Iets met een record verbreken , sport ik heb geen ideequote:Op maandag 21 november 2022 17:44 schreef Sestra666 het volgende:
wat is het bericht vd manager? of is het nog niet bekend?
thnx, hij doet ook vaag.. iedereen laten lezenquote:Op maandag 21 november 2022 17:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iets met een record verbreken , sport ik heb geen idee
Elke maand kunnen ze 1 wereld record uitkiezen om te verbreken, lukt het dan krijgen ze ietsquote:Op maandag 21 november 2022 17:44 schreef Sestra666 het volgende:
wat is het bericht vd manager? of is het nog niet bekend?
quote:Op maandag 21 november 2022 17:50 schreef chufi het volgende:
2 dagen de tijd om iets uit te zoeken voor 14 december
iets voor JWquote:Op maandag 21 november 2022 17:54 schreef mnesymne het volgende:
Ga voor het plank record... 2 vliegen in 1 klap ! ! ... Het wereld record is maar iets van 8,5 uur plank
In de oven extra uitdrogen.quote:Op maandag 21 november 2022 18:04 schreef pingu66 het volgende:
Wat een chaos die hamburgers,broodjes met sla nog niet klaar, borden nog niet uitgezet,eitjes nog niet gebakken. Flikker die hamburgers half gebakken in de oven om na te garen en begin dan met de rest. Dat heeft in de catering gewerkt![]()
quote:Op maandag 21 november 2022 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
Weer witbrood.
Wanda straks weer woest.
Woordkunstenaar.quote:Op maandag 21 november 2022 18:10 schreef D. het volgende:
Ruben: "we kunnen echt heel slim denken..."
Kort voorbakken in pan. Op bakplaatleggen nog niet in de oven. Je bordjes/ broodjes opmaken eitjes bakken laatste 8 minuten hamburgers in oven . En dat op broodjes knallenquote:
En straks nog pizza.quote:
Nou prima toch, als ze maar op tijd door geven kan daar wel rekening mee gehouden wordenquote:Op maandag 21 november 2022 18:16 schreef pingu66 het volgende:
Al die eisen de een zonder brooodje de ander geen hamburger de ander dubbelgebakken ei.
Beide.quote:
Vallen uit elkaar.quote:
Gooi dan het hele broodje maar in de blenderquote:Op maandag 21 november 2022 18:20 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ach in de mond valt het ook uit elkaar
Jammie op slurpen met een rietjequote:Op maandag 21 november 2022 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Gooi dan het hele broodje maar in de blender
Zal je zien dat er sommige voor de 2de ronde gaan.quote:Op maandag 21 november 2022 18:20 schreef Loveable het volgende:
Sommige zijn straks klaar met eten en de andere moeten nog eten..
Als er nog patat genoeg is..quote:Op maandag 21 november 2022 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal je zien dat er sommige voor de 2de ronde gaan.
Denk het niet, valt nu niet veel te likken.. tenzij de mayo over blijfrquote:Op maandag 21 november 2022 18:23 schreef Silves het volgende:
Erik doet hij het niet of wel....na zijn gesprek met bep![]()
Als het 'n droog broodje is, in de blender en dan opsnuivenquote:Op maandag 21 november 2022 18:21 schreef Loveable het volgende:
[..]
Jammie op slurpen met een rietje
quote:Op maandag 21 november 2022 18:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als het 'n droog broodje is, in de blender en dan opsnuiven
Die gaat zeker op, maar met zijn likvinger of met een vork..camera staat erop, febo is ook een weddenschap aan het afleggen..quote:Op maandag 21 november 2022 18:24 schreef Loveable het volgende:
[..]
Denk het niet, valt nu niet veel te likken.. tenzij de mayo over blijfr
Leek even van niet.quote:
Marciano zekerquote:Op maandag 21 november 2022 18:32 schreef D. het volgende:
[..]
Wanda had het over wachten op de 2e ronde
quote:Op maandag 21 november 2022 18:32 schreef D. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Friet is de 2e rondequote:Op maandag 21 november 2022 18:32 schreef D. het volgende:
[..]
Toch vind ik dit een soort van aandoenlijk, Hij luistert toch welquote:Op maandag 21 november 2022 18:37 schreef puzziepie het volgende:
Gesprek met Babette heeft toch al wel wat gedaan, Erik zat wel in dilemma : to lick or not to lick the plate
Ik vind dat altijd leuke boekenquote:Op maandag 21 november 2022 18:42 schreef puzziepie het volgende:
Leipe dingen staan in dat boek
Een man had een pak van zijn snorhaar gemaakt
[ afbeelding ]
Het is ongeveer het zelfde als tegen Marttin zeggen te stoppen met met 20 keer door zijn haren te gaan met zijn handen.quote:Op maandag 21 november 2022 18:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Toch vind ik dit een soort van aandoenlijk, Hij luistert toch wel
Ja echt wel !! Je zag hem echt twijfelen toen hij naar zijn keurig lege bord keek. Er was niets te likken en toch zag je zijn drang .. wel niet wel nietquote:Op maandag 21 november 2022 18:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Toch vind ik dit een soort van aandoenlijk, Hij luistert toch wel
Of Jeff verbieden nog 1x Tjongejongejonge te zeggen, dat zegt hij ook 100x per dagquote:Op maandag 21 november 2022 18:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het is ongeveer het zelfde als tegen Marttin zeggen te stoppen met met 20 keer door zijn haren te gaan met zijn handen.
Of Djedi te zeggen stoppen met haar OCD handelingen.
1 -0 Nederland !!
Zo vermoeiend waar sommigen zich druk om kunnen maken daar.quote:Op maandag 21 november 2022 18:58 schreef puzziepie het volgende:
Marciano mag grappen over Kim maken ,maar andersom niet. Marciano zat te grappen bij Jappie en Wanda en toen Jappie een grap terug maakte en Kim moest lachen trok Tiano het niet
Wanda: Maar jij mag ook wel eens lachen als anderen een grap over hem maken
Precies,precies,preciesquote:Op maandag 21 november 2022 18:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of Jeff verbieden nog 1x Tjongejongejonge te zeggen, dat zegt hij ook 100x per dag
Nee niet op de manier waarop esther werkt bovendien is de frituur te klein voor 30 man zeker met diepvries friet. Uiteindelijk stonden 7 man aan dit eten te werken.quote:
Zelden zo'n dom figuur gezien in een RLS ..quote:Op maandag 21 november 2022 19:18 schreef pingu66 het volgende:
Eeej,eej eej ! Marciano roept Mattin.
JW vandaag: "Ik zou met Marciano best een intelligent gesprek kunnen hebben."quote:Op maandag 21 november 2022 19:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zelden zo'n dom figuur gezien in een RLS ..
Dat zegt wel iets over het referentiekader van JW...quote:Op maandag 21 november 2022 19:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
JW vandaag: "Ik zou met Marciano best een intelligent gesprek kunnen hebben."
Allemaal de schuld van Esther dusquote:Op maandag 21 november 2022 19:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee niet op de manier waarop esther werkt bovendien is de frituur te klein voor 30 man zeker met diepvries friet. Uiteindelijk stonden 7 man aan dit eten te werken.
Zo werkt het dus niet.quote:
Ow, alles is de schuld van Jeffrey danquote:Op maandag 21 november 2022 19:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet.
Jeffrey is manager.
Precies.quote:Op maandag 21 november 2022 19:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, alles is de schuld van Jeffrey dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
quote:Op maandag 21 november 2022 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
Al bijna een glas vol chocopinda`s afgelikt.
[ afbeelding ]
andersom schatquote:Op maandag 21 november 2022 20:08 schreef Kakadylo het volgende:
Is er al een tennisballetje met 2-0 over de schutting gegooid?
Ik dacht eerst dat het een geintje was toen ik het hier las maar wtfquote:Op maandag 21 november 2022 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Die pinda's zitten erin, even buiten kant er af bijtenquote:Op maandag 21 november 2022 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
opetenquote:Op maandag 21 november 2022 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een geintje was toen ik het hier las maar wtf![]()
![]()
Wat wil ze daarmee gaan doen dan?
Gaat ze later op eten.quote:Op maandag 21 november 2022 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een geintje was toen ik het hier las maar wtf![]()
![]()
Wat wil ze daarmee gaan doen dan?
En Erik mag de restjes er af likkenquote:Op maandag 21 november 2022 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmquote:Op maandag 21 november 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
opeten
want ze lust wel choco en pindas
maar niet bij elkaar
Een tennisballetje is klein dus begin je met Nederland want het maakt verder geen ene fuck uit namelijkquote:
ik zet er liever wat anders opquote:Op maandag 21 november 2022 20:10 schreef Kakadylo het volgende:
Een tennisballetje is klein dus begin je met Nederland want het maakt verder geen ene fuck uit namelijk
'Joost mag weten waarom'quote:Op maandag 21 november 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zet er liever wat anders op
Ik vind van wel zij heeft in de catering gewerkt dus moet toch enigzins iets begrijpen van "productie" werk maar goed ik heb een btje een aversie tegen haarquote:
Eerlijk is eerlijk,Rupert heeft de boel nog wat gered.quote:Op maandag 21 november 2022 20:11 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik vind van wel zij heeft in de catering gewerkt dus moetvtoch enigzins iets begrijpen van "productie" werk maar goed ik heb een btje een aversie tegen haar
Wat wil jij erop zetten dan?quote:Op maandag 21 november 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
die blonde muppet gaat vanzelf
Preciesquote:Op maandag 21 november 2022 20:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk,Rupert heeft de boel nog wat gered.
Wendy is een topperquote:Op maandag 21 november 2022 20:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo'n tekst en men snapt er niets van
Wat heeft die met de kok te maken? Bovendien stond hij de friet te makenquote:Op maandag 21 november 2022 19:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet.
Jeffrey is manager.
ff in de frituur en ze zijn weer knapperigquote:Op maandag 21 november 2022 20:14 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik zie het haar doen. Mirthe zou het zo aannemen
Kijk wie het post.quote:Op maandag 21 november 2022 20:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Watvheeft die met de kok te maken? Bovendien stond hij de friet te maken
Valt niets te likkenquote:
Heeft 'voedingsexpert' Wanda dat verzonnen? Ze hebben Cruesli als ontbijt? beetje vezels en een hap suiker met yoghurt.quote:Op maandag 21 november 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
hoe noemt djedi dat cruusli?
ipv cruesli of gewoon muesli
zal vast minder suiker inzitten dan de havermout van Matinquote:Op maandag 21 november 2022 20:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Heeft 'voedingsexpert' Wanda dat verzonnen? Ze hebben Cruesli als ontbijt? beetje vezels en een hap suiker met yoghurt.
haha dat is waarquote:Op maandag 21 november 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal vast minder suiker inzitten dan de havermout van Matin![]()
Sterker nog,de choco variant.quote:Op maandag 21 november 2022 20:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Heeft 'voedingsexpert' Wanda dat verzonnen? Ze hebben Cruesli als ontbijt? beetje vezels en een hap suiker met yoghurt.
Morgen regen.quote:
is ook weer zo'n rare FEBO actiequote:Op maandag 21 november 2022 20:23 schreef pingu66 het volgende:
Nu gaat de hele loods vragen waarom alleen Myrthe muziek krijgt🤣
Jaa doe je mee?quote:
Of juist bewoners iets geven/laten doen voor tv beelden?quote:Op maandag 21 november 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook weer zo'n rare FEBO actie
mensen krijgen dingen van de FEBO
omdat ze bang zijn dat de mensen anders vertrekken
Die moet je doorstappenquote:Op maandag 21 november 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
waarom is het
123
567
wat is er met 4 gebeurt?
quote:
Als ze haar zin maar krijgt.quote:
vast welquote:Op maandag 21 november 2022 20:29 schreef pingu66 het volgende:
Krijgt Myrthe nu ook een Winterjas van de Febo?
Goedenavond, had deze in eerste instantie niet gevonden, nu wel .....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nu beoefent ze gewoon haar hobby waardoor ze in haar element isquote:
quote:Op maandag 21 november 2022 20:30 schreef Verida het volgende:
Mirthe had toch al eerder een salsaboek gekregen?
want?quote:Op maandag 21 november 2022 20:31 schreef Verida het volgende:
[..]
dan is het niet zo gek dat ze nu muziek krijgt toch?
Dan is het niet iets waar ze de laatste dagen om heeft lopen zeuren ofzo. Maar gewoon iets als toevoeging voor bij het boek wat ze al een tijdje heeft.quote:
Jammiequote:
ik vind het wel raarquote:Op maandag 21 november 2022 20:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan is het niet iets waar ze de laatste dagen om heeft lopen zeuren ofzo. Maar gewoon iets als toevoeging voor bij het boek wat ze al een tijdje heeft.
En het is niet zo dat het iets is voor haar alleen, iedereen kan toch meedoen als ze dat willen?
is geen spel ? 24 uren ofzo ?quote:Op maandag 21 november 2022 20:33 schreef engine het volgende:
Zo hebben ze toch bijna iedere avond iets. Leuk om te zien
Nee gewoon leuk en gezellig samen dansenquote:
Jeff denkt 'kut die Mirthe krijgt positieve aandacht'quote:Op maandag 21 november 2022 20:35 schreef engine het volgende:
Nee gewoon leuk en gezellig samen dansen
Mirthe doet het erg leuk
Een Guinnes Book of Record proef moeten ze zoeken om te gaan verbeteren op 14 december . over 2 dagen moeten ze iets gekozen hebben .. en daarna elke maand een nieuwe proef uitzoekenquote:
Ik zou gezegd hebben iedereen graag luchtgitaar te willen leren spelen op goede rock- en funkmuziekquote:Op maandag 21 november 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het wel raar
dat de FEBO dingen aan bepaalde mensen geven/regelen
van nu kann ik nu elke 2de dag vlgenquote:Op maandag 21 november 2022 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Een Guinnes Book of Record proef moeten ze zoeken om te gaan verbeteren op 14 december . over 2 dagen moeten ze iets gekozen hebben .. en daarna elke maand een nieuwe proef uitzoeken
quote:Op maandag 21 november 2022 20:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Goedenavond, had deze in eerste instantie niet gevonden, nu wel .....![]()
[ afbeelding ]
Kim en Jeffrey in discussie - 20 november 2022.Wtf " ik heb niet met je geknikkerd"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou zeggen dat ik een nieuw nummer zou willen maken met de Outsidersquote:Op maandag 21 november 2022 20:36 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik zou gezegd hebben iedereen graag luchtgitaar te willen leren spelen op goede rock- en funkmuziek
Hij doet wel zijn bestquote:
En een DJ set.quote:Op maandag 21 november 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou zeggen dat ik een nieuw nummer zou willen maken met de Outsiders
live in de loods
elke week een uur oefenen
ik word er niet echt warm van als ik hem zie dansenquote:
Dat kan ik mij voorstellen maar het heeft wel iets grappigs. En je kunt hem niet verwijten dat hij het niet probeert.quote:Op maandag 21 november 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik word er niet echt warm van als ik hem zie dansen
die trui op de martin manier dragen helpt ook niet echtquote:Op maandag 21 november 2022 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan ik mij voorstellen maar het heeft wel iets grappigs. En je kunt hem niet verwijten dat hij het niet probeert.
Zie het niet gebeuren met deze kutgroep ......quote:Op maandag 21 november 2022 20:42 schreef Kakadylo het volgende:
In het Guinnessboek komen is perfecte PR voor EJVJL maar vraag me af hoe ze dat überhaupt
willen gaan bereiken
Ja daar krijg ik bij wie dan ook jeuk van.quote:Op maandag 21 november 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
die trui op de martin manier dragen helpt ook niet echt
Hij gaat zo nog even door naar de tennisclubquote:Op maandag 21 november 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
die trui op de martin manier dragen helpt ook niet echt
Die gozertjes bij Flodder.quote:Op maandag 21 november 2022 20:45 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hij gaat zo nog even door naar de tennisclub
Kim komt net binnenquote:Op maandag 21 november 2022 20:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vind het wel kinderachtig dat Jeff en Kim niet meedoen, laten zich aardig kennen ....
Oke dan vrindquote:Op maandag 21 november 2022 20:45 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hij gaat zo nog even door naar de tennisclub
Ja, maar ik heb eerder Jeff wel met Mirthe zien oefenen, zal wel wel niet meer mogen van Kim ....quote:Op maandag 21 november 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
Kim komt net binnen
was met wat anders bezig![]()
dat is zeker een optie jaquote:Op maandag 21 november 2022 20:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb eerder Jeff wel met Mirthe zien oefenen, zal wel wel niet meer mogen van Kim ....
Hetzelfde als haar manier van denken dusquote:Op maandag 21 november 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
veel te stijf
die heeft geen swung
die is veel te stijfquote:Op maandag 21 november 2022 20:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hetzelfde als haar manier van denken dus
Hij kan normaal best goed dansen toch? Nu lees ik dat ie te vrouwelijk danst hahaquote:Op maandag 21 november 2022 20:51 schreef engine het volgende:
Mirthe tegen Bern: "jij bent de man eventjes"
300 uur salsa dansenquote:Op maandag 21 november 2022 20:42 schreef Kakadylo het volgende:
In het Guinnessboek komen is perfecte PR voor EJVJL maar vraag me af hoe ze dat überhaupt willen gaan bereiken
Of hij normaal goed kan dansen weet ik niet maar hij probeert salsa te dansen zoals vrouwen salsa dansen. Het ziet er wat apart uit. Maar complimenten voor de inzetquote:Op maandag 21 november 2022 20:54 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Hij kan normaal best goed dansen toch? Nu lees ik dat ie te vrouwelijk danst haha
Ach ja hij probeert het en maakt er wat leuks van beter als dat geroddel denk ik dan (:quote:Op maandag 21 november 2022 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Of hij normaal goed kan dansen weet ik niet maar hij probeert salsa te dansen zoals vrouwen salsa dansen. Het ziet er wat apart uit. Maar complimenten voor de inzet
wat heeft dit met de dit dansen te maken?quote:Op maandag 21 november 2022 21:00 schreef Kakadylo het volgende:
Berend is ooit een verbod opgelegd bij een all-you-can-eat dus wie weet in die hoek en dan mag Mirthe de restjes opeten
Keep your friends close but your enemies closerquote:Op maandag 21 november 2022 21:01 schreef D. het volgende:
Esther danst met Babette, die bovenaan haar nominatielijstje staat?
Dansen mannen en vrouwen 'm verschillend?quote:Op maandag 21 november 2022 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Of hij normaal goed kan dansen weet ik niet maar hij probeert salsa te dansen zoals vrouwen salsa dansen. Het ziet er wat apart uit. Maar complimenten voor de inzet
Zojuist las iemand dat boek dus terug je kast in graagquote:Op maandag 21 november 2022 21:02 schreef Verida het volgende:
[..]
wat heeft dit met de dit dansen te maken?
Wist jij dat niet?quote:Op maandag 21 november 2022 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Dansen mannen en vrouwen 'm verschillend?
Hoe moet ik dat weten?quote:
Ik zat er ook naar te kijkenquote:Op maandag 21 november 2022 21:03 schreef engine het volgende:
Ik snap eigenlijk ook niet waar de 4 gebleven is
Dat is een Weense wals.quote:Op maandag 21 november 2022 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten?
Ik dacht dat je tegenover elkaar staat en ongeveer het spiegelbeeld doet
Lees dit eensquote:Op maandag 21 november 2022 21:03 schreef engine het volgende:
Ik snap eigenlijk ook niet waar de 4 gebleven is
daar missen ze geen 4quote:Op maandag 21 november 2022 21:05 schreef Loveable het volgende:
[..]
Lees dit eens![]()
![]()
https://www.google.com/am(...)sapas-dansen%3famp=1
Krijg ik nog huiswerk ook hierquote:Op maandag 21 november 2022 21:05 schreef Loveable het volgende:
[..]
Lees dit eens![]()
![]()
https://www.google.com/am(...)sapas-dansen%3famp=1
Ja dat wel maar ergens vind ik het wel vervelend om een getal over te slaanquote:Op maandag 21 november 2022 21:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zat er ook naar te kijken
Komt beter uit op de maat
quote:Op maandag 21 november 2022 21:08 schreef Loveable het volgende:
[..]
En Mirthe wel? Dan doen ze het dus niet goed![]()
Als je het goed hebt gedaan, krijg je een stickerquote:
En toch klopt het wel met de muziekquote:
123quote:Op maandag 21 november 2022 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
En toch klopt het wel met de muziek
Dat weet ik niet. Zo goed kan ik niet dansenquote:
gaat om het ritmequote:Op maandag 21 november 2022 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Zo goed kan ik niet dansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |