SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Hello Fresh komt zo bezorgen en daarna ga ik rustig verder met het inruimen van de keuken. Ik heb op de deurtjes en ladefrontjes post-its met wat ik waar wil onderbrengen, dat werkt best fijn. Gisteren hebben we de lades van anti-slipmatjes voorzien en ook al wat voorraad ingeruimdquote:Op donderdag 24 november 2022 13:01 schreef just me het volgende:
Super gedaan DDM en dan nu lekker genieten
quote:Op donderdag 24 november 2022 17:00 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest om de een of andere reden aan dj vout denken…
Of aan WT, met z'n Dominiquequote:Op donderdag 24 november 2022 17:00 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gammelpop ookquote:Op donderdag 24 november 2022 17:00 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 november 2022 17:18 schreef livelink het volgende:
Ik luister vanavond niet mee, Melting.
We kwamen er net achter dat we voor vanavond kaartjes hadden voor het theater
Ja, ergens voor de zomer besteld. Dat is niet altijd handig.quote:
Veel plezier vanavondquote:Op donderdag 24 november 2022 17:18 schreef livelink het volgende:
Ik luister vanavond niet mee, Melting.
We kwamen er net achter dat we voor vanavond kaartjes hadden voor het theater
[ afbeelding ]
Goede avond, just me.quote:
Jep, kwestie van timingquote:Op donderdag 24 november 2022 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond, just me.
Lekker bakkie koffie erbij?
heb je haar weer laten vallen ?quote:
quote:Op donderdag 24 november 2022 19:05 schreef just me het volgende:
[..]
heb je haar weer laten vallen ?
jij hebt het haar verbodenquote:Op donderdag 24 november 2022 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ze wilde naar de Efteling zaterdag en ik heb gezegd dat ze niet kon gaan.
Dan laat jou Vout maar even los.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ze wilde naar de Efteling zaterdag en ik heb gezegd dat ze niet kon gaan.
Nou..... daar lijkt het wel op.quote:
Oh dan kan Vout meequote:Op donderdag 24 november 2022 19:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan laat jou Vout maar even los.
quote:Op donderdag 24 november 2022 19:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan laat jou Vout maar even los.
gratis toegang werkt dan nietquote:Op donderdag 24 november 2022 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou..... daar lijkt het wel op.
Maar eigenlijk heb ik haar behoedt van een tevergeefse reis naar de Efteling.
Klopt. Abonnement is maximaal 14 dagen per jaar niet geldig. Zaterdag is 1 van die dagen.quote:
google was in dit geval mijn beste vriendquote:Op donderdag 24 november 2022 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Abonnement is maximaal 14 dagen per jaar niet geldig. Zaterdag is 1 van die dagen.
quote:Op donderdag 24 november 2022 19:09 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat de middelste maar 1 been had.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 24 november 2022 19:16 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ging met gedachten wat ver...
Maar de namen van de kittens van zus+gezin vond ik zo mooi en gepast
Ringo en Rover.
Ringo, maakte ik Ringo Starr van
Rover, zon, n ruimte bakkie.
En dan Ringo Starr van de Beatles.
En dan kunnen ze achter beestjes aan sjezen
Tussen de sterren door, terwijl ze lief in hun mandje lagen te slapen.![]()
Je moet soms diep gravenquote:Op donderdag 24 november 2022 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik kan je hersenkronkels soms niet volgen.....
Maar mijn spade ligt in de auto.quote:
heb je nu alweer een bot begraven in het bosquote:Op donderdag 24 november 2022 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar mijn spade ligt in de auto.
Ringo Starr ken je welquote:Op donderdag 24 november 2022 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik kan je hersenkronkels soms niet volgen.....
Ik luister altijd true crime podcasts, op het werk, voor er iemand anders is.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:21 schreef just me het volgende:
[..]
heb je nu alweer een bot begraven in het bos
Ja, ik snap je verhaal wel. Maar niet hoe je zo'n gedachten kan hebben.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ringo Starr ken je wel
(space) Rover als ruimte wagentje ook wel.
Sterren en ruimte zijn verbonden.
Beatles zijn beestjes.
Beestjes rennen katten graag achteraan.
Maar dat kan niet in de ruimte dus rover.
En dan kunnen ze door zo'n Rover samen door de ruimte op jacht.
Ik ook nietquote:Op donderdag 24 november 2022 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, ik snap je verhaal wel. Maar niet hoe je zo'n gedachten kan hebben.
Als een collega dat zou zeggen, zou ik zeggen dat hij minder moest gaan drinken.quote:
Lijkt me een goed plan.quote:
We hebben gestemd en het magquote:
Piere Kartner al herdacht?quote:Op donderdag 24 november 2022 19:31 schreef Melting het volgende:
Bij Fogel ben ik altijd benieuwd of zijn vriendin ook meeluistert.
En wat ze van de muziek vind.
Valt niet tegen. Had lekker recalitrant de stream al voor de afstemming aangezetquote:
Ze werkt vandaag tot 22u.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:31 schreef Melting het volgende:
Bij Fogel ben ik altijd benieuwd of zijn vriendin ook meeluistert.
En wat ze van de muziek vind.
Ya man!quote:
en je kinderen ?quote:
weet je hoe donker het buiten isquote:Op donderdag 24 november 2022 19:45 schreef Melting het volgende:
Er worden wel veel SOS-en verzonden...... en niemand die even komt helpen?
quote:Op donderdag 24 november 2022 19:47 schreef just me het volgende:
[..]
weet je hoe donker het buiten is
Die zijn hier niet.quote:
Kerstverlichting geeft verlichtingquote:Op donderdag 24 november 2022 19:47 schreef just me het volgende:
[..]
weet je hoe donker het buiten is
Ja, just me..... dus je had makkelijk kunnen gaan helpen.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kerstverlichting geeft verlichting
Ja maar ik doe nog niet aan kerstverlichtingquote:Op donderdag 24 november 2022 19:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kerstverlichting geeft verlichting
Pas na Sinterklaas, toch?quote:Op donderdag 24 november 2022 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ja maar ik doe nog niet aan kerstverlichting
Zwarte Piet verlichting nu? Donkerquote:Op donderdag 24 november 2022 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ja maar ik doe nog niet aan kerstverlichting
Na Merel's verjaardag, dus ongeveer als jij jarig bentquote:
black lightquote:Op donderdag 24 november 2022 19:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zwarte Piet verlichting nu? Donker
Ja, vergeet alleen steeds of het de dag ervoor of erna is.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:51 schreef just me het volgende:
[..]
Na Merel's verjaardag, dus ongeveer als jij jarig bent
Jij bent de dag ná Merel jarigquote:Op donderdag 24 november 2022 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, vergeet alleen steeds of het de dag ervoor of erna is.![]()
Ik denk dag erna.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |