He maar ik heb hier net geleerd dat het dikke prima gaat met Twitter en dat er van al dat linkse gejanksmoel over afhakende adverteerders simpelweg niks klopt.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Onder Musk gebeurt dat klakkeloos en eenzijdig bannen net zo goed. Staat je mening hem niet aan omdat je bijvoorbeeld een grap over hem maakt kun je een ban verwachten.Oh maar nu gaat hij natuurlijk vooral linksen bannen dus dan is het goed natuurlijk
[..]
Ja klopt Musk snapt totaal niet wat vrijheid van meningsuiting of wat de wet inhoudt . Het leiden van Twitter gaat ook nog niet erg goed. Lekker een paar miljoen verdienen met verificatie terwijl een veelvoud daarvan aan adverteerders wegloopt. Als hij nu alle internet-pestkoppen, trollen en minderheden haters teruglaat met zijn amnestie zullen er nog wel meer adverteerders afhaken.
"Hunter Bidens laptop"quote:Op donderdag 24 november 2022 10:06 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Hier ben ik ook erg benieuwd naar.
Wat er was niet juist aan deze verhalen dan?quote:Op donderdag 24 november 2022 10:12 schreef koemleit het volgende:
[..]
"Hunter Bidens laptop"
"Hillary Clintons e-mails"
"Caravaan van Mexicanen"
Omdat dat allemaal onzin is, en vlak voor elke verkiezing naar boven komt. Omdat types zoals Chivaz het geloven en daardoor rep. stemmen.
Een grap, je bedoeld werknemers die hun werkgever voor lul zetten op zijn eigen platform.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Onder Musk gebeurt dat klakkeloos en eenzijdig bannen net zo goed. Staat je mening hem niet aan omdat je bijvoorbeeld een grap over hem maakt kun je een ban verwachten.Oh maar nu gaat hij natuurlijk vooral linksen bannen dus dan is het goed natuurlijk
[..]
Ja klopt Musk snapt totaal niet wat vrijheid van meningsuiting of wat de wet inhoudt . Het leiden van Twitter gaat ook nog niet erg goed. Lekker een paar miljoen verdienen met verificatie terwijl een veelvoud daarvan aan adverteerders wegloopt. Als hij nu alle internet-pestkoppen, trollen en minderheden haters teruglaat met zijn amnestie zullen er nog wel meer adverteerders afhaken.
Ik krijg het idee dat er binnenkort een gigantische beerput open getrokken wordt en dat de democraten dit weten.quote:Op donderdag 24 november 2022 10:06 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Hier ben ik ook erg benieuwd naar.
quote:Op donderdag 24 november 2022 11:33 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat er binnenkort een gigantische beerput open getrokken wordt en dat de democraten dit weten.
De Democraten? Wat voor beerput denk je aan?quote:Op donderdag 24 november 2022 11:33 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat er binnenkort een gigantische beerput open getrokken wordt en dat de democraten dit weten.
de zoveelste nothingburger.quote:Op donderdag 24 november 2022 11:33 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Bi-zarquote:Op donderdag 24 november 2022 12:17 schreef slashdotter3 het volgende:
$400 per meal
https://www.msn.com/en-us(...)ort-says/ar-AA14sq1v
Twitter made it clear in the email to staff that it was cutting back on costs. The company said it had "discontinued" a number of perks, such as home WiFi, wellness, and quarterly team activities. Free lunches, which Musk said cost more than $400 per meal in the past 12 months, might also be slashed as the company said it was moving to a "partially paid model."
Dat moet Musk vooral doen. Even een signaal aan de nieuwe werknemers geven dat interne discussies openbaar gemaakt kunnen gaan worden. Vooral na het ontslaan van medewerkers die in het openbaar in discussie gingen met Musk is dat echt de methode om goed nieuw personeel te krijgen.quote:Op donderdag 24 november 2022 11:33 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Zou die 400 dollar niet zijn voor alle lunches op een kantoor?quote:Op donderdag 24 november 2022 12:17 schreef slashdotter3 het volgende:
$400 per meal
Twitter made it clear in the email to staff that it was cutting back on costs. The company said it had "discontinued" a number of perks, such as home WiFi, wellness, and quarterly team activities. Free lunches, which Musk said cost more than $400 per meal in the past 12 months, might also be slashed as the company said it was moving to a "partially paid model."
Lijkt me in elk geval niet per persoon, neequote:Op donderdag 24 november 2022 13:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zou die 400 dollar niet zijn voor alle lunches op een kantoor?
Het is 20 a 25 per lunch alleen mensen waren volgens Musk maar 10% van hun tijd op kantoor. Laat net Musk voorstander zijn van personeel dat net 200% of meer van hun 40 uur per week op kantoor is, dus dat is denk ik de context die hoort bij die claim van $ 400 per maaltijdquote:Op donderdag 24 november 2022 12:17 schreef slashdotter3 het volgende:
$400 per meal
Dat zal te maken hebben met contracten. Maar in de winkels hier zie ik weinig WK jolijt. Er zijn ook genoeg café's die gekozen hebben om er niks aan te doen en geen wedstrijden uit te zenden. In Duitsland is een sponsor van de Mannschaft vervroegd gestopt.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:56 schreef Mr.Sandman het volgende:
Zie het huidige WK, ondanks alle ophef zijn een tig grote namen daar gewoon te zien.
Wie komt er dan ook nog in 'de winkels'quote:Op donderdag 24 november 2022 14:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat zal te maken hebben met contracten. Maar in de winkels hier zie ik weinig WK jolijt. Er zijn ook genoeg café's die gekozen hebben om er niks aan te doen en geen wedstrijden uit te zenden. In Duitsland is een sponsor van de Mannschaft vervroegd gestopt.
Tja, we gaan het zien. Feit is dat de helft van de top 100 voorlopig weg is, terwijl Twitter de extra omzet juist hard nodig heeft.quote:Op donderdag 24 november 2022 13:56 schreef Mr.Sandman het volgende:
Adverteerders zullen adverteren daar waar veel mensen zijn.
https://www.businessinsid(...)eover-report-2022-11quote:50 of Twitter's top 100 advertisers have pulled out of the platform since Elon Musk took over, report says
• Half of Twitter's top 100 advertisers have stopped promoting on the platform, per Media Matters.
• Since 2020, those 50 companies have spent $2 billion on Twitter advertising.
• Some publicly announced their decisions, but others are seemingly "quiet quitters."
In the 25 days since Elon Musk took over Twitter, half of its top 100 advertisers have stopped advertising on the platform, according to the research center Media Matters.
Since 2020, those 50 companies have accounted for nearly $2 billion in advertising revenue. This year alone, they spent $750 million, Media Matters said.
Some of the companies – like Chevrolet, Ford, and Chipotle – have publicly announced that they were stopping advertising on Twitter.
Media Matters says the others are "quiet quitters," because its analysis of Pathmatics data shows that they have stopped advertising for a "significant period of time."
Coca-Cola, Kellogg's, and Meta are among those who have pulled their advertising budgets away from Twitter, according to Media Matters. The list of all 50 is available in Media Matters' report.
The media center cites "direct outreach, controversies, and warnings from media buyers" as causes behind those companies' decisions.
Dus de helft is zelfs tijdens deze ophef niet vertrokken. Interessant.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, we gaan het zien. Feit is dat de helft van de top 100 voorlopig weg is, terwijl Twitter de extra omzet juist hard nodig heeft.
[..]
https://www.businessinsid(...)eover-report-2022-11
Of: de helft is nog niet vertrokkenquote:Op donderdag 24 november 2022 14:11 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dus de helft is zelfs tijdens deze ophef niet vertrokken. Interessant.
Had je verwacht dat elke adverteerder direct zou zijn opgestapt?quote:Op donderdag 24 november 2022 14:11 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dus de helft is zelfs tijdens deze ophef niet vertrokken. Interessant.
Ik ben niet zo op de hoogte maar dat idee krijg je als je dit topic leest.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Had je verwacht dat elke adverteerder direct zou zijn opgestapt?
Oh, je dacht. Ja, dan gaat het natuurlijk mis.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:16 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik ben niet zo op de hoogte maar dat idee krijg je als je dit topic leest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |