Ik ook,hier is het 5:50.quote:Op woensdag 23 november 2022 05:49 schreef Dotteke het volgende:
Jeff is verbaasd dat het al 5.30 uur is
Hier ookquote:
Het lijkt daar net of Berend zijn broek onder aan zijn benen heeft zittenquote:
Scheerapparaatquote:
Waarom zoeken ze dat om half 7?quote:Op woensdag 23 november 2022 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Scheerapparaat
"Wat een kutzoot, zegt Kim
Ze zijn de hele nacht aan het waken geweest om te kijken of iemand dat scheerapparaat terug zou leggenquote:Op woensdag 23 november 2022 06:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom zoeken ze dat om half 7?
Ik snap er helemaal niets van.
Oh meen jequote:Op woensdag 23 november 2022 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn de hele nacht aan het waken geweest om te kijken of iemand dat scheerapparaat terug zou leggen
Toen kwam Berend vroeg uit bed om te douchen en ze gingen kijken stond er een kast deur open
Nu denken ze dat hij het verstopt heeft
Ja daar is gisteren een heel gedoe om geweestquote:Op woensdag 23 november 2022 06:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh meen je
Ik wist niet eens dat het weg was.
Wow dat is inderdaad een hoop gedoe.quote:Op woensdag 23 november 2022 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar is gisteren een heel gedoe om geweest
Van wat ik hier heb gelezen heeft Jeff een nieuwe besteld van 160 euro en is er voor volgende week geen geld om te eten
Maddy heeft haar 24 uur ook aangevraagd omdat ze het niet meer leuk vind daar
Ik las hier dat Maddy het scheerapparaat/tondeuse verstopt zou hebben en Moira iets van stangen of zo
Ze zijn op missiequote:Op woensdag 23 november 2022 07:22 schreef engine het volgende:
Ik snap er geen zak meer van. Kim is doorgedraaid ofzo?
G.I.Kim gek geworden?quote:Op woensdag 23 november 2022 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn op missieZe moet en zal het scheerapparaat en de dader vinden
Ze is echt geobsedeerd hierdoor
Ja, ze is er wel heel erg mee bezig in ieder gevalquote:
Ik denk 9:00 uurquote:Op woensdag 23 november 2022 07:28 schreef Dotteke het volgende:
Die kutkoffer moet ook nog ingepakt worden, hij (Ruben) gaat om 9 uur nu weet ik niet of het 9 uur of 21 uur is
Dacht ik ook, maar hij heeft hem gisteren avond pas aangevraagd zijn 24 uur toch?quote:
Nee toch, gister de hele dag gezeik in de loods over het vertrek van prutlipquote:Op woensdag 23 november 2022 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar hij heeft hem gisteren avond pas aangevraagd zijn 24 uur toch?
Hier begrijp ik uit dat het scheerapparaat nog niet gevonden is en dat de geheimzinnigheid van Maddy met haar "pakje" ook nog niet duidelijk is.quote:Op woensdag 23 november 2022 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn op missieZe moet en zal het scheerapparaat en de dader vinden
Ze is echt geobsedeerd hierdoor
O dan ben ik abuisquote:Op woensdag 23 november 2022 07:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee toch, gister de hele dag gezeik in de loods over het vertrek van prutlip
Over Maddy heb ik weinig gehoord van deze tweequote:Op woensdag 23 november 2022 07:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier begrijp ik uit dat het scheerapparaat nog niet gevonden is en dat de geheimzinnigheid van Maddy met haar "pakje" ook nog niet duidelijk is.
Morguh en graag gedaan, was toch wakker alleen heel moeilijk te verstaan was gefluisterquote:Op woensdag 23 november 2022 07:37 schreef Seattle het volgende:
Goedemorgen! Dank voor je geweldige verslag @:dotteke
Ruben heeft in de ochtend bij Jeff gezeten. Maar als hij al om 9 uur in de ochtend moet gaan is wel weer erg vroeg. Minder dan anderhalf uur nog….
Jip samen met Estherquote:
Volgens mij Alicia ook dacht ik of Nadir. Dat was ivm opdracht. Misschien nu ook weer een opdracht. Ze moesten vandaag ook doorgeven wel record ze willen gaan verbreken toch?quote:Op woensdag 23 november 2022 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh en graag gedaan, was toch wakker alleen heel moeilijk te verstaan was gefluister
We gaan het zien, zijn er volgens mij wel meer eerder vertrokken dan na 24 uur
Volgens mij gaat hij om 11 uur en had Jeff het over die kutkoffer van hem die hij om 9 uur moet ophalenquote:Op woensdag 23 november 2022 07:37 schreef Seattle het volgende:
Ruben heeft in de ochtend bij Jeff gezeten. Maar als hij al om 9 uur in de ochtend moet gaan is wel weer erg vroeg. Minder dan anderhalf uur nog….
9 Uur Ruben weg, en direkt daarna 'n zware groepsopdracht van 72 uurquote:Op woensdag 23 november 2022 07:37 schreef Seattle het volgende:
Inderdaadquote:Op woensdag 23 november 2022 07:42 schreef Seattle het volgende:
Alsof niet de hele loods weet dat er mensen op de uitkijk liggen vannacht
Aaaaa dat klinkt inderdaad logischer. Had ik het verkeerd begrepen. Jeff dus maar anderhalf uur om te slapenquote:Op woensdag 23 november 2022 07:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij om 11 uur en had Jeff het over die kutkoffer van hem die hij om 9 uur moet ophalen
Jaquote:Op woensdag 23 november 2022 07:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
9 Uur Ruben weg, en direkt daarna 'n zware groepsopdracht van 72 uur
Ja die opdrachten die ze nu krijgen zijn te makkelijk en duren vaak ook te kortquote:Op woensdag 23 november 2022 07:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
9 Uur Ruben weg, en direkt daarna 'n zware groepsopdracht van 72 uur
Zoiets ja, maar hij en Kim hebben vannacht ook nog kunnen slapen toch?quote:Op woensdag 23 november 2022 07:43 schreef Seattle het volgende:
[..]
Aaaaa dat klinkt inderdaad logischer. Had ik het verkeerd begrepen. Jeff dus maar anderhalf uur om te slapen
Het is nog een jonge vent. Als ik nu naar bed zou gaan en er over ander half uur weer uit zou moeten zou ik geradbraakt zijn. Mja ik ben in de veertigquote:Op woensdag 23 november 2022 07:45 schreef Flory het volgende:
[..]
Zoiets ja, maar hij en Kim hebben vannacht ook nog kunnen slapen toch?
Hier doet videoland het gewoonquote:Op woensdag 23 november 2022 07:46 schreef Silves het volgende:
Goeiemorgen, Videoland ligt er uit, jammer
quote:Op woensdag 23 november 2022 07:46 schreef Silves het volgende:
Ik ook hoor en ben begin 60quote:Op woensdag 23 november 2022 07:47 schreef Seattle het volgende:
[..]
Het is nog een jonge vent. Als ik nu naar bed zou gaan en er over ander half uur weer uit zou moeten zou ik geradbraakt zijn. Mja ik ben in de veertig
Oh oh..quote:Op woensdag 23 november 2022 07:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hier doet videoland het gewoon![]()
Goedemorgen @:Silves
Ja hier in het zuiden schijnbaar..quote:Op woensdag 23 november 2022 07:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hier doet videoland het gewoon![]()
Goedemorgen @:Silves
Heb gewoon twee streamsquote:Op woensdag 23 november 2022 07:46 schreef Silves het volgende:
Goedemorgen, Hij zei zelf dat die vandaag om 11:00 zou vertrekken.quote:Op woensdag 23 november 2022 07:37 schreef Seattle het volgende:
Het is een tondeuze... zon ding kun je zelfs overdag ongezien verplaatsen. Echt doorgedraaid die lui.quote:Op woensdag 23 november 2022 07:42 schreef Seattle het volgende:
Alsof niet de hele loods weet dat er mensen op de uitkijk liggen vannacht
Hopelijk snel opgelost zodat je straks wel live de afscheidslspeech kunt horen van onze huisdichterquote:Op woensdag 23 november 2022 07:48 schreef Silves het volgende:
[..]
Oh oh..
We hebben op dit moment een storing. Wij doen er alles aan om je snel weer naar je favoriete series en films te laten kijken!
Voor meer informatie zie: https://www.videoland.com/storing
Op je laptop of mobiel ?quote:Op woensdag 23 november 2022 07:48 schreef Silves het volgende:
[..]
Oh oh..
We hebben op dit moment een storing. Wij doen er alles aan om je snel weer naar je favoriete series en films te laten kijken!
Voor meer informatie zie: https://www.videoland.com/storing
Ze doen nu net alsof ze DE crimineel gaan pakken van de loodsquote:Op woensdag 23 november 2022 07:50 schreef engine het volgende:
[..]
Het is een tondeuze... zon ding kun je zelfs overdag ongezien verplaatsen. Echt doorgedraaid die lui.
En wat als je iemand betrapt? Dan weet je het en weer door.
Ze willen dan die persoon die het gedaan heeft tijdens het elimineren naar huis stemmen zodat ze zelf weer even veilig zijnnquote:Op woensdag 23 november 2022 07:50 schreef engine het volgende:
[..]
Het is een tondeuze... zon ding kun je zelfs overdag ongezien verplaatsen. Echt doorgedraaid die lui.
En wat als je iemand betrapt? Dan weet je het en weer door.
Zo kunnen hooguit iemand nomineren.quote:Op woensdag 23 november 2022 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze willen dan die persoon die het gedaan heeft tijdens het elimineren naar huis stemmen zodat ze zelf weer even veilig zijnn
Nou als Maddy ook haar 24 uur heeft aangevraagd komt er binnenkort geen eliminatie. Dan is iedereen het alweer vergeten.quote:Op woensdag 23 november 2022 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze willen dan die persoon die het gedaan heeft tijdens het elimineren naar huis stemmen zodat ze zelf weer even veilig zijnn
Jeff had het idee dat hij in Baantje zatquote:Op woensdag 23 november 2022 07:51 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ze doen nu net alsof ze DE crimineel gaan pakken van de loods
Dat dacht ik ook zo jammer dat mensen zo uit zichzelf gaanquote:Op woensdag 23 november 2022 07:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou als Maddy ook haar 24 uur heeft aangevraagd komt er binnenkort geen eliminatie. Dan is iedereen het alweer vergeten.
Maddy moet het vandaag aanvragen, gisteren was ze te laat.quote:Op woensdag 23 november 2022 07:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou als Maddy ook haar 24 uur heeft aangevraagd komt er binnenkort geen eliminatie. Dan is iedereen het alweer vergeten.
Ze vroeg gisteren eerst een gesprek met kamer 5..quote:Op woensdag 23 november 2022 07:57 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Maddy moet het vandaag aanvragen, gisteren was ze te laat.
Joepi op mobiel werkt het..thanksquote:Op woensdag 23 november 2022 07:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien op mobiel proberen ?
quote:Op woensdag 23 november 2022 08:08 schreef Silves het volgende:
[..]
Joepi op mobiel werkt het..thanks
Focus Lionquote:Op woensdag 23 november 2022 08:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanneer KimD iets in haar hoofd heeft, dan slaat ze wel een beetje door. Toen met het stemmen op Jeff tellen ook al.
Precies toen heb ik hem even uitgedaanquote:Op woensdag 23 november 2022 08:21 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben naar vreemde fetisjen bij de FEBO
Inzoomen op het kallende hoofd van Erik
of met snoepjesgate tekeer gaan tegen martinquote:Op woensdag 23 november 2022 08:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanneer KimD iets in haar hoofd heeft, dan slaat ze wel een beetje door. Toen met het stemmen op Jeff tellen ook al.
Ik had gezegd Maddy er achter aanquote:Op woensdag 23 november 2022 08:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Moet Ruben niet eens wakker worden? Hij moet al bijna ophoepelen!
Ehhh heb je ook een cap dan?quote:Op woensdag 23 november 2022 08:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben de 3 (potentiele) weglopers wel mooi in 1 beeld gevangen.
Erik eigenwijs?????quote:Op woensdag 23 november 2022 08:26 schreef greysbones het volgende:
Zou Erik gewoon te eigenwijs zijn om een lees bril te nemen ?
Dat dusquote:Op woensdag 23 november 2022 08:29 schreef Charmian het volgende:
echt, mensen die zo 's ochtendsvroeg zo druk doen kunnen van mij een ram voor hun smoel krijgen
Gespeeld.quote:Op woensdag 23 november 2022 08:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Stelletje gekken daar onder de douche.. maar goed, Isaac en Mattin hebben al zingend en schreeuwend de grootste lol.
Gespeeld.quote:Op woensdag 23 november 2022 08:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Stelletje gekken daar onder de douche.. maar goed, Isaac en Mattin hebben al zingend en schreeuwend de grootste lol.
Er zijn er meerdere die soms'snachts douchen o.a Bern en Estherquote:
En een dikke lipquote:Op woensdag 23 november 2022 08:45 schreef Dotteke het volgende:
Eunice had een tinteling in haar tong, ze weet niet wat ze verkeerd heeft gegeten
kan ze lekker in haar eigen vuil liggenquote:Op woensdag 23 november 2022 08:44 schreef greysbones het volgende:
Die doet echt raar
Nagels schoonmaken in bed
Die verstopt zich letterlijk op haar kamerquote:Op woensdag 23 november 2022 08:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
kan ze lekker in haar eigen vuil liggen
Of pinda ergens in /naast gelegenquote:
Charmant😉quote:Op woensdag 23 november 2022 08:35 schreef greysbones het volgende:
Maddy weer met die thermo kleding
Zij had toch geen pinda allergie?quote:Op woensdag 23 november 2022 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of pinda ergens in /naast gelegen
Dat geeft zo’n effect
Ook dacht ikquote:Op woensdag 23 november 2022 08:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zij had toch geen pinda allergie?
quote:Op woensdag 23 november 2022 08:50 schreef Setje72 het volgende:
Ik denk echt dat Maddy wat met die tondeuse te maken heeft...met ineens thuis missen...24 uurs aanvraag..een kat in het nauw maakt rare sprongen
Ik weet het niet,ze is gewoon instabiel;in de loods en thuis. En kan nergens aansluiting vinden.quote:Op woensdag 23 november 2022 08:50 schreef Setje72 het volgende:
Ik denk echt dat Maddy wat met die tondeuse te maken heeft...met ineens thuis missen...24 uurs aanvraag..een kat in het nauw maakt rare sprongen
Misschien in de buurt geweest van het bakje met afgesabbelde pinda's van Maddy.quote:Op woensdag 23 november 2022 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of pinda ergens in /naast gelegen
Dat geeft zo’n effect
daar zat ik ook aan te denkenquote:Op woensdag 23 november 2022 08:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Misschien in de buurt geweest van het bakje met afgesabbelde pinda's van Maddy.
Nee het was overduidelijk maddyquote:Op woensdag 23 november 2022 08:54 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik weet het niet,ze is gewoon instabiel;in de loods en thuis. En kan nergens aansluiting vinden.
Tondeuse vind ik ook iets van Esther lekker de boel opnaaien zoals ze zelf zegt
Alleen pakt het verkeerd uit
quote:Op woensdag 23 november 2022 08:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Misschien in de buurt geweest van het bakje met afgesabbelde pinda's van Maddy.
maar Tiano weet het allemaal beterquote:Op woensdag 23 november 2022 09:02 schreef Charmian het volgende:
ik had gewoon een paar zakjes boemboe gekocht, kost geen drol
En wie krijgt daar de schuld van? Iig niet Tiano zelf natuurlijk...quote:Op woensdag 23 november 2022 08:59 schreef greysbones het volgende:
Tiano is van alles vergeten voor de Saotosoep
die kleinequote:Op woensdag 23 november 2022 09:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Het moesten natuurlijk die geel/rode blokjes van maggi zijn ....
Hij snapt niet waarom de soep niet de donkere kleur heeft dus dan zijn die bouillonblokken niet goed.. die donkere kleur komt van de sojasaus die er nog bij komtquote:Op woensdag 23 november 2022 09:02 schreef greysbones het volgende:
nu wordt het water met kippenbouillon weg gegooid
Ze gebruiken in die keuken die kleine vierkante maggie blokjes, toch? bestaan die eigenlijk nog?quote:Op woensdag 23 november 2022 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kleine
waar er 2 in 1 verpakking zit
*ik ook Maar waarom gooien ze die bouillon weg kippen bouillon hoort geel te zijn. En die kleur is mijn saoto ook. Wellicht is Surinaamse anders dat kan ook. Maar wat kan die vent zeuren.en wat een onzin verteld die over maggiblojes en maggi, waarschijnlijk moeten we dit de hele dag aan horenquote:Op woensdag 23 november 2022 09:02 schreef Charmian het volgende:
ik had gewoon een paar zakjes boemboe gekocht, kost geen drol
maar Tiano weet hoe je het moet makenquote:Op woensdag 23 november 2022 09:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij snapt niet waarom de soep niet de donkere kleur heeft dus dan zijn die bouillonblokken niet goed.. die donkere kleur komt van de sojasaus die er nog bij komt
Of van de ouderwetse vierkante maggie blokjesquote:Op woensdag 23 november 2022 09:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij snapt niet waarom de soep niet de donkere kleur heeft dus dan zijn die bouillonblokken niet goed.. die donkere kleur komt van de sojasaus die er nog bij komt
ze hebben net gewoon kippenbouillon gebruiktquote:Op woensdag 23 november 2022 09:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze gebruiken in die keuken die kleine vierkante maggie blokjes, toch? bestaan die eigenlijk nog?
daar komt het wel op neerquote:Op woensdag 23 november 2022 09:07 schreef lojanda het volgende:
Hij gaat soep maken maar weet niet eens hoe??
Hij heeft vertelt dat saoto soep z'n specialiteit is ... wil hij zelfs gaan verkopen in dat afhaalrestaurant wat hij wil beginnen.quote:Op woensdag 23 november 2022 09:07 schreef lojanda het volgende:
Hij gaat soep maken maar weet niet eens hoe??
Klopt in de Surinaamse keuken worden er altijd een ander soort maggiblokjes gebruikt. Die blokjes zijn kleiner maar idd vierkant.quote:Op woensdag 23 november 2022 09:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Of van de ouderwetse vierkante maggie blokjes
Niet de bedoeling lijkt mij, maar als je iets wil maken moet je er niet vanuit gaan dat de winkel weet wat jij bedoelt, je moet goed doorgeven wat je wil hebben. Aan alleen bouillonblokjes hebben ze niks.quote:Op woensdag 23 november 2022 09:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben net gewoon kippenbouillon gebruikt
van jumbo eigenmerk
Zei ik toch ... geel/roodquote:Op woensdag 23 november 2022 09:10 schreef greysbones het volgende:
https://www.jumbo.com/pro(...)-64-blokjes-480068DS
En salto soep is echt zo makkelijk om te maken..quote:
ja maar Chanelquote:Op woensdag 23 november 2022 09:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niet de bedoeling lijkt mij, maar als je iets wil maken moet je er niet vanuit gaan dat de winkel weet wat jij bedoelt, je moet goed doorgeven wat je wil hebben. Aan alleen bouillonblokjes hebben ze niks.
soto ajam en soatosoep zijn allebei gelig. die kippenboullion hadden ze ook gewoon op kunnen drinken, ipv koffie of thee. allemaal idiots daarquote:Op woensdag 23 november 2022 09:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
*ik ook Maar waarom gooien ze die bouillon weg kippen bouillon hoort geel te zijn. En die kleur is mijn saoto ook. Wellicht is Surinaamse anders dat kan ook. Maar wat kan die vent zeuren.en wat een onzin verteld die over maggiblojes en maggi, waarschijnlijk moeten we dit de hele dag aan horen
quote:Op woensdag 23 november 2022 09:14 schreef greysbones het volgende:
Isaak is zichzelf aan een godcomplex aan het aanpraten
hoe goed hij het wel niet gaat doen als hij manager is
ze loopt er zelf als een hondje voorquote:Op woensdag 23 november 2022 09:20 schreef Silves het volgende:
Kenzi de keukenslaaf van Marcia, als het mislukt krijgt ze natuurlijk de schuld..
Maddy heeft iedereen een mes in de rug gestoken zo langzamerhandquote:Op woensdag 23 november 2022 09:23 schreef Silves het volgende:
Wie weet nog, toen ze dronken was, en bij bep en wendy ging bedelen..ik wil ook jullie vriendinnetje zijn..![]()
en achteraf een mes in die rug.
Yep..tijd om het gebouw te verlaten.quote:Op woensdag 23 november 2022 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maddy heeft iedereen een mes in de rug gestoken zo langzamerhand
laat even weten welke naam jij nu zo hoortquote:Op woensdag 23 november 2022 09:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Wie van de 30 is nu nog de wolf in schaapskleren?
Bernquote:Op woensdag 23 november 2022 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat even weten welke naam jij nu zo hoort
Hij zelfquote:Op woensdag 23 november 2022 09:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Wie van de 30 is nu nog de wolf in schaapskleren?
komt doordat mensen het leuk vinden om dingen verstoppenquote:Op woensdag 23 november 2022 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
De sfeer is reuze in de loods
Ja ik snap waar het van komt, alleen ik zet hem aan en zie Isaac tegenover Erik tekeer gaan en nu dat gemiespel van Mariano & Friends.quote:Op woensdag 23 november 2022 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt doordat mensen het leuk vinden om dingen verstoppen
niemand vertrouwt elkaar nog
en Isaak begon er mee
soms denk ik wel eens dat hij stiekem een oortje in heeft ofzoquote:Op woensdag 23 november 2022 09:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaak staat ineens op om zich met het gesprek van Erik en Eunice te gaan bemoeien.
Isaak is degene die zichzelf de koning vindtquote:
is ook poeppraatquote:Op woensdag 23 november 2022 09:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Mensen met een geweten gaan het uiteindelijk niet winnen van hun geweten.
Ze wil zo graag het sloofje zijn, en geliefd worden bij kamer 3..ze moet eens weten dat Marcia toen ook op haar gestemt heeft..quote:Op woensdag 23 november 2022 09:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik erger me nu ook heel erg aan Kenzy die ineens het sloofje van Tiano is.
ik vraag me af of er uberhaupt vlees ingaat bij Marcianoquote:Op woensdag 23 november 2022 09:40 schreef pingu66 het volgende:
Marciano kan totaal flippen als er iets niet is voor zijn gerecht kan totaal niet improviseren. En waarom die bouillon nu al opzetten als er nog geen kippenbouten zijn. Maggi of kippen bouillon het maakt geen eeet uit.
Laatst flipte ook en liep de keuken uit bij de kip Tandoori, te weinig creme fraiche. Isaac loste het op met ( zijn eigen) yoghurt. Terwijl Marciano van alles riep : kaolo kip,100 barkie,kaolo bestelling,ikstopermee bro ja toch.
Dat weet ze,geeft hij haar verteld.quote:Op woensdag 23 november 2022 09:37 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze wil zo graag het sloofje zijn, en geliefd worden bij kamer 3..ze moet eens weten dat Marcia toen ook op haar gestemt heeft..
Dat die gast een eigen eettentje met zijn ex heeft is me een raadsel. Maar hij wordt gemist als kiespijn aangezien hij een jaar weg kan.quote:Op woensdag 23 november 2022 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vraag me af of er uberhaupt vlees ingaat bij Marciano
tauge is hij ook vergeten
Vind ik niet raar, Ik weet ook nog maar heel erg weinig van mijn kindertijd, Wel dat het gezellig was en dat ik graag naar school ging. Ik denk dat ik wel eens een klap heb gekregen, maar kan het me niet herinneren. Het was toen heel normaal om af en toe een tik uit te delen, dat welquote:Op woensdag 23 november 2022 09:43 schreef greysbones het volgende:
Erik heeft een veilige kindertijd gehad
kleine kring
nooit zorgen
wel werden fouten afgestraft
Erik denkt dat hij wel eens een klap heeft gehad thuis of op school
(heel raar dit weet je toch)
Ouders waren streng
maar wel vrij met spelen
ik weet wel of ik een druk of rustig kind wasquote:Op woensdag 23 november 2022 09:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Vind ik niet raar, Ik weet ook nog maar heel erg weinig van mijn kindertijd, Wel dat het gezellig was en dat ik graag naar school ging. Ik denk dat ik wel eens een klap heb gekregen, maar kan het me niet herinneren. Het was toen heel normaal om af en toe een tik uit te delen, dat wel
quote:Op woensdag 23 november 2022 09:49 schreef Charmian het volgende:
ik snap nu wel waarom hij de borden schoonlikt, vroegah mocht hij niet eerder van tafel als zijn bord net zo schoon was als een ander bord...of zoiets
Dat ik druk of rustig was, weet ik van verhalen van mijn ouders en/of broers en zussen.quote:Op woensdag 23 november 2022 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet wel of ik een druk of rustig kind was
en of mijn gedrag sociaal was of niet
ook of ik een klap heb gehad of niet
dat kloptquote:Op woensdag 23 november 2022 09:50 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat ik druk of rustig was, weet ik van verhalen van mijn ouders en/of broers en zussen.
En dat sociale zou ik zo niet eens kunnen benoemen of ik dat was ja of nee.
Maar goed, ik vind Erik minder raar dan jij
Word gemist als kiespijn inderdaadquote:Op woensdag 23 november 2022 09:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat die gast een eigen eettentje met zijn ex heeft is me een raadsel. Maar hij wordt gemist als kiespijn aangezien hij een jaar weg kan.
je kent hem?quote:Op woensdag 23 november 2022 10:01 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Word gemist als kiespijn inderdaad
Daar staat hij ook alleen maar te commanderen
Alle lof gaat naar zijn ex
die heeft het na 5 uur aangevraagd dus gaat pas vandaag inquote:
Wanda volgens mij.quote:Op woensdag 23 november 2022 10:09 schreef greysbones het volgende:
wie ligt er nog in bed dan in kamer 3
Jeuh!quote:Op woensdag 23 november 2022 10:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij weet het zeker!
[ afbeelding ]
Ik wordt zo moe van Eunice altijd maar hebben over je ontwinkelingsprocesquote:Op woensdag 23 november 2022 09:56 schreef greysbones het volgende:
Eunice
Als je hier uit bent ben je zo sociaal ontwikkeld dat je alles aan kan
ok dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |