En je daardoor je tong verstuikt, en ze eerste hulp mogen gaan bieden.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
In de supermarkt ook. Leuke vriendelijke koppies. Helemaal als je ze in het Deens bedankt.
Ik adviseer de Deense zender.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil graag van mijn vrienden horen of het Belgische commentaar aan te horen is.
Arno kost mij alweer heel veel moeite.
Heb daar in Kopenhagen gezeten in een klein koffietentje, lekker knus.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En je daardoor je tong verstuikt, en ze eerste hulp mogen gaan bieden.
Liever saai dan Rotterdamse ghetto taferelen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:57 schreef Raw85 het volgende:
DenemarkenSaai kutland
Snap dat gegeil op dat land nooit zo
Stuk beter te pruimen dan Arno de Chinees. Probeer het uit zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil graag van mijn vrienden horen of het Belgische commentaar aan te horen is.
Ik denk dat hij stiekem een Duitser is.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:02 schreef Zorro het volgende:
Wat heeft die desjamps toch een graflelijke irritante teringsmoel
Erg mooi.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het gaat inmiddels iets beter met mij.
Kijk je niet bij de Belg dan?quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tijd voor een pilsje dus.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het gaat inmiddels iets beter met mij.
Nou ja.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb daar in Kopenhagen gezeten in een klein koffietentje, lekker knus.
Bestelde daar koffie en raakte wat aan de praat met de serveerster. Vroeg waar wij vandaan kwamen, uit Nederland dus. Niet Duitsland? Nee, Nederland. Mooi, dan krijg je een extra grote mok koffie voor hetzelfde geld.
stiekem lijkt ie me in elk geval welquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat hij stiekem een Duitser is.
Zou jij je macbook meenemen naar de koffiezaak?quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat is niet zo moeilijk als je alleen maar statistieken spelers als Blind en Frenky opstelt, die hebben het schuifvoetbal uitgevonden en vinden het onrechtvaardig dat als je meer balbezit tijd hebt en dan verliest dat de tegenstander het niet verdient heeft.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:07 schreef thedeedster het volgende:
Denemarken nu al meer in de 16 van de tegenstander dan NL.
quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:10 schreef Zorro het volgende:
Wie zoet is krijgt lekkers
Wie stout is Dutroux
quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:02 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En je daardoor je tong verstuikt, en ze eerste hulp mogen gaan bieden.
Eén van de filmpjes die ik ongeveer 10 keer per jaar bekijk.quote:
Wist je dat een komodovaraan zijn prooi bijt met gif waardoor het bloed niet meer stolt en hij zo langzaamaan doodbloedt?quote:
Pasta pestoquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lasagne
Broodje bal met mayo en een uitsmijter gehad. Ik sla even over.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rijst met wat kipstukjes (vegetarisch) en groenten, en dan met wat sojasaus of ketjap manis ofzoquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij weet die komodovaraan dat zelf ook niet.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wist je dat een komodovaraan zijn prooi bijt met gif waardoor het bloed niet meer stolt en hij zo langzaamaan doodbloedt?
Ik ook niet.
Ja dan zijn het dus geen kipstukjesquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rijst met wat kipstukjes (vegetarisch) en groenten, en dan met wat sojasaus of ketjap manis ofzo
Ik moet nog even nadenken over eventuele kruiden
Ik vind dit een bijzonder goede opmerkingquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja dan zijn het dus geen kipstukjes
En toen kon je je 15 euro afrekenen zekerquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb daar in Kopenhagen gezeten in een klein koffietentje, lekker knus.
Bestelde daar koffie en raakte wat aan de praat met de serveerster. Vroeg waar wij vandaan kwamen, uit Nederland dus. Niet Duitsland? Nee, Nederland. Mooi, dan krijg je een extra grote mok koffie voor hetzelfde geld.
Ja heb je gelijk in maar anders duurde het wel erg lang om te omschrijvenquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja dan zijn het dus geen kipstukjes
Laos, gember en citroengras! Eetsmakelijkquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Rijst met wat kipstukjes (vegetarisch) en groenten, en dan met wat sojasaus of ketjap manis ofzo
Ik moet nog even nadenken over eventuele kruiden
Sojastukjesquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk in maar anders duurde het wel erg lang om te omschrijven
Ik schuif zo dadelijk een pizza in de oven.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik denk het wel?quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou jij je macbook meenemen naar de koffiezaak?
Varkensworstjes in honing-mosterdmarinade.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |