Besmet met ijlende ESPN wanbeelden waar winnen tegen 10 man van de nummer 11 van de Zwitserse tweede divisie wordt gevierd als een hele knappe overwinning.quote:
Er-bestaan-geen-kleine-clubs-meer-iedereen-kan-tegenwoordig-goed-voetballen-genot.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Besmet met ijlende ESPN wanbeelden waar winnen tegen 10 man van de nummer 11 van de Zwitserse tweede divisie wordt gevierd als een hele knappe overwinning.
De Conference Liek is leuker dan de Champions Leaguequote:Op zaterdag 26 november 2022 16:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Er-bestaan-geen-kleine-clubs-meer-iedereen-kan-tegenwoordig-goed-voetballen-genot.
Dat heeft ze heusch zelf niet bedacht.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:26 schreef superniger het volgende:
Denemarken een dark horse?
Rivkah is knettergek.
Wat reuzegezelligquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik meld mij bij deze aanwezig.
Van Frankrijk toch wel mooier!quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:57 schreef Gehrman het volgende:
Denemarken heeft een mooi volkslied.
Net als in de film, ik wil het.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:55 schreef hollandia02 het volgende:
Gewoon iedereen bij Frankrijk zingt mee, mooi om te zien!
True.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:57 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Van Frankrijk toch wel mooier!
Waarom niet?quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:57 schreef Raw85 het volgende:
DenemarkenSaai kutland
Snap dat gegeil op dat land nooit zo
'stiekem'quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:58 schreef Netsplitter het volgende:
Toch stiekem een zeer sterk elftal dat van Frankrijk.
Fantastisch land.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:57 schreef Raw85 het volgende:
DenemarkenSaai kutland
Stiekemerds, die haantjes.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:58 schreef Netsplitter het volgende:
Ja, best een outsiderquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:58 schreef Netsplitter het volgende:
Als je 1 keer in een treincoupé vol Deensche meisjes hebt gezeten, weet je waar Het Beloofde Land ligt.quote:
Ik wel.quote:
In de supermarkt ook. Leuke vriendelijke koppies. Helemaal als je ze in het Deens bedankt.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als je 1 keer in een treincoupé vol Deensche meisjes hebt gezeten, weet je waar Het Beloofde Land ligt.
Tak.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
In de supermarkt ook. Leuke vriendelijke koppies. Helemaal als je ze in het Deens bedankt.
En je daardoor je tong verstuikt, en ze eerste hulp mogen gaan bieden.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
In de supermarkt ook. Leuke vriendelijke koppies. Helemaal als je ze in het Deens bedankt.
Ik adviseer de Deense zender.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil graag van mijn vrienden horen of het Belgische commentaar aan te horen is.
Arno kost mij alweer heel veel moeite.
Heb daar in Kopenhagen gezeten in een klein koffietentje, lekker knus.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En je daardoor je tong verstuikt, en ze eerste hulp mogen gaan bieden.
Liever saai dan Rotterdamse ghetto taferelen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:57 schreef Raw85 het volgende:
DenemarkenSaai kutland
Stuk beter te pruimen dan Arno de Chinees. Probeer het uit zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil graag van mijn vrienden horen of het Belgische commentaar aan te horen is.
Ik denk dat hij stiekem een Duitser is.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:02 schreef Zorro het volgende:
Wat heeft die desjamps toch een graflelijke irritante teringsmoel
Erg mooi.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het gaat inmiddels iets beter met mij.
Kijk je niet bij de Belg dan?quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tijd voor een pilsje dus.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het gaat inmiddels iets beter met mij.
Nou ja.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb daar in Kopenhagen gezeten in een klein koffietentje, lekker knus.
Bestelde daar koffie en raakte wat aan de praat met de serveerster. Vroeg waar wij vandaan kwamen, uit Nederland dus. Niet Duitsland? Nee, Nederland. Mooi, dan krijg je een extra grote mok koffie voor hetzelfde geld.
stiekem lijkt ie me in elk geval welquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat hij stiekem een Duitser is.
Zou jij je macbook meenemen naar de koffiezaak?quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat is niet zo moeilijk als je alleen maar statistieken spelers als Blind en Frenky opstelt, die hebben het schuifvoetbal uitgevonden en vinden het onrechtvaardig dat als je meer balbezit tijd hebt en dan verliest dat de tegenstander het niet verdient heeft.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:07 schreef thedeedster het volgende:
Denemarken nu al meer in de 16 van de tegenstander dan NL.
quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:10 schreef Zorro het volgende:
Wie zoet is krijgt lekkers
Wie stout is Dutroux
quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En je daardoor je tong verstuikt, en ze eerste hulp mogen gaan bieden.
Eén van de filmpjes die ik ongeveer 10 keer per jaar bekijk.quote:
Wist je dat een komodovaraan zijn prooi bijt met gif waardoor het bloed niet meer stolt en hij zo langzaamaan doodbloedt?quote:
Pasta pestoquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lasagne
Broodje bal met mayo en een uitsmijter gehad. Ik sla even over.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rijst met wat kipstukjes (vegetarisch) en groenten, en dan met wat sojasaus of ketjap manis ofzoquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij weet die komodovaraan dat zelf ook niet.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wist je dat een komodovaraan zijn prooi bijt met gif waardoor het bloed niet meer stolt en hij zo langzaamaan doodbloedt?
Ik ook niet.
Ja dan zijn het dus geen kipstukjesquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rijst met wat kipstukjes (vegetarisch) en groenten, en dan met wat sojasaus of ketjap manis ofzo
Ik moet nog even nadenken over eventuele kruiden
Ik vind dit een bijzonder goede opmerkingquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja dan zijn het dus geen kipstukjes
En toen kon je je 15 euro afrekenen zekerquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb daar in Kopenhagen gezeten in een klein koffietentje, lekker knus.
Bestelde daar koffie en raakte wat aan de praat met de serveerster. Vroeg waar wij vandaan kwamen, uit Nederland dus. Niet Duitsland? Nee, Nederland. Mooi, dan krijg je een extra grote mok koffie voor hetzelfde geld.
Ja heb je gelijk in maar anders duurde het wel erg lang om te omschrijvenquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Laos, gember en citroengras! Eetsmakelijkquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rijst met wat kipstukjes (vegetarisch) en groenten, en dan met wat sojasaus of ketjap manis ofzo
Sojastukjesquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk in maar anders duurde het wel erg lang om te omschrijven
Ik schuif zo dadelijk een pizza in de oven.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik denk het wel?quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou jij je macbook meenemen naar de koffiezaak?
Varkensworstjes in honing-mosterdmarinade.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kipstuckjesquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo'n piep in je oor die Arno Vermeulen overstemt, toch iets positiefsquote:
Wat ben je op de gezonde tourquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind Arno een debiel.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgens Arno is dit bij Mbappe rood.
Mocht dit Van Beukering geweest zijn zou het geel moeten zijn.
Althans, zo legt Arno het uit.
Arno schijnt achter de schermen de komst van meer vrouwen bij NOS Sport ook heel lang te hebben tegengehoudenquote:
Nee ik ga zo koken.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
Fijn dat @:3rr0r goed aan het opletten is of er een gifje van Giroud gemaakt kan worden
Dat is niet een kwestie van een mening dat is gewoon zoquote:
Dat verwacht je toch ook nietquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Arno schijnt achter de schermen de komst van meer vrouwen bij NOS Sport ook heel lang te hebben tegengehouden
Het eten was hier vroeg, gebakken aardappeltjes mt Brocollii en gepaneerde kipfilet.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Scherpe knieën.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee ik ga zo koken.
Succes
[ afbeelding ]
In 1908 werd het op de OS 17-1 voor Denemarken:)quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:07 schreef Nober het volgende:
Vierde keer op een WK.
Frankrijk won, Denemarken won en ook al een keer gelijk.
[ afbeelding ]
Hij moest daardoor extra dure XXX en nog is ekstra laarsj onderbroeken kopen, en dat wilde hij niet.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Arno schijnt achter de schermen de komst van meer vrouwen bij NOS Sport ook heel lang te hebben tegengehouden
Dat was een mooie pot.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In 1908 werd het op de OS 17-1 voor Denemarken:)
Ook een kapotte klok staat 2 keer per dag goed.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We zien net niet z’n lul. Wereldgozer vindt dit leuk.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee ik ga zo koken.
Succes
[ afbeelding ]
verleden tijd? Ze hebben er nog steeds toch maar 2?quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Had hij toch gelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen zat tong80 nog achter het doelquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In 1908 werd het op de OS 17-1 voor Denemarken:)
Als ik zie wat er nu vaak zit vind ik dat wel weer een goede actie van hemquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Had hij toch gelijk.
Nog geen vrouw iets zien toevoegen.Ik houd van RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRivkah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe het ff rustig aan.
Rivkah is heel vermoeiend.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:24 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik houd van RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRivkah.
Waar is die eigenlijk? WK ban? Heel mooi.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen zat tong80 nog achter het doel
Genot.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk? WK ban? Heel mooi.
quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wist je dat een komodovaraan zijn prooi bijt met gif waardoor het bloed niet meer stolt en hij zo langzaamaan doodbloedt?
Ik ook niet.
Sowieso waren die nachten zwaar toen er geen zwemmen meer wasquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rivkah is heel vermoeiend.
Dat waren zware nachten met de OS als zij er zat.
Zware nachten met Rivkah.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rivkah is heel vermoeiend.
Dat waren zware nachten met de OS als zij er zat.
Nee, dat zou wel het geval zijn als het een plaatje van desjamps was geweestquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk dat @:Zorro z'n pizza nu overslaat.
Nee, Gert en Henry zijn zo goed.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ik zie wat er nu vaak zit vind ik dat wel weer een goede actie van hem
WK / Tong is er weer na z'n onterechte ban. Het WK kan nu echt beginnenquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk? WK ban? Heel mooi.
Mehhh. Noa bij VI heeft meer charme en talent.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:24 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik houd van RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRivkah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |