quote:Op donderdag 24 november 2022 08:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels mijn derde OnePlus en wil eigen niks anders meer. Eerste ruim 2 jaar mee gedaan, de tweede zelfs meer dan drie jaar. En mijn huidige gaat ook al ruim twee jaar mee en voelt nog als nieuw. Goed spul.
Ja, 3 1/2 dus zo'n beetje nu.quote:Op donderdag 24 november 2022 08:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En die gaat al 4 jaar mee? Da's netjes voor een Samsung
Ik herken het, maar ik heb gewoon ZO ENORM niks nodig.quote:Op donderdag 24 november 2022 08:31 schreef TaMieke het volgende:
Ik wil de Gymshark sale leeg kopen, maar mag niet van mezelf.
Wat extra truien en shirts en lange mouwen shirts zijn wel handigquote:Op donderdag 24 november 2022 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik herken het, maar ik heb gewoon ZO ENORM niks nodig.
Ze zijn wel echt leuk om te doen en niet écht duur voor hoe lang je er mee bezig bent.quote:Op donderdag 24 november 2022 08:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat extra truien en shirts en lange mouwen shirts zijn wel handig
Maar ik kan natuurlijk goed de shirts die ik normaal gebruik voor de bootcamp aan in de sportschool. Daar heb ik niet perse andere shirts voor nodig.
En door jou krijg ik haast de neiging om zo'n huisje te kopen
ik heb al een Samsung van het werk gekregen, dus een beetje matchen we alquote:Op donderdag 24 november 2022 07:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je een Samsung neemt kunnen we twinnen.
quote:Op donderdag 24 november 2022 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn wel echt leuk om te doen en niet écht duur voor hoe lang je er mee bezig bent.Het kattencafé roept naar me, maar ik heb al een voorraad én eentje alvast doorgegeven voor m'n verjaardag.
En mja. Ik ben vorig jaar redelijk aan het shoppen geweest qua sportspul, ik geloof dat ik nu voor een week of drie aan sportspul heb per seizoen.
Ja, ik heb wel wát missers, maar over het algemeen heb ik prima kwaliteit in m'n kast liggen, dat ga ik niet uit de kast halen omdat ik het *nu* even zat ben.quote:Op donderdag 24 november 2022 08:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]dat is aardig wat. Dat past niet in mn kast denk ik. Maar er kan nog wel wat bij
En een trui voor ¤20 is niet zoveel
Ik heb er toch het geduld toch niet voor. En geen plek gok ik, dus ik bewonder jouw huisjes wel.
Wat zijn missers dan wat jouw betreft?quote:Op donderdag 24 november 2022 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel wát missers, maar over het algemeen heb ik prima kwaliteit in m'n kast liggen, dat ga ik niet uit de kast halen omdat ik het *nu* even zat ben.
Ik heb een kast waar letterlijk alleen maar zooi in staat, dus daar gaan m'n huisjes wonen. Heb ik ook eens een dringende reden om de boel op te ruimen.
Dingen die niet squatproof bleken.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat zijn missers dan wat jouw betreft?
Voor de sportschool vind ik lange katoenen shirts fijner, maar bootcamp heb ik liever van die echte sportshirts... zweetafstotend enzo.
Je deed een DrMarten in de sportschool en scheurde uit je broek?quote:Op donderdag 24 november 2022 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Dingen die niet squatproof bleken.
Nee, stof die doorzichtig wordt als je 'm teveel uitrekt. Dus de naden blijven wel intact, maar de complete sportschool kan je ondergoed alsnog zien.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je deed een DrMarten in de sportschool en scheurde uit je broek?
Dat wil je liever niet nee.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, stof die doorzichtig wordt als je 'm teveel uitrekt. Dus de naden blijven wel intact, maar de complete sportschool kan je ondergoed alsnog zien.
Ik let alleen maar op tetten joh.quote:
Dat soort geintjes zijn beter voor thuis, niet in het openbaar.quote:
The bestquote:Op donderdag 24 november 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, stof die doorzichtig wordt als je 'm teveel uitrekt. Dus de naden blijven wel intact, maar de complete sportschool kan je ondergoed alsnog zien.
Nog 1 weekend en 3½ dag werken dit jaar..quote:Op donderdag 24 november 2022 11:05 schreef rival het volgende:
Ik heb het wel alweer verdiend deze week, tijd voor weekend
En dan mag je volgend jaar weer verder werkenquote:Op donderdag 24 november 2022 14:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nog 1 weekend en 3½ dag werken dit jaar..
Werkgeluk, beste geluk!quote:Op donderdag 24 november 2022 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
En dan mag je volgend jaar weer verder werken
Dat we matchen wist ik al, en nu zekerquote:Op donderdag 24 november 2022 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb al een Samsung van het werk gekregen, dus een beetje matchen we al
Nog 20 dagen werken dit jaarquote:Op donderdag 24 november 2022 14:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nog 1 weekend en 3½ dag werken dit jaar..
Geen idee hoeveel dagen nog dit jaar.quote:
Jaquote:Op donderdag 24 november 2022 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Aiii... naja, 20 is af te tellenquote:
Weer en jaar dichter bij de dood!quote:Op donderdag 24 november 2022 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
morgen gaat de wekker gewoon weer om 5:30quote:
Jazeker, maar dan nog word ik er gelukkig van na 5 dagen marteling met de wekkerquote:
Nou, ik ben blij als ik dat haalquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
morgen gaat de wekker gewoon weer om 5:30
Toch blij dat ik mijn baan nog niet als marteling ziequote:Op vrijdag 25 november 2022 19:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jazeker, maar dan nog word ik er gelukkig van na 5 dagen marteling met de wekker
Snel de klok weer verzettenquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, ik ben blij als ik dat haalKind is tegenwoordig steeds vanaf 4:15 wakker
Mijn baan niet, het vroege opstaan wel. Nog een paar jaar wachten, dan hoef ik iig niet meer met een drukke trein.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Toch blij dat ik mijn baan nog niet als marteling zie
Dat lijkt me helemaal een helquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, ik ben blij als ik dat haalKind is tegenwoordig steeds vanaf 4:15 wakker
19.quote:Op donderdag 24 november 2022 20:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Aiii... naja, 20 is af te tellen
Zo vroeg hadden we niet afgesproken toch?quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
morgen gaat de wekker gewoon weer om 5:30
Gewoon doenquote:Op zaterdag 26 november 2022 10:03 schreef Senn88 het volgende:
Zin om het puntje van de staart van Moos ook roze te maken met color mask net als mijn haar
forum.fok.nl en dm.fok.nlquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat zijn goeie datingapps als je snel avondje wil scoren? Ik zat det Facebook dating te checken maar zie alleen maar voornamelijk Duitse huismoeders.
2½ .. naja.. 3.. moet ook nog terugrijdenquote:
Smooth.quote:
Goed bezig. Hier nog steeds 19quote:Op zaterdag 26 november 2022 23:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
2½ .. naja.. 3.. moet ook nog terugrijden
Kaputficken.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat zijn goeie datingapps als je snel avondje wil scoren? Ik zat det Facebook dating te checken maar zie alleen maar voornamelijk Duitse huismoeders.
Kwam er achter dat de instellingen verkeerd stonden vanaf 30 tot 40 haha ja dag.quote:
het einde komt in zichtquote:
Stuur maar een pic van je tetten en dan neem ik je verzoek in behandeling.quote:Op zondag 27 november 2022 14:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Ik zoek nog een sugar daddy zodat ik niet meer hoef te werken.
Nu moet je Air een tettenpic sturen zekerquote:Op maandag 28 november 2022 09:42 schreef Senn88 het volgende:
Jezus ik was de pil vergeten paar dagen en nu ben ik kapothelemaal buikpijn kan wel merken dat ik dichtbij mijn afschrijvingsdatum kom.
Met welk been ben jij uit bed gestapt?quote:Op maandag 28 november 2022 10:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu moet je Air een tettenpic sturen zeker
quote:Op maandag 28 november 2022 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met welk been ben jij uit bed gestapt?
Het middelste.quote:Op maandag 28 november 2022 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met welk been ben jij uit bed gestapt?
Nee hoor Air zou daar nooit om vragen?quote:Op maandag 28 november 2022 10:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu moet je Air een tettenpic sturen zeker
De vrijmibo is weer vroeg begonnen zie ikquote:Op maandag 28 november 2022 10:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee hoor Air zou daar nooit om vragen?
Als je echt snel actie wilt dan moet je naar kinky.nl gaanquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laatst nog een FOK!ster bezwangerd door haar te DM'en. Gedoe.quote:Op maandag 28 november 2022 15:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet te vermijden met al die viriele 30 centimeterdragers.
Mini-Airquote:Op maandag 28 november 2022 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laatst nog een FOK!ster bezwangerd door haar te DM'en. Gedoe.
Zal ik je ff DM'en?quote:
Neequote:Op maandag 28 november 2022 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch niet met een FOK!ker hopelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 november 2022 16:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
NeeJe hebt in elk geval een passende UI gekozen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het berenvel ook heb ik vernomenquote:Op maandag 28 november 2022 15:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar zijn de bank en keukentafel voor toch?
Lekker proppenquote:Op maandag 28 november 2022 16:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt in elk geval een passende UI gekozen.
Air ookal aan de kinderenquote:Op maandag 28 november 2022 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laatst nog een FOK!ster bezwangerd door haar te DM'en. Gedoe.
Onderschat niet hoe krachtig mijn zaad is.quote:
Kan je zaad nog zo krachtig zijn, maar een bezet eitje krijg je niet meer bezetquote:Op maandag 28 november 2022 17:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onderschat niet hoe krachtig mijn zaad is.
Waarschijnlijk is dat al van mij dan door die kattenfoto's die ik je een tijdje geleden DM'de.quote:Op maandag 28 november 2022 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan je zaad nog zo krachtig zijn, maar een bezet eitje krijg je niet meer bezet
Nu wel 18 hoop ik?quote:
Thanksquote:Op maandag 28 november 2022 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat al van mij dan door die kattenfoto's die ik je een tijdje geleden DM'de.
Gefeliciteerd
Ho stop, ben je weer zwanger?quote:Op maandag 28 november 2022 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is dit een aankondiging?quote:Op maandag 28 november 2022 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is een dalende lijn, als je een echte fokker was geweest had je dat geweten.quote:Op maandag 28 november 2022 19:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand een samenvatting van de laatste 5 jaar van de persoonlijke ontwikkelingen van de users hier?
Ducttapequote:Op maandag 28 november 2022 19:20 schreef Senn88 het volgende:
Kei mooi glitterinpakpapoer bij action gekocht. Alleen plakband plakt er niet op. Top weer.
quote:Op maandag 28 november 2022 20:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gedaan maar ziet er toch wat sneu uit.
Nah das te veel werk. T zit netjes dicht ik vind het goed hoor. Heb wel betere dingen te doen.quote:Op maandag 28 november 2022 20:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Tape dubbelvouwen en vanuit dichtplakken. Strikje erom en klaar
Neeee, zo rap gaat dat niet.. nog anderhalve dag en een halve dag rijden..quote:
Gefeliciteerdquote:
quote:
Haha, dankjullie!quote:Op dinsdag 29 november 2022 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Nu nog even teruglezen waarmee![]()
Dat is altijd prettig.quote:
Werken tot half 2. Dan naar de huisarts. Daarna hondjes naar recreatiegebied, beneden stofzuigen en dweilen. Dekbed in nieuwe overtrek proppen en erwtensoep maken in de slowcooker. Als ik dat gedaan heb ben ik een tevreden mensquote:Op dinsdag 29 november 2022 09:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is altijd prettig.
Wat staat er op de planning vandaag?
Dat is nog het lastigst.quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Werken tot half 2. Dan naar de huisarts. Daarna hondjes naar recreatiegebied, beneden stofzuigen en dweilen. Dekbed in nieuwe overtrek proppen en erwtensoep maken in de slowcooker. Als ik dat gedaan heb ben ik een tevreden mens
Ja dat vind ik oprecht een kut klus. Mijn dekbed is 240 bij 220 en best zwaar. Kost best veel kracht in mijn uppie.quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is nog het lastigst.
Dat is ook gewoon een kutklus. Dat daar nog altijd geen handige manier voor is uitgevonden.quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik oprecht een kut klus. Mijn dekbed is 240 bij 220 en best zwaar. Kost best veel kracht in mijn uppie.
Hoek naar hoek, hoek naar hoek, schudden.quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is nog het lastigst.
En dan heb je in het midden wat over.quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
Hoek naar hoek, hoek naar hoek, schudden.
Poe Poe
quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan heb je in het midden wat over.
Zorgen dat je 1m95 of langer bent. Dan is het echt geen probleem.quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is ook gewoon een kutklus. Dat daar nog altijd geen handige manier voor is uitgevonden.
Dat haal ik niet.quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zorgen dat je 1m95 of langer bent. Dan is het echt geen probleem.
En als je te kort bent dan ga je schudden bovenaan de trap.quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben jij maar 1.65?quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat haal ik niet.Ik kom een penislengte tekort.
Dat wel eens geprobeerd, maar dan nog lukte het niet. Zo simpel als ze het laten zien, is het nooit helaas. Maar wellicht moet ik er wat meer op oefenen.quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb het nog nooit geprobeerd maar op deze manier ziet het er wel supereasy uit:
Iets minder dan een penislengte dan.....quote:
Voor elk probleem een oplossing deze man.quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:43 schreef rival het volgende:
En als je te kort bent dan ga je schudden bovenaan de trap.
Fitgirl, dat scheelt.quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb nooit zo'n moeite met mijn 240 bij 220 deken. En ik ben ook maar 163.
Voor andermans problemen heb ik altijd oplossingen!quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor elk probleem een oplossing deze man.
Is dat het deel van Kaneel dat je afpikt dat te warm is? Gewoon hem de schuld geven dat hij niet zo moet liggen 's nachts.quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:49 schreef Lokasenna het volgende:
Aan het begin van de nacht is een dekbed ook altijd te koud en als je eenmaal opgewarmd bent, word je weer wakker omdat het te warm is.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 29 november 2022 10:49 schreef Lokasenna het volgende:
Aan het begin van de nacht is een dekbed ook altijd te koud en als je eenmaal opgewarmd bent, word je weer wakker omdat het te warm is.
En als je geen trap hebt?quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
En als je te kort bent dan ga je schudden bovenaan de trap.
Ik geef mijn deken altijd een paar zwieperds terwijl 'ie op bed ligt. En dat vanuit alle vier de kanten. Zit de deken perfect in de hoes.quote:
Maar toch vind ik het een kut klus en wil ik er over klagenquote:Op dinsdag 29 november 2022 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik geef mijn deken altijd een paar zwieperds terwijl 'ie op bed ligt. En dat vanuit alle vier de kanten. Zit de deken perfect in de hoes.
Dat magquote:Op dinsdag 29 november 2022 10:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar toch vind ik het een kut klus en wil ik er over klagen
quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:58 schreef Senn88 het volgende:
We zijn al vrij snel overgestapt naar allebei ons eigen matras en beddengoed, beter voor onze relatiequote:Op dinsdag 29 november 2022 10:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat het deel van Kaneel dat je afpikt dat te warm is? Gewoon hem de schuld geven dat hij niet zo moet liggen 's nachts.
Klachten triggeren oplossingen. Sorry.quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De meeste klagende mensen hebben geen behoefte aan een oplossing, maar aan erkenning van hun ervaren leed. Als er iets is wat je had kunnen leren van je aanwezigheid op FOK! in het algemeen en R&P in het bijzonder is dat het wel.quote:
deze?quote:Op dinsdag 29 november 2022 11:29 schreef TaMieke het volgende:
Ik zag een filmpje op Insta waarbij je je dekbed op je overtrek moet leggen, dan alles oprollen en uitrollen en dan ziet ie magisch in de hoes.
Ik snap nogsteeds niet hoe, maar schudden zou niet meer nodig zijn. mssn toch eens proberen....
quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb het nog nooit geprobeerd maar op deze manier ziet het er wel supereasy uit:
Ow sorry. filmpje niet bekekenquote:
Is ook zo, maar als barmhartige samaritaan voel ik me (en rival dus ook) wel geneigd om te helpen (dus oplossing bieden). Tjaquote:Op dinsdag 29 november 2022 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De meeste klagende mensen hebben geen behoefte aan een oplossing, maar aan erkenning van hun ervaren leed. Als er iets is wat je had kunnen leren van je aanwezigheid op FOK! in het algemeen en R&P in het bijzonder is dat het wel.
Zo heeft iedereen zijn eigen afwijking.quote:Op dinsdag 29 november 2022 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Is ook zo, maar als barmhartige samaritaan voel ik me (en rival dus ook) wel geneigd om te helpen (dus oplossing bieden). Tja
Ik zal nooit stoppenquote:Op dinsdag 29 november 2022 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De meeste klagende mensen hebben geen behoefte aan een oplossing, maar aan erkenning van hun ervaren leed. Als er iets is wat je had kunnen leren van je aanwezigheid op FOK! in het algemeen en R&P in het bijzonder is dat het wel.
Nee dit weiger ik. Ze gaat gewoon bovenaan de trap staan schudden. Desnoods onder dwang.quote:Op dinsdag 29 november 2022 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen zijn eigen afwijking.Zolang je je maar realiseert dat je eerste reactie mogelijk niet aansluit bij de behoefte van de ander. Geeft niks, daar ben je mens voor.
Je biedt je aan?quote:Op dinsdag 29 november 2022 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dit weiger ik. Ze gaat gewoon bovenaan de trap staan schudden. Desnoods onder dwang.
Dangerous Liaisons. Met Michelle Pfeiffer en Uma Thurman dus dan vind ik het leuk.quote:Op dinsdag 29 november 2022 13:24 schreef rival het volgende:
Welke is dat want komt me niet bekend voor?
En Keanuquote:Op dinsdag 29 november 2022 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dangerous Liaisons. Met Michelle Pfeiffer en Uma Thurman dus dan vind ik het leuk.
Voor elke voorkeur wat wils.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2022 14:33 schreef Sounddragon het volgende:
Pfff.. zo ga je lekker naar je werk, zo zit je de kleding van iemand af te snijden die net 11 meter naar beneden tiefde..![]()
+je van de dag.. al die medical training toch niet voor niks gedaan..![]()
En nee, het gaat niet goed met hem.
11 meterquote:Op dinsdag 29 november 2022 14:33 schreef Sounddragon het volgende:
Pfff.. zo ga je lekker naar je werk, zo zit je de kleding van iemand af te snijden die net 11 meter naar beneden tiefde..![]()
Michellequote:Op dinsdag 29 november 2022 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dangerous Liaisons. Met Michelle Pfeiffer en Uma Thurman dus dan vind ik het leuk.
Ja, datquote:
Sja.. niet goed.quote:
Fijn voor je toekomstige man, dat je goed rukwerk levertquote:Op dinsdag 29 november 2022 16:02 schreef Senn88 het volgende:
Dekbed zit intussen in de overtrek dankzij het betere ruk en pluk werk.
Dat klinkt idd echt niet bestquote:Op dinsdag 29 november 2022 15:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, dat; nu in 't hotel... konden toch niks meer doen qua werk.. polizei en arbeidsinspectie on site, overal vanaf blijven; Prüflast bladiebla ; verklaring afgegeven en dawast voor vandaag.. en ik denk morgen ook...
Mooi kut, mijn laatste dag on site.. lekkere mindset om je vakantie in te gaan![]()
Nog geen nieuws over het slachtoffer, krijg je hier (net als in NL) niet zomaar... maar dat zal morgenvroeg wel komen denk ik via de geijkte kanalen.. ik wil positief zijn, maar de checks wezen vanaf moment 1 niet veel goeds uit.. Zelfs de Notartzt keek moeilijk.. ze deden niet stabilizeren.. opladen, en vol gas weg
[..]
Sja.. niet goed.
Het vallen is vaak het probleem niet.. maar het lánden...
Het lukt altijd, de aanhouder wintquote:Op dinsdag 29 november 2022 16:02 schreef Senn88 het volgende:
Dekbed zit intussen in de overtrek dankzij het betere ruk en pluk werk.
Ik ook, maar ik ben er een beetje bang voorquote:Op dinsdag 29 november 2022 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt idd echt niet bestHoop dat je collega er bovenop komt!
Oh bah. Hopelijk komt je collega er nog een beetje positief uitquote:Op dinsdag 29 november 2022 15:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, dat; nu in 't hotel... konden toch niks meer doen qua werk.. polizei en arbeidsinspectie on site, overal vanaf blijven; Prüflast bladiebla ; verklaring afgegeven en dawast voor vandaag.. en ik denk morgen ook...
Mooi kut, mijn laatste dag on site.. lekkere mindset om je vakantie in te gaan![]()
Nog geen nieuws over het slachtoffer, krijg je hier (net als in NL) niet zomaar... maar dat zal morgenvroeg wel komen denk ik via de geijkte kanalen.. ik wil positief zijn, maar de checks wezen vanaf moment 1 niet veel goeds uit.. Zelfs de Notartzt keek moeilijk.. ze deden niet stabilizeren.. opladen, en vol gas weg
[..]
Sja.. niet goed.
Het vallen is vaak het probleem niet.. maar het lánden...
Nou anders ben ik zo iemand die het accepteert dag het niet gelukt is en de gedachte volgende week nieuwe ronde nieuwe kanssenquote:Op dinsdag 29 november 2022 16:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het lukt altijd, de aanhouder wint
Dat hoop ik ook..quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Oh bah. Hopelijk komt je collega er nog een beetje positief uit
quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nou anders ben ik zo iemand die het accepteert dag het niet gelukt is en de gedachte volgende week nieuwe ronde nieuwe kanssen
Niet leukquote:Op dinsdag 29 november 2022 14:33 schreef Sounddragon het volgende:
Kom je mijn bed opmaken?quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja hoor, geen probleem.quote:Op dinsdag 29 november 2022 18:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kom je mijn bed opmaken?
Ik kan het wel maar ik ben lui.
Wij zijn slechte fokkersquote:
quote:
quote:
Gestemd op jou als slechtste FOK!kerquote:
Redelijk onverschilligquote:
Crap, waar komt dat ook weer uit?quote:
George of the Junglequote:Op woensdag 30 november 2022 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Crap, waar komt dat ook weer uit?
Jij wil weten waar crap uit komt?quote:Op woensdag 30 november 2022 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Crap, waar komt dat ook weer uit?
Dank! Daar was ik zelf nooit meer opgekomen.quote:
Uit George, blijkbaar.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij wil weten waar crap uit komt?
Niet alleen George,denk ikquote:
Onder andere, onder andere.quote:
Doe jij niet nomineren?quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:55 schreef Faxie het volgende:
Het jaarlijkse Fokvriendjeskontenkus topic![]()
Inb4 haha jij hebt geen Fokvriendjes
Waar zal ik jou nomineren?quote:
Nu welquote:
How about: op je bed gaan staan?quote:Op dinsdag 29 november 2022 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent er nog niet 30 cm diep ingegaan?quote:Op woensdag 30 november 2022 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou jou kunnen nomineren als leukste Fokster, maar zo goed ken ik je nog niet
Dat red ik niet hoorquote:Op woensdag 30 november 2022 19:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je bent er nog niet 30 cm diep ingegaan?
Doe een pic van je tetten en we nemen je verzoek in overweging.quote:
Gewoon met getrekt been d'rin, zoals iedere Fok!kerquote:Op woensdag 30 november 2022 19:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je hebt ook een vuist met arm.
En ik maar denken dat alle vrouwen hier op een amsterdammertje gingen. Maar schoenmaat 48 bedank ik voor hoor.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon met getrekt been d'rin, zoals iedere Fok!ker
Niet de knapste?quote:Op woensdag 30 november 2022 22:01 schreef Speedfight het volgende:
Hohohoho dit gaat helemaal de verkeerde kant op.
30cm past niet.
Leukste of humorvolste user lijkt me bescheiden passend bij mij.
Gaat toch om het innerlijk Faxie!quote:
Owja!quote:Op woensdag 30 november 2022 22:33 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Gaat toch om het innerlijk Faxie!
quote:
Nee, om de inhoud. Van zijn portemonnee. Toch?quote:Op woensdag 30 november 2022 22:33 schreef Speedfight het volgende:
Gaat toch om het innerlijk Faxie!
Is die indrukwekkend?quote:Op donderdag 1 december 2022 08:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, om de inhoud. Van zijn portemonnee. Toch?
Vanaf welk punt vind jij het indrukwekkend?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 december 2022 08:44 schreef Tegan het volgende:
Wie heeft er nog een man nodig met dit soort acties?Heb je er al één gekocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Wie heeft er nog een man nodig met dit soort acties?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Wie heeft er nog een man nodig met dit soort acties?Ja, hij is leuk heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze hebben er wel gedoe over gekregen
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
Ik vraag me af waar je dat allemaal laat.quote:Op woensdag 30 november 2022 19:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je bent er nog niet 30 cm diep ingegaan?
Dubbelvouwen, dat past wel met een beetje moeite.quote:Op donderdag 1 december 2022 10:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar je dat allemaal laat.
Lekker boeiend denk ik dan. Kinderen snappen de grap toch niet, of wat dat spul is.quote:Op donderdag 1 december 2022 10:29 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ja, hij is leuk he![]()
Ze hebben er wel gedoe over gekregen
Hoofdkantoor was het er niet zo mee eens, wat ik ook wel kan begrijpen.quote:Op donderdag 1 december 2022 10:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekker boeiend denk ik dan. Kinderen snappen de grap toch niet, of wat dat spul is.
En als ze dat wel snappen, kunnen de desbetreffende ouders beter even in de spiegel kijken als ze zich er aan storen.
Misschien moeten ze dat spul dan gewoon maar helemaal niet verkopen.quote:Op donderdag 1 december 2022 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
Hoofdkantoor was het er niet zo mee eens, wat ik ook wel kan begrijpen.
Mwah, op zich ben ik het wel eens dat een Kruidvat niet de beste plek is voor dit soort grapjes. Het is nogal een verschil of er een seksspeeltje in de winkel ligt of dat je er een huehue-grap mee maakt midden in de winkel.quote:Op donderdag 1 december 2022 10:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekker boeiend denk ik dan. Kinderen snappen de grap toch niet, of wat dat spul is.
En als ze dat wel snappen, kunnen de desbetreffende ouders beter even in de spiegel kijken als ze zich er aan storen.
Vroeger, toen er nog geen sociale media was en dit soort 'ophef' beperkt bleef tot het lokale suffertje ipv dat het de landelijke media haalt. Wat een armoe.quote:Op donderdag 1 december 2022 10:59 schreef Speedfight het volgende:
Ja, maar de manier waarop het grapje is gemaakt, is heel netjes.
De Kerstman komt ook letterlijk na Sinterklaas, dus voor kinderen is het alleen maar logisch.
Die begrijpen die dubbelzinnigheid nog niet.
Maar dat was het op zich ook toch.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Meer een "joh, moet dat" vanuit HQ en weghalen was zat aandacht geweest.
Blijkbaar was het spannend genoeg voor rtlnieuws.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dat was het op zich ook toch.
Mwah, deze zijn specifiek voor vrouwen he. Da's juist weer een streepje voor.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:06 schreef rival het volgende:
Ik kan me tegenwoordig in ieder geval heel goed voorstellen dat een bedrijf daar voorzichtig mee is.
Voor je het weet ben je de volgende gecancelde
Nou ja je weet niet waardoor Henk en Ingrid morgen getriggerd raken natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2022 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, deze zijn specifiek voor vrouwen he. Da's juist weer een streepje voor.
Maar Henk en Ingrid zijn anti-woke.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Nou ja je weet niet waardoor Henk en Ingrid morgen getriggerd raken natuurlijk
Ik kan wel wat religieuze instellingen bedenken die hier iets van vinden. Vrouwen die seksuele handelingen verrichten voor enkel genot?quote:Op donderdag 1 december 2022 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Mwah, deze zijn specifiek voor vrouwen he. Da's juist weer een streepje voor.
Je hoort Henk al pochen tijdens de buurt BBQ dat zijn Ingrid dat niet nodig heeft want ze heeft hem toch. En die leuke milf van 53 mag ook best een langskomen om daarvan mee te genieten.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar Henk en Ingrid zijn anti-woke.
Goed punt. Welk stel is het Woke stel? Dan weet ik dat voortaanquote:Op donderdag 1 december 2022 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar Henk en Ingrid zijn anti-woke.
Nu verlang ik weer terug naar naar de buurt BBQ van afgelopen zomer.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoort Henk al pochen tijdens de buurt BBQ dat zijn Ingrid dat niet nodig heeft want ze heeft hem toch. En die leuke milf van 53 mag ook best een langskomen om daarvan mee te genieten.
Oeh, zit er niet een staartje bible belt bij Leiden in de buurt.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan wel wat religieuze instellingen bedenken die hier iets van vinden. Vrouwen die seksuele handelingen verrichten voor enkel genot?
Q. en mrs Q. toch?quote:Op donderdag 1 december 2022 11:16 schreef rival het volgende:
Goed punt. Welk stel is het Woke stel? Dan weet ik dat voortaan
Godver, ik hķķr dit gewoon.quote:Op donderdag 1 december 2022 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoort Henk al pochen tijdens de buurt BBQ dat zijn Ingrid dat niet nodig heeft want ze heeft hem toch. En die leuke milf van 53 mag ook best een langskomen om daarvan mee te genieten.
Of woont ze op nr. 53?quote:
Ik ben soberzo geen MILF en dat ga ik nooit worden ook.quote:
Weet Henk veel. Die vindt elke vrouw die ouder is dan 30 en jonger is dan Ingrid een milf.quote:Op donderdag 1 december 2022 16:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben soberzo geen MILF en dat ga ik nooit worden ook.
Komt er bij je keel weer uit :’)quote:Op donderdag 1 december 2022 10:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar je dat allemaal laat.
Brrrrquote:Op donderdag 1 december 2022 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet Henk veel. Die vindt elke vrouw die ouder is dan 30 en jonger is dan Ingrid een milf.
Duurt veel te lang allemaal. Bestel er gewoon één joh.quote:Op donderdag 1 december 2022 21:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik mocht die van Senn lenen. Of delen ofzo.
Yasssquote:
Wat voor feestje heb je? Veel plezier alvast.quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:21 schreef Speedfight het volgende:
Yasss![]()
Geen zin vandaag.
Vanavond feestje in Utrecht, da's wel leuk
één of ander trancerockachtig ding, ken het zelf niet. Temple Fang.quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor feestje heb je? Veel plezier alvast.
Feestjesquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:21 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Yasss![]()
Geen zin vandaag.
Vanavond feestje in Utrecht, da's wel leuk
Pff ik moet de rest van het weekend als de wiedeweerga mijn surprise afmaken, deadline zondag eind van de middagquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Feestjes
Ik ga gewoon lekker weinig doen dit weekend. Beetje gamen, beetje kerel vervelen, beetje series kijken, dat idee.
Trance rock? Zwevend dansen? Ik ben nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:30 schreef Speedfight het volgende:
één of ander trancerockachtig ding, ken het zelf niet. Temple Fang.
ga met een vriendin mee, ik mag niet zwevend dansen van haar
Oh die! Da's zo'n band die ik enorm vaak langs zie komen bij bekenden, maar waar ik zelf geen donder mee heb.quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:30 schreef Speedfight het volgende:
[..]
één of ander trancerockachtig ding, ken het zelf niet. Temple Fang.
ga met een vriendin mee, ik mag niet zwevend dansen van haar
Te commercieel zeker?quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh die! Da's zo'n band die ik enorm vaak langs zie komen bij bekenden, maar waar ik zelf geen donder mee heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |