Maakt het alleen maar sappiger. Die meid zit al vanaf dag één aan die gozer geplakt. Dat houdt geen mens vol in die toko.quote:Op zondag 20 november 2022 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Bern meer een type om aan te blijven klooien
Als ik haar rond die duffe zie zitten, denk ik, dat ze denkt, dammn waar ben ik ingetrapt, en hoe kom ik van die soeptengel af....quote:Op zondag 20 november 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen diepe gesprekken met andere mannen sas![]()
LOLquote:Op zondag 20 november 2022 20:07 schreef Silves het volgende:
[..]
Als ik haar rond die duffe zie zitten, denk ik, dat ze denkt, dammn waar ben ik ingetrapt, en hoe kom ik van die soeptengel af....
Precies, ik vind dit wel vermakelijkquote:Op zondag 20 november 2022 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt het alleen maar sappiger. Die meid zit al vanaf dag één aan die gozer geplakt. Dat houdt geen mens vol in die toko.
Zo'n blik had ze afgelopen week ook in haar ogen na die spelletjesavondquote:Op zondag 20 november 2022 20:07 schreef Silves het volgende:
[..]
Als ik haar rond die duffe zie zitten, denk ik, dat ze denkt, dammn waar ben ik ingetrapt, en hoe kom ik van die soeptengel af....
@Daana316quote:Op zondag 20 november 2022 20:05 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dit zegt genoeg over zijn serieuze gevoelens voor haar.
Mijn man zou ook jaloers zijn als ik met een andere man een uur gaat zitten keuvelen en wil niet zeggen waarom.
er kan er maar 1 de laatste zijnquote:Op zondag 20 november 2022 20:09 schreef mario390 het volgende:
geen idee waarom ik lapo had ik was nur met
1 post in topic
Denk dat de oudjes haar door hebben...het leuke is kamer 3 waar ze mee heult is haar ook zat, en gebruiken haar gewoon ...quote:Op zondag 20 november 2022 20:08 schreef Kakadylo het volgende:
Sinds wanneer heeft die lieve Erik het verbruid bij Maddy? Berend zei gisteren dat ze niet meer met hem wil kaarten!
Mirtyyquote:Op zondag 20 november 2022 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Is het in huis, wil ik ook nageltjes ... is er een biefstuk in huis, wil ik ook biefstuk. Is er cola in huis, wil ik ook cola.
Het is exact zoals Jeffrey het zegt .. altijd willen wat de ander ook heeft.
Maar doet dat wel in het zichtquote:Op zondag 20 november 2022 20:11 schreef Daana316 het volgende:
Silves
Op zondag 20 november 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
die lichaamstaal van Bern
Zo jaloers, hij vergeet dat hij de hele dag rond de vrouwen hangt met zijn knutselen en gym oefeningen, en Sas mag niet haar uiten met Jef.
quote:Op zondag 20 november 2022 20:09 schreef Kakadylo het volgende:
Als Mirthe straks manager is kan ze de hulp van goede vriendin en ex-manager Maddy goed gebruiken
Precies dit!quote:Op zondag 20 november 2022 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Is het in huis, wil ik ook nageltjes ... is er een biefstuk in huis, wil ik ook biefstuk. Is er cola in huis, wil ik ook cola.
Het is exact zoals Jeffrey het zegt .. altijd willen wat de ander ook heeft.
M&M's sorteren ook heel makkelijk maar uitgerekend jijzelf zat weer op een stoel te jankenquote:Op zondag 20 november 2022 20:12 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
HAHAH he maddy, hoeveel salto’s heb jij gemaakt dan met je grote waffel dat “jeff zijn verdienopdrachten makkelijker zijn”
Maddy heeft tot nu toe de minste opdrachten gehadquote:Op zondag 20 november 2022 20:11 schreef Deisyy het volgende:
Maddy vindt dat de opdrachten nu makkelijker zijn met meer geld, ze vindt het oneerlijk.
Deze is best leuk voor in deJDB94 in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1quote:Op zondag 20 november 2022 20:13 schreef Aggie46 het volgende:
Sasha heeft een eigen mening en dat is fascinerend om te zien en te horen.
Ja, ik heb dat gesprek met Jeff vanmiddag gezien.
Sasha had veel vragen en gaf ook haar eigen mening.
Die mening kwam bijna overeen met de mening van Jeff.
Dat vertelde ze op een rustige manier aan Bern.
Bern vroeg ook door bij Sasha.
En dat hij zei dat hij niet van haar gewend was dat ze zulke diepgaande gesprekken met iemand anders dan Bern had, deze opmerking verbaasde mij ook.
Aan de andere kant: deze twee hebben elkaar in de loods ontmoet.
Hoe goed kennen ze elkaar dan?
Gewoon een fijn gesprek.
[ afbeelding ]
Ik kan mij voorstellen dat het zo voelt.quote:Op zondag 20 november 2022 20:11 schreef Deisyy het volgende:
Maddy vindt dat de opdrachten nu makkelijker zijn met meer geld, ze vindt het oneerlijk.
En Jeff het meeste geld.quote:Op zondag 20 november 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maddy heeft tot nu toe de minste opdrachten gehad
Martin tot nu de meeste
Iemand fragmentje?🤗quote:Op zondag 20 november 2022 20:13 schreef Aggie46 het volgende:
Sasha heeft een eigen mening en dat is fascinerend om te zien en te horen.
Ja, ik heb dat gesprek met Jeff vanmiddag gezien.
Sasha had veel vragen en gaf ook haar eigen mening.
Die mening kwam bijna overeen met de mening van Jeff.
Dat vertelde ze op een rustige manier aan Bern.
Bern vroeg ook door bij Sasha.
En dat hij zei dat hij niet van haar gewend was dat ze zulke diepgaande gesprekken met iemand anders dan Bern had, deze opmerking verbaasde mij ook.
Aan de andere kant: deze twee hebben elkaar in de loods ontmoet.
Hoe goed kennen ze elkaar dan?
Gewoon een fijn gesprek.
[ afbeelding ]
Ik ook, we zijn dus niet de enigequote:Op zondag 20 november 2022 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat het zo voelt.
ik moest googlenquote:
quote:Op zondag 20 november 2022 20:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Er lag een doosje op de prullenbak. Doosje met allemaal vakjes. Maddy heeft het meegenomen om het met bril te bekijken. Het is fashiontape... dat is fucking duur. En ik weet van wie het is .....
Mirthe : oh ....... KimD
Maddy : Er wordt meer besteld dat wij weten. Er is er maar 1 die van die kleine tietjes heeft, en dat is KimD. Ik weet zeker dat het van haar is. Dat heeft ze niet van huis meegenomen.
Ja hoor hier ben ik...Sas is top, en ziet het duidelijk...gewoon lekker een wijntje drinken met een vriend. We zitten niet in Qatar...quote:Op zondag 20 november 2022 20:11 schreef Daana316 het volgende:
Silves
Op zondag 20 november 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
die lichaamstaal van Bern
Zo jaloers, hij vergeet dat hij de hele dag rond de vrouwen hangt met zijn knutselen en gym oefeningen, en Sas mag niet haar uiten met Jef.
Een soort van dubbelzijdig tape wat je kleding op zijn plek houdtquote:
Zonder enige aanleiding ook meteen KimD voor de bus gooienquote:
quote:Op zondag 20 november 2022 20:16 schreef Charmian het volgende:
nu wil madeleine natuurlijk ook fashiontape voor haar hangtietjes
Ik doe een mariotjequote:
gescript bedoel jequote:Op zondag 20 november 2022 20:16 schreef Seattle het volgende:
Wat een ver schrikkelijk mens is die Maddy. Ik hoop dat dit gestript is
quote:Op zondag 20 november 2022 20:16 schreef Seattle het volgende:
Wat een ver schrikkelijk mens is die Maddy. Ik hoop dat dit gestript is
Je truitje of jurkjequote:Op zondag 20 november 2022 20:18 schreef Soury het volgende:
Oh ok om je tetten op zijn plek te houden?
ja maar maddy denkt dat het enkel tape is om je borsten groter te laten lijken xD het is letterlijk om zonder bh een openbaring te voorkomen.. kan dus door elke vrouw gebruikt wordenquote:Op zondag 20 november 2022 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een soort van dubbelzijdig tape wat je kleding op zijn plek houdt
om je tetjes vast te plakken aan je jurk/ decolletéquote:
Fake news!!11! Maddy is inspector gagdet!! Zij zal dat vast beter weten.quote:Op zondag 20 november 2022 20:18 schreef Deisyy het volgende:
Fashion tape heeft niets met kleine tietjes te maken
Maddy heeft een extra argument gevonden want KimD heeft kleine tietjesquote:Op zondag 20 november 2022 20:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Fake news!!11! Maddy is inspector gagdet!! Zij zal dat vast beter weten.
Ja precies, Maddy denkt slim te zijn, maar notquote:Op zondag 20 november 2022 20:18 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ja maar maddy denkt dat het enkel tape is om je borsten groter te laten lijken xD het is letterlijk om zonder bh een openbaring te voorkomen.. kan dus door elke vrouw gebruikt worden
Nou ja hetzelfde dus. Nog nooit van gehoord.quote:
*afdruiptquote:Op zondag 20 november 2022 20:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Fake news!!11! Maddy is inspector gagdet!! Zij zal dat vast beter weten.
ze is nogal zeker van haar zaakquote:Op zondag 20 november 2022 20:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zonder enige aanleiding ook meteen KimD voor de bus gooien
Een beetjequote:
hoe lang zal het duren voor het de loods door gaatquote:Op zondag 20 november 2022 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja precies, Maddy denkt slim te zijn, maar not
kijk de kans is natuurlijk groot en haar verdachtmakingen komen vrijwel overeen maar ik hoop dat ze zo hard onderuit gaat met dit argumentquote:Op zondag 20 november 2022 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja precies, Maddy denkt slim te zijn, maar not
Volgens mij is die altijd stoned...die ruikt niet aan alles, maar volgens mij vreet ze ook de plastic klimop daar in de tuin.quote:Op zondag 20 november 2022 20:17 schreef Kakadylo het volgende:
Mirthe reageert altijd te verbaasd alsof ze water ziet branden dus
Want ze kan niet tegen onrechtquote:Op zondag 20 november 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe lang zal het duren voor het de loods door gaat
en maddy weer brullen
ik kan mijn mond ook niet houden
ik bedoel het niet slecht
Kim D kan het toch ook mee van huis hebben mee genomen?quote:Op zondag 20 november 2022 20:20 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
kijk de kans is natuurlijk groot en haar verdachtmakingen komen vrijwel overeen maar ik hoop dat ze zo hard onderuit gaat met dit argument
amehoela zegt Mirthequote:Op zondag 20 november 2022 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kim D kan het toch ook mee van huis hebben mee genomen?
Ik denk dat het niet in hun op komtquote:Op zondag 20 november 2022 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onmogelijk zegt Inspector Gagdet .. en ik geloof haar ...quote:Op zondag 20 november 2022 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wauwquote:Op zondag 20 november 2022 20:20 schreef Silves het volgende:
[..]
Volgens mij is die altijd stoned...die ruikt niet aan alles, maar volgens mij vreet ze ook de plastic klimop daar in de tuin.
heeft ze die van KimW wel eens gezien?quote:Op zondag 20 november 2022 20:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maddy heeft een extra argument gevonden want KimD heeft kleine tietjes
Die heeft geen kleine tietjesquote:Op zondag 20 november 2022 20:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
heeft ze die van KimW wel eens gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zondag 20 november 2022 20:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop zo zo zo dat dit van KimK is.
Of van Martinquote:Op zondag 20 november 2022 20:23 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2022 20:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Okquote:Op zondag 20 november 2022 20:23 schreef Silves het volgende:
Iedereen die daar klaagt durft niet mee te doen aan het spel...ook degene die denken slim te zijn, durven niet.
looks can deceivequote:Op zondag 20 november 2022 20:22 schreef Kakadylo het volgende:
Wat stelt die Mirthe enorm teleur zeg want in het begin hoopte je op een leuke meid
Moet er gewoon uit!quote:Op zondag 20 november 2022 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Ze verbaast me telkens weer hoe niet snugger ze is.
quote:Op zondag 20 november 2022 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heeft geen kleine tietjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wilde ook nog zoiets zeggen maar wist niet hoe
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
En dan? Ze heeft amper invloed maar schijnbaar echt een gigantisch kut wijf.quote:
Het is blijkbaar om jurkjes te dragen zonder schouders. Ik had die tape jaren geleden wel willen hebbenquote:Op zondag 20 november 2022 20:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De tieten van Maddy zijn oorlogsgebied
Het was altijd al een rare maar dan gooi je het nog op beschermde opvoeding enzoquote:
Welnee, zulke bewoners zijn toch vermakelijkquote:
Tape gatequote:Op zondag 20 november 2022 20:26 schreef Charmian het volgende:
In feite is madeleine nu ook een dief
Ik heb het over Myrthe.quote:Op zondag 20 november 2022 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, zulke bewoners zijn toch vermakelijk
Hoe staat het ook alweer met dat briefje van Ruben?quote:Op zondag 20 november 2022 20:26 schreef Charmian het volgende:
In feite is madeleine nu ook een dief
Ik krijg juist wat meer respect voor maddy, die heeft zo te horen veel meer in de smiezen dan we denkenquote:Op zondag 20 november 2022 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
En dan? Ze heeft amper invloed maar schijnbaar echt een gigantisch kut wijf.
Ze staat hoog op de ranking bij TeamJeff om te lozen, dus daar ben ik het uiteraard mee eens.quote:
quote:Op zondag 20 november 2022 20:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik krijg juist wat meer respect voor maddy, die heeft zo te horen veel meer in de smiezen dan we denken
Ja ze is heel onhandig maar ze ziet ook soms dingen wel goed.quote:Op zondag 20 november 2022 20:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik krijg juist wat meer respect voor maddy, die heeft zo te horen veel meer in de smiezen dan we denken
de irritatie bij mij begon met dat onsamenhangende gebrabbel elke keerquote:Op zondag 20 november 2022 20:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het was altijd al een rare maar dan gooi je het nog op beschermde opvoeding enzo
Kan wel zijn maar doe het op een andere manier ipv roddelen en kwaadsprekenquote:Op zondag 20 november 2022 20:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Is uitlachen echt nodig?quote:
Uhuquote:Op zondag 20 november 2022 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar doe het op een andere manier ipv roddelen en kwaadspreken
Ze doorziet het allemaal prima.quote:Op zondag 20 november 2022 20:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ze is heel onhandig maar ze ziet ook soms dingen wel goed.
zolang het Mirthe niet isquote:
Dit is roddelen. Dat is compleet anders.quote:
Nou ja dat achterbaksequote:
Gelukkig is Jeff oprecht en lult hij noooit over anderenquote:
Onmogelijk want KimK is haar kamp dus meteen uitgeslotenquote:Op zondag 20 november 2022 20:27 schreef Angel79 het volgende:
KimK had nogal een open jurk aan met die spelletjes avond.Kan het niet gewoon van haar geweest zijn om haar jurk op dr plek te houden
Dit. Mensen beschuldigen zonder bewijs is een nogo.quote:Op zondag 20 november 2022 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedere roddel, tegen wie dan ook beginnen met 'je hebt het niet van mij gehoord'quote:Op zondag 20 november 2022 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Jeffquote:Op zondag 20 november 2022 20:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig is Jeff oprecht en lult hij noooit over anderen
Hoe vaak ga je dit hier nog roepen in een ander zinsverband?quote:
Wendy toch?quote:Op zondag 20 november 2022 20:31 schreef Soury het volgende:
Oh Kim heeft wel heel rustig het haar geknipt.
Nou dat. Maar anderen moeten zo snel mogelijk aangepakt worden zodat we blind kunnen zijn voor Jeff zijn gedrag.quote:Op zondag 20 november 2022 20:31 schreef mootie het volgende:
Ik heb ze niet hore zeggen dat ze Kim psychisch kapot willen maken, maar ik kan me vergissen.
Nee dat was Wendyquote:Op zondag 20 november 2022 20:31 schreef Soury het volgende:
Oh Kim heeft wel heel rustig het haar geknipt.
Oh nou ja het was rustigquote:
Ze maken Kim nu psychisch kapot?quote:Op zondag 20 november 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
aah alleen als iemand uitspreekt dat hij iemand wil kapot maken is het fout
maar als je het daadwerkelijk doet zonder het te benoemen is het geen enkel probleem
Hmmm .. 2x dus .... de CoS zijn veel beter leesbaar zijn als iedereen z'n mening 2x zou geven, en dan weer over zou gaan tot de streams.quote:Op zondag 20 november 2022 20:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit hier nog roepen in een ander zinsverband?
daar is het ook voor! alleen maddy, die het product dus NIET kent, denkt het wél te wetenquote:Op zondag 20 november 2022 20:27 schreef Angel79 het volgende:
KimK had nogal een open jurk aan met die spelletjes avond.Kan het niet gewoon van haar geweest zijn om haar jurk op dr plek te houden
Precies, Maddy doet heel wat aannamesquote:Op zondag 20 november 2022 20:27 schreef Angel79 het volgende:
Maddy heeft in ieder geval tape dus die kan haar mond houdenquote:
We zijn net begonnenquote:
Hahaha of ze krijgt dikke lippen.quote:Op zondag 20 november 2022 20:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maddy heeft in ieder geval tape dus die kan haar mond houden
Eentje minder graagquote:Op zondag 20 november 2022 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
We zijn net begonnen![]()
Meer of minder Mirthe?
Wordt een trieste foto, voor je album,de 250ste dan welquote:Op zondag 20 november 2022 20:38 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik ben er even weg van als sasha en bern op beeld zijn samen kan iemand ze dan cappen? Alvast bedankt! 🙌
Iedereen ziet zichzelf als het goede doelquote:Op zondag 20 november 2022 20:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Wij roddelen ook .. maar wij doen het voor een goed doel!
![]()
Tachi ookquote:
Welke zijn nog niet besproken? Is dit binnen het uurtje klaar?quote:Op zondag 20 november 2022 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe en Maddy vertrouwen ook Sasha niet meer.
Dat kan helaas nietquote:
Maddy roddelt over iedereen, deed ze ook voordat ze manager werd, en nu lijkt het nog erger te worden. Heel vies naar mens is dat..!!quote:Op zondag 20 november 2022 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Die is ook TeamJeff...quote:Op zondag 20 november 2022 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2022 20:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy is 4 onderbroeken kwijt : 'genakt'
En ze kan niet tegen onrechtquote:Op zondag 20 november 2022 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen ziet zichzelf als het goede doel
Zelfs met Erik is ze klaar om wat voor reden dan ookquote:Op zondag 20 november 2022 20:40 schreef mangalie het volgende:
[..]
Maddy roddelt over iedereen, deed ze ook voordat ze manager werd, en nu lijkt het nog erger te worden. Heel vies naar mens is dat..!!
Wendy zal Mirthe niet wegstemmen denk ikquote:
Maddy is 4 onderbroeken kwijt : 'genkakt'
Hij zal wel beter in klaverjassen zijn dan haar...quote:Op zondag 20 november 2022 20:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zelfs met Erik is ze klaar om wat voor reden dan ook
ik vermoed wandaquote:Op zondag 20 november 2022 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Wendy zal Mirthe niet wegstemmen denk ik![]()
Wie wel weet ik niet.
Misschien denkt ze dat hij haar onderbroeken heeftquote:Op zondag 20 november 2022 20:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zelfs met Erik is ze klaar om wat voor reden dan ook
Het zou kunnen. Je hoort Wendy daar eigenlijk zelden over.quote:
nou Maddy ziet heel veel hoorquote:Op zondag 20 november 2022 20:44 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac is echter een topper want die jat geen kaarten hoor!
quote:Op zondag 20 november 2022 20:44 schreef Charmian het volgende:
Ima heeft een punt. wanda en kenzi hebben het altijd over voedzaam en gezond eten, maar wat ze op tafel is dat vaak niet
Toen wees ze ook meteen naar Jeff maar achteraf hoor je haar er niet meer overquote:Op zondag 20 november 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou Maddy ziet heel veel hoor![]()
alleen dat niet
Wanneer zal de sauna de tuin ingetakeld worden...quote:Op zondag 20 november 2022 20:45 schreef spapaars het volgende:
Dan weer een aparte ruimte opzoeken om over anderen te roddelen, of tuin wandelen.
De sturing wordt steeds duidelijker zichtbaar.
Komt nog wel.quote:Op zondag 20 november 2022 20:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wanneer zal de sauna de tuin ingetakeld worden...
Ondertussen ligt ze gewoon nog steeds treurig in een hoekje op kamer drie terwijl die haar echt niet weer vertrouwen hoorquote:Op zondag 20 november 2022 20:47 schreef pingu66 het volgende:
Maddy is een nog grotere heks geworden heks geworden dan ze al was toen ze manager was.
Haha Jeff bij minst op 3 en bij favoriet op 2quote:Op zondag 20 november 2022 20:46 schreef D. het volgende:
Voor wie nog niet gestemd heeft:
JAA / [POLL] Wie is jouw favoriete bewoner? Update: nieuwe poll op 19-11
JAA / [POLL] Wie is jouw MINST favoriete bewoner? Update: nieuwe poll 19-11
Wendy en Wanda op 1
Jullie raden vast al wie bij welke poll
Ik dacht dat het niet erger kon, maar bij deze heeft ze echt bewezen dat ze een domme Tokkie is..quote:Op zondag 20 november 2022 20:47 schreef pingu66 het volgende:
Maddy is een nog grotere heks geworden heks geworden dan ze al was toen ze manager was.
Moet je het wel kunnen verwerken in je hoofd los van dat je ziet wat je wil zienquote:Op zondag 20 november 2022 20:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Ze gaan op de psychologische tour om dingen te weten te komen. Ik wil niet meedoen. Maar ik wil wel horen wat er gezegd wordt.
Nou idd, ben geneigd de streams uit te zetten, maar ik wil dat debat zometeen zienquote:Op zondag 20 november 2022 20:52 schreef Charmian het volgende:
ik begin een beetje misselijk te worden van madeleine, wat een drek komt daar uit zeg
Maddy weet goed dat ze zich altijd vastlult tot ze moet huilen, en daarom niet mee wil doenquote:Op zondag 20 november 2022 20:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Ze gaan op de psychologische tour om dingen te weten te komen. Ik wil niet meedoen. Maar ik wil wel horen wat er gezegd wordt.
Als ze de vragen al begrijpt...quote:Op zondag 20 november 2022 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
Maddy weet goed dat ze zich altijd vastlult tot ze moet huilen, en daarom niet mee wil doen
niemand die het weet en ook niet waar het over gaatquote:
Ah, goede voorbereiding dusquote:Op zondag 20 november 2022 20:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
niemand die het weet en ook niet waar het over gaat
Ik snap het een beetje .. alleen is het geen arrogantie. Erik is best overtuigd van zichzelf .. maar dat is meer omdat z'n wereldje best klein is denk ik.quote:
Beetje flauw om 'm daarop te pakken, maar Maddy slaat met alle stokken die ze te pakken kan krijgenquote:Op zondag 20 november 2022 20:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik snap het een beetje .. alleen is het geen arrogantie. Erik is best overtuigd van zichzelf .. maar dat is meer omdat z'n wereldje best klein is denk ik.
ik denk dat toen hij haar naar bed bracht om haar voor domme dingen doen te behoeden en zij met d'r kromme beentjes weer naar beneden ging, nog dwars zit.quote:Op zondag 20 november 2022 20:55 schreef Kakadylo het volgende:
Terwijl toen jij schuimbekkend lag de janken om Wanda sloeg hij een arm om je heen en ging ie voor jou met kamer drie praten![]()
Daarom . En dat stukje mensenkennis ontbreekt bij Maddy, die volgens haarzelf een goede mensenkennis heeft...quote:Op zondag 20 november 2022 20:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik snap het een beetje .. alleen is het geen arrogantie. Erik is best overtuigd van zichzelf .. maar dat is meer omdat z'n wereldje best klein is denk ik.
Alles waar Maddy zegt goed in te zijn zijn wensen, geen feitenquote:Op zondag 20 november 2022 20:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Daarom . En dat stukje mensenkennis ontbreekt bij Maddy, die volgens haarzelf een goede mensenkennis heeft...
het ontbreekt Maddy aan van allesquote:Op zondag 20 november 2022 20:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Daarom . En dat stukje mensenkennis ontbreekt bij Maddy, die volgens haarzelf een goede mensenkennis heeft...
vind dat ook viesquote:Op zondag 20 november 2022 20:59 schreef pingu66 het volgende:
Zou esther ook met haar schoenen op de bank zitten thuis?
Ze doet een Zoe'tjequote:Op zondag 20 november 2022 20:59 schreef pingu66 het volgende:
Zou esther ook met haar schoenen op de bank zitten thuis?
En de hand van Moraima bij Erikquote:Op zondag 20 november 2022 21:01 schreef Alocanda het volgende:
Die hand van Esther gaat toch wel erg dicht richting het kruis van Isaak als ze zijn been aait.
ook al zo’n eng mens datquote:Op zondag 20 november 2022 21:01 schreef Alocanda het volgende:
Die hand van Esther gaat toch wel erg dicht richting het kruis van Isaak als ze zijn been aait.
quote:Op zondag 20 november 2022 21:01 schreef Alocanda het volgende:
Zowel Isaak en Erik zitten nu met hun benen over elkaar.quote:
Maddy verwart mensenkennis met 'veel gezeik meegemaakt dus anders naar mensen gaan kijken en heb ze nu echt door hoor'quote:Op zondag 20 november 2022 20:58 schreef mangalie het volgende:
[..]
Voor de kijkers rechts..quote:Op zondag 20 november 2022 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie linksdragend was geweest was het
als er geen miljoen te winnen valt zou je dan nog mee doenquote:Op zondag 20 november 2022 21:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. hoop op controversiele stellingen. Als iedereen het met elkaar eens is, is er niks aan.
Wie heeft ze bedacht?quote:Op zondag 20 november 2022 21:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. hoop op controversiele stellingen. Als iedereen het met elkaar eens is, is er niks aan.
Iedereen die daar ja op zegt, liegt.quote:Op zondag 20 november 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er geen miljoen te winnen valt zou je dan nog mee doen
dat is er 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |