Zo heb ik haar nooit gezien eerder stille wateren hebben diepe gronden die nog even moest acclimatiserenquote:Op zondag 20 november 2022 18:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou ik zag haar vooral als een stil meisje dat vast zat aan Bern
Kat uit de boom kijken maar de boel goed observerenquote:Op zondag 20 november 2022 18:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo heb ik haar nooit gezien eerder stille wateren hebben diepe gronden die nog even moest acclimatiseren
Inderdaad jaquote:Op zondag 20 november 2022 18:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Kat uit de boom kijken maar de boel goed observeren
jasper was met een wokpan vol gehakt bezigquote:Op zondag 20 november 2022 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het lijkt op soep, iets met courgette
Wel qua formaat, maar ik vind de randen zo donker.quote:Op zondag 20 november 2022 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het lijkt op soep, iets met courgette
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Courgette heeft zo'n donker schilletjequote:Op zondag 20 november 2022 18:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel qua formaat, maar ik vind de randen zo donker.
En iets met rundvlees. En rijst.
Mij niet bellen.quote:
Zag er ook niet uitquote:Op zondag 20 november 2022 18:47 schreef Deisyy het volgende:
ik zie nu het haarloze gezicht van Jappie pas
Hij heeft dus zijn rode beharing eraf gehaald, beter, hij werd er doodongelukkig van.
Haha inderdaad.quote:Op zondag 20 november 2022 18:51 schreef Deisyy het volgende:
Ze zocht dat woord, Moraima is zeker niet wanhopig
Ik vind het een prachtig mensquote:Op zondag 20 november 2022 18:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha inderdaad.
Moraima: "Als ik hieruit kom ga ik trouwen"
GJ: "Ja? Met wie?
Moraima: "Ja! Weet ik veel!?"
Kan altijd wel om haar lachen
ziet er niet lekker uitquote:Op zondag 20 november 2022 18:53 schreef Hoempah het volgende:
Arabisch rundvlees en courgette yoghurt gerecht.
Ik hou van haar humor en haar hele houding (:quote:Op zondag 20 november 2022 18:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha inderdaad.
Moraima: "Als ik hieruit kom ga ik trouwen"
GJ: "Ja? Met wie?
Moraima: "Ja! Weet ik veel!?"
Kan altijd wel om haar lachen
Waar gaat hij dat voor gebruiken?quote:Op zondag 20 november 2022 18:59 schreef Chanel5 het volgende:
Ja dus, Isaac is caramel aan het maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |