Precies dat.quote:Op dinsdag 22 november 2022 22:39 schreef D. het volgende:
Maar, als ze nu iedereen gaan vertellen dat ze de wacht gaan houden, wat verwachten ze dan nog dat er gaat gebeuren?
Dit! En dan ook nog gewoon daar waar Maddy bij ligt. Niet dat zij weten wat wij weten, maar tochquote:Op dinsdag 22 november 2022 22:39 schreef D. het volgende:
Maar, als ze nu iedereen gaan vertellen dat ze de wacht gaan houden, wat verwachten ze dan nog dat er gaat gebeuren?
Kansloos wijf en maakt zich daarmee verdacht.quote:Op dinsdag 22 november 2022 22:41 schreef D. het volgende:
Wanda wil niet meedoen, ze wil in bed blijven liggen midden in de nacht
Ze gaan ook steeds harder praten.. Madeleine kan volgens mij letterlijk alles horenquote:Op dinsdag 22 november 2022 22:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit! En dan ook nog gewoon daar waar Maddy bij ligt. Niet dat zij weten wat wij weten, maar toch
Mexx komt met bril in ieder geval niet slimmer overquote:Op dinsdag 22 november 2022 22:41 schreef 5thencounter het volgende:
Mexx en Martin lagen dus al een zoveelste poging te doen...
[ afbeelding ]
Wel typisch ja, een hele loods, en de enige die ze eventueel kan horen is degene die het niet mag horenquote:Op dinsdag 22 november 2022 22:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit! En dan ook nog gewoon daar waar Maddy bij ligt. Niet dat zij weten wat wij weten, maar toch
Maddy lag in diezelfde kamer waar ze het besprakenquote:Op dinsdag 22 november 2022 22:43 schreef HappyCharly het volgende:
Maar wat denken ze dan? Dat de dief snachts ineens het apparaat ergens gaan neerleggen?
Nou nu iig niet meer
Ja gek he. Laat de idioten maar idiote spelletjes spelenquote:Op dinsdag 22 november 2022 22:41 schreef D. het volgende:
Wanda wil niet meedoen, ze wil in bed blijven liggen midden in de nacht
Spelletjes?quote:Op dinsdag 22 november 2022 22:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja gek he. Laat de idioten maar idiote spelletjes spelen
Spelshow is het niet echt meer want 1 van de 2 spelopdrachten eliminatie opdrachten kunnen bij veel vrijwillige exits al niet eens meer gedaan worden...Dus maak er dan maar een Utopia van.quote:Op dinsdag 22 november 2022 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Spelletjes?
Ze zitten daar niet in een spelshow
Ow, wacht...
Prachtig! 5 minuten shifts ofzo?quote:Op dinsdag 22 november 2022 22:48 schreef 5thencounter het volgende:
29 mensen spreken dus af om te waken wie de tondeuse gaat terugleggen..
Een Kerstmarkt houden, waar de Bewoners eigengemaakte spullen verkopen voor de huishoud pot ?quote:Op dinsdag 22 november 2022 22:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Spelshow is het niet echt meer want 1 van de 2 spelopdrachten eliminatie opdrachten kunnen bij veel vrijwillige exits al niet eens meer gedaan worden...Dus maak er dan maar een Utopia van.
Ik zie ze er toe in staat en facilitair zou het kunnen, groot genoeg daar.quote:Op dinsdag 22 november 2022 22:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een Kerstmarkt houden, waar de Bewoners eigengemaakte spullen verkopen voor de huishoud pot ?
*zuchtquote:Op dinsdag 22 november 2022 22:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Spelshow is het niet echt meer want 1 van de 2 spelopdrachten eliminatie opdrachten kunnen bij veel vrijwillige exits al niet eens meer gedaan worden...Dus maak er dan maar een Utopia van.
quote:Op dinsdag 22 november 2022 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
*zucht
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
Ik kan maar 1 stream aan latenquote:Op dinsdag 22 november 2022 22:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het wel humor, wie heeft hier nachtdienst?
En dan een guillotine bouwen en deze persoon elimineren? Of wat denken ze hiermee te bereiken.quote:Op dinsdag 22 november 2022 22:48 schreef 5thencounter het volgende:
29 mensen spreken dus af om te waken wie de tondeuse gaat terugleggen..
Dat de hele nacht schimmen in zwart/wit ronddwalen met nul resultaatquote:Op dinsdag 22 november 2022 22:54 schreef engine het volgende:
[..]
En dan een guillotine bouwen en deze persoon elimineren? Of wat denken ze hiermee te bereiken.
Ze hebben wat te doen, ze hebben lol en zitten iig niet te kaarten of al in bedquote:Op dinsdag 22 november 2022 22:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat de hele nacht schimmen in zwart/wit ronddwalen met nul resultaat
Lekker nuttigquote:Op dinsdag 22 november 2022 22:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat de hele nacht schimmen in zwart/wit ronddwalen met nul resultaat
Morgen welquote:Op dinsdag 22 november 2022 22:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben wat te doen, ze hebben lol en zitten iig niet te kaarten of al in bed
hahaha lollig, als je op dat linkje drukt zie je dat Freaky40 het continu over Utopia heeftquote:Op dinsdag 22 november 2022 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
*zucht
https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
quote:Op dinsdag 22 november 2022 22:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hahaha lollig, als je op dat linkje drukt zie je dat Freaky40 het continu over Utopia heeft
Wacht.. dat was je punt zeker..
Ze weet het nog niet, Maddy heeft wel haar 24 aangevraagdquote:Op dinsdag 22 november 2022 22:59 schreef Ireth het volgende:
Zo aan de TT te zien is het erg spannend geweest vandaag en gaat het vanacht nog spannender worden![]()
Ik heb gewerkt, nog net het dramatische verhaal van Ruben meegekregen tijdens het centraal over zijn vertrek. Gaat Djedi nog met hem mee of blijft ie toch??
Djedi is een vraag.quote:Op dinsdag 22 november 2022 22:59 schreef Ireth het volgende:
Zo aan de TT te zien is het erg spannend geweest vandaag en gaat het vanacht nog spannender worden![]()
Ik heb gewerkt, nog net het dramatische verhaal van Ruben meegekregen tijdens het centraal over zijn vertrek. Gaat Djedi nog met hem mee of blijft ie toch??
Verdomt interessante info...quote:Op dinsdag 22 november 2022 22:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hahaha lollig, als je op dat linkje drukt zie je dat Freaky40 het continu over Utopia heeft
Wacht.. dat was je punt zeker..
Ze noemen het scheerapparaat, maar het is de tondeusequote:Op dinsdag 22 november 2022 23:00 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Djedi is een vraag.
Maddy wil/gaat ook haar 24 uur aanvragen, maar ze slaapt er nog een nachtje over.
Het scheerapparaat is zoek dus het wordt een spannende nacht.
Ze is naar Jeff gestapt maar denk pas dat het morgen in gaat dus als ze gaat zal het donderdag zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2022 23:01 schreef engine het volgende:
Onduidelijk of Maddy haar 24 uur aangevraagd heeft?
Jeff ging wel meteen naar boven mailtje typen, alleen dacht ik dat je maar tot 17.00 uur kan aanvragen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 23:01 schreef engine het volgende:
Onduidelijk of Maddy haar 24 uur aangevraagd heeft?
Okay 👍quote:Op dinsdag 22 november 2022 23:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze is naar Jeff gestapt maar denk pas dat het morgen in gaat dus als ze gaat zal het donderdag zijn.
Wesley deed het volgens mij ook na vijf uur. Bij Nadir leek het alsof het voor vijf moest. Voor mij onduidelijk of daar een regel over is.quote:Op dinsdag 22 november 2022 23:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff ging wel meteen naar boven mailtje typen, alleen dacht ik dat je maar tot 17.00 uur kan aanvragen.
Met af en toe opende ogen?quote:Op dinsdag 22 november 2022 23:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Maddy is in diepe rust
Ze slaapt niet, maar ze hebben het niet over haar , maar over wie hoe laat die belachelijke "dienst" looptquote:
Welke rechercheur voert nou voorbesprekingen in het cellencomplex van het huis van bewaringquote:Op dinsdag 22 november 2022 23:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze slaapt niet, maar ze hebben het niet over haar , maar over wie hoe laat die belachelijke "dienst" loopt
Mora heeft die stang helpen verstoppen en ja liegen mag niet hèquote:Op dinsdag 22 november 2022 23:10 schreef 5thencounter het volgende:
Moira wil een sigoloog ?
Sjeffie gaat morgen een meeltje sturen![]()
Dat was al out in the open...quote:Op dinsdag 22 november 2022 23:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mora heeft die stang helpen verstoppen en ja liegen mag niet hè
Als je het over de duivel hebt, staat nu buiten met Jasperquote:Op dinsdag 22 november 2022 23:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gaat Isaac ook nog een shift draaien?
Maar wat denken ze dan te vangen ? De dief die iets terug gaat leggen ?quote:Op dinsdag 22 november 2022 23:25 schreef 5thencounter het volgende:
De hele loods is klaar voor de Waakdienst Scheerapparaatdief vangen .. behalve één
De dief zelf, maar die weet echt nix hoor... echt waar
Jup..quote:Op dinsdag 22 november 2022 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wat denken ze dan te vangen ? De dief die iets terug gaat leggen ?
Een hele dommequote:
Dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 22 november 2022 23:35 schreef Flory het volgende:
Erik weer met een loep![]()
Hij heeft nog geen leesbril nodig hoor
Tis hoe je het bekijktquote:Op dinsdag 22 november 2022 23:35 schreef Flory het volgende:
Ik gebruik vaak een lampje , vooral op verpakkingen en gebruiksaanwijzingen .. die zijn soms in de gekste kleurstellingenquote:
Thuis heeft hij een rechthoekige. Maar die durfde hij niet mee te nemen want bang om het ding kwijt te raken.quote:Op dinsdag 22 november 2022 23:35 schreef Flory het volgende:
Nee hoor, dat was nog een vraag in het centraal vanavond. Ze hield haar mond.quote:Op dinsdag 22 november 2022 23:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat was al out in the open...
Beter nam hij 2 ovaaltjes met wat metaal ertussenquote:Op dinsdag 22 november 2022 23:41 schreef engine het volgende:
[..]
Thuis heeft hij een rechthoekige. Maar die durfde hij niet mee te nemen want bang om het ding kwijt te raken.
heb precies hetzelfdequote:Op dinsdag 22 november 2022 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik gebruik vaak een lampje , vooral op verpakkingen en gebruiksaanwijzingen .. die zijn soms in de gekste kleurstellingen
We weten niet eens of het zo is. Het lijkt er alleen op.quote:Op dinsdag 22 november 2022 23:29 schreef engine het volgende:
Weten we waarom Maddy de tondeuse gepikt heeft?
Op dat ene screenshot had ze een tondeusequote:Op dinsdag 22 november 2022 23:42 schreef mootie het volgende:
[..]
We weten niet eens of het zo is. Het lijkt er alleen op.
moeilijk te zien, maar het leek er wel opquote:Op dinsdag 22 november 2022 23:43 schreef Flory het volgende:
[..]
Op dat ene screenshot had ze een tondeuse
Op streams 's nachts ook vaak te zienquote:Op dinsdag 22 november 2022 23:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er loopt een muis door de loods, Kim D ziet hem steeds lopen.
Jappie dusquote:Op dinsdag 22 november 2022 23:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Er loopt een muis door de loods, Kim D ziet hem steeds lopen.
creepyquote:Op dinsdag 22 november 2022 23:44 schreef Flory het volgende:
[..]
Op streams 's nachts ook vaak te zien
Ja echt he. Maar met een loep oogt hij vast jongerquote:Op dinsdag 22 november 2022 23:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Beter nam hij 2 ovaaltjes met wat metaal ertussen
Oh okay, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 22 november 2022 23:42 schreef mootie het volgende:
[..]
We weten niet eens of het zo is. Het lijkt er alleen op.
Neeee geen spinnen muisjes zijn lief ...en er is eten in overvloed.quote:Op dinsdag 22 november 2022 23:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hadden jullie liever spinnen gehad?
Voor Mexx?quote:Op dinsdag 22 november 2022 23:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hebben ze überhaupt een nachtdekkend schema?quote:Op woensdag 23 november 2022 00:02 schreef Flory het volgende:
Alles gaat naar bed? Wie heeft de eerste shift?
neequote:Op dinsdag 22 november 2022 23:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Heb niet helemaal kunnen volgen of ze allemaal meedoen.quote:Op woensdag 23 november 2022 00:04 schreef engine het volgende:
[..]
Hebben ze überhaupt een nachtdekkend schema?
Ze hadden het over het washok en later weer ergens anders dus geen ideequote:Op woensdag 23 november 2022 00:10 schreef chufi het volgende:
Ja maar gaan ze dan verstopt liggen ergens ?
Lijkt me wel zo handig danquote:Op woensdag 23 november 2022 00:10 schreef chufi het volgende:
Ja maar gaan ze dan verstopt liggen ergens ?
Een eerste liefde die al jaren duurt dus ...quote:Op woensdag 23 november 2022 00:14 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze hadden het over het washok en later weer ergens anders dus geen idee![]()
Esther ondervraagt Isaac intussen over zijn vrouw, of ze liefde op eerste gezicht was etc![]()
Op de achtergrond hoor ik Mexx kleppen.
Anders krijg je ... Dief : Ik ga het terugleggen.. Oh daar zit nog iemand.. ok dan moet ik ff plassen en leg ik het niet terug ...quote:
Ja dat. Maar het is ook onzin dat het alleen snachts kan.quote:Op woensdag 23 november 2022 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders krijg je ... Dief : Ik ga het terugleggen.. Oh daar zit nog iemand.. ok dan moet ik ff plassen en leg ik het niet terug ...
daarom ...quote:Op woensdag 23 november 2022 00:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat. Maar het is ook onzin dat het alleen snachts kan.
Er zijn bijna altijd om deze tijd nog mensen genoeg wakker , maar met 1 stream zie je daar maar weinig vanquote:Op woensdag 23 november 2022 00:21 schreef Flory het volgende:
Ah, Wanda, Jappie en Mexx zijn er nog voor de nachtdienst
Klopt, dat is goed waardeloosquote:Op woensdag 23 november 2022 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn bijna altijd om deze tijd nog mensen genoeg wakker , maar met 1 stream zie je daar maar weinig van
Platjesquote:Op woensdag 23 november 2022 00:27 schreef chufi het volgende:
Zo die Mexx krabt ff ordinair aan dr vagijn
Jappie is ready om plaats delict op te metenquote:Op woensdag 23 november 2022 00:30 schreef chufi het volgende:
Jasper stop aub met dat meetlint spelen
Oh ja dat was hetquote:Op woensdag 23 november 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Jappie is ready om plaats delict op te meten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanda zegt dat KimD naar Leila schreeuwde terugleggen die tondeuse.Dat had Kenzi gehoord.quote:Op woensdag 23 november 2022 00:42 schreef Flory het volgende:
Isaac hangt weer een heel verhaal op over verdachte bewoners![]()
Kan het amper verstaan en nu lult Wanda weer op speed snelheid
Dat is gewoon de gebruikelijke nuisance in een RLS, dat wordt altijd getweakt en aangepast.quote:Op woensdag 23 november 2022 00:43 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het wordt steeds nepper. Alles voor de tv uitzendingen. De eerste weken waren eigenlijk het leukst om te volgen op streams.
quote:Op woensdag 23 november 2022 00:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wanda zegt dat KimD naar Leila schreeuwde terugleggen die tondeuse.Dat had Kenzi gehoord.
quote:
Levend Cluedo zegt Wanda.quote:Op woensdag 23 november 2022 00:51 schreef Flory het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Kan het allemaal niet meer volgen
Moet ik ook nog googlenquote:Op woensdag 23 november 2022 00:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is gewoon de gebruikelijke nuisance in een RLS, dat wordt altijd getweakt en aangepast.
Dat kan, maar het leek er toch echt heel erg op dat Maddy hem had en hem in een kast legde.quote:Op woensdag 23 november 2022 00:57 schreef freaky40 het volgende:
Kan het niet zo zijn dat hij ergens tussen het wasgoed zit, dat hij niet bewust is kwijt gemaakt maar door slordigheid ergens onder of tussen zit?
Ja en waarom zou ze anders NU haar 24 uur vragen.quote:Op woensdag 23 november 2022 01:00 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat kan, maar het leek er toch echt heel erg op dat Maddy hem had en hem in een kast legde.
Eerst het scheerapparaat terug dan.quote:Op woensdag 23 november 2022 01:02 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja en waarom zou ze anders NU haar 24 uur vragen.
Of daarna.quote:Op woensdag 23 november 2022 01:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eerst het scheerapparaat terug dan.
Maar wat moet ze met dat ding?quote:Op woensdag 23 november 2022 01:02 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op woensdag 23 november 2022 01:02 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik heb beeld nu.quote:Op woensdag 23 november 2022 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
ja ik weet wel wat maar als je dat wil , heeft ze thuis vast ook al wel 1
Ik wou zo gaan slapenquote:
Ik zou ook opblijven met Jasperquote:Op woensdag 23 november 2022 01:12 schreef FreshFruit het volgende:
Jasper: "Ik heb echt het idee dat ik in Loenatik zit."
Wel frappant hoe die 2 de laatste tijd met elkaar omgaan ...quote:Op woensdag 23 november 2022 01:12 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda: "Niemand vertrouwt elkaar meer."
Losse haar in onderbroek?quote:Op woensdag 23 november 2022 01:14 schreef chufi het volgende:
Bern komt ook uit de douche langslopen met zn losse haar in onderbroek
Wel het meest onverwachte setje.quote:Op woensdag 23 november 2022 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel frappant hoe die 2 de laatste tijd met elkaar omgaan ...
Lekker slipe.quote:
Het lijkt wel een kindertekeningquote:
We hebben het er morgen over.quote:Op woensdag 23 november 2022 02:45 schreef juul. het volgende:
Wanda brengt verslag uit hoe de nacht tot nu toe is verlopen aan Kim en haar tijgert
Onrustig nachtje.quote:Op woensdag 23 november 2022 05:02 schreef Dotteke het volgende:
Martin en Mexx liggen ook te fluisteren
Morguhquote:Op woensdag 23 november 2022 05:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Onrustig nachtje.
Goedemorgen.
Het gaat over activiteiten.quote:Op woensdag 23 november 2022 05:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
Ja, ik zag het aan jou verslaggeving
Jammer dat ik ze niet kan verstaan, versta jij er iets van?
Ze hadden verwacht dat iemand de tondeuse terug ging leggen.quote:Op woensdag 23 november 2022 05:12 schreef Dotteke het volgende:
Wat is er aan de hand dat ze liggen te fluisteren allemaal zo vroeg?
Dat is al apart zelfs.quote:Op woensdag 23 november 2022 05:14 schreef Dotteke het volgende:
Zoveel mensen al wakker en dan nog een stream op een lege huiskamer
Bij het kantoor.quote:Op woensdag 23 november 2022 05:18 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb geen idee waar Jeff en Kim liggen, zo te zien niet in bed
Liggen kussens op de grond waar ze op liggen.
Echt lekker slapen doen ze niet dus.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 23 november 2022 05:20 schreef Dotteke het volgende:
Stond daar geen sanctie op als ze ergens anders gingen liggen?
quote:
Dana.quote:
Hopelijk weer een gele kaart voor Jeff en Kim en ¤10.000 boetequote:Op woensdag 23 november 2022 05:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt.
GJ met zere rug strompelt naar de WC.
Ze mogen niet op de banken slipen.quote:Op woensdag 23 november 2022 05:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk weer een gele kaart voor Jeff en Kim en ¤10.000 boete
Waar komen deze kussens vandaan dan? Van een bank neem ik aan?quote:Op woensdag 23 november 2022 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze mogen niet op de banken slipen.
Ze slipe ook niet.quote:Op woensdag 23 november 2022 05:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar komen deze kussens vandaan dan? Van een bank neem ik aan?
Volgens mij van buitenquote:Op woensdag 23 november 2022 05:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar komen deze kussens vandaan dan? Van een bank neem ik aan?
Neem aan dat ze wel geslapen hebbenquote:
Stiekem hoop ik dat er een boete op komtquote:
Ik hoop dat Maddy vandaag gaat.quote:Op woensdag 23 november 2022 05:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat er een boete op komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |