abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 januari 2023 @ 13:45:05 #226
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_207418206
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 12:19 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Nogal simpel om dat enkel aan de massamigratie te wijten :') Er zijn, net zoals in Nederland, landheren die huizen voor achterlijke prijzen verhuren, dat is het probleem. En net als in Nederland is er in Dublin een absoluut woningtekort.

Het verschil met Nederland is dat je een grote wildernis hebt aan landelijk gebied waar geen kip woont, dit heb je in Nederland bijna niet m.u.v. Oost Groningen en Zeeuws Vlaanderen. En daar kan je best goedkoop een huis krijgen. Mag je wel 2 en een half uur naar Dublin rijden over bochtige landweggetjes op maandagochtend.
Ze verhuren het voor achterlijke prijzen omdat ze achterlijke vinden die het kunnen betalen. Expats die werken voor Apple bijvoorbeeld
pi_207418361
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 13:00 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Klopt. Nou ben ik zelf een homo maar als ik hetero was zou ik in mijn huidige situatie ook geen kinderen willen. Ik ben al 30 en woon nog met een huisgenoot. Als ik die op straat zet kom ik maar met moeite rond en spaar ik niets. Ook is mijn woning te koud en vochtig wat niet gezond is voor een kind.
Het fundament onder de samenleving wordt stukje bij beetje afgebroken. De continuiteit van de samenleving wordt veronachtzaamd. Ooit werd een politicus bespot als ouderwets omdat hij het gezin de hoeksteen van de samenleving noemde, maar dat is het natuurlijk wel. Ook de homo's en de trans die liefdevol geaccepteerd zijn komen doorgaans uit een autochtoon gezin. Autochtoon ja, ik zou het Marokkaanse gezin niet de hoeksteen van de samenleving willen noemen.

Ik heb helemaal niets tegen de wat minder burgerlijke homoscene met zijn uitspattingen. Maar dat is wel iets wat als uitzondering, als afwijkend kan bestaan tegenover het normale. Gewoon Erik en Annemarie met anderhalve baan op vast contract voor onbepaalde tijd met een betaalbare huurwoning of hypotheekje die gezellig een gezinnetje stichten, dat is waarom dat allemaal kan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_207418955
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 13:45 schreef Ciclon het volgende:

[..]
Ze verhuren het voor achterlijke prijzen omdat ze achterlijke vinden die het kunnen betalen. Expats die werken voor Apple bijvoorbeeld
Ook al zou ik voor apple werken is het absurd om 2400 euro per maand te moeten betalen voor een niet al te best, krap appartement met enkelglas.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  woensdag 4 januari 2023 @ 15:02:23 #229
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_207418960
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 15:01 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ook al zou ik voor apple werken is het absurd om 2400 euro per maand te moeten betalen voor een niet al te best, krap appartement met enkelglas.
En toch zijn er gekken die het betalen. Dus vragen ze het
pi_207418968
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 14:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Het fundament onder de samenleving wordt stukje bij beetje afgebroken. De continuiteit van de samenleving wordt veronachtzaamd. Ooit werd een politicus bespot als ouderwets omdat hij het gezin de hoeksteen van de samenleving noemde, maar dat is het natuurlijk wel. Ook de homo's en de trans die liefdevol geaccepteerd zijn komen doorgaans uit een autochtoon gezin. Autochtoon ja, ik zou het Marokkaanse gezin niet de hoeksteen van de samenleving willen noemen.

Ik heb helemaal niets tegen de wat minder burgerlijke homoscene met zijn uitspattingen. Maar dat is wel iets wat als uitzondering, als afwijkend kan bestaan tegenover het normale. Gewoon Erik en Annemarie met anderhalve baan op vast contract voor onbepaalde tijd met een betaalbare huurwoning of hypotheekje die gezellig een gezinnetje stichten, dat is waarom dat allemaal kan.
Als alleenstaande homo betaal ik echt vele malen meer belasting dan Erik en Annemarie met anderhalve baan, hoor. Juist doordat ik besta kunnen Erik en Annemarie kinderopvangtoeslag krijgen. Zonder mij kwamen ze niet rond.

Ga jij maar weer terug naar de jaren 50 :W
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  woensdag 4 januari 2023 @ 15:28:12 #231
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_207419245
Duitsland is het helemaal dramatisch, het aantal Duitsers dat dood gaat, is veel groter dan die geboren worden.

Er kwamen dit jaar 70.000 Syriėrs bij, wat maakt dat er bijna 1 miljoen Syriėrs wonen in Duitsland.

30.000 Turken, 30.000 Afghanen, en nog een handje vol Irakezen, Eritreeėrs.

En ondanks dat Duitsland weer zo'n 200.000 asielaanvragen heeft gekregen in 2022, (Oekraļners niet meegerekend) hebben ze nog massaal te kort aan werknemers.

Dit jaar gaan ze arbeidskrachten ophalen uit India, Egypte en Marokko. En meer internationale studenten toelaten, die na hun opleiding 13 maanden de tijd krijgen om een baan te zoeken, indien dit gelukt is krijgen ze een verblijfsvergunning, voor hunzelf en hun familie.

Dat Duitsland de komende 20 jaar erg multicultureel gaat worden, staat dus onderhand wel vast.
  woensdag 4 januari 2023 @ 15:28:52 #232
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_207419255
- dubbel.
pi_207419566
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 15:03 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Als alleenstaande homo betaal ik echt vele malen meer belasting dan Erik en Annemarie met anderhalve baan, hoor. Juist doordat ik besta kunnen Erik en Annemarie kinderopvangtoeslag krijgen. Zonder mij kwamen ze niet rond.

Ga jij maar weer terug naar de jaren 50 :W
Het zijn wel die kinderen die straks jouw kont moeten afvegen als je dat zelf niet meer kunt. Dat is punt, het gaat om de continuiteit van de samenleving en die kun je niet importeren. Daar kun je lacherig over doen maar je kunt niet alles maar voor vanzelfsprekend blijven aannemen terwijl je de basis daarvan het aan het afbreken bent.

Mensen zijn hersenloos met hun tijd mee aan het gaan en in deze tijd betekent dat alles vervangen moet worden, ipv dat er verbeteringen worden gemaakt op dat wat er al was.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 4 januari 2023 @ 16:13:39 #234
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_207419614
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 15:28 schreef BMW1993 het volgende:
Duitsland is het helemaal dramatisch, het aantal Duitsers dat dood gaat, is veel groter dan die geboren worden.

Er kwamen dit jaar 70.000 Syriėrs bij, wat maakt dat er bijna 1 miljoen Syriėrs wonen in Duitsland.

30.000 Turken, 30.000 Afghanen, en nog een handje vol Irakezen, Eritreeėrs.

En ondanks dat Duitsland weer zo'n 200.000 asielaanvragen heeft gekregen in 2022, (Oekraļners niet meegerekend) hebben ze nog massaal te kort aan werknemers.

Dit jaar gaan ze arbeidskrachten ophalen uit India, Egypte en Marokko. En meer internationale studenten toelaten, die na hun opleiding 13 maanden de tijd krijgen om een baan te zoeken, indien dit gelukt is krijgen ze een verblijfsvergunning, voor hunzelf en hun familie.

Dat Duitsland de komende 20 jaar erg multicultureel gaat worden, staat dus onderhand wel vast.
Dat zou haast een “Schade Deutschland…” vol leedvermaak verdienen… ware het niet dat Nederland dezelfde kant op gaat.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 4 januari 2023 @ 16:20:32 #235
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_207419694
De huidige politiek maakt er een enorme puinhoop van.
pi_207419723
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 16:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Het zijn wel die kinderen die straks jouw kont moeten afvegen als je dat zelf niet meer kunt.
En jij denkt dat ik per se wil dat roomblanke Annabel mijn reet afveegt? Voor mijn part is dat iemand uit Afghanistan hoor wat kan mij dat nou weer verrotten :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_207420009
Wordt genieten hier. Minimaal 1/3e van de beroepsbevolking werkt straks in de zorg en extreemrechts ziet dat dit goed is
pi_207420306
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 16:22 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
En jij denkt dat ik per se wil dat roomblanke Annabel mijn reet afveegt? Voor mijn part is dat iemand uit Afghanistan hoor wat kan mij dat nou weer verrotten :')
Vooralsnog lijkt Mohammed meer interesse te hebben in het bekogelen van ambulancebroeders dan een carriere in een zorgend beroep. Dat is dus precies wat ik bedoel, je verandert de bevolkingssamenstelling radicaal, met name cultureel, en dan verwacht je dat die cultureel net zo wordt als de Nederlandse bevolking.

Of gaan we met hetzelfde blijven doen inzake integratie ineens een andere uitkomst verwachten? Of met andere mensen met een andere cultuur dezelfde uitkomst verwachten?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 4 januari 2023 @ 18:23:31 #239
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_207420972
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 11:37 schreef sirdanilot het volgende:
Dat harde dalen van het geboortecijfer speelt overigens een stuk minder in Amerika en ook hier in Ierland waar ik woon. Dat heeft te maken met een religieuze achtergrond net zoals dat mensen op de biblebelt meer kinderen krijgen dan seculiere mensen.
In Amerika in de meeste Staten speelt dat echt wel hoor. Eerst waren de hispanics de gene die zorgden voor een hoog geboortecijfer maar dat is allang aan het dalen, ook de zwarte bevolking krijgt er amper meer. Federaal gezien is Amerika ongeveer West Europa, wel is het inderdaad zo dat het in de ene staat hoger ligt dan de andere.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_207422054
Met een kleine 200.000 illegalen hier, zitten we al op 18 miljoen inwoners hier.
pi_207422123
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 12:45 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Waarom was er netto emigratie rond 2005? Was er toen vooral minder immigratie of vooral meer emigratie?
Rita Verdonk zat er bovenop. Zelfs Hirschi Ali werd het hier te heet onder haar voeten.
pi_207422220
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 17:25 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Vooralsnog lijkt Mohammed meer interesse te hebben in het bekogelen van ambulancebroeders dan een carriere in een zorgend beroep. Dat is dus precies wat ik bedoel, je verandert de bevolkingssamenstelling radicaal, met name cultureel, en dan verwacht je dat die cultureel net zo wordt als de Nederlandse bevolking.

Of gaan we met hetzelfde blijven doen inzake integratie ineens een andere uitkomst verwachten? Of met andere mensen met een andere cultuur dezelfde uitkomst verwachten?
Een groter probleem is dat Mohammed zijn vrouw verbiedt om de billen van die blanke kafirs af te vegen.
  woensdag 4 januari 2023 @ 20:41:36 #243
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207422602
Ja als je geen woning hebt dan zit kinderen maken er helemaal niet in

schuld Rutte en co
https://www.telegraaf.nl/(...)al-en-ruimteprobleem


Dus importeren we kinderen boven de 21 jaar
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 4 januari 2023 @ 20:44:50 #244
168739 Red_85
'echt wel'
pi_207422684
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 11:00 schreef TweedeKlum het volgende:
Totaal onhoudbaar natuurlijk maar als je dat zegt ben je gelijk een neo-nazi. :')
Dit

Dit is echt totaal van de gekke. Alle logica voorbij.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 4 januari 2023 @ 20:46:46 #245
168739 Red_85
'echt wel'
pi_207422722
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 20:41 schreef michaelmoore het volgende:
Ja als je geen woning hebt dan zit kinderen maken er helemaal niet in

schuld Rutte en co
https://www.telegraaf.nl/(...)al-en-ruimteprobleem


Dus importeren we kinderen boven de 21 jaar
Kunnen gelijk te werk voor een habbekrats natuurlijk. Geen kinderbijslag en schoolkosten nodig.
Alleen in de praktijk kosten ze alleen maar wegens het parasiteren op de maatschappij.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207422730
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 20:41 schreef michaelmoore het volgende:
Ja als je geen woning hebt dan zit kinderen maken er helemaal niet in

schuld Rutte en co
https://www.telegraaf.nl/(...)al-en-ruimteprobleem


Dus importeren we kinderen boven de 21 jaar
Ach ja. En nog steeds zijn er struisvogels die menen dat we hendig 30 miljoen mensen kunnen herbergen hier in NL....

:')
  woensdag 4 januari 2023 @ 20:48:18 #247
168739 Red_85
'echt wel'
pi_207422759
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2023 16:49 schreef opgebaarde het volgende:
Wordt genieten hier. Minimaal 1/3e van de beroepsbevolking werkt straks in de zorg en extreemrechts ziet dat dit goed is
Huh?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 4 januari 2023 @ 20:49:01 #248
168739 Red_85
'echt wel'
pi_207422773
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 20:47 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ach ja. En nog steeds zijn er struisvogels die menen dat we hendig 30 miljoen mensen kunnen herbergen hier in NL....

:')
TriStateCity for the win!

:')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 4 januari 2023 @ 20:51:02 #249
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_207422819
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 10:45 schreef Ciclon het volgende:
Vruchtbaarheidscijfer 2022: 1.49. We gaan Italie, Spanje, Japan achterna
kinderen hebben geen huis dus maken ook geen kinderen , kip en ei verhaal


Of ze kunne geen vriendin houden
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_207422902
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 20:51 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
kinderen hebben geen huis dus maken ook geen kinderen , kip en ei verhaal


Of ze kunne geen vriendin houden
Lekker oefenen op de zolderkamer toch...?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')