quote:
Op maandag 27 februari 2023 12:02 schreef suijkerbuijk het volgende:[..]
Zelf heb ben ik ook fan van steampunk en Nukes oorlog zoals Fallout serie.
Deus ex heb ik ook de hele serie compleet .
Zelfde de telefoon versie die je op steam kan spelen.
Deus ex the fall.
Kan je die aanraden speelt goed met een controller.
Ook een simpel game op punt en click is deponia
Een ouwe game maar zeker de moeite waard als je deze niet ken.
Gemaakt door een duidser in zijn uppie.
Zal wel voor de hele serie gaan.
Ook verkrijgbaar op de
Xbox .
Platform games en dergelijke uitgezonderd, speel ik nooit met een controller...
Ik heb Deponia The complete Journey and Deponia Doomsday!

Ik ben (vooralsnog) gekomen tot een eind in het 2e deel en leuk idd!

Echter, vooralsnog niet meer opgepakt. Dat heb ik helaas vaak. Dat ik al best ver ben in een spel, maar op een gegeven moment geen zin meer heb om te gamen of daar simpelweg een lange periode geen tijd voor heb en dan laat ik het helemaal liggen. Ik vind het moeilijk om dan weer opnieuw in zo'n spel te komen, omdat ik dan alweer veel vergeten ben, maar geheel opnieuw beginnen ook niet wil. En dan haak ik dus - iig voor een hele tijd - af. Begin ik (voorlopig) liever iets compleet nieuws, hoe leuk ik het spel ook vond.
Fallout (weet niet meer welk deel) heb ik geprobeerd en vond ik wel leuk, maar (op dat moment) niet leuk genoeg. Ik vind AT daar overigens wat van weg hebben. Fallout is mij te veel een echte RPG in de zin dat je steeds heel veel keuzes 'mag' (=moet) maken en veel mensen vinden dat juist leuk, maar ik krijg liever gewoon een goed verhaal voorgeschoteld (al heb ik geen problemen met
hier en daar een keuze of een duidelijk onderscheid tussen 'goed' en 'slecht' als keuze,
meer dan dat vind ik vaak vermoeiend en te veel tijd kosten omdat ik dan ook wel graag wil weten wat er gebeurt bij andere keuzes)
Als je steampunk ook leuk vindt, dan kan ik je SteamWorld Dig (1 en 2, ik heb zelf alleen nog maar het 1e deel gespeeld) en SteamWorld Heist aanraden: