SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Hello Fresh komt zo bezorgen en daarna ga ik rustig verder met het inruimen van de keuken. Ik heb op de deurtjes en ladefrontjes post-its met wat ik waar wil onderbrengen, dat werkt best fijn. Gisteren hebben we de lades van anti-slipmatjes voorzien en ook al wat voorraad ingeruimdquote:Op donderdag 24 november 2022 13:01 schreef just me het volgende:
Super gedaan DDM en dan nu lekker genieten
quote:Op donderdag 24 november 2022 17:00 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest om de een of andere reden aan dj vout denken…
Of aan WT, met z'n Dominiquequote:Op donderdag 24 november 2022 17:00 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gammelpop ookquote:Op donderdag 24 november 2022 17:00 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 november 2022 17:18 schreef livelink het volgende:
Ik luister vanavond niet mee, Melting.
We kwamen er net achter dat we voor vanavond kaartjes hadden voor het theater
Ja, ergens voor de zomer besteld. Dat is niet altijd handig.quote:
Veel plezier vanavondquote:Op donderdag 24 november 2022 17:18 schreef livelink het volgende:
Ik luister vanavond niet mee, Melting.
We kwamen er net achter dat we voor vanavond kaartjes hadden voor het theater
[ afbeelding ]
Goede avond, just me.quote:
Jep, kwestie van timingquote:Op donderdag 24 november 2022 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond, just me.
Lekker bakkie koffie erbij?
heb je haar weer laten vallen ?quote:
quote:Op donderdag 24 november 2022 19:05 schreef just me het volgende:
[..]
heb je haar weer laten vallen ?
jij hebt het haar verbodenquote:Op donderdag 24 november 2022 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ze wilde naar de Efteling zaterdag en ik heb gezegd dat ze niet kon gaan.
Dan laat jou Vout maar even los.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ze wilde naar de Efteling zaterdag en ik heb gezegd dat ze niet kon gaan.
Nou..... daar lijkt het wel op.quote:
Oh dan kan Vout meequote:Op donderdag 24 november 2022 19:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan laat jou Vout maar even los.
quote:Op donderdag 24 november 2022 19:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan laat jou Vout maar even los.
gratis toegang werkt dan nietquote:Op donderdag 24 november 2022 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou..... daar lijkt het wel op.
Maar eigenlijk heb ik haar behoedt van een tevergeefse reis naar de Efteling.
Klopt. Abonnement is maximaal 14 dagen per jaar niet geldig. Zaterdag is 1 van die dagen.quote:
google was in dit geval mijn beste vriendquote:Op donderdag 24 november 2022 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Abonnement is maximaal 14 dagen per jaar niet geldig. Zaterdag is 1 van die dagen.
quote:Op donderdag 24 november 2022 19:09 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat de middelste maar 1 been had.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 24 november 2022 19:16 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ging met gedachten wat ver...
Maar de namen van de kittens van zus+gezin vond ik zo mooi en gepast
Ringo en Rover.
Ringo, maakte ik Ringo Starr van
Rover, zon, n ruimte bakkie.
En dan Ringo Starr van de Beatles.
En dan kunnen ze achter beestjes aan sjezen
Tussen de sterren door, terwijl ze lief in hun mandje lagen te slapen.![]()
Je moet soms diep gravenquote:Op donderdag 24 november 2022 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik kan je hersenkronkels soms niet volgen.....
Maar mijn spade ligt in de auto.quote:
heb je nu alweer een bot begraven in het bosquote:Op donderdag 24 november 2022 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar mijn spade ligt in de auto.
Ringo Starr ken je welquote:Op donderdag 24 november 2022 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik kan je hersenkronkels soms niet volgen.....
Ik luister altijd true crime podcasts, op het werk, voor er iemand anders is.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:21 schreef just me het volgende:
[..]
heb je nu alweer een bot begraven in het bos
Ja, ik snap je verhaal wel. Maar niet hoe je zo'n gedachten kan hebben.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ringo Starr ken je wel
(space) Rover als ruimte wagentje ook wel.
Sterren en ruimte zijn verbonden.
Beatles zijn beestjes.
Beestjes rennen katten graag achteraan.
Maar dat kan niet in de ruimte dus rover.
En dan kunnen ze door zo'n Rover samen door de ruimte op jacht.
Ik ook nietquote:Op donderdag 24 november 2022 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, ik snap je verhaal wel. Maar niet hoe je zo'n gedachten kan hebben.
Als een collega dat zou zeggen, zou ik zeggen dat hij minder moest gaan drinken.quote:
Lijkt me een goed plan.quote:
We hebben gestemd en het magquote:
Piere Kartner al herdacht?quote:Op donderdag 24 november 2022 19:31 schreef Melting het volgende:
Bij Fogel ben ik altijd benieuwd of zijn vriendin ook meeluistert.
En wat ze van de muziek vind.
Valt niet tegen. Had lekker recalitrant de stream al voor de afstemming aangezetquote:
Ze werkt vandaag tot 22u.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:31 schreef Melting het volgende:
Bij Fogel ben ik altijd benieuwd of zijn vriendin ook meeluistert.
En wat ze van de muziek vind.
Ya man!quote:
en je kinderen ?quote:
weet je hoe donker het buiten isquote:Op donderdag 24 november 2022 19:45 schreef Melting het volgende:
Er worden wel veel SOS-en verzonden...... en niemand die even komt helpen?
quote:Op donderdag 24 november 2022 19:47 schreef just me het volgende:
[..]
weet je hoe donker het buiten is
Die zijn hier niet.quote:
Kerstverlichting geeft verlichtingquote:Op donderdag 24 november 2022 19:47 schreef just me het volgende:
[..]
weet je hoe donker het buiten is
Ja, just me..... dus je had makkelijk kunnen gaan helpen.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kerstverlichting geeft verlichting
Ja maar ik doe nog niet aan kerstverlichtingquote:Op donderdag 24 november 2022 19:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kerstverlichting geeft verlichting
Pas na Sinterklaas, toch?quote:Op donderdag 24 november 2022 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ja maar ik doe nog niet aan kerstverlichting
Zwarte Piet verlichting nu? Donkerquote:Op donderdag 24 november 2022 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ja maar ik doe nog niet aan kerstverlichting
Na Merel's verjaardag, dus ongeveer als jij jarig bentquote:
black lightquote:Op donderdag 24 november 2022 19:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zwarte Piet verlichting nu? Donker
Ja, vergeet alleen steeds of het de dag ervoor of erna is.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:51 schreef just me het volgende:
[..]
Na Merel's verjaardag, dus ongeveer als jij jarig bent
Jij bent de dag ná Merel jarigquote:Op donderdag 24 november 2022 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, vergeet alleen steeds of het de dag ervoor of erna is.![]()
Ik denk dag erna.
quote:
soms hoor ik dat gewoonquote:
Ook al bijna 8 jaar dood.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2022 20:18 schreef just me het volgende:
Ik ben ondertussen op zoek naar een Kersttrui, ik ga 1e kerstdag naar Merel toe en haar verzoek was om het heel casual te houden, dus een makkelijk broek en daar hoort natuurlijk een kersttrui bij
Ja maar wel een goedkopequote:
dank voor het compliment maar een maat s pas ik echt niet hoorquote:Op donderdag 24 november 2022 20:22 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_14.24.ProductTitle
Zoiets?
Deze dan misschien?quote:Op donderdag 24 november 2022 20:23 schreef just me het volgende:
[..]
dank voor het compliment maar een maat s pas ik echt niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien gaat het deze wél wordenGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op donderdag 24 november 2022 20:24 schreef just me het volgende:
Die ziet er wel kerstig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien gaat het deze wél worden
Ain't it funny how it is
scherpquote:Op donderdag 24 november 2022 20:30 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Leuk wakker worden met een bos bloemen in je gezicht.
Tenzij je hier mee in je gezicht wordt gemept.quote:Op donderdag 24 november 2022 20:30 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Leuk wakker worden met een bos bloemen in je gezicht.
veel luistergenot danquote:Op donderdag 24 november 2022 20:30 schreef Fogel het volgende:
Zo even over van de JBL naar mijn vandaag gekochte Jabra Elite 7. Ben benieuwd, vind in ear dingen meestal kut, maar ik geen zin meer om over ear dingen op te hebben in de bus.
Ze klinken best OK voor kleine prutsdingenquote:
Waarom ben je van merk veranderd?quote:Op donderdag 24 november 2022 20:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze klinken best OK voor kleine prutsdingen
Ook al een tijdje niets meer gehoord van ze.quote:
Heb nog nooit in ears met noise cancelling gehad… de Jabra werd in de winkel aangeraden. Mijn specificatie was alleen dat ik ze waarschijnlijk maar een uur per dag ga gebruiken en dat ik thuis en op het werk over ear dingen heb. Hij vond de Bose daarvoor wat overkill qua prijs.quote:Op donderdag 24 november 2022 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom ben je van merk veranderd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
gelukkig welquote:
En waar is ie aan het scratchen?quote:Op donderdag 24 november 2022 20:59 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig wel
maar of hij nu zelf aan het scratchen is ?
quote:Op donderdag 24 november 2022 20:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb nog nooit in ears met noise cancelling gehad… de Jabra werd in de winkel aangeraden. Mijn specificatie was alleen dat ik ze waarschijnlijk maar een uur per dag ga gebruiken en dat ik thuis en op het werk over ear dingen heb. Hij vond de Bose daarvoor wat overkill qua prijs.Ik heb ook goede dingen over die Jabra gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben op het werk Jabra Evolve 65 2 headsets. Zijn noise isolating. Zitten goed, en laten weinig door.
Ain't it funny how it is
quote:Op donderdag 24 november 2022 21:00 schreef zorro28 het volgende:
Ik kom er net achter dat je jezelf een DM kan sturen.
quote:Op donderdag 24 november 2022 21:00 schreef zorro28 het volgende:
Ik kom er net achter dat je jezelf een DM kan sturen.
Kut, waar zijn deze 2 nog van dan?quote:Op donderdag 24 november 2022 21:02 schreef Symphonic het volgende:
Muziek terwijl u klust.
Dank Melting, was lekkere muziek![]()
Mijn werkplek staat en mijn ladeblok is voorzien van wieltjes
Kijk, wat wil een mens nog meer.quote:Op donderdag 24 november 2022 21:02 schreef Symphonic het volgende:
Muziek terwijl u klust.
Dank Melting, was lekkere muziek![]()
Mijn werkplek staat en mijn ladeblok is voorzien van wieltjes
Succes morgen! Maak er geen al te vrije vertaling van. Hou je aan het script!quote:Op donderdag 24 november 2022 22:57 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb zojuist mijn laptoprugzak ingepakt.
As in, laptop, voeding, muis en minitoetsenbordje erin gedaan.
Morgen nog wat brood etc. Maar dan kan ik wellicht echt aan de bak als "vertaler".
Wil op de dagbesteding wat NL-EN / EN-NL brieven gaan vertalen.
Wel spannend. Maar ik hoop zingevend.
Ik ben juist bang te formeel te zijnquote:Op donderdag 24 november 2022 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Succes morgen! Maak er geen al te vrije vertaling van. Hou je aan het script!
Waarheid als een koe. (Raar spreekwoord eigenlijkquote:Op vrijdag 25 november 2022 06:32 schreef Tjoent het volgende:
Als het regent in november is het kerstmis in december![]()
Goedemorgen Mad.quote:Op vrijdag 25 november 2022 06:54 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ik ben wegens een volle agenda hier even wat minder aanwezig dan normaal…
quote:Op vrijdag 25 november 2022 06:32 schreef Tjoent het volgende:
Als het regent in november is het kerstmis in december![]()
Deels is dat een leuke agenda (concerten, etentjes, whisky tastings) en daarnaast is het even behoorlijk druk met mijn werk en dat alles maakt dat ik wat minder tijd/fut heb om hier rond te hangen…quote:Op vrijdag 25 november 2022 07:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Mad.
Ik had het er gisteren met just me nog over, dat ik je weinig gezien had afgelopen week.
Hoop dat het een leuke volle agenda is dan.
Ik noem deze periode altijd de eindejaarshysterie.quote:Op vrijdag 25 november 2022 06:54 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ik ben wegens een volle agenda hier even wat minder aanwezig dan normaal…
quote:Op vrijdag 25 november 2022 07:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik noem deze periode altijd de eindejaarshysterie.
Elk jaar weer opnieuw. Volgende week hebben wij een hackathon op maandag en dinsdag. En dan verwachten ze dat we maandag tot 22.00 doorgaan en dinsdag om 07.30 beginnen. En natuurlijk wordt iedereen vrijgesteld van al het overige werk, behalve ik. Ik moet het allemaal maar half/half doen.
Donderdag is weer de tijd voor de facturering, voor het eind van het jaar moet er van alles gefactureerd worden en afgehandeld omdat het budget niet meegaat naar het volgende jaar. De accountants lopen nog steeds rond te spoken, mijn collega heeft nog 4 weken verlof en een principe dat hij niks mee wil nemen naar volgend jaar, dus ik zit nu en de komende weken alleen.
En dan bedenken ze ook nog dat ik gezellig naar een kerstdiner moet gaan. Driemaal raden wat ik van al deze dingen niet ga doen
Ik wil wel raden, maar dat wat ik raad, dat doe je toch niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 07:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik noem deze periode altijd de eindejaarshysterie.
Elk jaar weer opnieuw. Volgende week hebben wij een hackathon op maandag en dinsdag. En dan verwachten ze dat we maandag tot 22.00 doorgaan en dinsdag om 07.30 beginnen. En natuurlijk wordt iedereen vrijgesteld van al het overige werk, behalve ik. Ik moet het allemaal maar half/half doen.
Donderdag is weer de tijd voor de facturering, voor het eind van het jaar moet er van alles gefactureerd worden en afgehandeld omdat het budget niet meegaat naar het volgende jaar. De accountants lopen nog steeds rond te spoken, mijn collega heeft nog 4 weken verlof en een principe dat hij niks mee wil nemen naar volgend jaar, dus ik zit nu en de komende weken alleen.
En dan bedenken ze ook nog dat ik gezellig naar een kerstdiner moet gaan. Driemaal raden wat ik van al deze dingen niet ga doen
Ik skip inderdaad het kerstdiner, maar ik weiger ook om maandag tot 22.00 te werken en dinsdag om 07.30 te beginnen. Dan moet ik om 06.00 de deur al uit.quote:Op vrijdag 25 november 2022 07:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat een drukte zeg.... ik zou het kerstdiner skippen.
En de hackaton ook.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 07:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik skip inderdaad het kerstdiner, maar ik weiger ook om maandag tot 22.00 te werken en dinsdag om 07.30 te beginnen. Dan moet ik om 06.00 de deur al uit.
Hackathons zijn leuk voor developers, maar als je tussendoor ook nog telefoon en mail moet doen is het helemaal niks. Helaas is het idee dat ik heb opgevoerd wel kansrijk en als dat zo is, moet ik dat ook nog gaan trekken.
De nieuwste modegril.quote:Op vrijdag 25 november 2022 07:55 schreef Tjoent het volgende:
Hackathon... nog nooit van gehoord. Google bood hulp![]()
In elk geval, sterkte livelink en MM.
Ja, weet je. Ik heb altijd wel ideeën en dat vind ik meestal ook wel leuk om te ventileren. Maar ik had nooit gedacht dat het idee kansrijk zou zijn voor een hackathon. Maar ik heb er al best wel wat vragen over gehad en in ieder geval 1 iemand heeft al aangegeven dat hij voor mijn idee stemt.quote:
Ik ga wel voor het aparte schaaltje aardbeien.quote:Op vrijdag 25 november 2022 08:10 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag weer vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag (omdat het nationale parfait-dag is) parfait:
[ afbeelding ]
Tast toe, het is heerlijk!
Ik ga dit weekend eens proberen een kerstfilm te kijken of zoquote:Op vrijdag 25 november 2022 08:02 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Geniet van de leuke dingen dan maar
ziet er lekker uit, dank je welquote:Op vrijdag 25 november 2022 08:10 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag weer vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag (omdat het nationale parfait-dag is) parfait:
[ afbeelding ]
Tast toe, het is heerlijk!
Dat wist ik niet. Maar is er dan ook een dag tegen uitbanning van geweld tegen mannen?quote:Op vrijdag 25 november 2022 08:15 schreef just me het volgende:
[..]
ziet er lekker uit, dank je wel
wist je dat... De Verenigde Naties hebben 25 november uitgeroepen tot 'Internationale Dag voor de Uitbanning van Geweld tegen Vrouwen' (International Day for the Elimination of Violence against Women). Ter herdenking van de brute moord op drie politieke activistes in de Dominicaanse Republiek in 1960.
Dat klinkt echt leuk ja, dat is wel wat voor mij inderdaadquote:Op donderdag 24 november 2022 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Kijk, wat wil een mens nog meer.
Ik was vanavond trouwens naar Erik van Muiswinkel en zijn show stond in het teken van de taal. Ik moest wel aan jou denken een aantal keer bij zijn manier van het spelen met taal. Ik denk dat jij het ook zeker leuk zou vinden.
Ik in ieder geval wel.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:38 schreef brother52 het volgende:
Het is vandaag ook Buy nothing day... en dat op black friday.
Wat bewustere organisaties (zoals kringloopwinkels) doen iets met Green Friday, en volgens mij gooit Dille en Kamille wel de winkels dichtquote:Op vrijdag 25 november 2022 09:45 schreef brother52 het volgende:
Ik zal zo even naar de kringloop bellen dat ze de toko vandaag wel kunnen sluiten.
Wij doen er geloof ik niks mee maar als kringloop ben je sowieso al groen bezig.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wat bewustere organisaties (zoals kringloopwinkels) doen iets met Green Friday, en volgens mij gooit Dille en Kamille wel de winkels dicht
Ik laat Black Friday voor wat het is, denk ik. Ik heb niet echt iets nodig. Maar ik zal toch moeten eten vandaag, dus buy nothing zit er niet in.quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:38 schreef brother52 het volgende:
Het is vandaag ook Buy nothing day... en dat op black friday.
Uiteindelijk kun je maar 1 ding tegelijk. Maar altijd leuk, leuke dingen in het vooruitzichtquote:Op vrijdag 25 november 2022 07:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deels is dat een leuke agenda (concerten, etentjes, whisky tastings) en daarnaast is het even behoorlijk druk met mijn werk en dat alles maakt dat ik wat minder tijd/fut heb om hier rond te hangen…
Vloerisolatie en nieuwe tuindeuren gaat echt veel schelen qua comfort. Nu het ene ventilatierooster gefixed is is het hier gewoon aangenaam op de bank, hij bleek niet volledig te sluiten. Zo blij dat ik van die koude vloer en de doorwaaischuifpui af benquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:41 schreef livelink het volgende:
Wij zijn weer verder gegaan met onze energie- en geldbesparingsmaatregelen. Ten eerste zijn we overgestapt naar een andere energieleverancier. We zaten toch variabel en we hebben nu een leverancier met in ieder geval voor december beduidend lagere tarieven.
En net iemand over de vloer gehad die heeft gekeken naar wat er mogelijk is qua isolatie. Spouwmuren kunnen helaas niet verder geïsoleerd worden. Er is te weinig ruimte tussen. De kruipruimte kan wel geïsoleerd worden, dus daar krijgen we een offerte voor en onze uitbouw boven kan ook veel beter geïsoleerd worden. Dat kunnen man en zoon samen doen deze kerstvakantie. En dan nog de tuindeuren vervangen en dan ben ik er wel echt klaar mee.
Kwam je die toevallig tegen dan?quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:14 schreef brother52 het volgende:
Wat nou Buy nothing day… niet wanneer ik A day at the races op vinyl tegen kom.
Was hem uiteindelijk wel tegen gekomen maar wel toeval dat het vandaag is.quote:
Iedere offerte is schrikken, ik vind het allemaal niet leuk meer. Die mensen verhogen hun prijzen de laatste jaren zo enorm maar ons inkomen stijgt toch echt niet mee.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:47 schreef just me het volgende:
Ik heb de offerte voor schilderwerk ontvangen en besloten om het maar "eventjes" uit te stellen.
Mijn dak moet gedaan worden (inlcusief isolatie) en dat is toch belangrijker
Maar ik schrok echt van de offerte
De ‘lol’ van een eigen huis hebben…quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Iedere offerte is schrikken, ik vind het allemaal niet leuk meer. Die mensen verhogen hun prijzen de laatste jaren zo enorm maar ons inkomen stijgt toch echt niet mee.
Dak heeft prioriteit, maar het lijkt wel alsof het nooit ophoudt he?
Wij kunnen ook niks zelf doen, in tegenstelling tot buren die de meeste dingen zelf doen, zowel in de vorige buurt als ook hier.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
De ‘lol’ van een eigen huis hebben…
Ik kan ook helemaal niets wat dat betreft, het is niet anders en ach de boel binnen niet opnieuw laten schilderen scheelt veel geld en dat kan ik mooi in de reparatie van mijn dak steken. En zo reken ik mezelf rijkquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wij kunnen ook niks zelf doen, in tegenstelling tot buren die de meeste dingen zelf doen, zowel in de vorige buurt als ook hier.
Creatief boekhouden heet datquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan ook helemaal niets wat dat betreft, het is niet anders en ach de boel binnen niet opnieuw laten schilderen scheelt veel geld en dat kan ik mooi in de reparatie van mijn dak steken. En zo reken ik mezelf rijk
Mijn man kan best veel zelf en mijn zoon inmiddels ook (ja, het is rolbevestigend), maar ik vind het niet meer nodig dat zij alles doen. Zo wil ik niet meer dat zij het dak op gaan en vind ik het ook niet nodig dat zij in de kruipruimte gaan rondkruipen. Mijn zoon is panisch voor spinnen en mijn man is die leeftijd ook wel voorbij dat hij vrolijk in de kruipruimte rondkruipt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wij kunnen ook niks zelf doen, in tegenstelling tot buren die de meeste dingen zelf doen, zowel in de vorige buurt als ook hier.
Een container om zooi af te laten voeren is vaak als particulier goedkoper zelf te regelen dan het via een aannemer te laten lopen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man kan best veel zelf en mijn zoon inmiddels ook (ja, het is rolbevestigend), maar ik vind het niet meer nodig dat zij alles doen. Zo wil ik niet meer dat zij het dak op gaan en vind ik het ook niet nodig dat zij in de kruipruimte gaan rondkruipen. Mijn zoon is panisch voor spinnen en mijn man is die leeftijd ook wel voorbij dat hij vrolijk in de kruipruimte rondkruipt.
En de tuindeuren hebben we wel een aannemer voor benaderd, maar dan doet hij het samen met mijn man. Scheelt weer geld en heb je meteen iemand die de spullen bestelt en de oude zooi afvoert.
Ik heb er alle vertrouwen inquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Keuken bijna ingeruimd, maar ik hou nog zo’n anderhalve doos aan spullen over die ik echt niet niet kwijt kan. Eens kijken hoe we dat gaan oplossen
Dingen in de doos voor de kringloop doen, denk ik. Heel fijn voor het overzicht en de ergonomie al die lades, maar in reguliere kasten kun je iets meer dingen ergens tussen proppen en je mist per lade zo’n 10 cm in de breedte ten opzichte van een plank. Misschien nog her en der een binnenlade toevoegen en nog 1 plankje en de airfryer naar de garage verbannen.quote:
oh dan kan Raf een graantje meepikkenquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We hebben alleen nog vorkjes over
Goedemorgen Melting. Dit is wel heel vroeg op een zaterdag. Zelfs voor jou.quote:
Ik weet het.quote:Op zaterdag 26 november 2022 06:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Dit is wel heel vroeg op een zaterdag. Zelfs voor jou.
Ja, ik ga inderdaad weer mijn warme bed in. Vooral voor de warmte trouwens. Ik ben inmiddels best wakker.quote:Op zaterdag 26 november 2022 06:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet het.
Ik lag al even wakker, dus besloot maar op te staan.
De kat heeft zijn medicatie weer gehad? Dan hup weer naar bed.
Lekker onder de warme wol dan. Nog even een paar uurtjes meepikken.quote:Op zaterdag 26 november 2022 06:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik ga inderdaad weer mijn warme bed in. Vooral voor de warmte trouwens. Ik ben inmiddels best wakker.
Ik heb nog 2 kruidenpotjesrekjes (3 x woordwaarde) voor je liggen hier…quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Keuken bijna ingeruimd, maar ik hou nog zo’n anderhalve doos aan spullen over die ik echt niet niet kwijt kan. Eens kijken hoe we dat gaan oplossen
Ja, dat vond ik zo tof dat je meteen aan mij dacht toen je ze zag op koningsdag. Ik heb er mooi ruimte voor, nu liggen de potjes nog los daar heen en weer te rollen in de lade.quote:Op zaterdag 26 november 2022 12:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 kruidenpotjesrekjes (3 x woordwaard) voor je liggen hier…
Goedemiddag!
Geen probleem, ik draai even een bak herrie voor in ieder geval mezelf.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:39 schreef DJ11 het volgende:
Helaas ben ik nog niet in de gelegenheid om mee te luisteren.Ben nog druk bezig om zaken voor te bereiden voor straks.
Mijn meubels staan wel goed.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:06 schreef brother52 het volgende:
Herrie terwijl je met meubels schuit en doet.
Nee hoor, hoeft voor mij niet. Ik ga gewoon met de flow mee.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:12 schreef MadMaster het volgende:
Ow, nu moet ik dus iets meer nadenken wat ik doe en draai...
Goedenmiddag/-avond of zo!
Wat mij betreft draai je gewoon waar je zin in hebt.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:12 schreef MadMaster het volgende:
Ow, nu moet ik dus iets meer nadenken wat ik doe en draai...
Goedenmiddag/-avond of zo!
Hier staan er nu een paar op hun kant... moet ik eerst plek voor maken.quote:
Welkom.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:50 schreef DJ11 het volgende:
Wat ik nu hoor, klinkt Storm-achtig, maar ik kan de vinger er niet op leggen.
Je mag 'm er nu ook in mixen...quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:53 schreef DJ11 het volgende:
Grappig genoeg heb ik straks in de uitzending een liedje zitten dat hier perfect bij past. Puur toeval
Zo handig ben ik niet. Heb straks wel twee aan elkaar gemixte liedjes; maar dat heb ik toch maar even voorbereidquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag 'm er nu ook in mixen...
Ja, maar dat is verleden tijd. Ik heb nu alleen nog echt moeite met metal en schlager-achtige nummers.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:59 schreef MadMaster het volgende:
Livelink kon hier een jaar geleden of zo wat minder goed tegen...
Typische sound had -ie. Hij heeft ook twee PSB-tracks geremixt (tegelijkertijd) en die mixes klinken erg identiek, net als z'n remix van Age Of Love.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Praga Khan - Injected With A Poison (Baby Doc Remix)
Vooraf-track om 18:53quote:(resterend) Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Hall Of Fame
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Ah, ik denk dat ik net iets later dan terug ben.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:08 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga zo nog snel een halfuurtje nieuwe muziek bij elkaar sprokkelen.
[..]
Was ik inderdaad van plan. Ach, ik laat dat halve uurtje ook fijn zittenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:09 schreef livelink het volgende:
Jij begint om 19.00 toch DJ11? Ik moet zometeen nog even boodschappen doen. Kan mooi tussen de bedrijven door dan.
Ah ja, hoef je nu ook niet te stressen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Was ik inderdaad van plan. Ach, ik laat dat halve uurtje ook fijn zittenKomt een andere keer wel weer. Ik begin gewoon om 19:00 uur.
Ja, ik ga rustig even wat drinken zoquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah ja, hoef je nu ook niet te stressen.
Ja, deze vond ik het meest toepasselijk. Die andere grote hit heb ik heel recent nog gedraaidquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:01 schreef livelink het volgende:
Ik was er al van overtuigd dat dit je openingstrack zou worden
Mooi. Wees welkomquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:15 schreef Rafeiro het volgende:
Niet kijken naar de TV werkt niet handig, bleef maar reclame horen...
An error occured stond wel in beeld, maar daar keek ik niet naar![]()
Maar hoor je nu
Dit blijft een lekker nummerquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:17 schreef DJ11 het volgende:
Manic Street Preachers - Motorcycle Emptiness
Voor de latere binnenkomers: verzoekjes / suggesties zijn ook vanavond weer welkom via DM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |