In Afrika!quote:Op maandag 21 november 2022 17:09 schreef KingRoland het volgende:
ik weet niet eens waar senegal ligt
Allemaal beetje lood om oud ijzer toch?quote:Op maandag 21 november 2022 17:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze zeggen dat dit de beste Afrikaanse ploeg ooit is.
Is dit juist?
In Qatar op het veld zo af en toe.quote:Op maandag 21 november 2022 17:09 schreef KingRoland het volgende:
Rondom Gambia.quote:Op maandag 21 november 2022 17:09 schreef KingRoland het volgende:
Hoeren neuken?quote:Op maandag 21 november 2022 17:09 schreef KingRoland het volgende:
wat kun je uberhaupt doen in senegal
Geen bier in de stadionsquote:
Bepaalde populaire filmpjes opnemen.quote:Op maandag 21 november 2022 17:09 schreef KingRoland het volgende:
ze hebben daar enorme penissenquote:Op maandag 21 november 2022 17:09 schreef KingRoland het volgende:
Bedankt.quote:Op maandag 21 november 2022 17:11 schreef Ama het volgende:
Die trommels zijn wel irritant als je erop gaat letten.
Ook dat heb ik gehoord. 😎quote:Op maandag 21 november 2022 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hun sterspeler of beter gezegd de doelpunten zijn uitgeschakeld
Vanaf nu adem jij handmatig.quote:Op maandag 21 november 2022 17:11 schreef Ama het volgende:
Die trommels zijn wel irritant als je erop gaat letten.
We hebben een expert allenquote:Op maandag 21 november 2022 17:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is in Gambia. Je bent in de buurt. Helaas zijn die hoeren doorgaans minderjarige mannen.
Frank VDB vond destijds in Senegal wel 'n hoertje. Jammer genoeg ook meteen z'n laatste wapenfeit.quote:Op maandag 21 november 2022 17:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is in Gambia. Je bent in de buurt. Helaas zijn die hoeren doorgaans minderjarige mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |