Denk dat Jeff al lang blij is dat hij de sinterklaas surprise niet hoeft te maken.quote:Op zondag 20 november 2022 22:36 schreef Kakadylo het volgende:
KimD is gewoon aan het knutselen dus denk niet dat Jeff daar blij mee is en Jappie ook al afwezig
Vertel, heb geen stream.quote:Op zondag 20 november 2022 22:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik was het net eens met Bern ... eng.
Ik vind het wel leukquote:
Oké, ja dat is waar. Thanksquote:Op zondag 20 november 2022 22:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat meer mensen meer reuring is, dus leuker ... kort samengevat.
Hij wist in eerste instantie niet eens dat er geld gewonnen kon worden.quote:Op zondag 20 november 2022 22:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert had zich eigenlijk niet helemaal ingelezen wat EJVJL inhield zegt ie geloof ik.
Doe dat tapijt een keer van je harses.quote:
Ik ben benieuwd naar de donatie voor goede doelenquote:Op zondag 20 november 2022 22:46 schreef 5thencounter het volgende:
Ze leven nu gratis, dat vergeten ze steeds..
Nu pas ja?quote:Op zondag 20 november 2022 22:45 schreef pingu66 het volgende:
Pfff de manier van praten van Isaac staat me steeds meer tegen.
Nix.. ze huichelen allemaal.. ze willen meer vretenquote:Op zondag 20 november 2022 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de donatie voor goede doelen
Jeffrey werd gepakt op zijn eigen woorden en stond gelijk met open bekquote:Op zondag 20 november 2022 22:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ik had m'n scriptie afgerond ... ik ben vrijgezel.
GJ : WAS ... WAS vrijgezel
hilariteit alom weer.
Het staat op fok dus ze moeten welquote:Op zondag 20 november 2022 22:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nix.. ze huichelen allemaal.. ze willen meer vreten
Gelul is het zekerquote:Op zondag 20 november 2022 22:53 schreef Kakadylo het volgende:
Er wordt ook gewoon veel tactisch geluld hoor
Omdat het egocentrisch en/of dom klinkt om te zeggen dat je gewoon voor t geld komt/ met je kop op tv wil of geen leven had... dus..quote:Op zondag 20 november 2022 22:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een modetermen worden er weer in de groep gegooid. Iedereen wil zichzelf ontwikkelen, en leren van elkaar en blablabla
En dit klinkt niet domquote:Op zondag 20 november 2022 22:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat het egocentrisch en/of dom klinkt om te zeggen dat je gewoon voor t geld komt/ met je kop op tv wil of geen leven had... dus..
Apart dat ze dat niet weten laat staan eentjequote:Op zondag 20 november 2022 22:56 schreef pingu66 het volgende:
Jaap won in de gouden wel degelijk 1 miljoen alleen de villa kreeg hij niet. En later verloor hij die 1 miljoen omdat hij het bij de DSB bank had gestald en die bank omvieltijdens de bankencrisis.
Ik bedoel dat ik lege woorden als "ontwikkeling" "leren van anderen" en "ervaring" zo dom vind ik klinken. Niet jijquote:
Nee.quote:Op zondag 20 november 2022 22:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Een deel dus niet meegedaan , die liggen gewoon in hun nest?
ohh oke, samequote:Op zondag 20 november 2022 22:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik lege woorden als "ontwikkeling" "leren van anderen" en "ervaring" zo dom vind ik klinken. Niet jij
quote:Op zondag 20 november 2022 22:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Don't worry. Sorry dat ik me onhandig uitdrukte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |