quote:Op donderdag 24 november 2022 08:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels mijn derde OnePlus en wil eigen niks anders meer. Eerste ruim 2 jaar mee gedaan, de tweede zelfs meer dan drie jaar. En mijn huidige gaat ook al ruim twee jaar mee en voelt nog als nieuw. Goed spul.
Ja, 3 1/2 dus zo'n beetje nu.quote:Op donderdag 24 november 2022 08:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En die gaat al 4 jaar mee? Da's netjes voor een Samsung
Ik herken het, maar ik heb gewoon ZO ENORM niks nodig.quote:Op donderdag 24 november 2022 08:31 schreef TaMieke het volgende:
Ik wil de Gymshark sale leeg kopen, maar mag niet van mezelf.
Wat extra truien en shirts en lange mouwen shirts zijn wel handigquote:Op donderdag 24 november 2022 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik herken het, maar ik heb gewoon ZO ENORM niks nodig.
Ze zijn wel echt leuk om te doen en niet écht duur voor hoe lang je er mee bezig bent.quote:Op donderdag 24 november 2022 08:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat extra truien en shirts en lange mouwen shirts zijn wel handig
Maar ik kan natuurlijk goed de shirts die ik normaal gebruik voor de bootcamp aan in de sportschool. Daar heb ik niet perse andere shirts voor nodig.
En door jou krijg ik haast de neiging om zo'n huisje te kopen
ik heb al een Samsung van het werk gekregen, dus een beetje matchen we alquote:Op donderdag 24 november 2022 07:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je een Samsung neemt kunnen we twinnen.
quote:Op donderdag 24 november 2022 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn wel echt leuk om te doen en niet écht duur voor hoe lang je er mee bezig bent.Het kattencafé roept naar me, maar ik heb al een voorraad én eentje alvast doorgegeven voor m'n verjaardag.
En mja. Ik ben vorig jaar redelijk aan het shoppen geweest qua sportspul, ik geloof dat ik nu voor een week of drie aan sportspul heb per seizoen.
Ja, ik heb wel wát missers, maar over het algemeen heb ik prima kwaliteit in m'n kast liggen, dat ga ik niet uit de kast halen omdat ik het *nu* even zat ben.quote:Op donderdag 24 november 2022 08:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]dat is aardig wat. Dat past niet in mn kast denk ik. Maar er kan nog wel wat bij
En een trui voor ¤20 is niet zoveel
Ik heb er toch het geduld toch niet voor. En geen plek gok ik, dus ik bewonder jouw huisjes wel.
Wat zijn missers dan wat jouw betreft?quote:Op donderdag 24 november 2022 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel wát missers, maar over het algemeen heb ik prima kwaliteit in m'n kast liggen, dat ga ik niet uit de kast halen omdat ik het *nu* even zat ben.
Ik heb een kast waar letterlijk alleen maar zooi in staat, dus daar gaan m'n huisjes wonen. Heb ik ook eens een dringende reden om de boel op te ruimen.
Dingen die niet squatproof bleken.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat zijn missers dan wat jouw betreft?
Voor de sportschool vind ik lange katoenen shirts fijner, maar bootcamp heb ik liever van die echte sportshirts... zweetafstotend enzo.
Je deed een DrMarten in de sportschool en scheurde uit je broek?quote:Op donderdag 24 november 2022 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Dingen die niet squatproof bleken.
Nee, stof die doorzichtig wordt als je 'm teveel uitrekt. Dus de naden blijven wel intact, maar de complete sportschool kan je ondergoed alsnog zien.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je deed een DrMarten in de sportschool en scheurde uit je broek?
Dat wil je liever niet nee.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, stof die doorzichtig wordt als je 'm teveel uitrekt. Dus de naden blijven wel intact, maar de complete sportschool kan je ondergoed alsnog zien.
Ik let alleen maar op tetten joh.quote:
Dat soort geintjes zijn beter voor thuis, niet in het openbaar.quote:
The bestquote:Op donderdag 24 november 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, stof die doorzichtig wordt als je 'm teveel uitrekt. Dus de naden blijven wel intact, maar de complete sportschool kan je ondergoed alsnog zien.
Nog 1 weekend en 3½ dag werken dit jaar..quote:Op donderdag 24 november 2022 11:05 schreef rival het volgende:
Ik heb het wel alweer verdiend deze week, tijd voor weekend
En dan mag je volgend jaar weer verder werkenquote:Op donderdag 24 november 2022 14:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nog 1 weekend en 3½ dag werken dit jaar..
Werkgeluk, beste geluk!quote:Op donderdag 24 november 2022 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
En dan mag je volgend jaar weer verder werken
Dat we matchen wist ik al, en nu zekerquote:Op donderdag 24 november 2022 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb al een Samsung van het werk gekregen, dus een beetje matchen we al
Nog 20 dagen werken dit jaarquote:Op donderdag 24 november 2022 14:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nog 1 weekend en 3½ dag werken dit jaar..
Geen idee hoeveel dagen nog dit jaar.quote:
Jaquote:Op donderdag 24 november 2022 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Aiii... naja, 20 is af te tellenquote:
Weer en jaar dichter bij de dood!quote:Op donderdag 24 november 2022 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
morgen gaat de wekker gewoon weer om 5:30quote:
Jazeker, maar dan nog word ik er gelukkig van na 5 dagen marteling met de wekkerquote:
Nou, ik ben blij als ik dat haalquote:Op vrijdag 25 november 2022 19:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
morgen gaat de wekker gewoon weer om 5:30
Toch blij dat ik mijn baan nog niet als marteling ziequote:Op vrijdag 25 november 2022 19:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jazeker, maar dan nog word ik er gelukkig van na 5 dagen marteling met de wekker
Snel de klok weer verzettenquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, ik ben blij als ik dat haalKind is tegenwoordig steeds vanaf 4:15 wakker
Mijn baan niet, het vroege opstaan wel. Nog een paar jaar wachten, dan hoef ik iig niet meer met een drukke trein.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Toch blij dat ik mijn baan nog niet als marteling zie
Dat lijkt me helemaal een helquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, ik ben blij als ik dat haalKind is tegenwoordig steeds vanaf 4:15 wakker
19.quote:Op donderdag 24 november 2022 20:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Aiii... naja, 20 is af te tellen
Zo vroeg hadden we niet afgesproken toch?quote:Op vrijdag 25 november 2022 19:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
morgen gaat de wekker gewoon weer om 5:30
Gewoon doenquote:Op zaterdag 26 november 2022 10:03 schreef Senn88 het volgende:
Zin om het puntje van de staart van Moos ook roze te maken met color mask net als mijn haar
forum.fok.nl en dm.fok.nlquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat zijn goeie datingapps als je snel avondje wil scoren? Ik zat det Facebook dating te checken maar zie alleen maar voornamelijk Duitse huismoeders.
2½ .. naja.. 3.. moet ook nog terugrijdenquote:
Smooth.quote:
Goed bezig. Hier nog steeds 19quote:Op zaterdag 26 november 2022 23:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
2½ .. naja.. 3.. moet ook nog terugrijden
Kaputficken.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat zijn goeie datingapps als je snel avondje wil scoren? Ik zat det Facebook dating te checken maar zie alleen maar voornamelijk Duitse huismoeders.
Kwam er achter dat de instellingen verkeerd stonden vanaf 30 tot 40 haha ja dag.quote:
het einde komt in zichtquote:
Stuur maar een pic van je tetten en dan neem ik je verzoek in behandeling.quote:Op zondag 27 november 2022 14:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Ik zoek nog een sugar daddy zodat ik niet meer hoef te werken.
Nu moet je Air een tettenpic sturen zekerquote:Op maandag 28 november 2022 09:42 schreef Senn88 het volgende:
Jezus ik was de pil vergeten paar dagen en nu ben ik kapothelemaal buikpijn kan wel merken dat ik dichtbij mijn afschrijvingsdatum kom.
Met welk been ben jij uit bed gestapt?quote:Op maandag 28 november 2022 10:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu moet je Air een tettenpic sturen zeker
quote:Op maandag 28 november 2022 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met welk been ben jij uit bed gestapt?
Het middelste.quote:Op maandag 28 november 2022 10:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met welk been ben jij uit bed gestapt?
Nee hoor Air zou daar nooit om vragen?quote:Op maandag 28 november 2022 10:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu moet je Air een tettenpic sturen zeker
De vrijmibo is weer vroeg begonnen zie ikquote:Op maandag 28 november 2022 10:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee hoor Air zou daar nooit om vragen?
Als je echt snel actie wilt dan moet je naar kinky.nl gaanquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laatst nog een FOK!ster bezwangerd door haar te DM'en. Gedoe.quote:Op maandag 28 november 2022 15:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet te vermijden met al die viriele 30 centimeterdragers.
Mini-Airquote:Op maandag 28 november 2022 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laatst nog een FOK!ster bezwangerd door haar te DM'en. Gedoe.
Zal ik je ff DM'en?quote:
Neequote:Op maandag 28 november 2022 15:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toch niet met een FOK!ker hopelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 november 2022 16:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
NeeJe hebt in elk geval een passende UI gekozen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het berenvel ook heb ik vernomenquote:Op maandag 28 november 2022 15:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daar zijn de bank en keukentafel voor toch?
Lekker proppenquote:Op maandag 28 november 2022 16:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt in elk geval een passende UI gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |