Vond ik er ook tof uitzien idd, ben benieuwdquote:
Ziet er geinig uit en nog turn based rpg ook zo te zien. Staat op de wishlist.quote:
alles kopenquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:59 schreef Elvi het volgende:
[..]![]()
Wat kut, echt alles van mn verlanglijst is nu met korting
Alles boven 60% korting kopenquote:Op donderdag 16 maart 2023 20:59 schreef Elvi het volgende:
[..]![]()
Wat kut, echt alles van mn verlanglijst is nu met korting
En met die 20% inflatie is je euro nog minder waard dus eigenlijk moet je nu toeslaan voordat alles duurder wordt.quote:
Ook alle DLCs?quote:Op dinsdag 21 maart 2023 22:42 schreef bianconeri het volgende:
Zie niets boeiends bij de sale.
Ja, Planet Zoo maar die heb ik al.
Yep, heb ze allemaal kort geleden vrij goedkoop gekocht.quote:Op woensdag 22 maart 2023 16:20 schreef PirE het volgende:
[..]
Ook alle DLCs?
Lijkt wel een Paradoxgame wat dat betreft.
Nee niet echt. Lijkt me maar kutquote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:22 schreef V. het volgende:
Ken je dat? Dat je een halfuur nadat de sale voorbij is, besluit dat je toch een bepaalde game graag wilt hebben?
Ach, gelukkig komen de Summersales over 3 maanden ook weer langs..quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:22 schreef V. het volgende:
Ken je dat? Dat je een halfuur nadat de sale voorbij is, besluit dat je toch een bepaalde game graag wilt hebben?
Je hebt vast nog wel genoeg backlog om te spelen en tegen die tijd zijn de games alweer meer afgeprijst, toch?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 13:31 schreef V. het volgende:
First World Problems, dat wel, maar djeeeeeeez....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |