Klopt, een 104 jarige zwaar demente ouwe man, uitstekende journalistiek natuurlijkquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jopie Heesters zei dat Hitler een goede kerel was. Heeft hij toch echt zelf gezegd.
Vraag is wat hij er precies mee bedoelde, maar het is niet dat hij door Dijkstra aan de schandpaal is genageld.
quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:04 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is met de kennis van nu een interessant fragment uit College Tour. De hele uitzending staat hier. Het fragment heeft betrekking op herkend en aangesproken worden in het openbaar. Zie vanaf 37:17. Er wordt daarna door Matthijs ingegaan op het Privé-artikel. Ook het stuk met Felix Rottenberg is interessant, omdat hij zegt dat ze van hun Novatijd de les hebben geleerd dat ze hard moeten zijn.
[ twitter ]
Geen probleem, hoor. Ik post het opnieuw omdat ik er wat context bij gaf. Het terugkijken van wat er na dat fragment komt, is de moeite waard.quote:
Op welk punt van het 10+ minuten durend filmpje zit dat fragment?quote:Op woensdag 23 november 2022 19:39 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Fragment: hierna ging Matthijs tekeer tegen geluidsman!
Verbaast me helemaal niets. Matthijs had altijd van dat typische sos gedrag.quote:Op donderdag 24 november 2022 04:29 schreef Cockwhale het volgende:
Ik weet van iemand die in die studio's bij DWDD gewerkt heeft dat o.a. Mathijs en Jan Mulder en nog wat anderen er daar flink op los snuiven. Bizarre sfeer.
Na 2 minquote:Op donderdag 24 november 2022 00:49 schreef BlackEyedAngel het volgende:
[..]
Op welk punt van het 10+ minuten durend filmpje zit dat fragment?
ctrl+H find “veiligheid “ replace with “racisme “ , replace all.quote:Op maandag 21 november 2022 17:12 schreef Viv het volgende:
[..]
Jammer dat Levi zijn keutel ingetrokken heeft, ik vond het wel een goede column. Het verwoordde in ieder geval precies hoe ik over de kwestie-Arib denk.
Hier is de column overigens zonder paywall te lezen (door hemzelf geüpload op LinkedIn):
[ afbeelding ]
Of (seksuele) 'intimidatie', seksisme, pedofiel, etc etc etc. Zo kun je nog wel even doorgaan.quote:Op donderdag 24 november 2022 07:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
ctrl+H find “veiligheid “ replace with “racisme “ , replace all.
Jij was zelf ook al spuit elfquote:
quote:Op maandag 21 november 2022 19:51 schreef Arcee het volgende:
Bij College Tour was een keer iemand die uitlegt hoe vervelend het is als iemand je vlak voor je neus gaat uit staan schelden.
quote:Op donderdag 24 november 2022 07:24 schreef nils_22 het volgende:
Je zag al dat het een kutprogramma was aan hoe ze Kees Momma behandelden, Kees de autist van "vuile rotmoffen!". Kees werd daarheen gelokt om over zijn tekeningen te praten, hij had zijn zinnen al goed voorbereid. Maar aan tafel vroegen Matthijs en de tafeldame hem opeens naar z'n liefdesleven, of hij al wel eens met een vrouw geweest is etc. Kees wist zich geen raad en riep iets over dat hij wel open staat voor een lieve jonge vrouw. Item afgelopen, Kees zit backstage in zak en as. Hij heeft niet de uitspraken gedaan over zijn tekeningen die hij wilde doen en denkt dat wat hij zei over een jonge vrouw helemaal verkeerd is overgekomen op het publiek. Hier moest hij weken van bijkomen, Kees was gesloopt door deugomroep de VARA!
quote:
Nogmaals, ik herpostte mijn bericht omdat ik er context bij gaf, niet om erin te wrijven dat het fragment al was gedeeld. Ik kan me goed voorstellen dat iemand niet alles terugleest.quote:Op donderdag 24 november 2022 07:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij was zelf ook al spuit elf.
[..]
Zo zie je maar dat het leuke tv op kan leveren als er iets misgaat (zoals Frits Barend zei).quote:
Ik begreep dus vanochtend pas dat het "sorry meneer van Nieuwkerk" voorval tegen een 60-jarige geluidsman was (via de Telegraaf)? Dat maakt het wat mij betreft nóg een stukje erger.quote:Op donderdag 24 november 2022 10:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat het leuke tv op kan leveren als er iets misgaat (zoals Frits Barend zei).
Ik begreep ervan dat ze nu allebei zestigers zijn en toen dus allebei vijftigers. Maar dat maakt het niet minder bevreemdend, inderdaad!quote:Op donderdag 24 november 2022 10:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik begreep dus vanochtend pas dat het "sorry meneer van Nieuwkerk" voorval tegen een 60-jarige geluidsman was (via de Telegraaf)? Dat maakt het wat mij betreft nóg een stukje erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |