helaasquote:
Dat staat m'n ego dan weer niet toequote:Op maandag 21 november 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
helaas
je kunt wel een mod vragen of ze de alsjeblieft willen doen
Wat doet de bitch?quote:Op maandag 21 november 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
sowwww
Kim K
doe eens normaal achterlijke kuthoer
@Dannyquote:Op maandag 21 november 2022 21:18 schreef Kakadylo het volgende:
Beter veranderen FOK! zodat je het nog kan aanpassen zolang het topic loopt
Wauw, deze cap is precies wat ze zijn!quote:Op maandag 21 november 2022 21:18 schreef Aggie46 het volgende:
Er wordt weer volop geroddeld over een achterlijke kuthoer (niet mijn woorden)
[ afbeelding ]
Aha, die vallen nu buiten hun groep, begrijp ik.quote:
Zou me helemaal niks verbazenquote:Op maandag 21 november 2022 21:19 schreef greysbones het volgende:
Djedi
Bern danst heel gay achtig
volgens mij is hij Bi zegt Wanda?
Op wie doelde ze? Vreselijk die toon daar!quote:Op maandag 21 november 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
Jeetje heftig om een 'vriendin' achterlijke kuthoer te noemen
Daar staat niets over dat een man iets heul anders moet doenquote:Op maandag 21 november 2022 21:05 schreef Loveable het volgende:
[..]
Lees dit eens![]()
![]()
https://www.google.com/am(...)sapas-dansen%3famp=1
Wie noemde wie een kuthoer?quote:Op maandag 21 november 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
Mexxquote:Op maandag 21 november 2022 21:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op wie doelde ze? Vreselijk die toon daar!
Heel raar.quote:
Kim K zei dat maar ik weet niet over wie het ging.quote:
die heeft lekkere losse heupenquote:
Net?quote:Op maandag 21 november 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
KimK noemt iedereen kuthoer, slet en andere grove benamingenquote:Op maandag 21 november 2022 21:23 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Kim K zei dat maar ik weet niet over wie het ging.
Bern weet niet zo goed wat hij moet doen en doet zijn best om er wat van te maken. Ik kan dat wel waarderen.quote:Op maandag 21 november 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
dus omdat Bern Sexy danst is hij Bi![]()
![]()
![]()
dat Matin aan het dansen was /?quote:
Stomme Wikiquote:Op maandag 21 november 2022 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Daar staat niets over dat een man iets heul anders moet doen
best sneu als je als bijna 60 jarige zo over een vrouw van 23 moet pratenquote:
Het is gewoon te achterlijk voor woorden wat die trienen allemaal uitkramenquote:
En dat zegt Maddyquote:Op maandag 21 november 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
Kim D danst heel mannelijk
niet sexy
Maddy
ik vind haar niet leuk en niet knap en niet bijzonder
wat aardig weer
Kleuter gedrag..quote:Op maandag 21 november 2022 21:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is gewoon te achterlijk voor woorden wat die trienen allemaal uitkramen
...om leuk gevonden te worden bij andere jonge meidenquote:Op maandag 21 november 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
best sneu als je als bijna 60 jarige zo over een vrouw van 23 moet praten
quote:Op maandag 21 november 2022 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
...om leuk gevonden te worden bij andere jonge meiden
Over een paar dagen doen de bitches weer kut tegen haar en dan jankt ze weer en probeert zich weer bij anderen in te likkenquote:
Begon gelijk over Acne en dat dat die anderen in de kamer veel knapper waren en zij allemaal instemmend knikkenquote:Op maandag 21 november 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
best sneu als je als bijna 60 jarige zo over een vrouw van 23 moet praten
ze zijn allemaal zo hatelijkquote:Op maandag 21 november 2022 21:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Begon gelijk over Acne dat dat die anderen in de kamer allemaal veel knapper waren en zij allemaal instemmend knikken
Eigenlijk zou je helemaal los willen gaan op Djedi en Wanda en over die schijtvriendjes gaan beginnenquote:Op maandag 21 november 2022 21:30 schreef D. het volgende:
Djedi heeft het nog steeds over Joost
En dadelijk kruipt ze weer tegen Ruben aan
"ja, dat vond ik zelf ook al" zei Wandaquote:Op maandag 21 november 2022 21:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Begon gelijk over Acne en dat dat die anderen in de kamer veel knapper waren en zij allemaal instemmend knikken
100 tennisballen incomingquote:Op maandag 21 november 2022 21:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je helemaal los willen gaan op Djedi en Wanda en over die schijtvriendjes gaan beginnen
Als eentje eruit ziet als een crackhoer met Aids dan is het Maddy welquote:Op maandag 21 november 2022 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
"ja, dat vond ik zelf ook al" zei Wanda
quote:Op maandag 21 november 2022 21:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern danste in een (wedstrijd) hiphop groep .. zou dus wel iets met dansen moeten kunnen. Alhoewel salsa natuurlijk wel iets anders is. En volgens mijn zoon was Bern ook geen topper
die is toch ook half indonesisch?quote:Op maandag 21 november 2022 21:32 schreef lojanda het volgende:
Krijg het bijna niet over mijn lippen maar Esther doet het ook goed..
wat ik net zag heeft ook martin wel gevoel voor ritmequote:Op maandag 21 november 2022 21:33 schreef D. het volgende:
Enige 'grappige' wat Wanda zei was dat ze niet snapt wat Mexx in Martin ziet, om dat ie danst als een kabouter die net goud gevonden heeft
Volgens mij welquote:Op maandag 21 november 2022 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is toch ook half indonesisch?
Het schrijft maar, en het schrijft maar ...quote:Op maandag 21 november 2022 21:34 schreef Seattle het volgende:
[..]
Deze: schrijft alleen maar, verder doet ze helemaal NIKS
Mag het misschien niet zeggen maar KimK heeft vaak (gezichts)trekjes van een mongooltjequote:Op maandag 21 november 2022 21:34 schreef pingu66 het volgende:
Ik ben benieuwd wat de zus van KimK van haar eigen zus vindt als ze haarvop de streams ziet.
Zij niet alleenquote:Op maandag 21 november 2022 21:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mag het misschien niet zeggen maar KimK heeft vaak (gezichts)trekjes van een mongooltje
Ivor bedriegt je Wandaquote:Op maandag 21 november 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
Mexx moet wel jaloers zijn volgens Wanda
want Matin danst de hele tijd met Eunice
Ik vind dat ze verbaasd kijkt of tegen huilen aan zit.quote:Op maandag 21 november 2022 21:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mag het misschien niet zeggen maar KimK heeft vaak (gezichts)trekjes van een mongooltje
Vraag ik me ook af.. leuk om je zus te zien die haar medebewoners en zelfs vriendinnen daar uitmaakt voor alles wat vies en vuil isquote:Op maandag 21 november 2022 21:34 schreef pingu66 het volgende:
Ik ben benieuwd wat de zus van KimK van haar eigen zus vindt als ze haarvop de streams ziet.
Dat heb ik altijd bij Rubenquote:Op maandag 21 november 2022 21:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee Ruben doet zich vooral slimmer voor dan ie is vanwege z'n woordgebruik enzoquote:
quote:
Dat je je slimmer probeert voor te doen wil nog niet zeggen dat dat geloofwaardig isquote:Op maandag 21 november 2022 21:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee Ruben doet zich vooral slimmer voor dan ie is vanwege z'n woordgebruik enzo
Echt leuk om Moraima zo te zienquote:
Ja zo leukquote:
Er is daar geen tv marioquote:Op maandag 21 november 2022 21:42 schreef mario390 het volgende:
daar is wel voetbal beter als
dit gedanse
Ja allemaal weer lekker losgaanquote:Op maandag 21 november 2022 21:42 schreef lojanda het volgende:
De meesten hebben het goed naar hun zin en dansen er op los.. en dat zonder drank
Muziekgedoe wegbrengen?quote:Op maandag 21 november 2022 21:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom staat Mirthe nu buiten bij de poort?
Ze stopt altijd alles in haar bhquote:Op maandag 21 november 2022 21:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou logisch zijn, maar ik geloof dat ze niks tilde ...maar ik kan het mis hebben.
tabletquote:Op maandag 21 november 2022 21:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou logisch zijn, maar ik geloof dat ze niks tilde ...maar ik kan het mis hebben.
ongeveer 7 minuten schat ik.quote:Op maandag 21 november 2022 21:46 schreef lojanda het volgende:
Jammer dat de muziek is afgelopen.. hoelang zal het duren voordat ze allemaal weer negatief worden?
Dat tablet waar de muziek op stond? Ik doe ff een gooi hoor, ik weet het nietquote:Op maandag 21 november 2022 21:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2022 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar
Van de Lambada natuurlijk
De Vogeltjesdans ook, maar die kent ie vast welquote:Op maandag 21 november 2022 21:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Geeft niet. Is ver van voor jouw tijd
Ik denk dat een aantal mensen nog wel ff lekker genieten .quote:Op maandag 21 november 2022 21:46 schreef lojanda het volgende:
Jammer dat de muziek is afgelopen.. hoelang zal het duren voordat ze allemaal weer negatief worden?
En een paar blijven altijd zuurquote:Op maandag 21 november 2022 21:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal mensen nog wel ff lekker genieten .
Nouuuuuu, kweetut niet hoorquote:Op maandag 21 november 2022 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
De Vogeltjesdans ook, maar die kent ie vast wel
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 21 november 2022 21:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal mensen nog wel ff lekker genieten .
quote:Op maandag 21 november 2022 21:51 schreef D. het volgende:
Kenzy is ziek, en komt even sigaretten halen?
En hij doet het ook zo vaak.. niet te doenquote:Op maandag 21 november 2022 21:52 schreef Seattle het volgende:
[..]
Beste Martin, wil jij je microfoon uitzetten?
Dit heb ik vaker gedacht vandaag
Ik hoorde het. Jammer dat hij zich zo laat kennen,quote:Op maandag 21 november 2022 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Jeff: Gedrag van 3 maanden niets doen wordt beloond, ze krijgen muziek
Dat is toch zo?quote:
Ja en trek wat normale kleding aan.quote:Op maandag 21 november 2022 21:53 schreef greysbones het volgende:
Berend
laat je haar knippen
en je baard!!
Zei toch al dat ie zwaar over de zeik zou zijnquote:Op maandag 21 november 2022 21:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik hoorde het. Jammer dat hij zich zo laat kennen,
Een aantal mensen hebben echt volop genoten . even niet die spanning en zure sfeer ,maar lekker met zijn allen dansen.quote:
Dat zei ik gisteren ook al, maar hij luistert nietquote:Op maandag 21 november 2022 21:53 schreef greysbones het volgende:
Berend
laat je haar knippen
en je baard!!
En net ook mee dansen.. volgens mij doe je dat niet als je zo ziek bent.quote:Op maandag 21 november 2022 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is toch zo?
Ze kon vandaag niet mee doen met poetsen van zwak, ziek en misselijk, en nu kwam ze even een bakje met peuken vullen
opdrachtje van de FEBOquote:Op maandag 21 november 2022 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook al, maar hij luistert niet
Ze was eerder vanavond zomaar weer ' beter'quote:Op maandag 21 november 2022 21:51 schreef D. het volgende:
Kenzy is ziek, en komt even sigaretten halen?
Beetje jammer, en ze had net wat credits opgebouwdquote:Op maandag 21 november 2022 21:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
En net ook mee dansen.. volgens mij doe je dat niet als je zo ziek bent.
Idd.. jammer dat ze vaak zo negatief zijn en niet wat meer genieten.quote:Op maandag 21 november 2022 21:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een aantal mensen hebben echt volop genoten . even niet die spanning en zure sfeer ,maar lekker met zijn allen dansen.
GJ net zo,die kon vandaag amper lopen.quote:Op maandag 21 november 2022 21:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze was eerder vanavond zomaar weer ' beter'
Komt vast door de vitamines
Ow, bedankt Etos!quote:Op maandag 21 november 2022 21:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze was eerder vanavond zomaar weer ' beter'
Komt vast door de vitamines
Dat wist ik al vanaf het begin maar stoorde me er zojuist weer aan want meestal klik ik gewoon weg danquote:
U mag het zeggen.quote:
Mirthe wilde graag salsa les geven en eerder ging het zonder muziek met wat basisstappen leren en nu mocht het met muziek.quote:Op maandag 21 november 2022 21:54 schreef Kakadylo het volgende:
Kan het er niet mee oneens zijn ook want waar komt die muziek opeens vandaan
Geloof niet dat ze al een keuze gemaakt hebbenquote:Op maandag 21 november 2022 21:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Niets live gezien vandaag, maar is er een richting bekend van waar ze heen willen gaan met een wereldrecord poging ?
Toch wel met een schnitzel er bij.. daar roept hij al weken overquote:
quote:Op maandag 21 november 2022 21:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Niets live gezien vandaag, maar is er een richting bekend van waar ze heen willen gaan met een wereldrecord poging ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja!! Vanmorgen lang in bed gehangen en strompelend de loods door , ondersteund door Eunice en Janet of iemand anders , en die is nu ook weer helemaal fit?quote:Op maandag 21 november 2022 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GJ net zo,die kon vandaag amper lopen.
quote:Op maandag 21 november 2022 21:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Is dat de uitkomst, of gewoon de opdracht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een karbonaadjequote:Op maandag 21 november 2022 21:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Toch welgeteld één schnitzel er bij.. daar roept hij al weken over
Er is nog geen uitkomst.quote:Op maandag 21 november 2022 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat de uitkomst, of gewoon de opdracht?
Wel heel toevallig allemaal kortom volgende week Zumba want ga dat nu maar eens tegenhouden FEBOquote:Op maandag 21 november 2022 21:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe wilde graag salsa les geven en eerder ging het zonder muziek met wat basisstappen leren en nu mocht het met muziek.
Rechtop en het hoogste woord.quote:Op maandag 21 november 2022 22:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja!! Vanmorgen lang in bed gehangen en strompelend de loods door , ondersteund door Eunice en Janet of iemand anders , en die is nu ook weer helemaal fit?
Dat meende ik ook, maar omdat jij dat als antwoord gaf op DGK's vraag dacht ik dat ik het wellicht gemist hadquote:
Tja, hij was gisteren nog hard aan het roepen dat men 'elkaar ook wat moet kunnen gunnen' ..quote:Op maandag 21 november 2022 21:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik hoorde het. Jammer dat hij zich zo laat kennen,
Koud op de rug brrrrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe nor maal
Of Kenzy is iets te grootquote:Op maandag 21 november 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat die trui iets te klein is
Ach, het al beter dan dat topje wat ze de eerste weken droegquote:Op maandag 21 november 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat die trui iets te klein is
Die had ze gisteren nog aan dacht ikquote:Op maandag 21 november 2022 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, het al beter dan dat topje wat ze de eerste weken droeg
Ik wou het niet zeggenquote:
tjaquote:Op maandag 21 november 2022 22:09 schreef lojanda het volgende:
Waarom loopt Isaac nou nog steeds met die roze baard..
Gelukkig is het daar nu te koud voorquote:Op maandag 21 november 2022 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, het al beter dan dat topje wat ze de eerste weken droeg
Owquote:Op maandag 21 november 2022 22:08 schreef Seattle het volgende:
[..]
Die had ze gisteren nog aan dacht ik
Dat is ivm de uitzendingen.Je kan niet na 1 dag wisselen.quote:Op maandag 21 november 2022 22:09 schreef lojanda het volgende:
Waarom loopt Isaac nou nog steeds met die roze baard..
Jeff bevestigt zojuist wat ik al maanden roep over dit programma waardoor het niet serieus te nemen valtquote:Op maandag 21 november 2022 22:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat was te veel kritiek indirect op de febo
quote:Op maandag 21 november 2022 22:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is ivm de uitzendingen.Je kan niet na 1 dag wisselen.
nee hij mag dat niet zeggen dat ze het zomaar krijgt van de FEBOquote:Op maandag 21 november 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Jeff staat weer hetzelfde liedje als even daarvoor te blaten, Febo is het ook zat, dus SL
Dom programma met een kutgroep?quote:Op maandag 21 november 2022 22:11 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff bevestigt zojuist wat ik al maanden roep over dit programma waardoor het niet serieus te nemen valt
Hij doet iig wel mee.quote:Op maandag 21 november 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
dus omdat Bern Sexy danst is hij Bi![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 november 2022 22:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn toegesproken door de Febo .. ineens is het kantoorgesprek over.
Andere brillen greys...quote:Op maandag 21 november 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij mag dat niet zeggen dat ze het zomaar krijgt van de FEBO![]()
is elke keer zo
ook leila met haar kleren
en maddy met haar papier
Is echt zo.In BB moesten ze vragen of ze hun haar mochten verven.quote:
En Jeff komt iets tekort?quote:Op maandag 21 november 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij mag dat niet zeggen dat ze het zomaar krijgt van de FEBO![]()
is elke keer zo
ook leila met haar kleren
en maddy met haar papier
* greysbones doet haar lenzen uit en zet haar roze bril opquote:
Dat is toch altijd zo geweest.. BB en DGK en meerdere realityserie’s.quote:Op maandag 21 november 2022 22:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff bevestigt zojuist wat ik al maanden roep over dit programma waardoor het niet serieus te nemen valt
wow dat jij dat al weer maanden door hadquote:Op maandag 21 november 2022 22:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Altijd.quote:
Hij roept het zelf ook te pas en te onpas, terwijl het niet de discussie isquote:
Ja knap, bij mij viel het kwartje eergisteren pasquote:Op maandag 21 november 2022 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
wow dat jij dat al weer maanden door had
Nee gewoon goed opletten en logisch nadenkenquote:Op maandag 21 november 2022 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
wow dat jij dat al weer maanden door had
maar hij kan hier niet meepratenquote:Op maandag 21 november 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij roept het zelf ook te pas en te onpas, terwijl het niet de discussie is
quote:Op maandag 21 november 2022 22:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik kan me niet bedenken wat hij heeft gekregen van de febo.
quote:Op maandag 21 november 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij roept het zelf ook te pas en te onpas, terwijl het niet de discussie is
Klopt maar ik denk dat hij die baard echt wel mag scheren, Jasper heeft toch ook al zijn roze snor en sikje afgeschoren..quote:Op maandag 21 november 2022 22:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is echt zo.In BB moesten ze vragen of ze hun haar mochten verven.
Veel geldquote:Op maandag 21 november 2022 22:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik kan me niet bedenken wat hij heeft gekregen van de febo.
Als jullie willen roddelen ga dan even naar kamer driequote:Op maandag 21 november 2022 22:14 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja knap, bij mij viel het kwartje eergisteren pas
Niet?!quote:Op maandag 21 november 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar hij kan hier niet meepraten
Kom je iets tekort vraag het de Feeeboo (denk hier Rupert zijn liedje bij)quote:Op maandag 21 november 2022 22:15 schreef Li0nHeart het volgende:
De discussie is dat sommige mensen worden voorgetrokken door de febo omdat ze direct iets krijgen .. en veel anderen krijgen niet die voorkeursbehandeling.
Maddy doet onderzoek.quote:
bepaalde mensen krijgen watquote:Op maandag 21 november 2022 22:15 schreef Seattle het volgende:
[..]
Kom je iets tekort vraag het de Feeeboo (denk hier Rupert zijn liedje bij)
Ja die houdt alles in de gaten zegt ze en gaat op inspectiequote:
Ik discussieer helemaal niet, ik maak een opmerking, één die Jeffrey ook te pas en te onpas maaktquote:Op maandag 21 november 2022 22:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zijn 2 verschillende discussies.
Statistisch gezien had Maddy niet zo veel, ook minder opdrachtenquote:Op maandag 21 november 2022 22:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is erg relatief ... de andere 2 hadden ook veel geld, maar compleet anders besteed.
Tutututduuu inspector maddyquote:
En slaat toe met haar lege verpakking als het moment daar is.quote:Op maandag 21 november 2022 22:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja die houdt alles in de gaten zegt ze en gaat op inspectie
Paaldans, lapdance...quote:Op maandag 21 november 2022 22:17 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dirty dancing, Crease, Flashdance...
andere nog ideeen?
Volgens mij is dat niet zo relatief. Jeff heeft als manager toch het meeste geld gekregen?quote:Op maandag 21 november 2022 22:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is erg relatief ... de andere 2 hadden ook veel geld, maar compleet anders besteed.
Macarena.quote:Op maandag 21 november 2022 22:17 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dirty dancing, Crease, Flashdance...
andere nog ideeen?
Het lult en het lult en het lult maar... Kut groepquote:Op maandag 21 november 2022 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik discussieer helemaal niet, ik maak een opmerking, één die Jeffrey ook te pas en te onpas maakt
Zou hij niet het regime van Jeff voortzetten?quote:Op maandag 21 november 2022 22:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb best het gevoel dat Isaac een redelijk streng bewind zal gaan voeren ... wordt ook wel leuk.
Mooi zo. Gaat Isaac ook eens door de mand vallen (denk ik, hoop ik)quote:Op maandag 21 november 2022 22:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Ik ga het [manager] nu sowieso doen.
de groep heeft tot nu toe het meeste geld bij elkaar gespeeld onder Jeffquote:Op maandag 21 november 2022 22:19 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo relatief. Jeff heeft als manager toch het meeste geld gekregen?
maar gaat hij daarmee zijn eigen glazen ingooien ?quote:Op maandag 21 november 2022 22:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb best het gevoel dat Isaac een redelijk streng bewind zal gaan voeren ... wordt ook wel leuk.
Dat wordt cold turkey afkicken andersquote:Op maandag 21 november 2022 22:20 schreef Seattle het volgende:
[..]
Mooi zo. Gaat Isaac ook eens door de mand vallen (denk ik, hoop ik)
Vraag me af of hij Jeff zijn drankverslaving blijft onderhouden
En dat wordt even vergeten.quote:Op maandag 21 november 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
de groep heeft tot nu toe het meeste geld bij elkaar gespeeld onder Jeff
Martin had 10 opdrachten
waar er ook een aantal faliekant zijn mislukt
Ik weet het natuurlijk niet, maar ik denk het niet.quote:Op maandag 21 november 2022 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou hij niet het regime van Jeff voortzetten?
Ja okay maar laat dat nou even niet de discussie zijn. Jeff heeft als manager het grootste budget gehad.quote:Op maandag 21 november 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
de groep heeft tot nu toe het meeste geld bij elkaar gespeeld onder Jeff
Martin had 10 opdrachten
waar er ook een aantal faliekant zijn mislukt
quote:Op maandag 21 november 2022 22:19 schreef Li0nHeart het volgende:
dat is toch onderdeel van de discussiequote:Op maandag 21 november 2022 22:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja okay maar laat dat nou even niet de discussie zijn. Jeff heeft als manager het grootste budget gehad.
Op sommige punten wel. Denk niet dat hij zakgeld gaat geven bv. Maar hij zal wel transparanter zijn (en dat dan in werkelijkheid niet zijn)quote:Op maandag 21 november 2022 22:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet het natuurlijk niet, maar ik denk het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |