abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 december 2022 @ 16:21:51 #101
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207067528
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 december 2022 13:54 schreef opgebaarde het volgende:
Duitsland heeft geen last van vergrijzing. Dat is fake news en het gaat er ook geen gigantisch tekort ontstaan.
Tekorten willen oplossen met analfabeten uit de derde wereld :')
pi_207067667
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 16:21 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Tekorten willen oplossen met analfabeten uit de derde wereld :')
Sowieso is langer dan een jaar vooruitkijken voor oelewappers
pi_207068114
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 16:21 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Tekorten willen oplossen met analfabeten uit de derde wereld
Dei 400.000 gingen over goed opgeleide migranten per jaar ;

Gewoon een brain drain dus.

wat de VS , Australie en Canada al decennia doen
  woensdag 14 december 2022 @ 13:36:53 #104
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_207077774
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 11:43 schreef riazop het volgende:

[..]
Als je bouwt zoals Parijs (20.000 inw/km2) dan kan Nederland 800 miljoen inwoners kwijt.

We kunnen ook 10% van ons land bebouwen als Parijs. Dan zijn het er nog altijd 80 miljoen.
Dat er fysiek geen ruimte zou zijn is dus een vals argument.
En waar ga je de stroom, gas, voedsel en water vandaan toveren om die mensen in leven te houden?

Overbevolking gaat niet alleen maar over de fysieke ruimte die mensen innemen. In Nederland lopen we overal al tegen de grenzen aan. Water wordt schaars, stikstofproblemen zorgen voor allerlei problemen, energienet is al niet meer toereikend, voedsel is een probleem (en nee Nederland is NIET zelfvoorzienend, met minder boeren wordt dat zeker niet beter) en dan nog de infrastructuur om al die mensen te vervoeren.

Dit land barst al uit zijn voegen en we zitten al ver over wat dit land aankan heen.

quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2022 15:17 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Grootst mogelijke onzin verkondig je hier en je hebt overduidelijk nooit in een grote stad gewoond. :D

De stad is voor heel veel mensen heel aantrekkelijk niet eens vanwege werk (er bestaat ook nog zoiets als een auto of het OV ;) )
Ik heb in genoeg grote steden gewoond en woon nu (helaas) in een middelgrote stad maar volgend jaar staat een verhuizing naar het 'platteland' op het programma. Heb altijd een bloedhekel aan wonen in de stad gehad en hoe drukker het wordt hoe erger dat wordt. Het is dat mijn werk daar zit maar sinds ik kan thuiswerken is dat argument komen te vervallen en kan ik eindelijk wonen hoe ik graag wil.
En gezien de gigantische vraag naar huizen op het platteland momenteel ben ik zeker niet de enige.
Een stad biedt mij 0,0 voordelen, enkel nadelen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 16:21 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Tekorten willen oplossen met analfabeten uit de derde wereld :')
Plus dat die mensen ook oud worden waardoor je straks een nóg grotere vergrijzingsgolf hebt.
Beter een stabiele bevolking met dan maar iets minder welvaart (die we overigens met 5 miljoen mensen ook gewoon prima hadden). in een land waar je nog wel ruimte voor natuur hebt en eens rust kan vinden ergens.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_207078282
https://www.duic.nl/wonen(...)r-onder-te-verhuren/

Mensen met een sociale huurwoning mogen kamer onder verhuren aan studenten.

Nu studenten maar ik durf er gif op in te nemen dat dat snel asielzoekers en/of statushouders gaat worden.
pi_207091793
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 14:34 schreef ReplaR het volgende:
https://www.duic.nl/wonen(...)r-onder-te-verhuren/
...

Nu studenten maar ik durf er gif op in te nemen dat dat snel asielzoekers en/of statushouders gaat worden.
Die moeten ook ergens wonen naar het schijnt ...
pi_207091813
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 13:36 schreef Metro2005 het volgende:

[..]
En waar ga je de stroom, gas, voedsel en water vandaan toveren om die mensen in leven te houden?


Laten we nu eens 10% van NL hoogwaardig, dicht en stedelijk invullen, okee?

Dan kunnen we potentieel 80 miljoen inwoners kwijt en hebben we nog 90% van h et land over voor al die andere leuke dingen.
  vrijdag 16 december 2022 @ 11:28:59 #108
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_207101380
https://www.ad.nl/binnenl(...)veranderen~a61c23a1/

Nederlandse bevolking maakt groeispurt: ‘Samenleving gaat veranderen’
De Nederlandse bevolking lijkt in sneltreinvaart verder te groeien naar 18 miljoen inwoners in 2024 en 19 miljoen in 2034. Dat voorspelt het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Migratie en een langere levensduur zijn verklaringen voor de groeispurt.


Culturele genocide, the great replacement etc. noem maar op. Allemaal zogenaamde complottheorieen, maar kijk eens. Is dit niet genoeg bewijs?
  vrijdag 16 december 2022 @ 11:35:10 #109
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207101432
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 15:31 schreef riazop het volgende:

[..]
Laten we nu eens 10% van NL hoogwaardig, dicht en stedelijk invullen, okee?

Dan kunnen we potentieel 80 miljoen inwoners kwijt en hebben we nog 90% van h et land over voor al die andere leuke dingen.
Jij bent echt helemaal de weg kwijt of niet.
  vrijdag 16 december 2022 @ 11:36:04 #110
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207101444
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 11:28 schreef Ciclon het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)veranderen~a61c23a1/

Nederlandse bevolking maakt groeispurt: ‘Samenleving gaat veranderen’
De Nederlandse bevolking lijkt in sneltreinvaart verder te groeien naar 18 miljoen inwoners in 2024 en 19 miljoen in 2034. Dat voorspelt het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Migratie en een langere levensduur zijn verklaringen voor de groeispurt.

Culturele genocide, the great replacement etc. noem maar op. Allemaal zogenaamde complottheorieen, maar kijk eens. Is dit niet genoeg bewijs?
Polarisatie zal toenemen want samenhang verdwijnt. Niet alleen sociaal-maatschappelijk, ook op economisch vlak. Wordt een tweede VS hier, wees er maar trots op.
pi_207101558
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 11:28 schreef Ciclon het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)veranderen~a61c23a1/

Nederlandse bevolking maakt groeispurt: ‘Samenleving gaat veranderen’
De Nederlandse bevolking lijkt in sneltreinvaart verder te groeien naar 18 miljoen inwoners in 2024 en 19 miljoen in 2034. Dat voorspelt het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Migratie en een langere levensduur zijn verklaringen voor de groeispurt.


Culturele genocide, the great replacement etc. noem maar op. Allemaal zogenaamde complottheorieen, maar kijk eens. Is dit niet genoeg bewijs?
Er is al jaren genoeg bewijs dat de Nederlandse bevolking en cultuur op een gegeven moment een minderheid in eigen land gaat worden als gevolg van de bewuste demografische ontwikkelingen van torenhoge migratiecijfers en hoge geboortecijfers onder allochtonen. Allochtonen krijgen massaal van de regering een gratis sociale huurwoning, en autochtonen moeten tot hun 30ste bij pa en ma wonen omdat er geen huizen zijn waardoor kinderen nemen onmogelijk is. Daarnaast wordt het nemen van kinderen ook bewust tegengewerkt door het zo duur maken van het leven, kinderen op scholen te indoctrineren dat we over 30 jaar eraan gaan vanwege klimaatverandering, door LHBTI propaganda zodat er meer kinderen onzeker gaan worden over hun geaardheid, en wordt carrière maken bewust gestimuleerd door iedereen minimaal een HBO opleiding te laten volgen. Hierdoor ook: minder natuurlijke aanwas.

Het proces van omvolking is geen complottheorie maar dagelijkse realiteit. Het hangt allemaal met elkaar samen en is een sluimerend proces.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  vrijdag 16 december 2022 @ 12:04:22 #112
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_207101776
Zijn er geen valide mogelijkheden om hiertegen actie te ondernemen?

Ik ken werkelijk waar geen mens die hier voorstander van is. Zelfs geen expat.
pi_207102067
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2022 11:48 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Allochtonen krijgen massaal van de regering een gratis sociale huurwoning, en autochtonen moeten tot hun 30ste bij pa en ma wonen omdat er geen huizen zijn waardoor kinderen nemen onmogelijk is.
Echt? Welke regeling is dat! Ga mij er gelijk voor aanmelden.
pi_207102224
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2022 11:48 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Er is al jaren genoeg bewijs dat de Nederlandse bevolking en cultuur op een gegeven moment een minderheid in eigen land gaat worden als gevolg van de bewuste demografische ontwikkelingen van torenhoge migratiecijfers en hoge geboortecijfers onder allochtonen.
Die Nederlandse cultuur verdwijnt niet maar verandert gewoon.

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2022 11:48 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Allochtonen krijgen massaal van de regering een gratis sociale huurwoning, en autochtonen moeten tot hun 30ste bij pa en ma wonen omdat er geen huizen zijn waardoor kinderen nemen onmogelijk is.
Om zo weinig huizen te bouwen is een politieke keuze. Democratisch beslist.
En verder moeten we niet willen dat immigranten buiten slapen. Lijkt me redelijk dat die voorgaan.

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2022 11:48 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Daarnaast wordt het nemen van kinderen ook bewust tegengewerkt door het zo duur maken van het leven, kinderen op scholen te indoctrineren dat we over 30 jaar eraan gaan vanwege klimaatverandering, door LHBTI propaganda zodat er meer kinderen onzeker gaan worden over hun geaardheid, en wordt carrière maken bewust gestimuleerd door iedereen minimaal een HBO opleiding te laten volgen. Hierdoor ook: minder natuurlijke aanwas.
Hier heb je wel gelijk.

Nederland volkt om. Feit.
Maar ook hiervoor geldt: Democratisch zo besloten. De meerderheid stemt op partijen die deze omvolking willen.
Veel autochtonen profiteren ook van dit proces. Hun huizen worden duurder , hun erfenissen veel hoger, en de restaurants blijven goedkoop. Enzv.
  vrijdag 16 december 2022 @ 12:55:55 #115
491169 cleanfreak
Houd van schoonmaken
pi_207102294
Wat een hel lijkt me dat zoveel mensen. We kunnen de problemen nu al niet meer aan.
pi_207102319
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 12:55 schreef cleanfreak het volgende:
... We kunnen de problemen nu al niet meer aan.
Want we kunnen geen huizen bouwen als we zouden willen? En in andere landen kunnen ze dat wel?
  vrijdag 16 december 2022 @ 14:03:55 #117
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_207103179
[quote]0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 12:47 schreef riazop het volgende:

[..]
quote:
Die Nederlandse cultuur verdwijnt niet maar verandert gewoon.
En dat willen we dus niet. Mensen die hier binnen komen dienen te assimileren. En dat is onmogelijk te verwachten met de huidige cijfers. Sterker nog, we zijn al 60 jaar bezig om die gastarbeiders te assimileren, werkt voor geen meter.
  vrijdag 16 december 2022 @ 14:15:41 #118
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_207103321
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 12:47 schreef riazop het volgende:

[..]
Die Nederlandse cultuur verdwijnt niet maar verandert gewoon.
[..]
Om zo weinig huizen te bouwen is een politieke keuze. Democratisch beslist.
En verder moeten we niet willen dat immigranten buiten slapen. Lijkt me redelijk dat die voorgaan.
[..]
Hier heb je wel gelijk.

Nederland volkt om. Feit.
Maar ook hiervoor geldt: Democratisch zo besloten. De meerderheid stemt op partijen die deze omvolking willen.
Veel autochtonen profiteren ook van dit proces. Hun huizen worden duurder , hun erfenissen veel hoger, en de restaurants blijven goedkoop. Enzv.
Restaurants goedkoop dankzij massa immigratie en de huizen duurder? Hoe rijm je dat aan elkaar..

De prijzen in restaurants zijn ook gekoppeld aan de huur / koopprijs van het pand.

Daarom is een restaurant bezoek in Oost Europa gemiddeld goedkoper dan hier.
  vrijdag 16 december 2022 @ 14:16:50 #119
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_207103334
https://en.wikipedia.org/(...)en%20born%2Fwoman%20(2022%20est.)

Als Denemarken haar vruchtbaarheidscijfer omhoog kan krikken, moeten wij dat ook kunnen. Veel beter voor de sociale cohesie dan weer een blik migranten open te trekken onder het mom van "we hebben ze nodig" of "ze zijn zielig".

Doordat de Denen die asielzoekers niet belonen met gratis levensonderhoud, woning etc. ligt het geboortecijfer van de etnische Deen hoger dan die van de niet- westerse migrant.

Hulde aan de Denen, ook hierbij weer het gidsland voor ons.
  vrijdag 16 december 2022 @ 14:23:17 #120
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_207103396
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 14:03 schreef Ciclon het volgende:

[..]
En dat willen we dus niet. Mensen die hier binnen komen dienen te assimileren. En dat is onmogelijk te verwachten met de huidige cijfers. Sterker nog, we zijn al 60 jaar bezig om die gastarbeiders te assimileren, werkt voor geen meter.
Somaliërs assimileren volgens de cijfers totaal niet, de tweede generatie is vrijwel voor 90% nog steeds vol bloed Somaliër.


Italianen en ook Grieken, en Brazillianen assimileren perfect, de meeste van de 2'e generatie is al gemengd met Nederlanders.



Bepaalde culturen, voornamelijk uit het Midden Oosten kan je niet mengen... Dat willen ze zelf niet. Daarom zou de politiek na moeten denken, of je die mensen überhaupt wel massaal hier wilt hebben.

De meeste problemen in het Midden Oosten komen ook door sektarisch geweld, het is daar nog heel erg koerden vs arabieren, moslims vs christenen / alevieten etc
  vrijdag 16 december 2022 @ 14:24:26 #121
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_207103412
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 14:23 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Somaliërs assimileren volgens de cijfers totaal niet, de tweede generatie is vrijwel voor 90% nog steeds vol bloed Somaliër.
[ link | afbeelding ]

Italianen en ook Grieken, en Brazillianen assimileren perfect, de meeste van de 2'e generatie is al gemengd met Nederlanders.

[ link | afbeelding ]

Bepaalde culturen, voornamelijk uit het Midden Oosten kan je niet mengen... Dat willen ze zelf niet. Daarom zou de politiek na moeten denken, of je die mensen überhaupt wel massaal hier wilt hebben.
En die andere 10% is waarschijnlijk 3e generatie, die tellen "we" als autochtoon
pi_207103470
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 11:28 schreef Ciclon het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)veranderen~a61c23a1/

Nederlandse bevolking maakt groeispurt: ‘Samenleving gaat veranderen’
De Nederlandse bevolking lijkt in sneltreinvaart verder te groeien naar 18 miljoen inwoners in 2024 en 19 miljoen in 2034. Dat voorspelt het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Migratie en een langere levensduur zijn verklaringen voor de groeispurt.


Culturele genocide, the great replacement etc. noem maar op. Allemaal zogenaamde complottheorieen, maar kijk eens. Is dit niet genoeg bewijs?
Als de traditionele partijen aan de macht blijven gaan we hier naar toe idd.
Maar dit is wel betrekkelijk, want een aantal jaar terug voorspelden ze dat er krimp zat aan te komen. Maar dat kan natuurlijk niet vvd66...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207103534
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 14:16 schreef Ciclon het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)en%20born%2Fwoman%20(2022%20est.)

Als Denemarken haar vruchtbaarheidscijfer omhoog kan krikken, moeten wij dat ook kunnen. Veel beter voor de sociale cohesie dan weer een blik migranten open te trekken onder het mom van "we hebben ze nodig" of "ze zijn zielig".

Doordat de Denen die asielzoekers niet belonen met gratis levensonderhoud, woning etc. ligt het geboortecijfer van de etnische Deen hoger dan die van de niet- westerse migrant.

Hulde aan de Denen, ook hierbij weer het gidsland voor ons.
Ik denk dat het geboortecijfer van de etnische Deen vooral hoger ligt omdat zowel vader als moeder ongeveer 1 jaar ouderschapsverlof krijgt.
  vrijdag 16 december 2022 @ 14:43:10 #124
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_207103590
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 14:36 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Ik denk dat het geboortecijfer van de etnische Deen vooral hoger ligt omdat zowel vader als moeder ongeveer 1 jaar ouderschapsverlof krijgt.
Dat zou dan ook moeten gelden voor de niet- westerse migrant, maar die van hen ligt lager. Dat komt omdat men bij binnenkomst niet gepamperd wordt zoals hier, maar zij al hun bezittingen in moeten leveren, eerst eigen vermogen moet gebruiken etc. voordat men aanspraak kan maken voor het staatsinfuus. En daarbij komt nog dat sinds een paar jaar, om ghetto vorming te voorkomen, kans op verblijfsvergunning nihil is.
pi_207103851
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 14:43 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Dat zou dan ook moeten gelden voor de niet- westerse migrant, maar die van hen ligt lager. Dat komt omdat men bij binnenkomst niet gepamperd wordt zoals hier, maar zij al hun bezittingen in moeten leveren, eerst eigen vermogen moet gebruiken etc. voordat men aanspraak kan maken voor het staatsinfuus. En daarbij komt nog dat sinds een paar jaar, om ghetto vorming te voorkomen, kans op verblijfsvergunning nihil is.
Je moet wel werk hebben om verlof te krijgen he, dat speelt ook mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')