Maakt het alleen maar sappiger. Die meid zit al vanaf dag één aan die gozer geplakt. Dat houdt geen mens vol in die toko.quote:Op zondag 20 november 2022 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Bern meer een type om aan te blijven klooien
Als ik haar rond die duffe zie zitten, denk ik, dat ze denkt, dammn waar ben ik ingetrapt, en hoe kom ik van die soeptengel af....quote:Op zondag 20 november 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen diepe gesprekken met andere mannen sas![]()
LOLquote:Op zondag 20 november 2022 20:07 schreef Silves het volgende:
[..]
Als ik haar rond die duffe zie zitten, denk ik, dat ze denkt, dammn waar ben ik ingetrapt, en hoe kom ik van die soeptengel af....
Precies, ik vind dit wel vermakelijkquote:Op zondag 20 november 2022 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt het alleen maar sappiger. Die meid zit al vanaf dag één aan die gozer geplakt. Dat houdt geen mens vol in die toko.
Zo'n blik had ze afgelopen week ook in haar ogen na die spelletjesavondquote:Op zondag 20 november 2022 20:07 schreef Silves het volgende:
[..]
Als ik haar rond die duffe zie zitten, denk ik, dat ze denkt, dammn waar ben ik ingetrapt, en hoe kom ik van die soeptengel af....
@Daana316quote:Op zondag 20 november 2022 20:05 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dit zegt genoeg over zijn serieuze gevoelens voor haar.
Mijn man zou ook jaloers zijn als ik met een andere man een uur gaat zitten keuvelen en wil niet zeggen waarom.
er kan er maar 1 de laatste zijnquote:Op zondag 20 november 2022 20:09 schreef mario390 het volgende:
geen idee waarom ik lapo had ik was nur met
1 post in topic
Denk dat de oudjes haar door hebben...het leuke is kamer 3 waar ze mee heult is haar ook zat, en gebruiken haar gewoon ...quote:Op zondag 20 november 2022 20:08 schreef Kakadylo het volgende:
Sinds wanneer heeft die lieve Erik het verbruid bij Maddy? Berend zei gisteren dat ze niet meer met hem wil kaarten!
Mirtyyquote:Op zondag 20 november 2022 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Is het in huis, wil ik ook nageltjes ... is er een biefstuk in huis, wil ik ook biefstuk. Is er cola in huis, wil ik ook cola.
Het is exact zoals Jeffrey het zegt .. altijd willen wat de ander ook heeft.
Maar doet dat wel in het zichtquote:Op zondag 20 november 2022 20:11 schreef Daana316 het volgende:
Silves
Op zondag 20 november 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
die lichaamstaal van Bern
Zo jaloers, hij vergeet dat hij de hele dag rond de vrouwen hangt met zijn knutselen en gym oefeningen, en Sas mag niet haar uiten met Jef.
quote:Op zondag 20 november 2022 20:09 schreef Kakadylo het volgende:
Als Mirthe straks manager is kan ze de hulp van goede vriendin en ex-manager Maddy goed gebruiken
Precies dit!quote:Op zondag 20 november 2022 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Is het in huis, wil ik ook nageltjes ... is er een biefstuk in huis, wil ik ook biefstuk. Is er cola in huis, wil ik ook cola.
Het is exact zoals Jeffrey het zegt .. altijd willen wat de ander ook heeft.
M&M's sorteren ook heel makkelijk maar uitgerekend jijzelf zat weer op een stoel te jankenquote:Op zondag 20 november 2022 20:12 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
HAHAH he maddy, hoeveel salto’s heb jij gemaakt dan met je grote waffel dat “jeff zijn verdienopdrachten makkelijker zijn”
Maddy heeft tot nu toe de minste opdrachten gehadquote:Op zondag 20 november 2022 20:11 schreef Deisyy het volgende:
Maddy vindt dat de opdrachten nu makkelijker zijn met meer geld, ze vindt het oneerlijk.
Deze is best leuk voor in deJDB94 in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1quote:Op zondag 20 november 2022 20:13 schreef Aggie46 het volgende:
Sasha heeft een eigen mening en dat is fascinerend om te zien en te horen.
Ja, ik heb dat gesprek met Jeff vanmiddag gezien.
Sasha had veel vragen en gaf ook haar eigen mening.
Die mening kwam bijna overeen met de mening van Jeff.
Dat vertelde ze op een rustige manier aan Bern.
Bern vroeg ook door bij Sasha.
En dat hij zei dat hij niet van haar gewend was dat ze zulke diepgaande gesprekken met iemand anders dan Bern had, deze opmerking verbaasde mij ook.
Aan de andere kant: deze twee hebben elkaar in de loods ontmoet.
Hoe goed kennen ze elkaar dan?
Gewoon een fijn gesprek.
[ afbeelding ]
Ik kan mij voorstellen dat het zo voelt.quote:Op zondag 20 november 2022 20:11 schreef Deisyy het volgende:
Maddy vindt dat de opdrachten nu makkelijker zijn met meer geld, ze vindt het oneerlijk.
En Jeff het meeste geld.quote:Op zondag 20 november 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maddy heeft tot nu toe de minste opdrachten gehad
Martin tot nu de meeste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |