abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206804582
quote:
7s.gif Op donderdag 24 november 2022 16:36 schreef koemleit het volgende:

[..]
jij hebt het over een vent die allang dood is, je hele argumentatie raakt kant nog wal.
Als er een slavendrijver eigenaar van coca cola wordt, dan stop ik daarmee ja.

Maar ik stop met deze discussie want we praten in rondjes, en ik heb niet het idee dat jij het intellect hebt om te begrijpen wat ik bedoel. Niet erg, maar ik steek er geen moeite meer in.
Drink nog een colaatje zou ik zeggen. Hopelijk slaap je lekker bij de gedachte dat in het verleden moreel verwerpelijke dingen zijn gebeurd. Dat je überhaupt naar een scherm kijkt joh, want je weet hoe ze in die fabrieken met mensen omgaan. Toch? Ik kan het je wel uitleggen (beetje je bakker & IS verhaal nabootsen), maar dan ontneem ik je je monitor en telefoon.

Selectief handelen doe je. :W
De enige echte.
pi_206804622
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 16:24 schreef Rnie het volgende:

[..]
~O>

O, en daarbij haatberichten? Twitter heeft al 20 jaar haatberichten op het platform. Waarom toen wel advertenties plaatsen en nu niet meer dan? Selectieve verontwaardiging is enorm in deze.
Klopt, maar toen kon de adverteerder Twitter bereiken en zorgen dat de advertentie niet meer bij dat soort berichten komt te staan. Dat lijkt nu niet meer zo te zijn, dus wachten adverteerders af.

quote:
Musk wilt haatberichten zo veel mogelijk "dempen" en downvoten middels een nieuw systeem. Wat dus hetzelfde is als het verplaatsen van een lunatic die in de stad loopt naar een andere plek. Het vorige systeem vermoorde die lunatic. Wat heeft dat met de waarde van je advertenties/bedrijf te maken? Ik snap er geen sikkepit van.
Musk geeft dus geen garantie dat er wat aan haatberichten naast je advertentie wordt gedaan.
pi_206804635
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 16:43 schreef Rnie het volgende:

[..]
Drink nog een colaatje zou ik zeggen. Hopelijk slaap je lekker bij de gedachte dat in het verleden moreel verwerpelijke dingen zijn gebeurd. Dat je überhaupt naar een scherm kijkt joh, want je weet hoe ze in die fabrieken met mensen omgaan. Toch? Ik kan het je wel uitleggen (beetje je bakker & IS verhaal nabootsen), maar dan ontneem ik je je monitor en telefoon.

Selectief handelen doe je. :W
Dit klinkt allemaal erg woke. Je moet nu over al het andere in je leven ook heel woke zijn. Anders ben je selctief bezig en hypocriet en dat mag niet van jezelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2022 16:49:59 ]
pi_206804665
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 16:49 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dit klinkt allemaal erg woke. Je moet nu over al het andere in je leven ook heel woke zijn. Anders ben je selctief bezig en hypocriet en dat mag niet van jezelf.
Voel me met Luke Skywalker op Bespin. Spring ik of join ik Darth Vader? :'( :'(

Ah joh, ff @koemleit een spiegeltje voorhouden.

Spiegeltactiek noemde ze dat op het VMBO basis-kader
De enige echte.
pi_206804691
Als ik die laatst resterende medewerker in Brussel was geweest zou ik juist gebleven zijn en de hele dag geen ene reet doen. Overdag pils drinken met m'n maten bij mij op kantoor. Eens kijken hoe lang het duurt voordat HR in de States het door heeft. Tot die tijd gewoon cashen.
pi_206804775
quote:
6s.gif Op donderdag 24 november 2022 16:55 schreef Nielsch het volgende:
Als ik die laatst resterende medewerker in Brussel was geweest zou ik juist gebleven zijn en de hele dag geen ene reet doen. Overdag pils drinken met m'n maten bij mij op kantoor. Eens kijken hoe lang het duurt voordat HR in de States het door heeft. Tot die tijd gewoon cashen.
Ik zou om een andere reden blijven denk ik. Een massaontslag via email? Zonder dat er een rechter bij geweest is?
pi_206804830
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 10:12 schreef koemleit het volgende:

[..]
"Hunter Bidens laptop"
"Hillary Clintons e-mails"
"Caravaan van Mexicanen"

Omdat dat allemaal onzin is, en vlak voor elke verkiezing naar boven komt. Omdat types zoals Chivaz het geloven en daardoor rep. stemmen.
Onzin? Waarom heeft Dorsey dan toegezegd dat het een fout was om dat verhaal te blokkeren?
En wat klopt er niet aan de Clinton e-mails of de invasie uit Mexico?
pi_206804866
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 11:33 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Ik krijg het idee dat er binnenkort een gigantische beerput open getrokken wordt en dat de democraten dit weten.
Laten we het hopen, transparantie is essentieel voor het terugwinnen van het vertrouwen.
  donderdag 24 november 2022 @ 17:13:27 #184
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_206804880
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 16:24 schreef Rnie het volgende:

[..]

O, en daarbij haatberichten? Twitter heeft al 20 jaar haatberichten op het platform. Waarom toen wel advertenties plaatsen en nu niet meer dan? Selectieve verontwaardiging is enorm in deze.
Omdat er voorheen een team moderators was en Twitter de intentie had om haatberichten tegen te gaan. Nu is die intentie een stuk onduidelijker en het aantal moderators dramatisch gedaald. Dat is precies waarom adverteerders even op de rem trappen, want ze hebben er geen vertrouwen in dat dit een goede ontwikkeling is.
  Vis een optie? donderdag 24 november 2022 @ 17:13:52 #185
70532 loveli
N
pi_206804883
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 17:10 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Laten we het hopen, transparantie is essentieel voor het terugwinnen van het vertrouwen.
Die uitspraak ken ik ergens van..
crap in = crap out
pi_206804939
quote:
2s.gif Op donderdag 24 november 2022 17:13 schreef Tijn het volgende:

[..]
Omdat er voorheen een team moderators was en Twitter de intentie had om haatberichten tegen te gaan. Nu is die intentie een stuk onduidelijker en het aantal moderators dramatisch gedaald. Dat is precies waarom adverteerders even op de rem trappen, want ze hebben er geen vertrouwen in dat dit een goede ontwikkeling is.
Zoals ik al zei, wat hebben haatberichten met je advertentie te maken? Wordt je advertentie niet meer getoond bij je doelgroep ofzo? Leg me dat even uit, want ik snap het oprecht niet.

Dat het nadoen van een bedrijf een reden is om je advertentiebudget even on hold te zetten, daar kan ik wel inkomen namelijk. Het impersonificatie-probleem is prio 1. Maar zoals ik al zei, impersonificatie moet dusdanig opgelost worden dat als er een fake account aangemaakt wordt, die binnen 20 seconden offline gehaald moet worden.

twitter

Adverteren op Twitter gaat volgens mij wel met echte verificatie lijkt me. Anders mag je niet adverteren. Neem aan dat er een soort amerikaanse "KVK" check plaatsvind. Hiermee elimineer je fake coca cola ads.
Geef geverifieerde bedrijven (kvk check) een oranje (orange man bad) kleurtje, dan ben je in ieder geval van dat gezeik af.

[ Bericht 2% gewijzigd door Rnie op 24-11-2022 17:29:18 ]
De enige echte.
pi_206804989
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 17:13 schreef loveli het volgende:

[..]
Die uitspraak ken ik ergens van..
Word vaak gemaakt door politici en volgens mij nog recent door Musk zelf.
pi_206805052
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 17:20 schreef Rnie het volgende:

[..]
Zoals ik al zei, wat hebben haatberichten met je advertentie te maken?
Je wilt als bedrijf niet dat je geassocieerd kan worden met dat soort berichten. Net zoals op deze site bepaalde bedrijven ook niet willen adverteren omdat er een riedel racisten en fascisten op de FP van alles en nog wat roepen. En ineens gaat er dan een screenshot van zo'n haatbericht viraal waar jouw bedrijfslogo lekker pontificaal op staat. En dan is ineens jouw bedrijf een supporter van dat soort berichten. En de reputatie van je bedrijf afbreken gaat iets makkelijker dan die weer opbouwen. Helemaal omdat die screenshot ineens wéér viraal kan gaan. Daarom wil je dat niet.

quote:
Verschillende kleurtjes? Zodat de groen-, paars- of roodgevinkten meer status hebben dan de simpele blauwen? Dat was niet de belofte!
pi_206805055
Dat het EU-kantoor ontmanteld is vind ik prima. Ik heb enorme twijfels bij die wetgeving die zogenaamde 'desinformatie' tegen moet gaan.
pi_206805099
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 17:31 schreef Ulx het volgende:

[..]
Je wilt als bedrijf niet dat je geassocieerd kan worden met dat soort berichten. Net zoals op deze site bepaalde bedrijven ook niet willen adverteren omdat er een riedel racisten en fascisten op de FP van alles en nog wat roepen. En ineens gaat er dan een screenshot van zo'n haatbericht viraal waar jouw bedrijfslogo lekker pontificaal op staat. En dan is ineens jouw bedrijf een supporter van dat soort berichten. En de reputatie van je bedrijf afbreken gaat iets makkelijker dan die weer opbouwen. Helemaal omdat die screenshot ineens wéér viraal kan gaan. Daarom wil je dat niet.
Ik snap wat je zegt, maar dat vind ik hetzelfde als de abri in een probleemwijk. Stel dat een groepje in elkaar getrapt wordt in een bushokje, dit wordt gefilmd met als achtergrond een coca-cola banner.

In hoeverre kan je hier coca cola aan linken? Mij echt een raadsel. Ik durf zelfs te wedden dat 100% dit niet met elkaar associeert.
De enige echte.
  donderdag 24 november 2022 @ 17:42:06 #191
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206805194
Newsthink

3:45 senior engineer bekent dat hij in het pre Musk tijdperk 4 uur per week werkte.
5:55 het Tesla AI team van 150 man presteert meer dan de concurrentie met 3000 man

[ Bericht 6% gewijzigd door slashdotter3 op 24-11-2022 19:49:03 ]
pi_206805201
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 17:33 schreef Rnie het volgende:

[..]
Ik snap wat je zegt, maar dat vind ik hetzelfde als de abri in een probleemwijk. Stel dat een groepje in elkaar getrapt wordt in een bushokje, dit wordt gefilmd met als achtergrond een coca-cola banner.

In hoeverre kan je hier coca cola aan linken? Mij echt een raadsel.
Op Twitter lijkt het op interactie tussen de adverteerder en de haatposter, het staat tenslotte tussen de reacties. In een bushokje is het een achtergrondbeeld. De meeste mensen met een IQ dat hoger is dan hun lichaamstemperatuur snappen dan wel dat dat niet bij het filmpje hoort.
  donderdag 24 november 2022 @ 18:01:15 #193
12221 Tijn