Ik ga heel hard lachen als er tijdens centraal 10.000 van de pot gaatquote:
Ik wil zo graag naar huisquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:05 schreef Loveable het volgende:
Ruben gaat naar huis? Heeft die zijn 24 al aangevraagd
Bij deze door het ijs gezakt.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:08 schreef greysbones het volgende:
Ow febo heb medelij met ons streamers
Behoed ons voor nog meer dichterij en poëzie van deze hypocriete bal gehakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:11 schreef FreshFruit het volgende:
Pauzefilmpje.AfkickverschijnselenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:12 schreef Silves het volgende:
Laat verdorie dat alarm nu afgaan aub..
Die krijgt zo`n harde terugval.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:13 schreef puzziepie het volgende:
Hij geeft het wel echt voorbereid , en ziet ook wel waar het voor hem is misgegaan . Dat vind ik toch wel een mooi nieuw inzicht wat hij heeft gekregen
Ik denk dat hij binnen notime weer in een kliniek zitquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:13 schreef puzziepie het volgende:
Hij geeft het wel echt voorbereid , en ziet ook wel waar het voor hem is misgegaan . Dat vind ik toch wel een mooi nieuw inzicht wat hij heeft gekregen
‘Weer in een kliniek’ hahaquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat hij binnen notime weer in een kliniek zit
Hij heeft 0,0 geleerd in mijn optiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:17 schreef KinKiJan het volgende:
FEBO's ballen zijn ingedaald en gegroeid!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Er is door Djedi op de muur gekalkt en dat mocht niet meer..quote:
Op muur krijten.quote:
Erik had ruzie met Isaak vanmorgen hieromquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:17 schreef Ireth het volgende:
Erik ook ff zijn plasje er over doen...
Wel terechtquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:17 schreef Ireth het volgende:
Erik ook ff zijn plasje er over doen...
quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:17 schreef Loveable het volgende:
[..]
Er is door Djedi op de muur gekalkt en dat mocht niet meer..
quote:
Je is wel journalist hoorquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:18 schreef freaky40 het volgende:
Niets voor haar om iets op de muur te kalken.
Tuurlijk, het mag ook niet, maar ik hoopte op iets heftigersquote:
Die moet de ass dekken van Kim kquote:
Geld opquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:21 schreef D. het volgende:
Nu nog 10K voor de pratende rokers, en voor de niet-Nederlands sprekers, en voor de fluisteraars...
Welnee, die is Rubje binnen een paar uur vergetenquote:
Dan is de pot eind van programma opquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:21 schreef D. het volgende:
Nu nog 10K voor de pratende rokers, en voor de niet-Nederlands sprekers, en voor de fluisteraars...
Say what?quote:
Dan kun je beter snel ¤400 cashenquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:21 schreef D. het volgende:
Heeft hij met de monkey bar ook gezegdquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:21 schreef Dotteke het volgende:
Gele kaarten zoals Zoe heeft gaan niet meer plaats vinden zegt Jeff
Komen ze in de min, mogen de "winnaars" betalenquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:21 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dan is de pot eind van programma op
Was een persoonlijke zonder boetequote:Op dinsdag 22 november 2022 11:22 schreef puzziepie het volgende:
De gele kaarten zoals Zoe die kreeg gaan niet meer plaatsvinden
Die snap ik niet
Nou echt gelukkig is Djedi daar ook niet echt volgens mijquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, die is Rubje binnen een paar uur vergeten
Dat spelquote:
Tijdens het oefenen het ding verlagen.quote:
Ik vermoed niet alleen waarschuwingen meer maar maar een boetequote:Op dinsdag 22 november 2022 11:22 schreef puzziepie het volgende:
Die snap ik niet
Ze hadden de hoogte zelf aangepast, dat mocht niet.quote:
Een persoonlijke gele kaart zonder boete. Dat was toen bij Zoë het geval. Nu hangt er gelijk een boete aan vast.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:22 schreef puzziepie het volgende:
Die snap ik niet
Ik ben een realist , als iemand fout zit zeg ik het ookquote:
Ze zei voor het Centraal dat als ze een boete krijgt ze ook gaatquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, die is Rubje binnen een paar uur vergeten
Dat idee heb ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed niet alleen waarschuwingen meer maar maar een boete
Netjes.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben een realist , als iemand fout zit zeg ik het ook
Als omgekeerd dus oomk
Mensen denken hier vaak in haten, zo zit ik niet in elkaar
Hij wist hetquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:24 schreef Silves het volgende:
Ja Marcy, minder in bed liggen, meer luisteren en niet alleen je eten checken...
Klasse van je.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben een realist , als iemand fout zit zeg ik het ook
En omgekeerd dus ook
Mensen denken hier vaak in haten, zo zit ik niet in elkaar
Kinderachtig gedrag zegquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zei voor het Centraal dat als ze een boete krijgt ze ook gaat
Hebben ze niks aanquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:26 schreef Silves het volgende:
Toch voel ik een opdracht ter waarde van 10.000 euro ofzo.
Nou,wel flink veel bier en shag.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hebben ze niks aan
Want dat komt niet in de prijzen pot
Jeff is ook Eva: Jeff En Vele Anderenquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:25 schreef spapaars het volgende:
Nu weer de rol van een begrijpende manager en straks weer dreigend/provocerend rondlopen.
Blijft een fantast.
Uit de prijzenpot hèquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:27 schreef puzziepie het volgende:
maar die boete zorgt voor minder geld , betere tijden en wie weet zorgt het voor 'verbinding'
Van Isaac vond ze het super grappig. Omdat het haar ( haar) 🤣 niet betrof.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:16 schreef Loveable het volgende:
Babet vind het maar kinderachtig en kon er niet om lachen
Nog zo iets.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou,wel flink veel bier en shag.![]()
![]()
Alle Febo zaken, daar zijn de kastanjes al uit het vuur gehaald door met name Jeff.quote:
Laat me nou ff in de waan dat ze weer op brood en soep moetenquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uit de prijzenpot hè
Dus qua eten merken ze er niks van
Ze zouden een dubbele boete kunnen doenquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Laat me nou ff in de waan dat ze weer op brood en soep moeten
Jappie zijn verjaardags cadeau van de groep.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nog zo iets.
Wodka mocht niet meer worden besteld, maar in het kastje boven bij de manager staat een fles met dat spul.
En aangezien de febo de bestellingen werkelijk doet, weten ze dat dondersgoed.
De sturing wordt met de dag zichtbaarder.
Dat waren Maddy haar woorden dat er geen wodka mocht komen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nog zo iets.
Wodka mocht niet meer worden besteld, maar in het kastje boven bij de manager staat een fles met dat spul.
En aangezien de febo de bestellingen werkelijk doet, weten ze dat dondersgoed.
De sturing wordt met de dag zichtbaarder.
Dat zou zeer terecht zijnquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zouden een dubbele boete kunnen doen
Maar de groep weet dat niet.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Jappie zijn verjaardags cadeau van de groep.
ze zou weggaan als ze een boete kregenquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:32 schreef Silves het volgende:
pluspunt, denk dat Dj niet meer gaat zeiken om een 2de kaassoufle..of dat dure vegaspul.
Die gaat even lowprofile denk ik.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:32 schreef Silves het volgende:
pluspunt, denk dat Dj niet meer gaat zeiken om een 2de kaassoufle..of dat dure vegaspul.
Ik doe mee.quote:
Dat doen ze nu ook al, zie de hele dag mensen rondjes lopen in de tuin.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:33 schreef greysbones het volgende:
18 december LOL
10,5 kilometer lopen![]()
Leuk tochquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat doen ze nu ook al, zie de hele dag mensen rondjes lopen in de tuin.
Weet de groep alleen niks van.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Maddy, kies ook alsjeblieft voor jezelf!quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:37 schreef greysbones het volgende:
Maddy vind het dapper van Ruben dat hij voor zichzelf kiest
Van Jeff, niemand weet dat officieel. Maar wellicht heeft de manager er een gele kaart voor gekregen en komen daarom de spullen niet😉quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Mooi tochquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:38 schreef mnesymne het volgende:
Wij zijn fantastisch bezig.... Ja joh. Je hebt 3 mensen die vrijwillig het pand verlaten...
Je gedichten zijn te laat,quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:37 schreef Deisyy het volgende:
Fijn, Ruben gaat verzoekgedichtjes doen vanavond
Opstellen in rijen van 3!!quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:37 schreef Seattle het volgende:
Iedereen kan nu nog bij Ruben een gedichtje komen luisteren![]()
![]()
Koffie en cake straks?quote:
Nee de diehards blijven wel.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:40 schreef mnesymne het volgende:
Gaat gewoon te snel, als dit tempo door blijft gaan zitten we in februari in de finale...
Ja echt 4 vi gertjes en twee en dan 1 en dan weer 6 vingertjes.wie denk je dat je voor je hebt ....haha maar het is wel duidelijk uitgelegdquote:
Welneequote:Op dinsdag 22 november 2022 11:41 schreef Seattle het volgende:
We hebben de hoogtepunten weer gehad voor vandaag denk ik
quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:39 schreef freaky40 het volgende:
Zo, eliminatieopdracht incoming...hophop Febo!
quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:41 schreef Seattle het volgende:
Denk dat Joost Ruben bij de poort zal opvangen
quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:41 schreef Seattle het volgende:
OMG.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:41 schreef Seattle het volgende:
en melkreis?quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:42 schreef greysbones het volgende:
Je hele leven is een reis
Berend
Tegeltje
Ik denk dat Ruben een ontwijker isquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:45 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind het toch wel sneu voor Ruben![]()
De laatste dag dat hij het meisje ziet waar hij verliefd op werd .
Een mooie oprechte zelfreflectie over zijn gevoel en beleving . Dat hij zich steeds meer afzonderde en steeds meer buiten de groep kwam te staan. Hij nam de verantwoordelijkheid voor wat hij heeft gedaan en hield het bij zichzelf
Dat vind ik toch wel moedig van hem om dat zo te benoemen. Het raakt hem . En hij laat dat zien..![]()
Met Djedi heb ik toch wat meer moeite
Soms wel 3 keer per dag.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:47 schreef Seattle het volgende:
Hoe vaak heeft Isaac wel niet gesprekken met achter?
Ik hoor niemand anders zo vaak zeggen: ik zei gisteren nog tegen ‘ze’ of vanochtend zeiden ‘ze’ tegen mij datquote:
Ik vrees het ergste inderdaad. Geen eliminaties meer, zeker nu Ruben ook weer vertrekt en Alicia en Nadir ook vertrokken zijn in een zeer kort tijdsbestek zal de Febo toch met een andere twist moeten komen om het niet houden van eliminaties te tackelen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:47 schreef spapaars het volgende:
De feestdagen komen eraan, je verveelt je daar de pokken, en als je al tot de conclusie bent gekomen dat je toch niet kunt winnen, ga dan naar huis.
Het wordt een spel zonder verdere eliminaties de komende tijd.
En zo hoort het ook, iedereen die vertrekt vergroot de kansen op de Pot , ze moeten er nog veel meer weg zie te krijgen en snelquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:49 schreef engine het volgende:
Sasje janken van blijdschap dat weer iemand vertrekt.
Ik ben bang dat de bedragen uit Spelen voor Geld veel hoger worden, zodat er geen enkele klacht meer komt en ze nog dikker kunnen vreten , en de troep tegen verveling gaat toenemenquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste inderdaad. Geen eliminaties meer, zeker nu Ruben ook weer vertrekt en Alicia en Nadir ook vertrokken zijn in een zeer kort tijdsbestek zal de Febo toch met een andere twist moeten komen om het niet houden van eliminaties te tackelen.
Dat was die kooi waar vanuit ze door het hele land trokken om optredens te doen in zalen, boksring, talkshows.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:50 schreef Deisyy het volgende:
Ruben zegt dat het voor hem voelde alsof hij in een kooi zat, jammer maat 17 jaar te laat.
JW moet niet zo zeiken alsof hij in de loods enig initiatief toont. En ja Zoe woont nog thuis gek he JW een kind wat nog thuis woont in deze tijd.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:48 schreef KinKiJan het volgende:
JW: "Die Zoe ook, die woont nog thuis, die hoeft niks te doen verder, volgens mij vegen ze die haar kont nog af"
Ja maar ik nietquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
als nu echt 3 gaan is het echt in april
vorbij, maar ik heb nu sowiezo en leven
JWquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : Maar ik wil toch niet op een vieze, gemene manier eruit gestemd worden door grietjes van 20 jaar, die alleen maar met hun haar bezig zijn. Daar zit ik hier niet voor hoor. Jij toch ook niet?
Janet : Nee, zeker niet hoor.
aanvullen die loods, dat wordt pas TVquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste inderdaad. Geen eliminaties meer, zeker nu Ruben ook weer vertrekt en Alicia en Nadir ook vertrokken zijn in een zeer kort tijdsbestek zal de Febo toch met een andere twist moeten komen om het niet houden van eliminaties te tackelen.
Verse bewoners erbij die maar 9 maanden hoeven ipv 12, dat zou idd leuke irritaties gevenquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:08 schreef JDB94 het volgende:
[..]
aanvullen die loods, dat wordt pas TV
Hoeveel kans maak je tegen een groep die er al 3 maanden zitquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:08 schreef JDB94 het volgende:
[..]
aanvullen die loods, dat wordt pas TV
Als die Nieuwen heel goed zijn in Exitgames ligt die "ouwe"groep er snel uitquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoeveel kans maak je tegen een groep die er al 3 maanden zit
Daar ben ik oh zo voor.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verse bewoners erbij die maar 9 maanden hoeven ipv 12, dat zou idd leuke irritaties geven
Of ze willen hun voor zich winnen i.v.m. de info die men meebrengt hehe, zie je bij BB ook vaakquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verse bewoners erbij die maar 9 maanden hoeven ipv 12, dat zou idd leuke irritaties geven
Een Ivan kon het.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoeveel kans maak je tegen een groep die er al 3 maanden zit
en daarna gaat ie uit hahaquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Isaac, jij had ook een punt, over dat gelul .. je weet dan ook wat er gebeurd... hup livestream eruit ... dit.. dat.
tja JW, het zijn allemaal gelijkwaardige deelnemers.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : Maar ik wil toch niet op een vieze, gemene manier eruit gestemd worden door grietjes van 20 jaar, die alleen maar met hun haar bezig zijn. Daar zit ik hier niet voor hoor. Jij toch ook niet?
Janet : Nee, zeker niet hoor.
Viel kort ervoor in dat gesprek, over welk 'achterlijk wijf' had Jeff het nou?quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Isaac, jij had ook een punt, over dat gelul .. je weet dan ook wat er gebeurd... hup livestream eruit ... dit.. dat.
Zeker als het weer Temptation Boys&Girs zijn...quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:12 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Of ze willen hun voor zich winnen i.v.m. de info die men meebrengt hehe, zie je bij BB ook vaak
achterlijke wijf praten : 'Microfoon controleren' ... dus dat.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Viel kort ervoor in dat gesprek, over welk 'achterlijk wijf' had Jeff het nou?
("Dan begint dat achterlijke wijf weer te lullen")
Of een paar acteurs die niet voor het geld gaan maar om de boel daar een beetje op te schudden wat de bewoners natuurlijk niet weten. Dat zou eerlijker zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wie gaat dit nog 6 maanden kijken met minder dan 10-15 man, ik nietquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:14 schreef freaky40 het volgende:
Op een gegeven moment wordt het gelul en de gesprekken van deze groep wel zat, zeker een jaar lang. Dus nieuwe dynamiek van nieuwe bewoners die het spel komen mee spelen, want dat geldbedrag van '1 miljoen' is toch een lachertje als er veel geld van de pot gaat al dan niet door hun zelf als ze de pot aanspreken.
quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
achterlijke wijf praten : 'Microfoon controleren' ... dus dat.
Bij Utopia deden we dit ook maar daar werd het wel steeds aangevuld wat het interessant maakte om te blijven kijken ook omdat er geen einddatum gegeven werd na seizoen 1.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:16 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Wie gaat dit nog 6 maanden kijken met minder dan 10-15 man, ik niet
Boem!quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:21 schreef 5thencounter het volgende:
Beste Bewoners, er staan 3 Gasten voor de Poort, ontvang ze hartelijk jullie krijgen 48 uur om één van hen te kiezen als Nieuwe Bewoner
Dat willen we horen
Dan moet wel de kwarrel erbij zitten.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:21 schreef 5thencounter het volgende:
Beste Bewoners, er staan 3 Gasten voor de Poort, ontvang ze hartelijk jullie krijgen 48 uur om één van hen te kiezen als Nieuwe Bewoner
Dat willen we horen
Neeeeequote:Op dinsdag 22 november 2022 12:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dan moet wel de kwarrel erbij zitten.
+ Joost, maar dat had dan wel voor Rubens vertrek moeten gebeuren. Gemiste kans welquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Neej geen setjes meer maar "Lekkere Gasten" geen ouwe konkeltevenquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neej geen setjes meer maar "Lekkere Gasten" geen ouwe konkelteven
Zou potverdikkie een keer tijd worden.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:
Jeff als de zoemer over een uur gaat ..
Dus
Er is een grote kans dat er nog een alarm komt
zij heeft de muur gevervt en hij gaat?quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:24 schreef engine het volgende:
[..]
Zou potverdikkie een keer tijd worden.
quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij heeft de muur gevervt en hij gaat?
dan zou ik ook de pannenvermoorders aanpakken...quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : De mensen die niet verantwoordelijk omgaan met de spullen, de kopjes, de glazen. Hup wegwezen...
Rupert en Ima zijn het hier mee eens.
Ik vind dat echt geen probleem dat nieuwe te veel info van buitenaf hebben. Dat geeft juist meer reuring en zorgt voor TV momentjes en bovendien zou je ze ook kunnen verbieden info van buitenaf naar binnen te brengen op straffe van gele kaarten en geld uit de pot. Dan laten ze dat wel.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:24 schreef Verida het volgende:
Aub geen nieuwe erbij. Die hebben dan veel te veel info van buitenaf en weten precies wat er allemaal heeft gespeeld .
Dan liever geen verdienopdrachten meer waardoor de pot aangesproken moet worden, dat geeft heel veel reuring denk ik en discussies enz.
Dat zijn ze ( o.a) zelfquote:Op dinsdag 22 november 2022 12:27 schreef Verida het volgende:
[..]
dan zou ik ook de pannenvermoorders aanpakken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |