abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206803955
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 15:38 schreef Rnie het volgende:

[..]
Maar je drinkt wel coca cola, opgericht door John Pemberton, slaveneigenaar die vocht voor de geconfedereerde staten van amerika?
ja,
opgericht door is natuurlijk heel iets anders.
Ik zou ook een Volkswagen komen ondanks hun dubieuze verleden.
Als Coca cola morgen zegt "zwarten zijn eigenlijk gewoon slaven" dan drinkt ik het niet meer (met pijn in m'n hart want itt tot de Tesla is hier eigenlijk geen alternatief voor).
pi_206803977
quote:
‘Kantoor Twitter in Brussel ontbonden, EU is bezorgd'
https://nos.nl/l/2453722

Het kantoor van Twitter in Brussel is volledig ontbonden, melden bronnen aan de Financial Times. De medewerkers waren het aanspreekpunt voor allerlei EU-instellingen, waaronder de Europese Commissie.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206803986
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 15:33 schreef Ulx het volgende:

[..]
Er zijn genoeg bedrijven die zo denken. Maar het gaat ze nu vooral om reputatieschade. Geen enkel weldenkend bedrijf wil zijn advertenties naast "Nikkers aan de galg" of "Polio bestaat niet, laat je niet inenten" of vergelijkbare posts zien staan. Dus als de zelfbenoemde God-Koning van dat platform zich inlaat met figuren die dat soort bullshit promoten en zegt dat dat soort berichten een plek hebben op zijn platform, gaan die bedrijven daar niet mee akkoord.
Er worden ook abri's volgehangen met reclame over Coca Cola in wijken waar criminaliteit hoog is. Oja, criminelen drinken ook Coca Cola. Daar hoor ik Coca Cola dan NIET over, als het eurootje weer is afgetikt.
De enige echte.
pi_206804004
quote:
7s.gif Op donderdag 24 november 2022 15:41 schreef koemleit het volgende:

[..]
ja,
opgericht door is natuurlijk heel iets anders.
Ik zou ook een Volkswagen komen ondanks hun dubieuze verleden.
Als Coca cola morgen zegt "zwarten zijn eigenlijk gewoon slaven" dan drinkt ik het niet meer (met pijn in m'n hart want itt tot de Tesla is hier eigenlijk geen alternatief voor).
En Tesla is opgericht door...?
De enige echte.
pi_206804010
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 15:43 schreef Rnie het volgende:

[..]
Er worden ook abri's volgehangen met reclame over Coca Cola in wijken waar criminaliteit hoog is. Oja, criminelen drinken ook Coca Cola. Daar hoor ik Coca Cola dan NIET over, als het eurootje weer is afgetikt.
Diet Coke vooral toch?
pi_206804017
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 15:44 schreef Rnie het volgende:

[..]
Martin Tarpenning en Mark Eberhard.
  donderdag 24 november 2022 @ 15:47:08 #157
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_206804035
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 15:43 schreef Rnie het volgende:

[..]
Wat is dit voor geraaskal en wat heeft het met Twitter te maken?
pi_206804064
quote:
5s.gif Op donderdag 24 november 2022 15:47 schreef Tijn het volgende:

[..]
Dat het moralistisch kompas van bedrijven/adverteerders voornamelijk wordt bepaald door de portemonnee.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206804065
quote:
5s.gif Op donderdag 24 november 2022 15:47 schreef Tijn het volgende:

[..]
Even teruglezen zou ik zeggen. Het gaat om het hypocriete gedrag van @koemleit en bedrijven die stoppen met adverteren op Twitter met hypocriete argumenten.
De enige echte.
pi_206804077
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 15:46 schreef Ulx het volgende:

[..]
Martin Tarpenning en Mark Eberhard.
Dat zijn twee van de co-founders inderdaad.
De enige echte.
pi_206804107
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 15:44 schreef Rnie het volgende:

[..]
ik heb geen idee, ik snap ook niet echt hoe dit relevant is.
Musk is daar nu de eigenaar. Musk verdient daar geld aan.
Musk flirt met massamoordenaars, en daarom zou ik z'n auto niet kopen.

Dat is een overweging, hoef jij het niet mee eens te zijn, maar ik snap niet wat je wil nu?
pi_206804113
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 15:50 schreef Rnie het volgende:

[..]
Even teruglezen zou ik zeggen. Het gaat om het hypocriete gedrag van @:koemleit en bedrijven die stoppen met adverteren op Twitter met hypocriete argumenten.
Er is helemaal niets hypocriets aan. Die bedrijven hebben het volste recht niet geassocieerd te willen worden met allerlei haatberichten. Dus ze wachten af wat Musk gaat doen, maar het lijkt dat zelfs de contactpersonen binnen Twitter waar bedrijven eventueel aan de bel kunnen trekken er niet meer zijn. Dat maakt het niet echt een prettig medium voor adverteerders. Zo simpel is het.
pi_206804136
quote:

[..]
Even teruglezen zou ik zeggen. Het gaat om het hypocriete gedrag van @:koemleit en bedrijven die stoppen met adverteren op Twitter met hypocriete argumenten.
ik ben hypocriet omdat ik afwegingen maak bij wie ik wat koop :').
en omdat ik geen Tesla koop, mag ik ook geen Coca-cola drinken, want ook criminelen hebben dat weleens gedronken, ofzoiets.

Ik heb niet het idee dat jij in het debat team zat op de middelbare school, want je argumentatie is echt bullshit.
pi_206804209
quote:

[..]
Valt wel mee hoe hypocriet het is hoor. Ze kunnen adverteren waar ze willen. Op twitter adverteren is nu riskant, want er verandert nogal veel op de site op dit moment. dan zullen veel bedrijven hun budget liever spenderen op een plek met minder risico. Risico zoals dat er ophef ontstaat rondom twitter en ze daar niet mee geassocieerd willen worden. Voor vrijwel geen bedrijf zal dit een activistische keuze zijn gewoon risicomanagement.
  Vis een optie? donderdag 24 november 2022 @ 16:03:57 #165
70532 loveli
N
pi_206804213
quote:
7s.gif Op donderdag 24 november 2022 15:43 schreef Aether het volgende:

[..]

quote:
De NOS heeft Twitter benaderd voor een reactie, maar zover bekend heeft het bedrijf geen communicatie-afdeling meer.
_O-
crap in = crap out
pi_206804233
Social media bedrijf zonder communicatie-afdeling _O_
  Vis een optie? donderdag 24 november 2022 @ 16:09:35 #167
70532 loveli
N
pi_206804258
Het artikel staat nauwelijks 4 uur op de site van de FT, 2 uur later op de site van de NOS. Ben benieuwd hoeveel moeite men in die tijd heeft gedaan om een ander mailadres te zoeken.
crap in = crap out
pi_206804285
quote:
7s.gif Op donderdag 24 november 2022 15:56 schreef koemleit het volgende:

[..]
ik ben hypocriet omdat ik afwegingen maak bij wie ik wat koop :').
en omdat ik geen Tesla koop, mag ik ook geen Coca-cola drinken, want ook criminelen hebben dat weleens gedronken, ofzoiets.

Ik heb niet het idee dat jij in het debat team zat op de middelbare school, want je argumentatie is echt bullshit.
Dat je ineens geen Tesla koopt, dat moet je uiteraard zelf weten. Alleen je argumentatie waarom je hem niet meer koopt slaat in mijn optiek kant nog wal. Je veroordeeld niet het product, je veroordeeld de eigenaar.
Dit moet je zelf weten natuurlijk, maar waarom hanteer je dit dan niet bij alles wat je aanschaft? Vind het daarom tamelijk vreemd en hypocriet dat je bij bedrijf A het trucje wel toepast, maar bij bedrijf B niet.
De enige echte.
pi_206804297
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 16:09 schreef loveli het volgende:
Het artikel staat nauwelijks 4 uur op de site van de FT, 2 uur later op de site van de NOS. Ben benieuwd hoeveel moeite men in die tijd heeft gedaan om een ander mailadres te zoeken.
De communicatie afdeling werd vrijwel direct nadat de deal done was al opgeheven.
pi_206804324
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 16:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Valt wel mee hoe hypocriet het is hoor. Ze kunnen adverteren waar ze willen. Op twitter adverteren is nu riskant, want er verandert nogal veel op de site op dit moment. dan zullen veel bedrijven hun budget liever spenderen op een plek met minder risico. Risico zoals dat er ophef ontstaat rondom twitter en ze daar niet mee geassocieerd willen worden. Voor vrijwel geen bedrijf zal dit een activistische keuze zijn gewoon risicomanagement.
Als ze niet geassocieerd willen worden met Twitter, omdat er teveel risico is dat het hun bedrijf schaadt, dan moeten ze ook hun Twitter account per direct sluiten. Een Coca cola, Kellogs en Meta zijn nog steeds up & running.

En om eerlijk te zijn snap ik het niet. Als ik een advertentie van Kellogs zie onder een bericht van een wappie, hoe moet ik dan het verband zien? :? Als ik een Kellogs advertentie zie onder een tweet van Geert Wilders, moet ik dan geloven dat Kellogs wordt gesponsord door Geert Wilders? Eet Geert Wilders Kellogs? Is Geert Wilders de eigenaar van Kellog's :?
De enige echte.
pi_206804337
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 16:16 schreef Rnie het volgende:

dan moeten ze
Van jou?
pi_206804395
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 16:17 schreef Ulx het volgende:

[..]
Van jou?
~O>

O, en daarbij haatberichten? Twitter heeft al 20 jaar haatberichten op het platform. Waarom toen wel advertenties plaatsen en nu niet meer dan? Selectieve verontwaardiging is enorm in deze.

Musk wilt haatberichten zo veel mogelijk "dempen" en downvoten middels een nieuw systeem. Wat dus hetzelfde is als het verplaatsen van een lunatic die in de stad loopt naar een andere plek. Het vorige systeem vermoorde die lunatic. Wat heeft dat met de waarde van je advertenties/bedrijf te maken? Ik snap er geen sikkepit van.

[ Bericht 33% gewijzigd door Rnie op 24-11-2022 16:31:14 ]
De enige echte.
pi_206804462
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 16:12 schreef Rnie het volgende:

[..]
Dat je ineens geen Tesla koopt, dat moet je uiteraard zelf weten. Alleen je argumentatie waarom je hem niet meer koopt slaat in mijn optiek kant nog wal. Je veroordeeld niet het product, je veroordeeld de eigenaar.
Dit moet je zelf weten natuurlijk, maar waarom hanteer je dit dan niet bij alles wat je aanschaft? Vind het daarom tamelijk vreemd en hypocriet dat je bij bedrijf A het trucje wel toepast, maar bij bedrijf B niet.
Ik beoordeel het product en wie er aan verdient. En ik doe niet bij elke aanschaf onderzoek naar de eigenaar dat klopt. Maar bij Tesla weet ik dat de eigenaar (in mijn ogen) immorele dingen uitvreet, dus kies ik ervoor er niet te kopen. Daar is helemaal niets hypocriets aan.
Als mijn bakker morgen een logo van IS aan z'n gevel hangt koop ik er ook niet meer.
pi_206804475
quote:
7s.gif Op donderdag 24 november 2022 16:31 schreef koemleit het volgende:

[..]
Ik beoordeel het product en wie er aan verdient. En ik doe niet bij elke aanschaf onderzoek naar de eigenaar dat klopt. Maar bij Tesla weet ik dat de eigenaar (in mijn ogen) immorele dingen uitvreet, dus kies ik ervoor er niet te kopen. Daar is helemaal niets hypocriets aan.
Als mijn bakker morgen een logo van IS aan z'n gevel hangt koop ik er ook niet meer.
Okido, enige wat ik even wilde horen.
Maar nu dat ik je heb uitgelegd dat de eigenaar van Coca Cola een mensonterende vent was, met zijn slaven, stop je dan ook met de Coca Cola? Vanaf nu? Of is dat het verleden? Praten we niet meer over?

Kan je ook wel een lijstje geven van hedendaagse bedrijven die dingen doen wat moreel niet door de beugel kunnen. Denk dat je dan een moeilijk leven gaat krijgen.
De enige echte.
pi_206804519
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 16:33 schreef Rnie het volgende:

[..]
Okido, enige wat ik even wilde horen.
Maar nu dat ik je heb uitgelegd dat de eigenaar van Coca cola een mensonterende vent was, met zijn slaven, stop je dan ook met de cola? vanaf nu?

jij hebt het over een vent die allang dood is, je hele argumentatie raakt kant nog wal.
Als er een slavendrijver eigenaar van coca cola wordt, dan stop ik daarmee ja.

Maar ik stop met deze discussie want we praten in rondjes, en ik heb niet het idee dat jij het intellect hebt om te begrijpen wat ik bedoel. Niet erg, maar ik steek er geen moeite meer in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')