorige keer dan?
Ze hoort ook nergens bijquote:Op donderdag 24 november 2022 19:59 schreef greysbones het volgende:
Maddy over de pis
ze zit niet in een team
Het is al een item in de tv uitzending.quote:Op donderdag 24 november 2022 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk, maar het is wel Mexx dus mocht ze toch zwanger zijn zou het me ook weer niet verbazen
Eten is een ruim begrip.. Sjeff is de FeestManagerquote:Op donderdag 24 november 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben nog wel even eten geloof ik
quote:
Isaak die zich god voeltquote:Op donderdag 24 november 2022 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
Het wachten is nog op "enkele mensen"
Die zijn nog onderweg uit Amsterdam
Ik krijg hier zo`n camping gevoel bij.quote:Op donderdag 24 november 2022 20:23 schreef Sociologica het volgende:
Hey evening
Yes… net op tijd de streams aan voor de act van Bern inclusief irritante spel-stem
Ik kan Bern in het dagelijkse loods leven best prima hebben. Maar dit is zo mega hinderlijk. Het begint nu alweer, die pauzes tussen woorden laten vallen en een overdreven duidelijke uitspraak. Dat eeuwige game shirt erbij. Gewoon klaar meequote:Op donderdag 24 november 2022 20:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik krijg hier zo`n camping gevoel bij.
dominee bern helpt u de koude avonden doorquote:Op donderdag 24 november 2022 20:26 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ik kan Bern in het dagelijkse loods leven best prima hebben. Maar dit is zo mega hinderlijk. Het begint nu alweer, die pauzes tussen woorden laten vallen en een overdreven duidelijke uitspraak. Dat eeuwige game shirt erbij. Gewoon klaar mee
quote:Op donderdag 24 november 2022 20:26 schreef Sestra666 het volgende:
ik ga denk ik niet hier naar kijken
Het luisteren is ergerquote:Op donderdag 24 november 2022 20:26 schreef Sestra666 het volgende:
Ik ga met je meequote:Op donderdag 24 november 2022 20:26 schreef Sestra666 het volgende:
CAPS!!quote:Op donderdag 24 november 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
oeps de billen van Wanda in beeld
@:Engine
oeh ja stream 2 isquote:Op donderdag 24 november 2022 20:28 schreef Ireth het volgende:
Wat een kutgeluid(luidluidluid....) op stream 1....
niet het team dat ze wildequote:Op donderdag 24 november 2022 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft nu toch een team? Of heeft ze weer andere redenen?
quote:Op donderdag 24 november 2022 20:05 schreef Hoempah het volgende:
Jeffrey heeft iets besteld voor Mexx en dat was 10 euro en er komen er 2.Dus dankzij Mexx en Martin moet de loods straks op water en broodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Uiteraard want Mattin is de daderquote:Op donderdag 24 november 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt mij ook wel
zal Mexxie wel overheen hebben gelezen
maar
moet martin dan ook is de grote vraag
tis de kinderronde denk ikquote:Op donderdag 24 november 2022 20:31 schreef Sestra666 het volgende:
wat had de pop met haar van het liedje : oh kom er eens kijken?
quote:Op donderdag 24 november 2022 20:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Uiteraard want Mattin is de dader
quote:Op donderdag 24 november 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
lala dipsi tinky winky en poo
Babette jaloers nu?quote:Op donderdag 24 november 2022 20:32 schreef Ireth het volgende:
Hoe heet het tuiten van je lippen op een foto...
KimD: "Zoë!!!"
je wist de antwoorden niet ?quote:Op donderdag 24 november 2022 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
Nou ik ben klaar voor vanavond
Jij bent hier goed in.quote:
Ik voelde teveel wanhoopquote:Op donderdag 24 november 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
je wist de antwoorden niet ?
ik kijk over 1.5 uur nog welquote:
quote:Op donderdag 24 november 2022 20:37 schreef D. het volgende:
Gaat iedereen hier nu vragen beantwoorden?
Ben er bang voorquote:Op donderdag 24 november 2022 20:37 schreef D. het volgende:
Valt weinig anders te becommentariërenquote:Op donderdag 24 november 2022 20:37 schreef D. het volgende:
Nee, ook nietquote:Op donderdag 24 november 2022 20:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Valt weinig anders te becommentariërenof je moet willen weten dat Bern aan zijn neus krabbelde tussen vraag 4 en 5 in
Bedankt voor deze infoquote:
quote:Op donderdag 24 november 2022 20:42 schreef Vlinder1974 het volgende:
Bern presenteert het spel alsof hij een examen staat af te nemen voor slechthorenden. Duidelijk en rustig praten....
maar wel duidelijk....er zijn er vele die dat niet kunnen daarquote:Op donderdag 24 november 2022 20:42 schreef Vlinder1974 het volgende:
Bern presenteert het spel alsof hij een examen staat af te nemen voor slechthorenden. Duidelijk en rustig praten....
dat is wel fijn voor Estherquote:Op donderdag 24 november 2022 20:42 schreef Vlinder1974 het volgende:
Hij houdt rekening met Estherquote:Op donderdag 24 november 2022 20:42 schreef Vlinder1974 het volgende:
die zit in het groepje van Esther jw berend kim en erikquote:Op donderdag 24 november 2022 20:43 schreef pingu66 het volgende:
Tjonge,jonge,jonge,Jeff doet ook gezellig mee....
Nee.quote:
Ik vind het wel leuk om naar te kijken. Beter dit dan kaarten.quote:Op donderdag 24 november 2022 20:43 schreef Ireth het volgende:
Dit is voor ons misschien niet leuk om naar te kijken, maar ik denk dat het voor hun wel een leuk tijdverdrijf is...
Dat zie ik maar doet niet actief meequote:Op donderdag 24 november 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zit in het groepje van Esther jw berend kim en erik
ookquote:Op donderdag 24 november 2022 20:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zijn dus teams.
Maar die achteraan op de bank?
Het zijn ook lastige vragen.quote:Op donderdag 24 november 2022 20:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat zie ik maar doet niet actief mee
De vriend van Spongebob?quote:Op donderdag 24 november 2022 20:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het zijn ook lastige vragen.
Absoluut!!quote:Op donderdag 24 november 2022 20:45 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om naar te kijken. Beter dit dan kaarten.
die eet weer of zijn leven er van af hangtquote:
Antwoorden in overvloed 😉quote:Op donderdag 24 november 2022 20:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het zijn ook lastige vragen.
Patrick?quote:
* greysbones wil Ses wel een kontje geven over het hekquote:
Korte pauze.quote:
en nu krijgt hij ook nog gelijk ook nogquote:Op donderdag 24 november 2022 20:51 schreef Sestra666 het volgende:
hehe pauze
erik janken over de zoutvraag
Heeft ie ookquote:Op donderdag 24 november 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
en nu krijgt hij ook nog gelijk ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |