Erik doet me enigszins aan Patrick uit Utopia 1 denken, die zei dat ook altijd.quote:Op woensdag 23 november 2022 22:32 schreef engine het volgende:
Erik heeft geen zin om naar huis te gaan. Hij is al thuis
Nou dit is volgens mij iets wat niet weet wat niet deert. Vroeger vaak genoeg 2 of meer dagen niks vervangen maar niemand merkt er iets van.. Ik vraag me af of jij het zou merken, het is gewoon een psychologisch iets zonder echte consequentiesquote:Op woensdag 23 november 2022 22:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nu we weten dat ERIK 2 dagen dezelfde onderbroek draag, hem een dag laten uitwasemen en dan weer 2 dagen, hetzelfde met zijn sokken en T-shirts (want allemaal van bamboe) voor hi het in de was gooit, dan wil je toch echt niet met zo'n man daten?
En geen vrouw die hem van gedachten kan laten veranderenquote:Op woensdag 23 november 2022 22:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nu we weten dat ERIK 2 dagen dezelfde onderbroek draag, hem een dag laten uitwasemen en dan weer 2 dagen, hetzelfde met zijn sokken en T-shirts (want allemaal van bamboe) voor hi het in de was gooit, dan wil je toch echt niet met zo'n man daten?
iemand die 4 dagen dezelfde onderbroek draagt, zonder te wassen? Nou als ik het zou merken, zou ik echt niet met zo'n vent blijven datenquote:Op woensdag 23 november 2022 22:35 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Nou dit is volgens mij iets wat niet weet wat niet deert. Vroeger vaak genoeg 2 of meer dagen niks vervangen maar niemand merkt er iets van.. Ik vraag me af of jij het zou merken, het is gewoon een psychologisch iets zonder echte consequenties
Ik heb even gegoogled want ik wilde wel weten hoe het zat. Bamboo neemt meer vocht op dan andere stoffen. Als je dus veel zweet kun je een shirt toch meerdere dagen aan bijvoorbeeld. Maar ondergoed 2/4 dagen dragen voor het wassen... gatverdamme.. Het gaat niet om het zweet Erik...quote:Op woensdag 23 november 2022 22:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
het neemt meer vocht op, maar zweet stinkt, dus dat ga je toch ruiken? Nja, hij moet het zelf weten, maar ik vind het ontzettend goorquote:Op woensdag 23 november 2022 22:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled want ik wilde wel weten hoe het zat. Bamboo neemt meer vocht op dan andere stoffen. Als je dus veel zweet kun je een shirt toch meerdere dagen aan bijvoorbeeld. Maar ondergoed 2/4 dagen dragen voor het wassen... gatverdamme.. Het gaat niet om het zweet Erik...Geen enkele vrouw heeft nu toch ooit nog zin..
quote:Op woensdag 23 november 2022 22:54 schreef Flow3r het volgende:
Net onder de douche vandaan en nu weer opmaken![]()
[ afbeelding ]
So cute 🥰quote:Op woensdag 23 november 2022 22:54 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wacht op kerstquote:Op woensdag 23 november 2022 22:38 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ding gaat bijna al vanzelf weglopen....
Wie niet?quote:Op woensdag 23 november 2022 23:00 schreef engine het volgende:
Moraima vindt Erik wel een beetje een vermoeiende man
om naar bed te gaan of in het donker rond te dwalenquote:Op woensdag 23 november 2022 22:54 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Erikquote:
Okay dat zag ik dus ook. Twijfelde even.quote:
Sorry had andere bezigheden vanavondquote:Op woensdag 23 november 2022 23:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bedank voor dat de amateurs achter de knoppen.
Ja dat dus.quote:Op woensdag 23 november 2022 23:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bedank voor dat de amateurs achter de knoppen.
Veeeeel vaker dan 11quote:Op woensdag 23 november 2022 23:21 schreef engine het volgende:
Hoevaak moeten ze die bal op de knie houden om een record te breken?
quote:
LONDEN - Een Brit heeft vrijdagmiddag het wereldrecord hooghouden van een voetbal gebroken. De 25-jarige Dan Magness slaagde erin een bal meer dan 24 uur lang in de lucht te houden met zijn voeten, benen en hoofd. Het oude record stond op negentien uur en dertig minuten.quote:
Matin is wel van de quickiesquote:Op woensdag 23 november 2022 23:23 schreef engine het volgende:
Mexx uitgepijpt...ze loopt weer in de woonkamer.
Tja als de streams saai zijnquote:Op woensdag 23 november 2022 23:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
zowel hier als in de loods
Het zijn kleuterstreams, alles is lullig, zelfs de verdienspellen die ze moeten spelen.quote:
Als je het zou merken inderdaad.. precies wat ik zegquote:Op woensdag 23 november 2022 22:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
iemand die 4 dagen dezelfde onderbroek draagt, zonder te wassen? Nou als ik het zou merken, zou ik echt niet met zo'n vent blijven daten
Ze doen er alles aan om de streamers weg te jagen, saai, saaier , saaistquote:
probeer dat autist Erik bij te brengen ....quote:Op woensdag 23 november 2022 23:35 schreef engine het volgende:
Ze doen die bal veel te hoog. Kort bij het been houden
quote:Op woensdag 23 november 2022 23:35 schreef chufi het volgende:
balletje hooghouden met de knie ... geen idee wat het record is
quote:Op woensdag 23 november 2022 23:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het record in dat boek is 31 keer in 30 seconden
Eunice zei ze.quote:Op woensdag 23 november 2022 23:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er ligt iemand ziek op bed, hoorde ik haar dat zeggen?
Maddy?quote:Op woensdag 23 november 2022 23:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er ligt iemand ziek op bed, hoorde ik haar dat zeggen?
Hoe moet ik dat wetenquote:
Oh geen idee.quote:Op woensdag 23 november 2022 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ze continue in dr korte broek liep
Alleen ookquote:
Ja dat sws ... maar het moest weer gevuld worden na schoonmaak en dat duurt ook een tijdje ... 1000 liter of zo .. maar zo te zien komt de stoom er van af dus het is op temperatuurquote:Op woensdag 23 november 2022 23:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij is het hout al een tijdje geleden aangestoken.
...met je kut...quote:Op donderdag 24 november 2022 00:00 schreef spapaars het volgende:
Daar lig je dan op de stream.
[ afbeelding ]
Ja geen idee ... 1 stream de andere 99% zien we nietquote:Op donderdag 24 november 2022 00:06 schreef Flory het volgende:
Waarom zit Izaac alleen in bad in the middle of the night
Feestje op kantoor denk ik.quote:Op donderdag 24 november 2022 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee ... 1 stream de andere 99% zien we niet
Ik begrijp niet waarom ze deze keuze maken, maar zoals ik al schreef, een stel goedkope stagiaires zijn door de Mol daar neergezet.quote:
ze zullen wel flink uitgekafferd worden door Matthijs van Nieuwkerk als er iets on stream wordt getoond dat eigenlijk niet mag en dus spelen ze op safequote:Op donderdag 24 november 2022 00:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom ze deze keuze maken, maar zoals ik al schreef, een stel goedkope stagiaires zijn door de Mol daar neergezet.
Het is op alle gebieden de meest gecensureerde rls ooit.quote:Op donderdag 24 november 2022 00:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze zullen wel flink uitgekafferd worden door Matthijs van Nieuwkerk als er iets on stream wordt getoond dat eigenlijk niet mag en dus spelen ze op safe
Even een rustmoment pakken want het blijft in zekere zin een einzelgängerquote:Op donderdag 24 november 2022 00:06 schreef Flory het volgende:
Waarom zit Izaac alleen in bad in the middle of the night
Een discussie met Berend is niet echt een rustmomentquote:Op donderdag 24 november 2022 00:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Even een rustmoment pakken want het blijft in zekere zin een einzelgänger
Berend maakte zojuist gehakt van Zoe met dito gescheld omdat ze geprezen werd voor de monkey barquote:Op donderdag 24 november 2022 00:26 schreef Flory het volgende:
[..]
Een discussie met Berend is niet echt een rustmoment
ja ... erg afwezig op de stream ook ..quote:Op donderdag 24 november 2022 00:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Berend over Bern: Hij organiseert wel dingen, praat voor de groep, maar je krijgt geen contact. Hij is zakelijk en vertelt niets over zichzelf, je moet alles uit hem trekken.
daarin heeft ie gelijkquote:Op donderdag 24 november 2022 00:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
berend verwacht dat er nog heel wat gele kaarten met boetes uitgedeeld gaan worden. Dit bedrag blijft het echt niet, zegt hij
gelukkig doet hij helemaal niks, dan scheelt weer een hoop risico natuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2022 00:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
berend verwacht dat er nog heel wat gele kaarten met boetes uitgedeeld gaan worden. Dit bedrag blijft het echt niet, zegt hij
Dat denk ik ook. De febo had in het begin gedacht dat men eventueel extra eten zou kopen van het miljoen maar dat gebeurt dus maar niet dus nu extra strenge maatregelen qua boetes.quote:Op donderdag 24 november 2022 00:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tot mensen elkaar zo zat zijn dat ze de pot leeg gaan trekken voor de fuckings, dat gaan we sowieso nog zienquote:Op donderdag 24 november 2022 00:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. De febo had in het begin gedacht dat men eventueel extra eten zou kopen van het miljoen maar dat gebeurt dus maar niet dus nu extra strenge maatregelen qua boetes.
Aan de ene kant ziet ie dingen ijzersterk waarbij ie lult als brugman en tegelijk is het een staatsmongool met allerlei kronkelsquote:Op donderdag 24 november 2022 00:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Berend over Bern: Hij organiseert wel dingen, praat voor de groep, maar je krijgt geen contact. Hij is zakelijk en vertelt niets over zichzelf, je moet alles uit hem trekken.
Dat kan niet want iedereen moet het daar mee eens zijn.quote:Op donderdag 24 november 2022 00:35 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Tot mensen elkaar zo zat zijn dat ze de pot leeg gaan trekken voor de fuckings, dat gaan we sowieso nog zien
960K zal het zeker niet blijven .... maar of ze ooit de pot aan gaan breken betwijfel ik ... Maar dat is aan de FEBO .. gooien ze er een spel in of nietquote:Op donderdag 24 november 2022 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Berend verwacht escalaties, die kaarten gaan opleveren
Yeps en de febo kan gewoon het spel veranderen. Zou ik als inwoner niet blij van worden maar dat moeten ze maar slikken.quote:Op donderdag 24 november 2022 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
960K zal het zeker niet blijven .... maar of ze ooit de pot aan gaan breken betwijfel ik ... Maar dat is aan de FEBO .. gooien ze er een spel in of niet
Ik ben ook een beetje afgehaaktquote:Op woensdag 23 november 2022 23:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze doen er alles aan om de streamers weg te jagen, saai, saaier , saaist![]()
Vooralsnog geen verdienopdracht deze week ... morgen eliminatie !!! Ja doe Maddy maar ...quote:Op donderdag 24 november 2022 00:37 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Yeps en de febo kan gewoon het spel veranderen. Zou ik als inwoner niet blij van worden maar dat moeten ze maar slikken.
Recordpoging voor december is ook bekend dus ?quote:Op woensdag 23 november 2022 23:23 schreef engine het volgende:
Mexx uitgepijpt...ze loopt weer in de woonkamer.
Sowieso benieuwd naar wat ze allemaal kunnen maken en of de deelnemers daar kennis van hadden voordat ze meededen. Voor je het weet stoppen ze het programma en pakt niemand de prijzenpot. Of gaan ze in de laatste fase hakken in de pot.quote:Op donderdag 24 november 2022 00:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik miste je alquote:Op donderdag 24 november 2022 00:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje afgehaakt
Is er op TV een presentator of is het voice-overquote:Op donderdag 24 november 2022 00:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sowieso benieuwd naar wat ze allemaal kunnen maken en of de deelnemers daar kennis van hadden voordat ze meededen. Voor je het weet stoppen ze het programma en pakt niemand de prijzenpot. Of gaan ze in de laatste fase hakken in de pot.
Geen verdienopdrachten meer, dan moeten ze de pot wel aanbrekenquote:Op donderdag 24 november 2022 00:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sowieso benieuwd naar wat ze allemaal kunnen maken en of de deelnemers daar kennis van hadden voordat ze meededen. Voor je het weet stoppen ze het programma en pakt niemand de prijzenpot. Of gaan ze in de laatste fase hakken in de pot.
Tja, de regels zijn met de tijd al een paar keer aangepast inderdaad. Mic checks, roken, niet Nederlands praten. Allemaal potentiële kaarten.quote:Op donderdag 24 november 2022 00:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar Isaac en december zullen ze wel in overvloed doorkomen..quote:Op donderdag 24 november 2022 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen verdienopdrachten meer, dan moeten ze de pot wel aanbreken
jos.nl is de voiceover.quote:Op donderdag 24 november 2022 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Is er op TV een presentator of is het voice-over
Ik denk beginnen met waarschuwen en straks gaan ze er kaarten voor gevenquote:Op donderdag 24 november 2022 00:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, de regels zijn met de tijd al een paar keer aangepast inderdaad. Mic checks, roken, niet Nederlands praten. Allemaal potentiële kaarten.
en hij shined stinkendquote:Op donderdag 24 november 2022 00:46 schreef Kakadylo het volgende:
KimD slaapt al drie maanden op dezelfde kamer en noemde Berend een creep waar ze steeds meer de rillingen van kreeg
Vaak tijdens het roken interessante gesprekken, doe van mijn part het beeld op iemand die er zit die niet rookt. In de winkels mag straks geen tabak etc. meer verkocht worden, maar in de coffeeshops mag je gewoon roken, ik begrijp niets van het beleid.quote:Op donderdag 24 november 2022 00:51 schreef chufi het volgende:
Ik vind het een beetje kinderachtig dat silence-rookbeleid ... In real life roken ook mensen .. gewoon zorgen dat er geen tabaksmerken in beeld komen .... klaar
Dat scenario door dat programma heb ik ook al een keer hier neer gepend. Werd niet op gereageerd. Is absoluut een optie.quote:Op donderdag 24 november 2022 00:50 schreef KinKiJan het volgende:
Off-topic, maar weet niet of jullie Million Dollar Island gekeken hebben? Daar werd ook een 'million' beloofd. Bleek uiteindelijk door een voor de finalisten uit te voeren gok opdracht ook 'kans op een minder dan een million' te zijn.
Mee eens, óf roken verbieden óf het gewoon laten zien, maar niet net doen alsof het niet bestaat.quote:Op donderdag 24 november 2022 01:01 schreef chufi het volgende:
En vooralsnog geen idee welke tabak er gerookt wordt , maar op elk werk wordt gerookt ...
Ja het gedoe er om heen en die stem elke keer trekt meer aandacht en lost niets op ... Roken gebeurt en is ongezond.. (zet er dan eens gewoon een anti-rook reclame tussen) maar laat de streams de streams ..
Er zal hier zeker ook uiteindelijk een spelelement komen, waardoor er geen miljoen te winnen is, idd net als met dat eilandquote:Op donderdag 24 november 2022 01:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat scenario door dat programma heb ik ook al een keer hier neer gepend. Werd niet op gereageerd. Is absoluut een optie.
De hele tv wereld doet sowieso al alsof roken niet bestaat.quote:Op donderdag 24 november 2022 01:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mee eens, óf roken verbieden óf het gewoon laten zien, maar niet net doen alsof het niet bestaat.
Jouw post niet gezien toen, maar inderdaad, de kans op een zelfde soort finale spel schat ik hoog in. Dat de winnaar daar dan een jaar gezeten heeft en door zo'n random eindspel 'slechts 200k' pakt (waar de belasting dan nog overheen gaat).quote:Op donderdag 24 november 2022 01:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat scenario door dat programma heb ik ook al een keer hier neer gepend. Werd niet op gereageerd. Is absoluut een optie.
Ja en dat scenario werd in een million dollar island ook niet meteen duidelijk, pas op het laatst.quote:Op donderdag 24 november 2022 01:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jouw post niet gezien toen, maar inderdaad, de kans op een zelfde soort finale spel schat ik hoog in. Dat de winnaar daar dan een jaar gezeten heeft en door zo'n random eindspel 'slechts 200k' pakt (waar de belasting dan nog overheen gaat).
Klopt, maar daar zaten ze 3 maand? Dan is het snel verdiend. Hier zit je straks een jaar (als je dat haalt) en dan blijft er weinig over. Of ze zijn er vanuit gegaan dat er niemand zo lang blijft zitten. Een jaar weg bij familie en vrienden is heel lang.quote:Op donderdag 24 november 2022 01:17 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja en dat scenario werd in een million dollar island ook niet meteen duidelijk, pas op het laatst.
Ach ja, als dagen als deze er zo min mogelijk zijn en wij wat om over die figuren daar te zeuren hebben zal het me worst (van Moraima) zijn.quote:Op donderdag 24 november 2022 01:17 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja en dat scenario werd in een million dollar island ook niet meteen duidelijk, pas op het laatst.
chapeautjes !!!quote:Op donderdag 24 november 2022 01:20 schreef chufi het volgende:
btw ik rook al bijna 10 jaar niet meer
Die tondeuse ligt op vijf meter van waar ie dagelijks slaaptquote:Op donderdag 24 november 2022 01:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac weer op zoek naar de tondeuse lijkt het
Disco avond verdien opdracht vermoed ik ...quote:Op donderdag 24 november 2022 01:24 schreef Charlotte-007 het volgende:
Al drie dagen geen alarm. Er moet morgen iets gigantisch tof gebeuren om te zien want anders is het echt een waardeloze week.
laten we het hopen, want wat moet je nog op tv uitzenden zo. Er gebeurt niets leuks meer. Of een eliminatie of een 24 uurs opdracht (of langer)quote:Op donderdag 24 november 2022 01:24 schreef Charlotte-007 het volgende:
Al drie dagen geen alarm. Er moet morgen iets gigantisch tof gebeuren om te zien want anders is het echt een waardeloze week.
sniper modus nuquote:Op donderdag 24 november 2022 01:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
gaart hij nu de wacht houden?
Ze reageerde wel sportiefquote:Op donderdag 24 november 2022 01:30 schreef chufi het volgende:
en als een dolle hond op 4 poten schrikt dr af ... verder niks
Dat zou helemaal gaaf zijn, maar zo denken zij daar niet. Is te leukquote:Op donderdag 24 november 2022 01:33 schreef Charlotte-007 het volgende:
Misschien dat het alarm zo af gaat.
Heeft ze dan snel gedaanquote:Op donderdag 24 november 2022 01:32 schreef Kakadylo het volgende:
Zou wel over the top zijn als iemand gewoon denkt fuck it die nieuwe pannen gaan we juist nu maar eens verstoppen
Hoezo verstoppen? Gewoon hop! plamuurmes erin! Werkte de afgelopen tijd prima!quote:Op donderdag 24 november 2022 01:32 schreef Kakadylo het volgende:
Zou wel over the top zijn als iemand gewoon denkt fuck it die nieuwe pannen gaan we juist nu maar eens verstoppen
Denk dat ze gewoon naar de wc is geweestquote:Op donderdag 24 november 2022 01:35 schreef chufi het volgende:
Maar denk niet dat ze iets verstopt heeft
Zal ook eens niet, tijd voor actie zou ik zeggen. Isaac ligt wel te luisteren, leek of hij weer wat hoordequote:
was kort en krachtigquote:Op donderdag 24 november 2022 01:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon naar de wc is geweest
Mora heeft samen met Djedi die stangen verstopt maar beiden weigeren dat te vertellenquote:Op donderdag 24 november 2022 01:35 schreef chufi het volgende:
Maar denk niet dat ze iets verstopt heeft
stangen zijn al terug ... boeien zei Isaacquote:Op donderdag 24 november 2022 01:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mora heeft samen met Djedi die stangen verstopt maar beiden weigeren dat te vertellen
De groep legt wel die link terwijl het dus losstaat van mekaarquote:Op donderdag 24 november 2022 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
stangen zijn al terug ... noeien zei Isaac
Hij heeft zn ideeen , maar gaat er verder niet op in ... en op meerdere issues vandaagquote:Op donderdag 24 november 2022 01:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De groep legt wel die link terwijl het dus losstaat van mekaar
Djedi en Mora zijn gewoon hypocriet want hadden openheid kunnen geven en dus niet zoals nu half nadat je gepakt bentquote:Op donderdag 24 november 2022 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft zn ideeen , maar gaat er verder niet op in ... en op meerdere issues vandaag
Isaac keek met grote afkeur en blik in de camera richting Martin/Mexx waarna ie zich maar omdraaidequote:
Al die koppels zijn slechts voor 'het moment'. Is dan geen koppel maar vind Sasha en Jeff wel interessant want zij lijkt Jeff tot rust te brengen en durft kritische vragen te stellen zonder hem op de kast te jagen zoals vaak tussen Jeff en Kim wel het geval is. Bern kan me sowieso de 'hakken violen'.quote:Op donderdag 24 november 2022 02:16 schreef Kakadylo het volgende:
Het koppel daar wat imo het meest oprecht overkomt zijn Jeffrey en KimD waarbij je zelfs koters kunt voorstellen
En toch zijn er wel RLS koppels.quote:Op donderdag 24 november 2022 02:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Al die koppels zijn slechts voor 'het moment'. Is dan geen koppel maar vind Sasha en Jeff wel interessant want zij lijkt Jeff tot rust te brengen en durft kritische vragen te stellen zonder hem op de kast te jagen zoals vaak tussen Jeff en Kim wel het geval is. Bern kan me sowieso de 'hakken violen'.
Begrijp waar je op doelt want dat viel me ook al vaker op maar daar zal nooit een setje uit ontstaan zeg maarquote:Op donderdag 24 november 2022 02:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Al die koppels zijn slechts voor 'het moment'. Is dan geen koppel maar vind Sasha en Jeff wel interessant want zij lijkt Jeff tot rust te brengen en durft kritische vragen te stellen zonder hem op de kast te jagen zoals vaak tussen Jeff en Kim wel het geval is.
Zeker! Maar zie van deze figuren niemand bij elkaar blijven eigenlijk. Sasha bijv. is er meerdere malen heel duidelijk in geweest; 'hij is niet mijn vriend.'quote:Op donderdag 24 november 2022 02:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch zijn er wel RLS koppels.
An sich wel een mooie plottwist.quote:Op donderdag 24 november 2022 02:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Begrijp waar je op doelt want dat viel me ook al vaker op maar daar zal nooit een setje uit ontstaan zeg maar
partnerruilquote:Op donderdag 24 november 2022 02:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
An sich wel een mooie plottwist.
Precies en dan zo'n Mexx en Martin... Af en toe die 10s blowjobs is leuk voor nu, maar zelfs een Mexx zal meer willen.quote:Op donderdag 24 november 2022 02:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Begrijp waar je op doelt want dat viel me ook al vaker op maar daar zal nooit een setje uit ontstaan zeg maar
Een baby?quote:Op donderdag 24 november 2022 02:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies en dan zo'n Mexx en Martin... Af en toe die 10s blowjobs is leuk voor nu, maar zelfs een Mexx zal meer willen.
quote:
Dat valt prima te combineren.quote:Op donderdag 24 november 2022 02:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Dacht meer aan een echte man, maar het een sluit het ander niet uit.
Je ziet Sasha en Bern ook steeds minder samen. Dat gewrijf en geaai van het begin is helemaal wegquote:Op donderdag 24 november 2022 02:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Maar zie van deze figuren niemand bij elkaar blijven eigenlijk. Sasha bijv. is er meerdere malen heel duidelijk in geweest; 'hij is niet mijn vriend.'
Je mag wel een sterretje van mij.quote:Op donderdag 24 november 2022 02:47 schreef Sestra666 het volgende:
M'n abbo is afgelopen en kan niet posten zonder f5
Wat raar, ik heb niet eens een abbo en kan altijd gewoon postenquote:Op donderdag 24 november 2022 02:47 schreef Sestra666 het volgende:
M'n abbo is afgelopen en kan niet posten zonder f5
nee joh gekkiequote:Op donderdag 24 november 2022 02:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je mag wel een sterretje van mij.
En toch gaan ze wel van 2 voor de prijs van 1 principe uit.Djedi bewijst het tegendeel.quote:Op donderdag 24 november 2022 02:51 schreef Kakadylo het volgende:
Babs en Wendy hadden het erover wie ze zouden willen wegstemmen als ze een eliminatieproef zouden winnen. Beiden kwamen met KimK maar toen bedacht ik me dat zoiets nog weleens heel interessant kan gaan worden. Naarmate er steeds minder zijn gaat het daarmee persoonlijker worden. Maak zo'n keuze en er ontstaat gelijk rancune waardoor je zelf de volgende bent. Stuur je Erik of Isaac weg dan ligt dat in zo'n community helemaal anders dan een liefdeskoppel vernietigen.
hij blijft bij mij staan op 'bezig'quote:Op donderdag 24 november 2022 02:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat raar, ik heb niet eens een abbo en kan altijd gewoon posten
Mexx is een simpele tokkie waar geilbeer Martin gebruik van maakt en passend zou zijn als het resulteert in alimentatiequote:Op donderdag 24 november 2022 02:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies en dan zo'n Mexx en Martin... Af en toe die 10s blowjobs is leuk voor nu, maar zelfs een Mexx zal meer willen.
Een vechtscheiding.quote:Op donderdag 24 november 2022 02:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx is een simpele tokkie waar geilbeer Martin gebruik van maakt en passend zou zijn als het resulteert in alimentatie
Lekker rustig wel.quote:Op donderdag 24 november 2022 02:54 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hij blijft bij mij staan op 'bezig'woestboos nu
![]()
ontopic: ze slapen
Moet nog zien of Djedi het volhoudt, Ruben is nog geen 24 uur wegquote:Op donderdag 24 november 2022 02:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch gaan ze wel van 2 voor de prijs van 1 principe uit.Djedi bewijst het tegendeel.
Echt Moes,het boeit haar geen ene fuck.quote:Op donderdag 24 november 2022 03:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moet nog zien of Djedi het volhoudt, Ruben is nog geen 24 uur weg
De heimwee kaart heeft ze ook verspeeld.quote:Op donderdag 24 november 2022 03:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Begrijp trouwens ook niet dat de FEBO nog moeite doet om Maddy om te praten om te blijven. Ze zit er doorheen, heeft weinig aansluiting bij de groep en ligt het meest in bed. Mooi laten gaan, opgeruimd staat netjes. Ze voegt niets meer toe. OT: ze slaapt nog steeds
We gaan het zien. Als zij eerder bijna 24/7 met Ruben was, is het nu wel lastig nog aansluiting te vinden in de groep. Of ze moet voor eenling Zoe gaan, ook zo'n aanhangselquote:Op donderdag 24 november 2022 03:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt Moes,het boeit haar geen ene fuck.
Mirthe.quote:Op donderdag 24 november 2022 03:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We gaan het zien. Als zij eerder bijna 24/7 met Ruben was, is het nu wel lastig nog aansluiting te vinden in de groep. Of ze moet voor eenling Zoe gaan, ook zo'n aanhangsel
mmm.. ze zijn wel beiden bang dat ze wat tekort komen, samen op jacht naar meer eten. Ja zou best een goed koppel kunnen zijnquote:
Heb het idee dat wanneer ze dat wel doen vaak uit beeld worden gehouden, soms zie je ze heel snel knuffelend of kussend voorbij komen op de achtergrond maar verder laten ze het niet zoveel meer zien vind ik persoonlijk jammer want ze laten dat wel meer op beeld komen van andere koppeltjes... @Aardbeienmoesquote:Op donderdag 24 november 2022 02:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je ziet Sasha en Bern ook steeds minder samen. Dat gewrijf en geaai van het begin is helemaal weg
Goedemorgen allen!quote:Op donderdag 24 november 2022 06:34 schreef Dotteke het volgende:
Nog steeds slapende bewonerss te zien op de streams.
Morguh KWquote:Op donderdag 24 november 2022 07:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goedemorgen allen!
Nog steeds slapers. Gelukkig gaat over een half uur het licht aan.
OT is misschien wel de meest onduidelijke afkorting ooit.quote:Op donderdag 24 november 2022 03:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Begrijp trouwens ook niet dat de FEBO nog moeite doet om Maddy om te praten om te blijven. Ze zit er doorheen, heeft weinig aansluiting bij de groep en ligt het meest in bed. Mooi laten gaan, opgeruimd staat netjes. Ze voegt niets meer toe. OT: ze slaapt nog steeds
Dat denk ik ook. Een beetje dom om niet zoals bij Utopia een vette borg te vragen.quote:Op donderdag 24 november 2022 07:28 schreef engine het volgende:
[..]
OT is misschien wel de meest onduidelijke afkorting ooit.
Verder denk ik dat ze een beetje beginnen te balen van al die weglopers nog steeds. Deze week vertrekken er twee mensen en het is verschrikkelijk saai. Zoveel actie en toch geen klote te doen. Volgende verdienopdracht incoming.
OT: goedemorgen
offtopic of ontopicquote:Op donderdag 24 november 2022 07:28 schreef engine het volgende:
[..]
OT is misschien wel de meest onduidelijke afkorting ooit.
Verder denk ik dat ze een beetje beginnen te balen van al die weglopers nog steeds. Deze week vertrekken er twee mensen en het is verschrikkelijk saai. Zoveel actie en toch geen klote te doen. Volgende verdienopdracht incoming.
OT: goedemorgen
het is bij jou al 19;30 uurquote:Op donderdag 24 november 2022 07:34 schreef Dotteke het volgende:
19.30 uur en ik heb nog niemand zien of horen douchen? Alleen slapende bewoners en geen geluiden op de streams
quote:Op donderdag 24 november 2022 07:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het is bij jou al 19;30 uur![]()
Hier pas 7:30
Het is nog vroeg he, gisteravond laat renden ze allemaal nog door de loods, alleen had de regie er geen zin in
Èèn afkorting voor twee tegengestelde betekenissen.quote:
OT: echt verwarrendquote:Op donderdag 24 november 2022 07:43 schreef engine het volgende:
[..]
Èèn afkorting voor twee tegengestelde betekenissen.
quote:
Gister ook al precies hetzelfde.. dat ze er zelf niet moe van worden.quote:Op donderdag 24 november 2022 08:20 schreef Dotteke het volgende:
Martin en Isaac staan als een stel leipen onder de douche te dansen en te zingen( lees schreeuwen)
Wat willen ze er mee bereiken, iedereen wakker maken of zo?quote:Op donderdag 24 november 2022 08:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gister ook al precies hetzelfde.. dat ze er zelf niet moe van worden.
Het is er weer uitgehaald maar nog lang niet gaar.quote:Op donderdag 24 november 2022 08:39 schreef Dotteke het volgende:
Martin legt iets in de over, het lijkt op een groot rond plat brood.
WIe dat gekneed heeft geen idee het lag er twee stuks
Afgelopen nacht hebben Sasha en Rupi 3 pakken meel gekneed tot een grote massa... daarna weet ik niet wat er verder mee gebeurt isquote:Op donderdag 24 november 2022 08:39 schreef Dotteke het volgende:
Martin legt iets in de over, het lijkt op een groot rond plat brood.
WIe dat gekneed heeft geen idee het lag er twee stuks
Was ook wel heel Kort dat het in de oven lag.quote:Op donderdag 24 november 2022 08:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het is er weer uitgehaald maar nog lang niet gaar.
Als dat alleen meel is geweest, zonder toevoeging van gist, zal dat nooit een brood worden.quote:Op donderdag 24 november 2022 08:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Afgelopen nacht hebben Sasha en Rupi 3 pakken meel gekneed tot een grote massa... daarna weet ik niet wat er verder mee gebeurt is
Thnx, het lag op het aanrecht klaar, Martin deed he tin de oven vanmorgenquote:Op donderdag 24 november 2022 08:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Afgelopen nacht hebben Sasha en Rupi 3 pakken meel gekneed tot een grote massa... daarna weet ik niet wat er verder mee gebeurt is
Hij probeert er wat van te maken, een kloddertje hier, een kloddertje daar ":Pquote:Op donderdag 24 november 2022 09:27 schreef 5thencounter het volgende:
Ontbijt nieuwe stijl? Smeer.m zelf ..
[ afbeelding ]
Deelborden? iedereen smeert maar zelfquote:Op donderdag 24 november 2022 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij probeert er wat van te maken, een kloddertje hier, een kloddertje daar ":P
Esther zit weer op de blauwe stoel en kan de hele boel goed in de gaten houden
Kan niemand meer dan de ander pakkenquote:Op donderdag 24 november 2022 09:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Deelborden? iedereen smeert maar zelf
Ik zat ook al met verbazing te kijkenquote:Op donderdag 24 november 2022 09:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice lekker hakken op de bakplaat met dat mes.
Geen gelik uit potten.. maar wel van 6 borden straks voor Erikquote:Op donderdag 24 november 2022 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan niemand meer dan de ander pakken
[que die dit zingtote]quote:
dat gevoel kreeg ik ook inderdaad.. zoals ik gister precies zei, die trekt hem toch wel weer in; aandachtszoekerquote:Op donderdag 24 november 2022 09:37 schreef 5thencounter het volgende:
De 24u van Maddie is dus echt van de baan, "ben je weer helemaal terug?" vraagt martin aan Maddie
opera carmen van bizet eunice die dit zingt.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:40 schreef Silves het volgende:
[..]
[que die dit zingtote][ afbeelding ] Op donderdag 24 november 2022 09:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
?
Is er iemand bijgekomen?
Lijkt idd wel op mayo, want ik zie geen stukjes groente erin?quote:Op donderdag 24 november 2022 09:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik kon het verschil niet zien..
[ afbeelding ]
Was meteen weer naar bed terug gegaanquote:Op donderdag 24 november 2022 09:56 schreef ledn81 het volgende:
Net uit je bed en dan zit je tegenover zo'n kakelende Wanda
En als het dan nog ergens over gaat...quote:Op donderdag 24 november 2022 09:58 schreef Loveable het volgende:
[..]
Was meteen weer naar bed terug gegaan
Gist en eieren...quote:Op donderdag 24 november 2022 08:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Als dat alleen meel is geweest, zonder toevoeging van gist, zal dat nooit een brood worden.
Met Mexx bedoel je toch?quote:Op donderdag 24 november 2022 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Mattin fittie met Moraima
Mattin : Hou je bek dicht over mij he.
Dus Martin en Mexx zijn vliefd?quote:Op donderdag 24 november 2022 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin vindt het niet leuk dat Mexx over haar (ik denk) voorgaande relaties met anderen praat. In dit geval zei ze dat ze met Berend en Kenzy aan het meepraten was. Ze werd er daarna op aangesproken door Martin. Zijn vrienden kijken ook mee, zei hij. Vond hij niet chill.
Mexx zei gister dat het begint te komen ...quote:Op donderdag 24 november 2022 10:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus Martin en Mexx zijn vliefd?
Lekker hypocriet van Martinquote:Op donderdag 24 november 2022 10:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Mexx zei gister dat het begint te komen ...
Mattin mag wel over zijn 500 neukbeurten praten.quote:Op donderdag 24 november 2022 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin vindt het niet leuk dat Mexx over haar (ik denk) voorgaande relaties met anderen praat. In dit geval zei ze dat ze met Berend en Kenzy aan het meepraten was. Ze werd er daarna op aangesproken door Martin. Zijn vrienden kijken ook mee, zei hij. Vond hij niet chill.
Wat een onzekere kwalquote:Op donderdag 24 november 2022 10:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |